بهترین بازی های ورزشی اندروید و آیفون + لینک دانلود

بازی های ورزشی اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی های ورزشی اندروید به دلیل تنوع بالا از محبوبیت خوبی برخوردار بوده اند که در این مقاله سعی داریم لیستی از بهترین های ورزشی برای اندروید و آیفون را معرفی نمائیم.

در واقع نمیتوان عنوان بهترین بازی ورزشی برای آیفون یا اندروید را مخصوص یک بازی دانست زیرا این مورد بسته به سلیقه گیمرها خواهد بود که شما عزیزان میتوانید بازی هایی که از دید خودتان به عنوان بهترین گیم شناخته شده اند را در بخش نظرات ارسال کنید. ناگفته نماند که در ادامه این مقاله میتوانید گیم های مختلفی از سبک ورزشی را در اختیار داشته باشید که مختص فوتبال نخواهد بود.

فهرست مطالب :

بهترین بازی های ورزشی اندروید و iOS

در ادامه مروری بر بهترین بازی های ورزشی آیفون و اندروید در سبک‌های مختلف همراه با لینک دانلود آنها خواهیم داشت. دقت داشته باشید که انتخاب هریک از بازی های موجود در لیست بهترین بازی های ورزشی اندروید براساس امتیازات جهانی و نظرات کاربران انجام گرفته است که این موضوع سبب خواهد شد تا به شکل واقعی با گزینه های برتر این حوزه سروکار داشته باشید.

FIE Swordplay | بهترین بازی ورزشی اندروید و آیفون

بازی ورزشی آیفون

شاید تعجب کنید، اما FIE Swordplay یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی است که در آن با شمشیر بازی سر و کار دارید. در این بازی سلاح مورد نظر خود را برمی‌دارید، تجهیزات خود را تنظیم می‌کنید و با حریفان می‌جنگید. این بازی دارای تکنیک‌های واقعی شمشیربازی، گرافیک زیبا، کنترل آسان، حالت PvP (بازیکن در برابر بازیکن) آنلاین، حالت داستانی و پشتیبانی رسمی از فدراسیون بین‌المللی شمشیر بازی است. تمام این ویژگی‌ها، بازی FIE Swordplay را به یک انتخاب طبیعی برای لیست بازی های ورزشی اندروید و آی او اس تبدیل می‌کند. شمشیر بازی محبوب ترین ورزش نیست، اما این عنوان قطعاً یک بازی ورزشی عالی است.

بازی FIE Swordplay در میان بهترین بازی ورزشی گوشی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که از مزایای بسیاری برخوردار بوده است. اگر تصمیم به دانلود یک بازی چند جانبه دارید که براساس ویژگی گیم پلی آن بتوانید با رقبای بسیاری رقابت داشته باشید و برای مدت زمان طولانی سرگرم شوید پیشنهاد ما بازی FIE Swordplay بوده است که سبک جذاب آن میتواند شمارا در حالت داستانی پویا و کاملا دوست داشتنی قرار دهد. همانطور که در توضیحات فوق نیز گفته شده است این گیم به صورت آنلاین و PVP قابل اجرا بوده که میتوانید با رقبایی از سراسر جهان رقابت داشته باشید. تجهیزات و لیگ های بسیاری در این بازی بکارگیری شده است که نباید از آنها ساده گذشت. در ادامه مقاله بازی ورزشی گوشی باما همراه باشید.

ویژگی های بازی FIE Swordplay

  • حالت آنلاین و رقابت با گیمرهایی از سراسر جهان
  • طراحی هنری و گرافیکی بازی با ویژگی های بسیار
  • دستیابی به تکنیک و مهارت های متنوع
  • تلفیق ویژگی های نقش آفرینی و ورزشی در قالب یک بازی
  • ارائه حالت داستانی سرگرم کننده

لینک دانلود بازی FIE Swordplay برای اندروید | آیفون

بازی ورزشی آی او اس Grand Mountain Adventure | بازی ورزشی برای آیفون

بازی های ورزشی ios

همچنین بخوانید :

Grand Mountain Adventure یک بازی اسکی به طرز شگفت آور خوبی است. بازیکنان در یک محیط جهان‌باز با گرافیک بسیار خوب، کنترل آسان و قابلیت‌های فراوان اسکی می‌کنند. در این بازی باید سعی کنید از موانع مختلف عبور کرده و از برخورد با آن‌ها جلوگیری کنید. این بازی شامل پنج کوه برای گشت و گذار، چالش‌های مختلف و حتی یک تابلوی امتیازات آنلاین برای اسکی با سرعت و اسکی بی‌عیب و نقص است. این بازی همچنین به صورت آفلاین قابل انجام است، سرور Discord خاص خود را برای گفتگو دارد و بعضی از قسمت‌های آن برای آزادسازی نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای دارد. کسانی که از ورزش‌های زمستانی لذت می‌برند قطعاً باید Grand Mountain Adventure که یکی از بهترین بازی های اندروید افلاین ورزشی است را تجربه کنند. بازی های پیشنهادی خود که در لیست بازی ورزشی گوشی وجود نداشته را برای ما ارسال کنید.

در میان بازی های ورزشی ایفون و اندروید بازی Grand Mountain Adventure شبیه ساز خوبی از ورزش اسکی بوده است که با درنظر گرفتن قوانین اصلی این رشته توانسته دوست داران اسکی را به سمت خود جذب نماید. لازم به ذکر است بدانید که در طراحی بازی از ویژگی های گرافیکی بسیاری استفاده شده که این مورد میتواند شمارا با یک بازی خوب مواجه کند. از دیگر ویژگی های بازی Grand Mountain Adventure میتوان به حالت آنلاین آن اشاره داشت که در لیگ های مختلف میتوانید با رقبایی از سراسر جهان به رقابت بپردازید. این مورد میتواند به شما اجازه حضور در کمپین های مختلفی را بدهد که امروزه گیمرهای ایرانی بسیاری در این بازی حضور داشته اند.

ویژگی های بازی ورزشی گوشی Grand Mountain Adventure

  • ارائه برنامه دیسکورد برای گفتگو با دوستان و سایر گیمرها
  • طراحی حرفه ای و گرافیکی با کیفیت بالا
  • حضور در یک بازی پویا با گیم پلی سرگرم کننده
  • استفاده از قوانین ورزش اسکی جهت تجربه متفاوت از این ورزش

دانلود بازی Grand Mountain Adventure برای اندروید | آیفون

بازی ورزشی آیفون و اندروید Madden NFL 21 Mobile Football | بازی ورزشی برای آیفون

بازی ورزشی آی او اس

Madden NFL Football یکی از محبوب‌ترین و برترین بازی های ورزشی اندروید و آیفون است. این بازی از گرافیک مناسب، گیم پلی ساده، لیست به روز از بازیکنان و موارد دیگر برخوردار است. این بازی همچنین دارای مسابقات و رویدادهای هفتگی برای افزایش جذابیت است. در این عنوان، شما بیشتر با یک شبیه‌سازی رو به رو هستید، به این صورت که شما یک تیم را تحویل می‌گیرید و بازیکنان را به لیست اضافه می‌کنید. بازیکنان از طرق مختلف، سطح خود را ارتقا داده و پیشرفت می‌کنند. Madden NFL Football یکی دیگر از بازی های رایگان EA Sports محسوب می‌شود و متاسفانه در این عرصه، بجز EA که توجه خوبی نشان می‌دهد، نام بزرگ دیگری وجود ندارد. با اینکه در این بازی، گاهی اوقات پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات آن می‌تواند اذیت کننده باشد، اما با بروز رسانی‌های سالانه همراه است.

بازی فوتبال همیشه جزو بهترین گزینه های ممکن برای سرگرمی بوده است که بازی Madden NFL Football اینبار کمی تفاوت با آنچه که در ذهن شما میگذرد داشته است. فوتبال آمریکایی یک بازی خشن ولی کاملا هیجان انگیز در میان صدها ورزش بوده است که قوانین آن بدین شکل بوده که باید با استفاده از دست و پا بدنبال هدایت توپ به سمت دروازه رقبا باشید. بازی Madden NFL Football با برخورداری از لیگ و تیم های بسیار میتواند شمارا در حالت های مختلفی برای سرگرمی قرار دهد که در این میان میتوانید با کسب امتیاز بدنبال بهبود رتبه خود در لیگ جهانی بازی باشید. ناگفته نماند که استفاده از سیستم های متنوع در ساخت این بازی سبب شده تا ارتقاء بازیکنان و سفارشی سازی تیم را در اختیار داشته باشید.

ویژگی های بازی ورزشی گوشی Madden NFL Football

  • طراحی حرفه ای با استفاده از قوانین اصلی فوتبال آمریکایی
  • دستیابی به تیم های مختلف و حضور در لیگ های جهانی
  • ارتقاء بازیکنان جهت افزایش مهارت و قدرت
  • گیم پلی روان و پویا با امکان اجرای آنلاین بازی

دانلود بازی Madden NFL 21 Mobile Football برای اندروید | آیفون

بازی ورزشی آی او اس NBA Jam | بازی ورزشی برای آیفون

بهترین بازی های ورزشی اندروید

اگر EA قرار باشد برای یک بار هم که شده، یک بازی خوب بسازد، آن بازی مثل NBA Jam خواهد بود. این عنوان یک بازی آرکید بسکتبال است که در آن بازیکنان دو به دو با هم به رقابت می‌پردازند. بازی دارای قوانین آزاد، بخش چند نفره آنلاین یا لوکال، پشتیبانی از کنترلر و حتی پشتیبانی از Android TV است. این بازی از نسخه 1990 پورت شده، اما همچنان از بسیاری از بازی‌های سبک خود بهتر است. برای تجربه این بازی فقط کافی است تا 4.99 دلار پرداخت کنید تا تمامی امکانات آن برای شما آزاد شود. NBA Jam به راحتی بهترین بازی بسکتبال در موبایل و قطعاً در بین بهترین بازی های ورزشی iOS و اندروید است.

امروزه با شنیدن نام بازی ورزشی ناخداگاه ذهن گیمرهای بسیاری به سمت بازی فوتبال خواهد رفت اما بدنیست بدانید که در این میان بازی های دیگری نیز وجود داشته اند که از محبوب ترین آنها میتوان به بازی شبی ه سازی شده بسکتبال ان بی ای اشاره داشت. آرزوی هر بازیکن و مربی در ورزش بسکتبال این است که روزی بتواند در لیگ حرفه ای و کاملا معتبر NBA بازی کند که اکنون این فرصت برای شما بدست آمده که میتوانید در نقش بازیکن و مربی بدنبال ساخت تیم رویایی خود باشید. این بازی برای دوپلتفرم اندروید و ای او اس عرضه شده است که طراحی زیبا و جذابیت های بسیار در گیم پلی آن میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم کند که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

ویژگی های بازی ورزشی گوشی NBA Jam

  • حضور در بازی ورزشی بسکتبال آرکید
  • امکان اجرا به صورت چندنفره و حضور در لیگ های آنلاین
  • دستیابی به المان های متنوع برای مدیریت و سفارشی سازی تیم
  • طراحی پویا با صداگذاری عالی

دانلود بازی NBA Jam برای اندروید | آیفون

بازی OK Golf | بهترین بازی های ورزشی اندروید

بهترین بازی های اندرویدی ورزشی

OK Golf یکی از جدیدترین بازی های ورزشی است؛ قصیده‌ای برای بازی‌های آرکید گلف قدیمی. گیم پلی این بازی به سادگی عمل می‌کند: فقط کافی است تا انگشت خود را روی صفحه به عقب کشیده و سپس رها کنید تا توپ پرتاب شود. در بازی هیچ باشگاه یا رمز و راز خاصی وجود ندارد که نیاز باشد درگیر آن شوید. این بازی فقط یک بازی آرامش بخش در سبک گلف است. در بازی OK Golf چند دوره آموزشی، گرافیک مناسب و برخی موارد مخفی وجود دارد که می‌توانید به تنهایی پیدا کنید. بازی OK Golf یک بازی یکبار پرداخت است و تبلیغات اضافی یا خرید درون برنامه‌ای ندارد. همچنین اگر از Google Play Pass استفاده می‌کنید، بازی بطور کامل رایگان خواهد بود.

بازی اوکی گلف یکی دیگر از گزینه های سرگرم کننده در این لیست بوده است که گیم پلی ساده بازی شاید از نگاه اول هیجان انگیز نباشد اما با پشت سرگذاشتن مراحل ابتدایی بازی رفته رفته با سیستم دشواری مراحل آشنا خواهید شد که این مورد میتواند گیم پلی خوب و سرگرم کننده ای را در اختیار شما قرار دهد. بازی اوکی گلف شامل یکسری مراحل مبتدی برای تمامی افراد بوده است که با پشت سرگذاشتن آنها میتوانید به بخش حرفه ای بازی ورود کنید. در ساخت و گیم پلی بازی هیچ گونه راز نهفته ای وجود ندارد که این مورد سبب خواهد شد تا کاربران براساس مهارت و ویژگی های انفرادی خود بتوانند با یکدیگر رقابت داشته باشند. اگر در میان بازی های ورزشی آفلاین گوشی مورد خاصی را میشناسید لطفا آنرا باما به اشتراک بگذارید. در ادامه مقاله بازی ورزشی گوشی باما همراه باشید.

ویژگی های بازی OK Golf

  • طراحی حرفه ای و کاملا دوست داشتنی ورزش گلف
  • قوانین سخت گیرانه با طراحی پویا
  • گیم پلی روان با امکان حضور در لیگ های جهانی
  • صداگذاری هیجان انگیز و درنظر گرفتن جزئیات

دانلود بازی OK Golf برای اندروید | آیفون

بازی Rapala Fishing | بازی ورزشی برای آیفون

بهترین بازی های ورزشی آنلاین اندروید / بازی ورزشی گوشی

بازی Rapala Fishing یکی از معدود بازی‌های ماهیگیری قابل قبول است. ما این مورد را انتخاب کردیم زیرا با استراتژی پرداخت درون برنامه‌ای آن نسبت به رقبا کمی متفاوت است. این بازی دارای مکان‌های مختلف ماهیگیری، کنترل آسان و مسابقات روزانه است. این بازی دارای هیچ نوار انرژی‌ای نیست؛ یعنی اگر بخواهید می‌توانید تمام روز را بازی کنید که جای تقدیر نیز دارد. بجز این ویژگی، گرافیک بازی نیز مناسب است و چیز خاصی برای شکایت وجود ندارد. این بازی با گذشت زمان خسته کننده می‌شود، اما کدام بازی این‌گونه نیست؟ بازی FishingStrike از استودیو Netmarble یک بازی ماهیگیری جدیدتر است که به طرز شگفت انگیزی جذابیت دارد. این بازی حتی ممکن است در نهایت در این لیست از Rapala نیز پیشی بگیرد.

همانطور که گفته شد در لیست بازی های ورزشی اندروید گزینه های دیگری به جز بازی فوتبال وجود دارند که این بازی با درنظر گرفتن گیم پلی جدید توانسته دوست داران ماهیگیری را به سمت خود جذب نماید. طراحی حرفه ای و درنظر داشتن جزئیات سبب محبوبیت این بازی شده است که شرکت سازنده آن امروزه بازی Rapala Fishing را برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس عرضه نموده  است. لازم به ذکر است بدانید که سیستم های بکارگیری شده در این بازی شمارا با مشکلات متعددی مواجه میکند که نمیتوانید به سادگی ماهیگیری کنید و این مورد سبب طولانی تر شدن گیم پلی بازی خواهد شد که پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

ویژگی های بازی Rapala Fishing

  • طراحی حرفه ای بازی با صداگذاری عالی
  • حضور در یک سیستم دشواری مراحل
  • گیم پلی روان و پویا با چالش های متنوع

دانلود بازی Rapala Fishing برای اندروید | آیفون

بازی ورزشی آی او اس RBI Baseball 20 | لیست بهترین بازی ورزشی اندروید

بهترین بازی های اندروید افلاین ورزشی / بازی ورزشی گوشی

RBI Baseball 20 جدیدترین بازی از لیگ بزرگ بیسبال محسوب می‌شود. این مورد نسبت به عناوین قدیمی در کنار قیمت ارزان‌تر، پیشرفت‌های زیادی داشته است. این بازی دارای لیست بازیکن‌ها و تیم‌های رسمی به همراه حالت مسابقات فصلی، پلی آف و 30 زمین مسابقه رسمی است. در RBI Baseball 20 چند بازیکن افسانه‌ای نیز برای حفظ حالت نوستالژی قرار داده شده است. این بازی یک عنوان یک بار پرداخت است که ویژگی‌ای نادر در بین بازی های ورزشی به حساب می‌آید. امیدوار بودیم که بازی‌هایی مانند NBA و NHL و NFL مواردی از این دست را انجام می‌دادند. بازی RBI Baseball 20 مشکلات خاص خود را دارد، اما هیچ چیز آنقدر بد نیست که باعث شود این بازی برای اکثر افراد قابل اجرا نباشد. بازی‌های در این سبک هر ساله بهتر می‌شوند، اما هنوز هم به خصوص در دستگاه‌های قدیمی یا پایین رده با بی‌نقص بودن فاصله دارند.

بازی ورزشی RBI Baseball 20 که شبیه ساز خوبی از حرفه بیسبال بوده است میتواند شمارا با قوانین و مهارت هایی که برای حضور در این عرصه نیاز است را آشنا کند. حالت های مختلفی در این بازی بکارگیری شده است که بخش نوستالژیک آن میتواند شمارا با افسانه های این بازی مواجه کند. لازم به ذکر است بدانید که این بازی در لیگ و فصل های مختلفی جریان داشته است که این موضوع میتواند گیم پلی خوب و البته سرگرم کننده ای را برای شما به ارمغان بیاورد که نباید آنرا ساده از دست داد.

ویژگی های بازی RBI Baseball 20

  • ارائه حالت های متنوع برای حضور در یک بازی طولانی
  • گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده
  • طراحی دوست داشتنی با صدای عالی
  • سازگار با گوشی و تبلت های ضعیف

دانلود بازی RBI Baseball 20 برای اندروید | آیفون

بازی Tony Hawk’s Skate Jam | بازی های ورزشی ایفون

بهترین بازی های اندروید آفلاین ورزشی / بازی ورزشی گوشی

نمی‌توان از بازی های ورزشی اندروید و iOS صحبت کرد و حرفی از تونی هاوک به میان نیاورد. Tony Hawk’s Skate Jam یکی از جدیدترین بازی های اسکیت برد موجود در این فهرست محسوب می‌شود. این بازی تقریبا تمام ویژگی‌های عناوین قدیمی را در خود دارد و به ریشه‌ها پایبند است. در این بازی می‌توانید در پارک‌های مخصوص به انجام اسکیت بپردازید، سرعت خود را بالا برده و حرکات نمایشی روی هوا انجام دهید و سپس چالش‌هایی که هر مرحله پیش روی شما قرار می‌دهند را پشت سر بگذارید. این بازی همچنین از بخش‌های داستانی، تورنمنت و شخصی‌سازی‌های متنوع بهره می‌برد. کنترل در این بازی مقداری سخت است، اما قطعا می‌توان پس از چند بار تمرین، قلق آن را بدست آورد.

بازی Tony Hawk’s Skate Jam که شبیه ساز خوبی از ورزش اسکیت برد بوده است میتواند شمارا در حالت های مختلفی برای سرگرمی قرار دهد که تورنومت های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. این بازی در میان بهترین بازی های ورزشی اندروید 2021 و 2022 نیز حضور خوبی داشته است که در ادامه میتوانید بازی Tony Hawk’s Skate Jam را برای اندروید و ای او اس دریافت کنید. درنظر داشتن المان های بسیار به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بازی را به سمت سفارشی سازی پیش ببرید که در این زمینه باید هزینه های مختلفی را پردا خت کنید.

ویژگی های بازی Tony Hawk’s Skate Jam

  • استفاده از تمامی ویژگی های اسکیت برد در بازی
  • مدیریت کامل شخصیت برای انجام حرکات نمایشی
  • امکان سفارشی سازی بازی با المان های بسیار
  • طراحی عالی در کنار صداگذاری هیجان انگیز

دانلود بازی Tony Hawk’s Skate Jam برای اندروید | آیفون

بازی های ورزشی اندروید Stick Sports games | بازی های ورزشی ایفون

دانلود بهترین بازی های ورزشی برای اندروید / بازی ورزشی گوشی

Stick Sports یک تیم توسعه دهنده در Google Play است. آنها برخی از بازی‌های ورزشی مناسب و خوبی را می‌سازند که مجموعه آنها شامل بازی‌های‌ کریکت، تنیس و فوتبال است. این بازی‌ها گرافیک چشمگیری ندارند، اما با این حال گیم پلی آنها آسان است، مناسب گذران وقت و به طور کلی سرگرم کننده هستند. تا جایی که اطلاع داریم، تمامی بازی‌های این مجموعه رایگان هستند. هر بازی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و مکانیزم‌های خاص خود را دارد، اما حس مشترکی بین‌شان در جریان است. شرکت Stick Sports games در میان بهترین شرکت های ساخت بازی ورزشی برای ایفون و اندروید گزینه خوبی بوده است که با ویژگی های بارز آن میتوانید برای دقایق طولانی در بازی های این شرکت حضور داشته باشید و سرگرم ویژگی بازی ها شوید که در ادامه میتوانید به صفحه بازی های این شرکت دسترسی داشته باشید.

ویژگی های شرکت ساخت بازی Stick Sports games

  • استفاده از موارد دقیق در ساخت بازی های ورزشی
  • طراحی حرفه با درنظر داشتن افکت های صوتی برای بازی ها

دانلود بازی های Stick Sports games برای اندروید

بازی ورزشی آی او اس True Skate | بازی های ورزشی ایفون

برترین بازی های ورزشی اندروید / بازی ورزشی گوشی

True Skate یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های ورزشی iOS و اندروید در سبک اسکیت است. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به داشتن پارک‌های مخصوص اسکیت متنوع، مکانیزم سطح بالا و وجود داشتن عناصر واقع گرایانه مانند اسکیت رفتن روی لبه میله یا سکو و یا افزایش سرعت اسکیت با حرکت دادن انگشت اشاره کرد. بازی True Skate همچنین دارای جدول نمایش رده‌بندی جهانی، مراحل متنوع و شخصی‌سازی لوازم است. این بازی همچنین دارای سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای است که با آن می‌توانید مراحل بیشتر، پارک‌های متنوع و خیابان‌های جدید را در بازی آزاد کنید. بازی True Skate در میان بهترین بازی ورزشی ios و android گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات باما همراه باشید.

از ویژگی‌های بازی True Skate می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه لمس واقع گرایانه که برای ساختن آن از فیزیک بازیکنان حرفه‌ای الهام گرفته شده
  • دارای قابلیت جمع آوری لوازم اسکیت
  • انگشت خود را روی صفحه بکشید تا با سرعت بیشتری حرکت کنید
  • وجود پارکی زیبا و بزرگ که می‌توانید در آن مسیر برگشت خود را گم کنید!
  • وجود میله، لبه مخصوص اسکیت، راه پله و گودال اسکیت، نیم دایره و یک چهارم دایره مخصوص اسکیت
  • دارای قابلیت اسلوموشن
  • دارای قابلیت عقب بردن زمان
  • چالش‌های متنوع

دانلود بازی True Skate برای اندروید | آیفون

بازی تنیس World of Tennis: Roaring ’20s | بازی های ورزشی ایفون

لیست بازی های ورزشی اندروید / بازی ورزشی گوشی

World of Tennis: Roaring ’20s یک بازی تنیس به طرز شگفت آور محبوب و همچنین نسبتاً جدید است. شما کار خود را به عنوان یک تنیسور جدید شروع می‌کنید. در این بازی یک حالت داستانی و همچنین یک حالت چند نفره آنلاین وجود دارد. بازیکنان می‌توانند آمار بازیکن خود را بهبود ببخشند، هوش مصنوعی را آموزش دهند تا مانند آنها بازی کند و تعداد زیادی بخش‌های قابل شخصی‌سازی را باز کنند. همچنین در این بازی رویدادهای گاه به گاه و مواردی از این دست را پیدا می‌کنید تا با گذشت زمان، جذابیت بازی برایتان تازه بماند. در بازی باگ‌هایی نیز وجود دارد که گاهی ممکن است باعث ناامیدی گیمر بشود. با این حال می‌تواند تجربه خوبی را برایتان رقم بزند. این بازی در مقاله بازی ورزشی گوشی آخرین گزینه معرفی شده بوده است که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد این مطلب باما در میان بگذارید.

ویژگی های بازی World of Tennis: Roaring ’20s

  • طراحی حرفه ای و کاملا پویا
  • درنظر داشتن قوانین و چالش های بسیار
  • امکان سفارشی سازی بازی

دانلود بازی تنیس World of Tennis: Roaring ’20s برای اندروید | آیفون

Football League 2024 بهترین بازی ورزشی اندروید

Football League 2024 بهترین بازی ورزشی اندروید

لیگ فوتبال 2024 یکی از محبوب ترین بازی های سال جاری بوده که بدنیست بدانید از سوی استودیو MOBILE SOCCER توسعه یافته و تا به امروز بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است. رقابت های بسیاری در تورنومنت های بازی وجود داشته که با حضور در لیگ های معتبر جهانی میتوانید فرصت تازه ای برای رویارویی با رقبایی از سراسر جهان را کسب کنید. شبیه سازی عالی بازی در کنار مزایای برجسته ای که در گیم پلی وجود داشته به شما این امکان را میدهد تا بتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته و سرگرم بازی شوید. وجود دکمه های مناسب برای مدیریت بازیکنان به شما این فرصت را میدهد تا بتوانید تاکتیک های مدنظر خود را در بازی پیاده سازی کنید و از روش هایی که دوست دارید به گل برسید.

ویژگی های بازی Football League 2024

  • طراحی دیدنی در کنار صداگذاری عالی
  • وجود تیم و بازیکنان مختلف در قالب لیگ های متنوع
  • حضور در لیگ های معتبر جهانی و رقابت با گیمرهایی از سراسر جهان
  • امکان حضور در مسابقات آنلاین در برابر کاربران دیگر
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • امکان اجرای آفلاین بازی و بدون نیاز به اتصال اولیه

دانلود بازی Football League 2024 برای اندروید

بهترین بازی های ورزشی کم حجم برای اندروید و ios

در ادامه این بخش میتوانید بازی های ورزشی آنلاین که در این زمینه جزو بهترین ها هستند را بشناسید که پیشنهاد میشود گزینه های پیشنهادی خود را برای ما در بخش نظرات ارسال کنید.

بازی فوتبال PES | بازی های ورزشی ایفون

بهترین بازی های ورزشی برای اندروید

eFootball PES 2021 یکی از بزرگ‌ترین رقبای FIFA در بین بهترین بازی های اندرویدی ورزشی محسوب می‌شود. بعضی نیز معتقد هستند که این بازی از FIFA نیز بهتر است. بازی eFootball PES 2021 از گرافیک عالی، مکانیزم کنترل بی‌نظیر، سیستم ساخت تیم، بخش چند نفره آنلاین، بخش چند نفره لوکال (Local) و ویژگی‌های دیگر بهره می‌برد. فیفا ویژگی‌های بیشتری دارد، اما بازی کردن PES لذت‌بخش‌تر است. با بیان این اطلاعات، اکنون انتخاب کردن برای شما باید راحت‌تر شده باشد. بازی PES 2018 یکی از بهترین بازی های اندروید آفلاین ورزشی است که امکانات خود را بصورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. این بازی فوتبال اندروید با پشتیبانی از دسته عرضه شده است.

در میان بازی های ورزشی جدید موبایل عنوان PES یک گزینه پرسروصدا بوده است که این بازی اصلی ترین رقیب فیفا بشمار میرود. طی تصمیم گیری های عجیبی که شرکت سازنده پی اس در گذشته انجام داده نام این بازی محبوب به eFootball PES 2021 تغییر یافته است که در تمامی پلتفرم هایی که این بازی برای آنها عرضه میشد سبک افلاین بطور کامل برداشته و کاربران از طریق روش های مختلف نظیر استیم باید بازی را اجرا کنند. حال متوجه این موضوع شده  اید که بازی eFootball PES 2021 تنها به صورت اینترنتی قابل اجرا بوده است که در نسخه اندروید و آیفون بازی میتوانید با رقبای بسیاری از سراسر جهان رقابت داشته باشید. امکان ساخت تیم رویایی و سفارشی سازی آن برای شما وجود خواهد داشت که در این میان باید مدیریت هزینه های خود را مدنظر داشته باشید. اگر بازی خوبی میشناسید که در لیست بازی ورزشی گوشی وجود نداشته میتوانید آنرا برای ما ارسال کنید.

ویژگی های بازی eFootball PES 2021

  • حضور در لیگ های معتبر جهانی
  • ساخت تیم رویایی برای شکست دادن رقبا
  • استخدام بازیکنان جدید و مدیریت تمام بخش های تیم
  • طراحی عالی با صداگذاری دوست داشتنی

دانلود بازی فوتبال PES 2021 برای اندروید | آیفون

بازی فوتبال FIFA

بازی های اندرویدی ورزشی

اکثر طرفداران این سبک از بازی‌ها، بازی FIFA 2020 را معروف‌ترین بازی در این سبک می‌دانندیک بازی بسیار هیجان‌انگیز که در آن سعی شده بازی کاملاً حسی مشابه با فوتبال واقعی داشته باشد. گیم پلی بازی برای سطح مبتدی و تازه‌کاران در این بازی بسیار ساده بوده، اما هر چه سطح شما بالاتر برود و بخواهید در سطح بالاتر و دشواری بازی کنید، خواهید دید که این گیم پلی کم کم دشوار و پیچیده خواهد شد.

بازی کاملاً می‌تواند شما را به خودش معتاد کند و کاملاً مناسب برای پر کردن اوقات فراغت شما است؛ هرچند که ممکن است هنگام پایان بازی متوجه شوید زمانی بیشتر از اوقات فراغت را به این بازی اختصاص داده‌اید. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در میان بهترین بازی های ورزشی اندروید بدنیست بدانید که بازی ورزشی FIFA 2020 که نسخه 22 آن نیز برای اندروید و ای او اس عرضه شده گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است. در این گیم میتوانید به چالش و گیم پلی دشواری دسترسی داشته باشید که تمامی ویژگی های آن سبب سرگرمی شما خواهند شد. اما بدنیست بدانید که این بازی در یک یا چند مرحله تقسیم بندی نشده زیرا حالت آنلاین آن میتواند گیم پلی نامحدودی را برای شما به وجود بیاورد که در این زمینه باید از سد رقبای بسیاری برای کسب امتیاز عبور کنید. بازی فیفا اندروید را در ادامه میتوانید برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس دریافت کنید که پیشنهاد میشود در ادامه مقاله مربوط به بهترین بازی های ورزشی اندروید باما همراه باشید.

ویژگی‌های مهم بازی FIFA 2020 :

  • می‌توانید لیگی قدرتمند را ساخته و در آن شرکت کنید.
  • می‌توانید به لیگ‌های مختلف بپیوندید و در مسابقات جهانی شرکت داشته باشید.
  • یک بازی 11 در مقابل 11 که در آن نبردهای تک به تک بسیار جذابی بین دو گیمر رخ خواهد داد.
  • می‌توانید با روشن کردن حالت حمله از بازی‌های 90 ثانیه‌ای لذت ببرید.
  • قادر خواهید بود تا از بیش از 500 تیم، بازیکن برای تیم خود خریداری کنید و به تیم خود اضافه کنید.
  • یکی از بهترین بازی های ورزشی آنلاین اندروید و آیفون که اتصال به اینترنت برای بازی کردن الزامی است.

دانلود بازی فوتبال FIFA Soccer برای اندروید | iOS

بازی Trial Xtreme Legends بازی های ورزشی برتر

بازی Trial Xtreme Legends بازی های ورزشی برتر

Trial Xtreme Legends یک بازی آنلاین از استودیو Deemedya INC‏ بوده است که باید در مسیر های چالش برانگیز بسیاری برای اثبات مهارت های خود حضور پیدا کنید. دشواری مراحل این بازی سبب شده است تا گیم پلی بوجود آمده در آن در سطح بالایی قرار داشته باشد که اگر از دوست داران بازی های ورزشی هستید بدنیست بدانید که بازی اندروید Trial Xtreme Legends یکی از بهترین بازی ورزشی اندروید بوده است. طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی بی تردید میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد که در ادامه میتوانید به بهترین بازی های ورزشی ایفون نیز دسترسی داشته باشید. لینک دانلود این بازی در ادامه قرار گرفته است.

ویژگی های کلیدی بازی Trial Xtreme Legends

  • وجود مراحل متنوع و کاملا سرگرم کننده
  • رویارویی با موانع بسیار در طول مراحل
  • گیم پلی روان و سرگرم کننده
  • طراحی عالی با صداگذاری هیجان انگیز

دانلود بازی Trial Xtreme Legends برای اندروید

بازی Bike Clash بازی اندرویدی ورزشی

بازی Bike Clash بازی اندرویدی ورزشی

بازی اندرویدی Bike Clash محصول استودیو تی بول بوده است که در این زمینه یک گزینه عالی برای سرگرمی بوده است. اگر تصمیم دارید در رقابت های آنلاین حضور پیدا کنید که در آن گیمرهای بسیاری از سراسر جهان حضور داشته باشند بی شک بازی Bike Clash گزینه خوبی بوده است که به شما این امکان را میدهد تا در مسیر و مپ های متنوع بتوانید مهارت های خود را به نمایش بگذارید. فارع از این مباحث بدنیست بدانید که این گیم از یک سیستم دشواری مراحل برخوردار بوده است که با وجود آن به آسانی نمیتوانید مراحلی که برایتان در نظر گرفته شده است را پشت سر بگذارید. همین مورد سبب شده تا این بازی در گوگل پلی به امتیاز 4.5 دست پیدا کند.

ویژگی های بازی اندروید Bike Clash

  • وجود مسیرهای مختلف در مکان های دیدنی
  • طراحی تمام اجزای بازی به شکل حرفه ای
  • گیم پلی عالی و کاربرپسند
  • رویارویی با مشکلات و چالش های بسیار

دانلود بازی Bike Clash برای اندروید

بازی NBA LIVE Mobile Basketball بهترین بازی های ورزشی موبایل

بازی NBA LIVE Mobile Basketball بهترین بازی های ورزشی موبایل

یکی دیگر از بازی های برتر ورزشی که برای اجرا نیاز به اینترنت دارد NBA LIVE Mobile Basketball نام داشته است. از بهترین گزینه های شبیه سازی بسکتبال ان بی ای همین گزینه بوده که براساس گیم پلی آن میتوانید مدیریت تیم بسکتبالی را به عهده بگیرید که در این زمینه آیتم های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. وجود تیم های بسیار و بازیکنان مطرح جهانی سبب خواهد شد تا بتوانید تیمی قدرتمند را آماده کنید و براساس تاکتیکی که در تمرینات بدست آمده در مسابقات حضور پیدا نمائید. گیم پلی این بازی به شکل عجیبی سرگرم کننده بوده است که در این زمینه میتوانید با گیمرهایی از سراسر جهان رقابت داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که طراحی و صداگذاری این بازی در سطح بالایی قرار داشته است.

ویژگی های بازی آنلاین NBA LIVE Mobile Basketball

  • رقابت با گیمرهایی از سراسر جهان به صورت آنلاین
  • راه اندازی تیم اختصاصی و مدیریت تمام بخش های آن
  • طراحی چشمنواز با صداگذاری عالی
  • رویارویی با چالش های روزانه جهت کسب پاداش

دانلود بازی NBA LIVE Mobile Basketball برای اندروید

بازی MLB 9 Innings 22 بازی ورزشی توپی برای اندروید

بازی MLB 9 Innings 22 بازی ورزشی توپی برای اندروید

MLB 9 Innings 22 یک گزینه عالی از شبیه سازی بیسبال بوده است که از مراحل متنوعی برخوردار بوده و به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با گیمرهایی از سراسر جهان رقابت داشته باشید. بازی MLB 9 Innings 22 به شکل خوبی طراحی شده است که در بخش فروشگاه بازی میتوانید به آیتم های بسیاری برای سفارشی سازی بازیکنان دسترسی داشته باشید. تفاوتی نمیکند که دوست دار ورزش فوتبال باشید یا دیگر ورزش ها. ما در این لیست به نمونه های مختلفی از سبک و سیاق بازی های ورزشی اشاره کردیم که میتوانید تنوع بالایی را در لیست بهترین بازی های ورزشی اندروید مشاهده کنید. این گیم آخرین گزینه معرفی شده در این لیست بوده است که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد این مقاله باما در میان بگذارید.

ویژگی های کلیدی بازی MLB 9 Innings 22

  • طراحی حرفه ای و واقع گرایانه از ورزش بیسبال
  • درنظر داشتن قوانین اصلی بیسبال در ساخت بازی
  • استفاده از چالش های متنوع و سرگرم کننده
  • وجود بخش های تکمیلی جهت افزایش سطح گیم پلی

دانلود بازی MLB 9 Innings 22 برای اندروید

بهترین بازی ورزشی رایگان برای آیفون و اندروید کدام است؟

بسته به آفلاین یا آنلاین بودن بازی این مورد ممکن است متفاوت باشد که در این زمینه بازی های خوبی معرفی شده است که نباید آنها را از دست دهید.

کدام بازی ورزشی برای گوشی بیشترین امتیاز را دارد؟

پاسخ به این سوال کار دشواری بوده است زیرا اکثر بازی های نامبرده جزو بهترین های ورزشی هستند که بسته به سلیقه خود میتوانید بازی مربوط را دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین بازی های ورزشی اندروید و آیفون معرفی شدند که اگر از بازی ورزشی خوبی برخوردار هستید که در این لیست وجود نداشته میتوانید آنرا برای ما ارسال کنید. لازم به ذکر است بدانید که یک بازی ورزشی برای آیفون و اندروید تفاوتی در طراحی و عملکرد نداشته اند. پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد سطح کیفی این مقاله باما در میان بگذارید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402