برنامه آموزش موسیقی رایگان؛ معرفی اپلیکیشن های آموزش نت موسیقی

برنامه های آموزش موسیقی برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به‌لطف اپلیکیشن های موسیقی، حالا وقتش رسیده که به آرزوی چندین ساله‌مان برسیم و بدون هزینه به یادگیری نت های مورد علاقه‌مان بپردازیم. با پلازا و معرفی 10 برنامه آموزش موسیقی رایگان همراه باشید.

این روزها با افزایش استفاده از موبایل و گوشی‌های هوشمند همه کارها بر اساس همان موبایل طراحی می‌شود، حتی آموزش و نواختن موسیقی. تعداد زیادی برنامه آموزش موسیقی برای اندروید وجود دارد. در این مقاله از پلازا بهترین برنامه های آموزش موسیقی برای اندروید را معرفی خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

فهرست مطالب

برنامه های آموزش موسیقی رایگان

در ادامه برنامه های مختلف آموزش موسیقی برای گوشی های اندرویدی را معرفی کردیم. این برنامه‌ها با آشنایی با نت خوانی و آشنایی با دستگاه‌ها و آواهای موسیقی ایرانی شروع و با آموزش تار و تنبور ادامه می‌یابند. با معرفی بهترین نرم افزارهای آموزش موسیقی اندروید همراه ما باشید.

1. اپلیکیشن آموزش موسیقی ؛ آموزش نت خوانی ارگ

اپلیکیشن های آموزش نت موسیقی

یکی از برنامه‌های شاخص که به بهترین آموزش موسیقی از صفر تا پیشرفته می‌پردازد، همین برنامه است که می‌توان آن را جزو اپلیکیشن های آموزش نت موسیقی نیز قرار داد. این برنامه نحوه نواختن گیتار، پیانو و سلفژ را با استفاده از نت خوانی و مترونوم به‌شما ارائه می‌کند و از همین رو؛ بهترین نرم افزار آموزش نت خوانی فارسی است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید به مفاهیم ابتدایی مثل نت خوانی نیز دسترسی داشته باشید و با انواع نت‌ها و جایگاه آن‌ها در خطوط آشنا شوید.

  • دانلود اپلیکیشن آموزش موسیقی برای: اندروید

2. برنامه آموزش موسیقی سنتی ایرانی

اپلیکیشن های آموزش نت موسیقی

این برنامه آموزش موسیقی رایگان، موسیقی سنتی ایران را با 7 دستگاه و 5 آواز به‌شما یاد خواهد داد. در ین برنامه می‌توانید به تمام فایل‌های صوتی مورد نیاز، به‌صورت آفلاین دسترسی داشته و دیگر نیازی به دانلود آن‌ها نداشته باشید. از جمله دستگاه‌هایی که در این اپلیکیشن قابل دسترسی هستند می‌توان به شور، سه‌گاه، چهارگاه و همایون اشاره کرد.

  • دانلود اپلیکیشن آموزش موسیقی سنتی ایرانی برای: اندروید

3. اپلیکیشن Piano Academy ؛ نرم افزار آموزش نت خوانی پیانو

نرم افزار آموزش نت خوانی پیانو

اپلیکیشن پیانو آکادمی یکی از شاخص‌ترین گزینه‌ها برای معرفی نرم افزارهای نت خوانی و آموزش پیانو است. در این برنامه می‌توانید ویدیوهای آموزشی را برای یادگیری مباحث تئوری مثل نت‌ها مشاهده کنید. همچنین برنامه به تمام نت‌هایی که خود شما می‌نوازید هم گوش خواهد داد و در صورتی که ایرادی در کارتان وجود داشته باشد، به‌شما فیدبک می‌دهد. پیانو آکادمی در کنار ارائه انواع موسیقی‌ها، دارای بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای هم هست که هماهنگی بیشتری بین دستان و درک شما از ریتم موسیقی ایجاد خواهند کرد.

4. اپلیکیشن MuseScore

اپلیکیشن های آموزش نت موسیقی

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای دانلود یک نرم افزار دیکته موسیقی می‌توانید مدنظر داشته باشید، MuseScore است. این برنامه در حقیقت موسیقی را به‌شما آموزش نمی‌دهد ولی در عوض دارای بیش از 1.5 میلیون قطعه موسیقی کاملا رایگان از نت‌های پیانو گرفته تا گیتار و هارمانیکا است. در این برنامه می‌توانید آهنگ‌های مختلفی از موسیقی متن فیلم‌ها و بازی‌ها گرفته تا قطعات کلاسیک موسیقی را پیدا کنید.

5. اپلیکیشن Solfa؛ نرم افزار آموزش موسیقی برای مبتدی ها

اپلیکیشن های آموزش نت موسیقی

اگر به‌دنبال دانلود نرم افزار آموزش نت خوانی گیتار هستید، این برنامه برای شما است. اپلیکیشن Solfa یک برنامه آموزش موسیقی رایگان است که نت‌های موسیقی، خواندن آن‌ها و نام هرکدام را به‌شما آموزش می‌دهد. با این برنامه می‌توانید نت‌های موسیقی آلتو، بیس و تنور را یاد بگیرید. همچنین به آلات موسیقی مثل آواز، پیانو، گیتار، ویولن و کنتر بیس نیز دسترسی داشته باشید.

6. اپلیکیشن Vivace

بهترین آموزش موسیقی از صفر

اپلیکیشن دیگری که برای آموزش نت موسیقی به زبان ساده می‌توانید دانلود کنید، Vivace است. این برنامه یک ابزار تمرینی برای بهبود مهارت‌های موسیقی شما است. دارای آموزش‌های مرحله به مرحله و اصولی است که در آن‌ها می‌توانید با مفاهیم پایه‌ای موسیقی و هر آنچه که باید برای خواندن نت‌ها بدانید، آشنا شوید. در برنامه می‌توانید به بیش از 100 مبحث آموزشی مختلف دسترسی پیدا کنید و با تمرین کردن، مهارت‌هایتان را بهبود ببخشید.

7. اپلیکیشن Complete Music Reading Trainer

برنامه آموزش موسیقی رایگان

در این برنامه می‌توانید به 270 مبحث تمرینی مختلف دسترسی پیدا کنید و بسته به دستگاه موسیقی که از آن استفاده می‌کنید، تمرینات را دسته‌بندی و انتخاب کنید. این برنامه همچنین دارای 4 حالت مختلف برای نشان داده نت‌ها، پشتیبانی از انواع آلات موسیقی است که از طریق آن‌ها می‌توانید با نحوه خواندن نت‌ها و صدای هرکدام از آن‌ها آشنا شوید.

  • دانلود اپلیکیشن Complete Music Reading Trainer برای: اندروید | iOS

8. اپلیکیشن Music Theory Helper ؛ از اپلیکیشن های آموزش نت موسیقی

اپلیکیشن های آموزش نت موسیقی

برنامه Music Theory Helper در حقیقت یک ابزار برای درک بهتر مفاهیم پایه‌ای موسیقی است. این برنامه به‌شما کمک می‌کند با آوای هر نت موسیقی بیشتر آشنا شده و در کنار آن با مفهیم تئوری موسیقی نیز با مثال‌های جداگانه، آشنا شوید.

  • دانلود اپلیکیشن Music Theory Helper برای: اندروید

9. اپلیکیشن Scales, Chords, Progressions

اپلیکیشن های آموزش نت موسیقی

این برنامه یک دستیار برای هنرآموزان موسیقی و حتی افرادی که به‌صورت حرفه‌ای با موسیقی سر و کار دارند است. در این برنامه می‌توانید به به دیکشنری کامل پیانو و تمام سازهای سیمی دسترسی پیدا و تمام آواها را براساس درجه سختی آن‌ها نظم بندی و جستجو کنید.

  • دانلود اپلیکیشن Scales, Chords, Progressions برای: اندروید

10. اپلیکیشن Learn Music & Songs Xylophone

برنامه آموزش موسیقی رایگان

گزینه آخر، یکی از اپلیکیشن های آموزش نت موسیقی برای کودکان است. در این برنامه کودکان و همچنین بزرگسالان، می‌توانند نحوه نواختن آهنگ‌های مختلف را فرا بگیرند. برنامه دارای تعداد زیادی آهنگ مشهور و شناخته شده است که هنگام پخش با راهنمایی‌های تصویری، نحوه نواختن را به شما نشان می‌دهند. همچنین رابط کاربری نیز بسیار ساده و در عین حال رنگ و وارنگ است و می‌تواند کودکان را تا ساعت‌ها سرگرم کند.

  • دانلود اپلیکیشن Learn Music & Songs Xylophone برای: اندروید

سخن پایانی

در این مقاله 10 مورد از بهترین برنامه های آموزش موسیقی رایگان را معرفی و بررسی کردیم. با هرکدام از این برنامه‌ها می‌توانید موسیقی را از طریق گوشی و تا سطح قابل توجهی فرا بگیرید. بهترین برنامه آموزش موسیقی از نظر شما کدام عنوان است؟ در صورتی که برنامه دیگری می‌شناسید که جایش در این فهرست خالی است، حتما در بخش نظرات آن را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
sara
.
08 شهریور 1400، 13:28
پاسخ
0
0
سایت خیلی خوبی دارید امیدوارم موفق باشید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402