بهترین کانال های آموزشی تلگرام ؛ از یادگیری زبان تا هنر و موفقیت

کانال های آموزشی تلگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دنیای مجازی، راه‌های زیادی را برای آموزش موضوعات، مطالب و مهارت‌های مختلف فراهم کرده است. یکی از این راه‌ها اپلیکیشن تلگرام است. لیست کانالهای آموزشی این پیام‌رسان موضوعات گوناگونی را در بر دارد؛ به همین خاطر در این مطلب از پلازا، نگاهی داشتیم به بهترین کانال های آموزشی تلگرام.

با کمک این کانال های تلگرامی آموزشی گاهی می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و به راحتی در هر مکان و زمانی، مطالب، موضوعات و مهارت‌های مختلف را یاد می‌گیرید. می‌توانید زبان یاد بگیرید، هنر نقاشی کردن را تمرین کنید، آموزش موسیقی تماشا کنید، یا حتی آموزش‌های صنایع دستی یا هر موضوع دیگری را دنبال کنید.

فهرست مطالب

بهترین کانال های آموزشی تلگرام

بسیاری از کانال تلگرامی پکیج های اموزشی رایگان را در اختیار دنبال‌کنندگان خود قرار می‌دهند و بسیاری نیز در ازای آموزش‌های خود مبلغی دریافت می‌کنند. تلگرام مانند یوتیوب تقریبا به یک دانشگاه مجازی و تا حدودی رایگان تبدیل شده است که می‌توان از طریق آن، مهارت‌های زیادی را فرا گرفت. به همین منظور، در این مقاله، تعدادی از این کانال ها از زبان گرفته تا هنر و موفقیت و غیره ارائه می‌شوند.

کانالهای آموزشی زبان تلگرام

کانال های آموزش زبان شاید بتوانند به بالا رفتن سطح زبان شما کمک کنند. در این قسمت تعدادی از این کانال ها را که مرتبط با آموزش زبان‌های مختلف هستند معرفی می‌کنیم.

1. کانال اموزش زبان انگلیسی

بهترین کانال های آموزشی تلگرام / لیست کانالهای آموزشی تلگرام

کانال englishlanguage100@ یکی از کانال های تلگرام آموزش زبان انگلیسی است. در این کانال، آموزش زبان به روش‌های مختلفی مانند نمونه مکالمه، اصطلاحات، ترجمه و متن آهنگ‌ها یا پادکست‌ها انجام می‌شود.

همچنین بخوانید :

2. کانال ترکی استانبولی به زبان ساده

کانال تلگرامی پکیج های اموزشی رایگان / کانالهای آموزشی زبان تلگرام

 

اما اگر به دنبال آموزش زبان ترکی هستید، می‌توانید یکی از کانال های آموزش زبان ترکی استانبولی را دنبال کنید. کانال turkishistanbu@ یکی از این کانال ها است. این کانال با ارائه ویدیو کلیپ‌های مختلف به آموزش زبان ترکی استانبولی می‌پردازد.

3. کانال آلمانی به زبان ساده

لیست کانالهای آموزشی تلگرام / کانالهای آموزشی زبان تلگرام

کانال @Germanysadeh هم یکی از کانال های تلگرام آموزش زبان آلمانی است که با انتشار ویدیو درس‌های آموزشی، این زبان را یاد می‌دهد.

4. کانال فرانسه به زبان ساده

بهترین کانال های آموزشی تلگرام / کانالهای آموزشی زبان تلگرام

البته کانال های آموزشی زبان های دیگر مانند فرانسه یا کره ای هم در این اپلیکیشن وجود دارند. به عنوان نمونه، franceeasy@ یکی از کانال های آموزش زبان فرانسه است. این کانال هم با انتشار ویدیوهای کوتاه، زبان فرانسه را به صورت تصویری یاد می‌دهد.

5. کانال آموزشگاه زبان کره ایِ «بانو»

لیست کانالهای آموزشی تلگرام

از طرف دیگر، اگر به دنبال آموزش زبان کره ای هستید می‌توانید کانال Hangullearning@ را به عنوان یکی از کانال های تلگرام آموزش زبان کره ای دنبال کنید.

کانالهای آموزشی هنری و موسیقی تلگرام

شاید این ابزارها نتوانند نقش استاد و معلم را ایفا کنند، اما گاهی با دنبال کردن برخی کانال های آموزشی هنری می‌توانید تا حدودی بعضی از مهارت‌ها را یاد بگیرید و با تمرین مداوم تجربه خوبی از یادگیری داشته باشید.

1. کانال لنزک

لیست کانالهای آموزشی تلگرام / کانالهای آموزشی هنری تلگرام

کانال lenzak@ با ارائه ویدیوهای کوتاه و توضیحات همراهش، مطالب آموزشی جالبی برای عکاسی منتشر می‌کند. برای مثال نحوه چیدن تصویر، نکات مربوط به تصویربرداری هوایی و یا نحوه ژست گرفتن صحیح هنگام عکاسی.

2. کانال آموزش آکادمیک دکوراسیون منزل

بهترین کانال های آموزشی تلگرام

این کانال، همانطور که از نامش پیداست، مربوط به دکوراسیون خانه است. در این کانال می‌توانید نکات آموزشی در ارتباط با تمام جنبه‌های مربوط به چیدمان منزل از نحوه چیدن اسباب و اثاثیه و همچنین تابلوها و نورپردازی را مطالعه کنید.

3. کانال آموزش مجازی تار و سه تار

کانال تلگرامی پکیج های اموزشی رایگان / لیست کانالهای آموزشی تلگرام

اما اگر به دنبال کانال های آموزشی موسیقی هستید، می‌توانید کانال setar_learning@ را به عنوان یکی از کانال های آموزش سه تار دنبال کنید. این کانال هم با انتشار ویدیوهای کوتاه این ساز را یاد می‌دهد و دوره‌های اختصاصی برای یادگیری نحوه کار با این ساز دارد.

4. کانال آموزش رایگان پیانو

بهترین کانال های آموزشی تلگرام

این کانال مخصوص علاقه‌مندان به پیانو است. در این کانال شما می‌توانید با نحوه نواختن قطعات مختلف موسیقی با پیانو آشنا شوید. محتوای این کانال نیز رایگان است و شما می‌توانید با مشاهده فیلم‌های آموزشی، با پیانو نوازی آشنا شوید.

5. کانال آموزش رایگان قلاب بافی

لیست کانالهای آموزشی تلگرام

اگر به قلاب‌بافی علاقه دارید، با کانال آموزش رایگان قلاب بافی می‌توانید به‌صورت رایگان با این هنر بافتنی آشنا شوید. در این کانال ویدیوهای آموزشی با نکات و ترفندهای مختلف در اختیار شما قرار داده می‌شود.

آموزش بازیگری و نویسندگی

جالب است بدانید که برای سایر هنرها مانند بازیگری، مهارت های گرافیکی کار با نرم افزارها و صنایع دستی هم کانال های آموزشی در حال فعالیت هستند.

1. کانال آموزش بازیگری

کانال تلگرامی پکیج های اموزشی رایگان

کانال amuzeshbazigar@ یکی از کانال های آموزش بازیگری در تلگرام است. این کانال با معرفی کتاب، مطالب آموزشی و ویدیوها، نکاتی را در مورد هنر بازیگری یاد می‌دهد.

2. کانال آموزش فتوشاپ / آموزش پریمیر / آموزش کامپیوتر

لیست کانالهای آموزشی تلگرام

از طرف دیگر، در کانال KordPhotoshop@ که برای آموزش فتوشاپ در تلگرام است، می‌توانید نکات جالب و ترفندهایی را برای کار با فتوشاپ یاد بگیرید.

3. کانال مدرسه نویسندگی | شاهین کلانتری

بهترین کانال های آموزشی تلگرام

اما خوب است بدانید که برای هنر و مهارت هایی مانند نویسندگی هم کانال آموزشی دیده می‌شود. به عنوان مثال، shahinkalantari@ یکی از این کانال‌ها است که به آموزش نویسندگی و تولید محتوا می‌پردازد.

4. کانال نوقلم│آموزش نویسندگی

لیست کانالهای آموزشی تلگرام

کانال دیگری که به عنوان یکی از کانال های آموزشی نویسندگی در تگلرام فعالیت دارد، noqalam@ است. این کانال با انتشار مطالب مختلف به آموزش ترفندها و تکنیک‌های نویسندگی می‌پردازد.

لیست کانالهای آموزشی کامپیوتر و برنامه نویسی تلگرام

از کانال های آموزشی کامپیوتر، موبایل و برنامه نویسی هم نکات جالب و کاربردی را می‌توان یاد گرفت.

1. کانال جی اس ام سافت مرجع تخصصی آموزشهای موبایلی

بهترین کانال های آموزشی تلگرام / کانال تلگرامی پکیج های اموزشی رایگان

اگر به دنبال کانال تلگرام آموزش ترفند های موبایل هستید، gsmsoft@ را می‌توانید دنبال کنید که فیلم‌های آموزشی تخصصی، ترفندهای جدید نرم افزاری، نکات تعمیراتی و غیره را ارائه می‌دهد.

2. کانال آموزش برنامه نویسی ؛ کانال های آموزشی جدید تلگرام

بهترین کانال های آموزشی تلگرام

 اگر می‌خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید، می‌توانید کانال WorldCode@ را که یکی از کانال های آموزش برنامه نویسی در تلگرام است دنبال کنید.

3. کانال آموزش کامپیوتر

بهترین کانال های آموزشی تلگرام

همچنین برای یادگیری مهارت‌های کامپیوتری هم شاید بتوان از کانال های تلگرامی استفاده کرد. کانال amuzesh_computer@ یکی از این کانال های آموزشی کامپیوتر تلگرام است که با ارائه درس‌های مختلف، تکنیک‌ها و ترفندهایی را برای یادگیری کامپیوتر منتشر می‌کند.

4. کانال مرکز آموزش کامپیوتر ؛ لیست کانالهای آموزشی تلگرام

بهترین کانال های آموزشی تلگرام

کانال AmoozeshWebsite@ یکی دیگر از این کانال های آموزشی برای کامپیوتر است که دوره‌های مختلفی در زمینه برنامه‌نویسی، سئو و ساخت سایت ارائه می‌کند.

5. کانال شبکه

بهترین کانال های آموزشی تلگرام

به علاوه، کانال تلگرام آموزش شبکه های کامپیوتری networkadminstrators@ در زمینه شبکه و سرویس های کامپیوتری فعالیت دارد و ترفندهایی را در این زمینه آموزش می‌دهد.

تا اینجا دسته‌بندی‌های مختلف در لیست کانالهای آموزشی تلگرام ارائه شد. در ادامه تعدادی از کانال ها با موضوعات پرطرفدار معرفی می‌شوند:

جمع بندی

به طور خلاصه می‌توان گفت که در این مقاله تعدادی از کانال های درسی تلگرام ارائه شد. از نظر شما بهترین کانال های آموزشی تلگرام کدام کانال‌ها هستند؟ اگر شما هم کانال های آموزشی مفیدی می‌شناسید، می‌توانید در پایین صفحه، در قسمت دیدگاه‌های پلازا معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402