آموزش تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در کامپیوتر، گوشی و آنلاین

نحوه تبدیل پی دی اف به پاورپوینت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای تبدیل پی دی اف (PDF) به پاورپوینت راه‌های متفاوتی اعم از آنلاین، گوشی و کامپیوتر وجود دارد. در ادامه با پلازا همراه باشید تا به تمام این روش‌ها اشاره کنیم.

چگونگی تبدیل پی دی اف به پاورپوینت یکی از دغدغه‌های استفاده کننده‌گان علی‌الخصوص محصلان جهت ارائه مطالب به فرمت‌های قابل ویرایش است. اگر چه پی‌ دی اف یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین فرمت‌های موجود است که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند، اما همانطور که اشاره کردیم گاهی اوقات نیاز داریم که مطالب زیادی که در فرمت پی دی اف هستند را به صورت اسلایدهایی جداگانه ارائه دهیم و یا آن را به دلخواه خود از جهات مختلف ویرایش کنیم. همانطور که احتمالا می‌دانید امکان ویرایش اسلاید، قالب پس‌زمینه، ویرایش عکس و حتی بارگذاری ویدئو در پاورپوینت به سهولت امکان‌پذیر است و این در حالی است که انجام همه این امور در قالب پی دی اف ناممکن است.

در ادامه «ویدیو آموزش تبدیل پی دی اف به پاورپوینت» را مشاهده می کنید.

البته اگر تمایل دارید که فایل های پی دی اف خود را به ورد تبدیل کنید، خواندن مقاله بهترین نرم افزارهای تبدیل PDF به Word را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب قصد داریم تبدیل پی دی اف به پاورپوینت را از طریق کامپیوتر، گوشی و آنلاین آموزش دهیم. همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

تبدیل PDF به پاورپوینت به صورت آنلاین

وبسایت‌های مختلفی جهت تبدیل PDF به پاورپوینت آنلاین وجود دارد. مزیت استفاده از این وبسایت‌ها این است که از هر سه طریق کامپیوتر، مک، گوشی اندروید و iOS امکان‌پذیر است و صرفا محدود به استفاده از سیستم خاصی نیست. از دیگر مزایای استفاده تبدیل فایل PDF به پاورپوینت از طریق آنلاین، می‌توان به سرعت و راحتی انجام آن اشاره کرد. در ادامه به معرفی وبسایت‌های آنلاین تبدیل پی دی اف به پاورپوینت خواهیم پرداخت.

1. وبسایت Smallpdf

نحوه تبدیل فایل‌های PDF به پاورپوینت

Smallpdf از محبوب‌ترین سایت‌های تبدیل PDF به پاورپوینت از طریق آنلاین محسوب می‌شود. از نکاتی که باعث شده است استفاده از این وبسایت تبدیل آنلاین در بین کاربران محبوبیت پیدا کند این است که Smallpdf با احترام به حریم شخصی افراد هیچ یک از فایل‌ها یا پرونده‌های شما را در سرور خود ذخیره نمی‌کند. همچنین تنها وبسایتی محسوب می‌شود که استفاده از آن کاملا رایگان است و علاوه بر این نیاز به نصب هیچ نرم‌افزاری بر روی سیستم خود ندارید.

جهت تبدیل کردن فایلتان تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که به سایت Smallpdf رفته و گزینه PDF to PPT را انتخاب کنید. سپس فایل خود را در قسمت Choose File بارگذاری کنید. بسته به حجم فایل ممکن است چند ثانیه یا چند دقیقه طول بکشد و در نهایت فایل جدید را دانلود کنید.

2. وبسایت ILovePDF

تبدیل پرزنتیشن پاورپوینت به پی دی اف

از دیگر وبسایت‌های تبدیل PDF به Powerpoint سایت ILovePDF است که راحتی سرعت انجام کار آن همانند سایت Smallpdf است که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم. البته ناگفته نماند که صرفا برای 15 روز ابتدائی استفاده از این وبسایت رایگان است. فقط کافی است وارد سایت شده و گزینه PDF to Powerpoint را انتخاب کنید.

3. وبسایت Adobe Pro DC

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت فارسی

سایت تبدیل پی دی اف به پاورپوینت Adobe Pro DC از محبوب‌ترین وبسایت‌های آنلاین است که به غیر از قابلیت تبدیل پی دی اف به پاورپوینت، ویژگی‌های دیگری را اعم از امضای الکترونیکی، به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و تبدیل فایل‌ها به فرمت‌های مختلف را نیز شامل می‌شود. لازم به ذکر است که استفاده از این وبسایت فقط برای 7 روز ابتدائی رایگان است.

4. وبسایت PDF2GO

تبدیل PDF به پاورپوینت

با استفاده از وبسایت PDF2GO رایگان به راحتی می‌توانید فایل‌های PDF را به پاورپوینت و یا هر فرمت دیگری تبدیل کنید.

5. وبسایت LightPDF

تبدیل PDF به Powerpoint

LightPDF یکی از وبسایت‌های رایگان تبدیل پی دی اف به فرمت‌های مختلف است که می‌توانید به سهولت از آن استفاده کنید.

6. وبسایت PDFConverter ؛ سایت تبدیل PDF به پاورپوینت بدون بهم ریختگی

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت آنلاین

PDFConverter یکی از بهترین وبسایت‌ها برای تبدیل پی دی اف به پاورپوینت آنلاین است. مزیتی که این سایت نسبت به وبسایت‌های دیگر دارا است این است که برای تبدیل فایل به فرمت‌های مختلف نیازی به وارد کردن ایمیل و مشخصات خود ندارید.

وبسایت‌های دیگری نظیر SodaPDF، وبسایت HiPDF و… نیز جهت تبدیل فایل پی دی اف به پاورپوینت وجود دارند، اما برای استفاده از این وبسایت‌ها ملزم به پرداخت هزینه ماهیانه و یا سالانه هستید.

تبدیل PDF به پاورپوینت در گوشی

بیشتر وبسایت‌هایی که قبلا نیز به آن‌ها اشاره کردیم دارای نرم‌افزارهای قابل نصب بر روی گوشی های اندروید و iOS نیز هستند. با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به اینترنت فایل‌های PDF را به پاورپوینت تبدیل کنید. در ادامه به برخی از این دست نرم‌افزارها اشاره خواهیم کرد.

1. برنامه Apowersoft PDF Converter

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت / نرم افزار تبدیل پی دی اف به پاورپوینت

نرم افزار تبدیل پی دی اف به پاورپوینت Apowersoft PDF Converter یکی از نرم‌افزارهایی است که می‌توانید با نصب آن بر روی گوشی اندروید و iOS به‌راحتی و بدون نیاز به اتصال به اینترنت از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این نرم‌افزار متعلق به وبسایت LightPDF است که قبلا به آن اشاره شد، به همین خاطر نیز می‌توان از آن به‌عنوان بهترین ابزار تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در ایفون و اندروید نیز یاد کرد.

2. اپلیکیشن PDF Converter

تبدیل pdf به پاورپوینت به صورت آنلاین / تبدیل pdf به پاورپوینت

گزینه دیگری که می‌توانید برای تبدیل پی دی اف فارسی به پاورپوینت درنظر داشته باشید، برنامه PDF Converter است. این برنامه تنها در اندروید قابل دسترسی است و یکی از کامل‌ترین برنامه‌ها برای تبدیل فایل‌های PDF به‌حساب می‌آید. با کمک آن می‌‍توانید علاوه بر تبدیل پی دی اف به انواع فایل‌ها از جمله پاورپوینت، از اسناد مختلف فایل PDF بسازید و حتی فایل‌ها را از سرویس‌های ابری مثل دراپ‌باکس، گوگل درایو و وان‌درایو دانلود کنید.

3. اپلیکیشن PDF to PPTX Converter

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت / تبدیل pdf به پاورپوینت

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در اندروید، اپلیکیشن PDF to PPTX Converter است. این برنامه تنها مخصوص تبدیل فایل‌های PDF به پاورپوینت است و برای تبدیل به سایر فرمت‌ها نمی‌توانید از آن استفاده کنید؛ با این حال کار خود را به بهترین شکل و به‌صورت رایگان انجام می‌دهد.

  • دانلود برنامه PDF to PPTX Converter برای: اندروید

4. اپلیکیشن PDF to PowerPoint

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت / سایت تبدیل pdf به پاورپوینت بدون بهم ریختگی

نرم افزار PDF to PowerPoint یک نرم‌افزار رایگان تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در گوشی محسوب می‌شود که کار با آن بسیار ساده است. فقط کافی است نرم‌افزار را نصب کرده و فایل مورد نظرتان را از طریق Select PDF انتخاب کنید.

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در کامپیوتر

برای تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در ویندوز نیز برنامه‌های خیلی زیادی در دسترس شما قرار دارند. در ادامه به چند نمونه از بهترین‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1. ادوبی Acrobat DC

بهترین برنامه برای مدیریت فایل‌های PDF، آکروبات دی سی است. این برنامه تمام ابزارهای لازم برای کار با یک فایل پی دی اف از جمله تبدیل فرمت را دارا است و اگر مدام با این نوع فایل‌ها سر و کار دارید، حتما بهترین گزینه برای شما خواهد بود. پس از دانلود و نصب این برنامه و باز کردن فایل PDF مدنظر، کافی است از منو سمت راست، گزینه Export PDF را انتخاب کنید.

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت / سایت تبدیل pdf به پاورپوینت بدون بهم ریختگی

سپس از فهرست گزینه Microsoft PowerPoint را انتخاب و روی Export کلیک کنید. در پنجره بعدی، محل ذخیره فایل خروجی را مشخص کنید و روی Save بزنید تا فایل شما به پاورپوینت تبدیل شود.

2. نرم افزار Wondershare PDFelement

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت / تبدیل pdf به پاورپوینت به صورت آنلاین

یک برنامه دیگر برای تبدیل PDF به پاورپوینت در کامپیوتر، Wondershare PDFelement است. این برنامه علاوه بر امکان ویرایش فایل‌های پی دی اف، قابلیت تبدیل آن‌ها به ورد، پاورپوینت و اکسل را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. از قابلیت‌های دیگر این برنامه می‌توان به امکان گذاشتن رمز روی PDF، افزودن کامنت، تبدیل فایل‌های دیگر به پی دی اف و همچنین حذف واترمارک از PDF اشاره کرد.

3. برنامه Nitro

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت / تبدیل pdf به پاورپوینت

نرم افزار تبدیل پی دی اف به پاورپوینت نیترو، یکی از معروف‌ترین ابزارهای مدیریت فایل‌های PDF در کامپیوتر است. یک ابزار بسیار قدرتمند برای مدیریت، ساخت، ویرایش و تبدیل فایل‌های PDF به انواع فرمت‌ها از جمله پاورپوینت. نسخه پرو این برنامه دارای قابلیت‌هایی مثل تبدیل بیش از 300 فرمت به PDF، ویرایش تصویری فایل‌های PDF، استخراج متن PDF، محافظت از فایل‌ها، جستجو و مهمتر از همه پشتیبانی از زبان فارسی برای تبدیل است.

4. برنامه Foxit PDF Editor Pro

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت / تبدیل pdf به پاورپوینت در گوشی

یکی دیگر از ابزارهای تبدیل فایل PDF به پاورپوینت که توانسته به رقیب شایسته‌ای برای ادوبی تبدیل شود، فاکسیت است. این برنامه یک نرم‌افزار مدیریت فایل‌ است که تمام امکاناتی که نیاز داشته باشید را در اختیار شما می‌گذارد. از جمله تبدیل پی دی اف به انواع فرمت‌ها و البته پاورپوینت. در این برنامه شما می‌توانید از بیش از 100 فرمت مختلف، فایل PDF بسازید و همچنین امکان گذاشتن پسورد، اضافه کردن هدر و فوتر را هم در اختیار دارید. این ابزار همچنین از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

5. برنامه SodaPDF

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت / نرم افزار تبدیل پی دی اف به پاورپوینت

آخرین برنامه‌ای که برای تبدیل پی دی اف به پاورپوینت معرفی می‌کنیم، سودا پی دی اف است. این برنامه امکان ویرایش و ساخت اسناد مختلف را با فرمت PDF می‌دهد و همچنین قابلیت رمزگذاری و امضای دیجیتال آن‌ها را نیز ارد. همچنین امکان تبدیل فایل‌های PDF به اکسل و پاورپوینت و البته ورد نیز وجود دارد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
آموزش تبدیل پی دی اف به اکسل؛ چگونه فایل PDF را به Excel ...
تیم پلازا19 مرداد 1402 10:30
thumbnail
تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی — کانورت پی دی ...
محمد علی‌محمدی22 شهریور 1401 19:30

سخن پایانی

در این مطلب تمامی روش‌هایی که می‌توانید به کمک آنها تبدیل پی دی اف به پاورپوینت را به طور رایگان انجام دهید مورد بررسی قرار دادیم. اما اگر دنبال ربات تبدیل پی دی اف به پاورپوینت هستید، به‌سختی می‌توانید چنین رباتی پیدا کنید چرا که اکثر ربات‌های PDF از قابلیت تبدیل سایر فرمت‌ها به این فرمت پشتیبانی می‌کنند و ما نیز نتوانستیم رباتی برای تبدیل PDF به پاورپوینت پیدا کنیم. اگر شما رباتی برای این کار می‌شناسید یا اپلیکیشن‌ها و سایت‌های دیگری سراغ دارید، حتما در بخش نظرات آن‌ها را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
Ali gh
.
25 دی 1399، 19:28
پاسخ
0
2
سلام بیخشید من پی دی افم روکه مطلبش فارسی بود تبدیل به پاور پوینت کردم ولی تمامی مطالب به هم ریختن و قابل خوندن نیست من باید چه کار کنم ؟ممنون از راهنمایی.
avatar
mehrnaz
.
30 مهر 1399، 08:32
پاسخ
0
0
برای تبدیل پی دی اف به پاورپوینت با گوشی هم اپلیکیشن PDF Converte خوبه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402