معرفی بهترین سایت های آپلود فایل رایگان ایرانی و خارجی

معرفی بهترین سایت آپلود فایل رایگان ایرانی و خارجی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین سایت های آپلود فایل این امکان را به‌شما می‌دهند تا با سرعت بالایی انواع فایل‌های خود را در سرورهای آن‌ها بارگذاری کرده و برای دانلود در اختیار سایر کاربران قرار دهید.

این روزها اشتراک‌گذاری فایل به‌لطف سایت‌های فراوانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، از همیشه آسان‌تر شده است. در گذشته برای این که یک فایل را برای کسی ارسال کنید در بیشتر مواقع باید آن را در یک سی‌دی کپی می‌کردید و آن را برای شخص دریافت کننده می‌فرستادید. حالا اما با بهترین سایت های آپلود فایل می‌توانید به‌راحتی فایل را آپلود کرده و در کمترین زمان ممکن آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارید. در ادامه با پلازا همراه باشید تا با چند نمونه از سایت‌های آپلود فایل و ایجاد لینک دانلود رایگان آشنا شویم.

فهرست مطالب

بهترین سایت های آپلود فایل

سایت‌های مدیریت فایل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از جمله سایت‌های داخلی و یا سرویس‌های مطرحی مثل گوگل درایو و دراپ‌باکس. با ما همراه باشید تا بیشتر با این ابزارها آشنا شویم.

1. پیکوفایل

بهترین سایت های آپلود فایل

سایت پیکوفایل یکی از سایت‌های ایرانی محبوب و قدیمی برای آپلود فایل است. این سایت 20 گیگابایت فضای رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین امکان مدیریت فایل‌ها، رمزگذاری، ویرایش آنلاین عکس‌ها و نمایش ترافیک مربوط به هر فایل را نیز دارا است. برای استفاده از این سایت احتیاج به ساخت یک حساب کاربری دارید. پس از ایجاد حساب با ورود به اکانت خود می‌توانید به امکانات سایت برای آپلود فایل دسترسی داشته باشید.

2. Box

بهترین سایت بارگذاری فایل

وبسایت Box یکی از جدی‌ترین رقبای دراپ‌باکس به‌حساب می‌آید. این سایت بیشتر از همه خدمات خود را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها بهینه‌سازی کرده در حالی که دراپ‌باکس بیشتر به کاربران عادی تمرکز دارد. اما هردوی آن‌ها از فضای کاری گوگل، مایکروسافت آفیس 365 و اپلیکیشن‌های دیگر پشتیبانی می‌کنند.

کاربران عادی نیز می‌توانند به‌صورت رایگان از باکس استفاده کنند. با حساب رایگان شما 10 گیگابایت فضای خالی در اختیار خواهید داشت و می‌توانید فایل‌ها با حداکثر حجم 250 مگابایت را آپلود کنید. علاوه بر این امکان اشتراک‌گذاری فایل با دسترسی‌های محدود نیز وجود دارد.

3. یوآپلود

بهترین سایت های آپلود فایل

اگر بدنبال یک گزینه خوب در میان سایت های آپلود عکس رایگان هستید پیشنهاد می‌شود که یوآپلود را از دست ندهید. این سایت نیز از بخش رایگان و اشتراکی برخوردار است. یوآپلود بدون نیاز به ایجاد حساب قابل استفاده است. بدون حساب کاربری می‌توانید فایل‌ها تا حجم 100 مگابایت را آپلود کنید و در صورتی که فایل شما قوانین این سرویس را نقض نکند، امکان میزبانی دائمی از آن نیز وجود دارد.

اما با خرید اشتراک، امکان آپلود هر فایل با حجم 20 گیگابایت فراهم می‌شود و می‌توانید لینک دانلود را نیز بدون تبلیغات و به‌صورت مستقیم دریافت کنید. سرویس اشتراکی همچنین از فرمت‌های بیشتری برای آپلود پشتیبانی می‌کند و دارای گالری شخصی برای مدیریت فایل‌ها است.

4. گوگل درایو؛ بهترین سایت بارگذاری فایل

بهترین سایت بارگذاری فایل

اگر یک حساب گوگل دارید، بهترین سایت آپلود فایل خارجی و رایگان برای شما گوگل درایو است. سرویسی که 15 گیگابایت فضای رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و ابزارهای فراوانی هم برای مدیریت و ویرایش فایل‌ها دارد. این سرویس همچنین قابلیت بکاپ‌گیری خودکار از ویندوز یا مک را دارد و برای آپلود فایل نیز از فرمت‌های فراوانی پشتیبانی می‌کند.

مهمتر از همه فایل‌های شما تا زمانی که حساب گوگل فعال داشته باشید در درایو میزبانی می‌شوند و می‌توانید هر زمان به آن‌ها دسترسی پیدا کنید؛ به همین خاطر است که گوگل درایو را می‌توان بهترین سایت اپلود فایل حجم بالا به‌حساب آورد.

5. آپلودر

آپلود فایل و ایجاد لینک دانلود رایگان

سایت آپلودر گزینه خوب دیگری در این زمینه بوده است که از اصلی ترین مزایای آن میتوان به پشتیبانی از تمامی فرمت های موجود اشاره داشت که در این زمینه محدودیتی مبنی بر فرمت نخواهید داشت. این سایت آپلود فایل تا حجم 500 مگابایت برای مهمان و 1 گیگابایت برای اعضا را درنظر گرفته است. اگر نیاز به یک سایت خوب و قوی در این زمینه دارید که بتواند از داده های شما برای مدت زمان طولانی و حتی همیشگی محافظت کند آپلودر گزینه خوبی خواهد بود که در میان بهترین سایت های آپلود فایل با حجم بالا نیز به جایگاه خوبی دست یافته است.

6. 8 پیک؛ از بهترین سایت های تبدیل عکس با لینک

بهترین سایت بارگذاری فایل

سایت هشت پیک یکی از قدیمی های این حوزه بوده است که در طول آپدیت های متنوع توانسته نیاز کاربران در زمینه های مختلف را بطور کامل پوشش دهد. این سایت با قدرت بالای خود میتواند از فایل های شما طبق توضیحاتی که در صفحه اصلی درج نموده برای همیشه محافظت کند.

همچنین بخوانید :

در این زمینه میتوانید به ترافیک نیم بهاء برای دانلود فایل های آپلود شده نیز دسترسی داشته باشید که در این زمینه نیز از تمامی ISP ها پشتیبانی میکند. تنها مشکل این سایت، جهت آپلود باید در سایت ثبت نام کنید و هزینه 5 هزار تومنی را پرداخت کنید که این هزینه برای یکسال درنظر گرفته خواهد شد.

7. pCloud

بهترین سایت بارگذاری فایل

برای تبدیل عکس به لینک رایگان می‌توانید از سایت pCloud نیز استفاده کنید. این سرویس به‌صورت رایگان 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهد و اشتراک پولی آن نیز تنها یک بار نیاز به خریداری دارد. برای مثال با پرداخت 200 یا 400 دلار شما 500 گیگابایت یا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد.

این سرویس همچنین TLS/SSL پشتیبانی می‌کند و یک لایه امنیتی اضافی هم با پرداخت 5 دلار برای فایل‌های شما اعمال خواهد کرد. البته بزرگترین نقطه ضعف آن این است که مثل رقبا دارای ابزارهای زیادی برای ویرایش فایل نیست.

8. Send Anywhere

بهترین سایت های آپلود فایل

اگر به‌دنبال ذخیره کردن فایل‌ها در یک پلتفرم ابری نیستید و می‌خواهید یک فایل را برای دیگران ارسال کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها سایت Send Anywhere است. این سایت کاملا رایگان است و از رمزگذاری 256 بیتی پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این سایت می‌توانید فایل‌ها را برای دیگران ارسال کنید.

پس از آپلود فایل این سایت یک کد 6 رقمی در اختیار شما قرار می‌دهد، گیرنده فایل با مراجعه به این سایت و وارد کردن آن کد می‌تواند فایل را دریافت کند. البته که فایل شما مدت زمان مشخصی میزبانی خواهد شد و پس از گذشت این زمان حذف می‌شود.

سخن پایانی

در این مطلب با بهترین سایت های آپلود فایل خارجی و ایرانی آشنا شدیم. هرکدام از این سایت‌ها فضای اشتراک گذاری قابل توجهی برای انتقال و یا ذخیره فایل‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانند بهترین گزینه برای استفاده روزمره باشند. نظر شما در مورد این سایت‌ها چیست؟ از دید شما بهترین سایت بارگذاری فایل کدام است؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402