آموزش خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران ؛ روش خرید اینترنت ایرانسل برای دیگری

نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اکثر کاربران با راه های خرید بسته ایرانسل آشنا دارند اما شاید همه روش های خرید بسته برای یک کاربر دیگر را ندانند. در این مطلب پلازا می‌توانید با نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران آشنا شوید.

برای استفاده از خدمات اینترنت ایرانسل، همانطور که می‌دانید نیاز به خرید بسته دارید. البته می‌توانید به صورت آزاد نیز از اینترنت این شرکت استفاده کنید، اما از آنجایی که در این حالت باید هزینه زیادی را پرداخت کنید بسیاری از کاربران با خرید بسته‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه از اینترنت همراه ایرانسل استفاده می‌کنند.

اما شاید در برخی مواقع به هر دلیلی نتوانید خودتان برای خودتان اینترنت خریداری کنید یا اینکه بخواهید برای شخص دیگری که به خوبی با نحوه انجام این کار آشنا نیست اینترنت خریداری کنید یا حتی می‌خواهید برای یکی از دوستان خود بسته اینترنت به عنوان هدیه خریداری کنید. در این مواقع باید برای خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران چه کار کرد؟ همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

برای خرید بسته ایرانسل برای دیگران چندین روش پیش روی شما قرار دارد که در ادامه این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

1. خرید بسته اینترنت برای دیگران از ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من با وجود اینکه از نظر رابط کاربری کمی از استانداردهای مدرن امروزی دور است، اما آنقدر کاربردی است که داشتن آن برای هر کاربر ایرانسل توصیه می‌شود. این اپلیکیشن امکانات فراوان زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و یکی از این امکانات خرید فوری و بدون دردسر بسته اینترنت است. طریقه خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران با استفاده از این برنامه بسیار آسان است و شاید از تمام روش‌های دیگر راحت‌تر باشد.

خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران با شارژ

ابتدا باید گزینه خرید بسته در منوی پایین صفحه را لمس کنید. در صفحه بعد می‌توانید از بین بسته‌های مختلف که در دسته‌بندی‌های ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه قرار دارند یکی را انتخاب و سپس از میان بسته‌های موجود در بازه زمانی مورد نظر یکی را انتخاب کنید. در پنجره‌ای که ظاهر می‌شود گزینه «هدیه به دیگران» را انتخاب کنید.

نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

از پایین صفحه شماره موبایل فردی که می‌خواهید بسته را برایش خریداری کنید وارد کنید. در این مرحله هم امکان خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران با شارژ سیم کارت وجود دارد و هم با پرداخت مستقیم از حساب بانکی. هزینه بسته را پرداخت کنید تا بسته انتخابی برایتان فعال شود.

2. خرید اینترنت همراه ایرانسل برای دیگران از طریق کد دستوری

دومین راهی که با استفاده از آن می‌توانید به خرید اینترنت برای دیگران بپردازید استفاده از کد دستوری خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران است. با شماره گیری #5*555* از خط ایرانسل خود منوی زیر برای شما به نمایش در می‌آید.

راه های خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران

ابتدا مدت زمان بسته‌ای که می‌خواهید خریداری کنید را انتخاب کنید. در پنجره بعدی از میان بسته‌های موجود می‌توانید حجم موردنظرتان را انتخاب کنید و در قسمت بعد برای خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران، عدد 3 را ارسال کنید.

نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

سپس از شما شماره فردی که می‌خواهید برایش اینترنت خریداری کنید درخواست می‌شود. با وارد کردن شماره مورد نظر می‌توانید انتخاب کنید که هزینه بسته اینترنت از طریق اعتبار سیم کارت شما محاسبه شود یا در همان لحظه از طریق کارت بانکی پرداخت شود.

نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

اگر سیم کارت شما اعتباری باشد هزینه بسته از اعتبار سیم کارت شما کم می‌شود و اگر سیم کارت شما دائمی باشد هزینه بسته به صورت حساب ماهانه شما افزوده می‌شود. در صورتی که پرداخت از طریق کارت بانک را انتخاب کنید باید در پنجره‌های بعدی شماره کارت و همچنین رمز دوم خود را وارد کنید.

3. وبسایت ایرانسل

آخرین روشی که در این مطلب معرفی می‌کنیم استفاده از وبسایت ایرانسل است. در وبسایت این شرکت می‌توانید به تمامی بسته‌های قابل خریداری دسترسی پیدا کنید و در نهایت پس از پیدا کردن بسته مورد نظرتان با وارد کردن شماره فردی که می‌خواهید، برایش اینترنت خریداری کنید.

irancell internet package / طریقه خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران

برای خرید بسته از طریق وبسایت ایرانسل ابتدا به این صفحه مراجعه کنید. پس از اینکه بسته را انتخاب کردید روی آن کلیک کنید و شماره‌ای که می‌خواهید آن بسته برایش فعال شود را وارد کنید. در پنجره بعد می‌توانید درگاه بانکی مورد نظرتان را انتخاب و هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

راه های خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران از طریق اپلیکیشن های پرداخت

یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید بسته اینترنت برای دیگران استفاده از نرم افزارهای پرداخت موبایلی است. اکثر این نرم افزارها مانند همراه بانک و آپ در قسمت مربوط به خرید شارژ یا بسته تلفن همراه خود، امکان خرید اینترنت برای دیگران را فراهم کرده‌اند. می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن مخاطب مورد نظرتان برای او بسته خریداری کنید.

علاوه بر اپلیکیشن از طریق وبسایت این برنامه‌ها نیز می‌توانید کار خرید طرح اینترنت ایرانسل برای دیگران را انجام دهید. برای مثال برای خرید اینترنت ایرانسل هدیه برای دیگران می‌توانید به این صفحه در سایت همراه کارت یا این صفحه در وبسایت آپ مراجعه کنید و شماره تلفن فرد موردنظرتان را وارد و برای او بسته خریداری کنید.

1. خرید بسته از طریق اپلیکیشن «همراه کارت»

برای هدیه بسته اینترنت ایرانسل به دیگران از طریق اپلیکیشن همراه کارت کافی است در صفحه اول این برنامه روی گزینه «بسته اینترنت» بزنید تا صفحه زیر برایتان باز شود.

راه های خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران

ابتدا شماره تلفن فردی که می‌خواهید بسته را برایش خریداری کنید را وارد و بعد هزینه را پرداخت کنید.

2. نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران در اپلیکیشن «آپ»

در این برنامه نیز کافی است در صفحه اول گزینه «بسته اینترنت» را انتخاب کنید. در صفحه بعدی اپراتور را همراه با شماره تلفن مدنظرتان وارد کنید.

نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

سپس بسته مدنظرتان را از فهرست انتخاب و هزینه آن را پرداخت کنید.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب خواندید، نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران فرایند بسیار ساده‌ای دارد و راه های زیادی نیز برای انجام آن وجود دارد. با استفاده از روش‌های بالا می‌توانید به سادگی و با سرعت به خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران‌ بپردازید. اگر شما نیز با روش‌های دیگری برای این کار آشنا هستید حتما در بخش نظرات آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
sahar
.
02 فروردین 1403، 23:33
پاسخ
0
0
با سلام سایت ازکی شارژ هم خوبه. منکه راضیم ازش استفاده میکنم.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402