بامزه ترین چالش های تیک تاک (TikTok) را بشناسید!

چالش‌ های تیک تاک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

چالش های جدید تیک تاک از ترندهای مهم این شبکه اجتماعی هستند و بیشتر آن‌ها کاربران زیادی را جذب می‌کنند. آموزش چالش جدید هم به خصوص در یکی دو سال گذشته با همه گیری کرونا رونق بیشتری پیدا کرده است. هرچند وقت یک بار یک چالش جدید در این برنامه ترند می‌شود و توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

اموزش چالش های تیک تاک نیز کار سختی نیست و تمام چالش های تیک تاک یک موضوع ساده‌ای دارند. البته آموزش ساخت چالش های تیک تاک موضوع دیگری است چرا که شما باید یک چالش با موضوع جدید بسازید که طیف گسترده‌ای از کاربران به انجام آن علاقه داشته باشند در غیر این صورت شانس کمی برای ترند کردن آن خواهید داشت. اما گذشته از بحث آموزش چالش‌ های تیک تاکی، ما در این مطلب نگاهی داریم به بهترین چالش های تیک تاک که اخیرا به شکل گسترده‌ای مورد توجه قرار گرفتند.

بهترین چالش های تیک تاک

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های اپلیکیشن تیک تاک را می‌توان چالش‌های متنوع و جذاب آن دانست؛ از چالش‌‌تیک تاک تغییر لباس گرفته تا چالش‌ های تیک تاک عاشقانه و حتی چالش‌ تیک تاک ایرانی. این چالش‌ های تیک تاک اینستا در دوران خانه‌نشینی ناشی از پاندمی کرونا، افراد زیادی را به خود جذب کردند. در ادامه می‌توانید با جذاب‌ترین این چالش‌ها آشنا شوید.

1. چالش تیک تاک Unlock It (Lock It)

چالش های تیک تاک

این رقص سرگرم‌کننده و ساده با آهنگ Unlock It (Lock It) در TikTok پر شده است. می‌توانید حرکات را در هر مکانی انجام دهید و محبوبیت آن در حال افزایش است زیرا مردم این کار را در محل کار خود، در تعطیلات و یا به صورت گروه‌های بزرگ انجام می‌دهند.

2. چالش رقص “Yah Trick Yah”

آهنگ “Yahhh!” ممکن است در سال 2007 منتشر شده باشد، اما در سال 2021 به صورت یک ویروس در TikTok باز می‌گردد. این رقص که با ضرب آهنگ کلاسیک Soulja Boy تنظیم شده است، به دلیل آسانی انجام آن، مورد علاقه همه است. به سادگی شعر «Yah Trick Yah» را در ابتدا لب بزنید و سپس چند حرکت را در پایان انجام دهید تا این چالش را که در حال حاضر بر صفحه For You غالب است، تکمیل کنید. این یکی از بهترین چالش های رقص تیک تاک در حال حاضر است.

3. چالش Get up در TikTok

این چالش ترند تیک تاک با آهنگ دیگری از دهه 2010 تنظیم شده است، این چالش شامل یک رقص برای آهنگ 2016 “Get Up” توسط Ciara با حضور Chamillionaire است. در حالی که کمی پیشرفته‌تر است و به حرکات ماهرانه‌ای نیاز دارد، تنها چیزی که واقعاً برای تکمیل این چالش رقص نیاز دارید، انرژی زیاد است. اگر این کار را در محل کار خود انجام دهید، امتیاز بیشتری خواهید گرفت.

4. چالش Up

اسم چالش های تیک تاک

آهنگ Cardi B به نام “Up” به بالای بیلبورد صعود کرد و همچنین به بالای صفحه For You TikTok. شما واقعاً باید با حرکات و انرژی بالا این چالش را انجام دهید، زیرا یکی از چالش های معروف تیک تاک و بهترین چالشهای تیک تاک است.

5. What You Know Bout Love

از بین نام چالش های تیک تاک، این رقص برای زوج‌ها و بهترین دوستان به طور یکسان محبوب است. این رقص با آهنگ “What You Know Bout Love” از Pop Smoke تنظیم شده است. محبوب ترین چالش های تیک تاک شما را مجبور می‌کند با دستان خود یک قلب بکشید و چند حرکت سریع انجام دهید و در کنار کسی که دوستش دارید بایستید.

6. چالش Perfect match dance ؛ بهترین چالش های تیک تاک

این چالش تماماً در مورد نشان دادن این است که چگونه تفاوت‌های شما و همسرتان مکمل یکدیگر هستند. هر فردی به طعنه خود را توصیف می‌کند. سپس در حالی که دست هم را گرفته اند به صورت دایره ای می‌رقصند.

7. چالش Without telling me

نام چالش های تیک تاک

این چالش به یکی از اصلی ترین و انواع چالش های تیک تاک تبدیل شده است. و در حالی که تقریباً برای هر سناریویی می‌توان از آن استفاده کرد، افراد تمایل دارند این چالش را انجام دهند تا دوست خود را مسخره کنند. ویدیوی اصلی با گفتن چیزی مانند «به من بگو دوستت نامرتب است بدون اینکه به من بگویی دوستت نامرتب است» تنظیم می‌شود. سپس سایر کاربران ویدئویی را به اشتراک می‌گذارند که در آن آشفتگی‌هایی که توسط دوستشان ایجاد شده است را نشان می‌دهد.

8. چالش Reese’s Puffs TikTok

برای این چالش های جدید تیک تاک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با این ضرب آهنگ خنده دار برقصید، که فقط عبارت Reese’s Puffs را بارها و بارها تکرار می‌کند. سپس متنی را اضافه کنید که موقعیت خنده‌داری را توصیف می‌کند.

9. چالش Now look at this

این چالش های ترند تیک تاک، کاربران را به چالش می‌کشد تا برخی از عجیب ترین و خنده دارترین ویدیوهایی را که تا به حال گرفته اند یا در اینترنت مشاهده کرده اند، به نمایش بگذارند. با آهنگ «Day ‘n’ Nite» از Kid Cudi فیلم بگیرید و سپس ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید.

10. Cheering crowd ؛ بهترین چالش های تیک تاک

بهترین چالشهای تیک تاک

صدای این چالش ساده است: صدای جمعیتی که دست می‌زنند. چالش اینجا این است که شما باید یک کار کوچک یا احمقانه انجام دهید. حتماً از زیرنویس یا شرح ویدیو برای هر اقدامی استفاده کنید.

11. چالش دلقک در TikTok

برای این چالش، تنها کاری که باید انجام دهید این است که متنی را به ویدیوی خود اضافه کنید که زمانی را توصیف می کند که در هنگام استفاده از فیلتر محبوب دلقک، فریب خورده اید یا کار اشتباهی انجام دهید. در حالی که آهنگ‌های این چالش متفاوت است، پرکاربردترین آهنگ به نام “Pan Con Choclo” توسط Firenetics است که توسط کاربر Angi_randxm.xD آپلود شده است.

13. چالش‌ رقص تیک تاک #DistanceDance

چالش‌ رقص تیک تاک #DistanceDance

اگر می‌خواهید با رقصیدن خود کار خیر انجام دهید، این چالش برای شماست؛ چالشی که آغازگر آن چارلی دی‌آملیو، نفر شماره یک برنامه تیک تاک بوده است. به ازای تمامی ویدیوهایی که با هشتگ #DistanceDance آپلود می‌شوند، مبلغی به خیریه Feeding America اهدا خواهد شد.

14. چالش Say So Dance تیک تاک ؛ بهترین چالش های تیک تاک

چالش Say So Dance تیک تاک 

از دیگر چالش‌ های تیک تاک رقص محبوب اپلیکیشن تیک تاک در ماه‌های گذشته، رقص ساده و هیجان‌انگیز Say So است. برای انجام این چالش و یادگیری رقص آن، تنها به دو دقیقه زمان نیاز دارید. موسیقی این چالش، آهنگ Say So از دوجا کت است. از بین اسم چالش های تیک تاک، این یکی از محبوب ترین‌ها است.

15. چالش Blinding Lights تیک تاک

چالش Blinding Lights تیک تاک

اگر از علاقه‌مندان به موسیقی پاپ باشید، به احتمال زیاد با ویکند آشنایی دارید. این خواننده محبوب در ماه‌های گذشته آلبوم جدیدی را منتشر کرد؛ آلبومی که با استقبال بسیار خوبی از جانب طرفداران روبرو شد. با توجه به شهرت ویکند، خلق چالشی بر اساس آهنگ‌های جدید او قابل پیش‌بینی بود. در هفته‌های گذشته، افراد زیادی به انجام چالش Blinding Lights که بر اساس یکی از قطعات آلبوم جدید ویکند طراحی شده، پرداخته‌اند. برای انجام این چالش، به سه نفر رقصنده نیاز دارید؛ امری که سبب شد بسیاری از اعضای برنامه تیک تاک به همراه اعضای خانواده خود در آن شرکت کنند. این یکی از بهترین ها از بین تمام چالش های تیک تاک است.

16. چالش Attention ؛ بهترین چالش های تیک تاک

چالش Attention

اگر بخواهیم یک مورد را به عنوان دشوارترین چالش‌ برنامه تیک تاک انتخاب کنیم، آن مورد چالش Attention خواهد بود. این چالش بر پایه آهنگی به همین نام اثر تادریک هال ایجاد شده و انجام آن نیاز به آمادگی و انعطاف جسمانی قابل توجهی دارد.

17. چالش تیک‌ تاک عاشقانه First Name

چالش‌ رقص تیک تاک

چالش های عاشقانه برخلاف چالش‌ تیک تاک ترسناک بیشتر از همه ترند می‌شوند و مورد توجه قرار می‌گیرند. در این چالش نیز دو زوج باید پارتنر خود را نه با هر کلمه‌ای که در حالت عادی استفاده می‌کنند، بلکه با نام کوچکشان صدا بزنند و ری اکشن آن‌ها را ضبط کنند.

سوالات متداول

1. چالش تغییر لباس تیک تاک چیست؟

چالش‌ لباس تیک تاک از چالش‌های محبوب این برنامه در چند سال گذشته بود.در این چالش کاربران باید همزمان با یک آهنگ و با تدوین کلیپ در هر شات با یک لباس جدید و متفاوت ظاهر می‌شدند.

2. چالش‌ تغییر چهره تیک تاک چیست؟

این چالش بیشتر از همه یک چالش‌ دخترونه تیک تاک به حساب می‌آید. در این چالش کاربران همزمان با آهنگ از خود در حالت بدون آرایش و سپس با آرایش فیلم می‌گیرند.

3. معروف ترین چالش‌ تیک تاک کره ای کدام است؟

چالش CNSchallenge چالشی بود که از سوی گروه موسیقی BTS استارت زده شد و خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین چالش‌های کره‌ای تیک‌تاک شد.

سخن پایانی

شاید بتوان گفت چالش جدید تیک تاک یکی از ویژگی‌های این برنامه هستند. به خصوص آموزش های چالش جدید که در طول این چند سال به رشد قابل توجه آن کمک کردند. نظر شما در مورد آن‌ها چیست؟ بهترین چالش‌های تیک تاک از نظر شما کدام هستند؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402