آموزش تصویری مخفی کردن پیام در اینستاگرام

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شما هم دنبال راهی برای مخفی کردن پیام در اینستاگرام هستید؟ اگرچه اینستاگرام یک اپلیکیشن برای چت کردن نیست اما دایرکت اینستاگرام می‌تواند نیاز به سایر اپلیکیشن‌ها را کم کند. از سوی دیگر، گاهی دوست ندارید که بعضی از چت‌هایتان در دایرکت توسط کسی خوانده شود و از طرفی نمی‌خواهید چت را پاک کنید. در این حالت، بهترین کار پنهان کردن دایرکت های اینستاگرام است.

بسیاری از کاربران اینستاگرام روزانه در حال تبادل پیام با یکدیگر از طریق دایرکت هستند. بعضی کاربران، پیج‌های فروشگاهی دارند و از این طریق محصولات خود را به مشتریان می‌فروشند. در نتیجه، در دایرکت باید به سوالات مشتریان درباره قیمت، مشخصات محصول و نحوه ارسال کالاها پاسخ دهند. برخی دیگر از کاربران اینستاگرام، آموزش می‌دهند. آنها از این پلتفرم برای تسهیل آموزش استفاده می‌کنند و به تدریس موضوعات مختلف روز می‌پردازند.

بعضی از افراد خدمات ارائه می‌دهند و یکی از بهترین راه‌های ارتباطی برای جذب مخاطب‌شان اینستاگرام است. گروه آخر کسانی هستند که از اینستاگرام به عنوان کسب و کار استفاده نمی‌کنند بلکه فقط به عنوان سرگرمی و یک بازار بزرگ به آن نگاه می‌کنند و پیج شخصی دارند. هر کدام از ۴ گروه گاهی دوست ندارند برخی از چت‌هایشان توسط کسی خوانده شود. اما چگونه دایرکت اینستاگرام را پنهان کنیم؟ هدف این مقاله از پلازا، آموزش نحوه مخفی کردن پیام در اینستاگرام است که می‌تواند به هر ۴ گروه کمک نماید.

فهرست مطالب

آموزش تصویری مخفی کردن پیام در اینستاگرام

شاید سوال شما هم باشد که چگونه دایرکت اینستاگرام را مخفی کنیم؟ برای این کار چند راه وجود دارد که در ادامه این راه‌ها به طور کامل بیان شده‌اند.

۱. راه اول پنهان کردن دایرکت های اینستاگرام

در اینجا می‌خواهیم به آموزش تصویری مخفی کردن پیام در اینستاگرام بپردازیم. در راه اول ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید و به قسمت دایرکت بروید و چت مورد نظر خود را که می‌خواهید پنهان کنید، انتخاب نمایید. حالا در صفحه چت، صفحه را به سمت بالا بکشید تا Vanish mode فعال شود. در این حالت پیام‌ها پس از خوانده شدن توسط فرد مقابل، ناپدید می‌شوند. شما می‌توانید با بالا کشیدن دوباره صفحه این حالت را خاموش کنید.

حالت ناپدید شدن یا Vanish mode قابلیتی است که با آن می‌توان هنگام چت با هر کسی در اینستاگرام، از آن استفاده کرد و پیام را ناپدید کرد. به علاوه، وقتی کسی در یک طرف پیام، حالت ناپدید شدن را فعال می‌کند، این آیتم در هر دو طرف چت روشن می‌شود. این به این معنی است که هر طرف که Vanish mode را روشن کند، خواه ناخواه طرف مقابل در همان چت نیز حالت ناپدید شدن برایش فعال می‌شود. در حقیقت پیام‌ها در این چت پس از لحظاتی در هر دو طرف پاک می‌شوند و دیگر نمی‌توان به آنها دسترسی داشت. این کار باعث می‌شود حتی پیام‌های قبلی خود در این چت را نیز از دست بدهید. البته می‌توانید هر زمان که بخواهید این حالت را غیرفعال کنید.

۲. راه دوم مخفی کردن پیام در اینستاگرام

در راه دوم، ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید و روی سه خط سمت راست بزنید. حالا به قسمت تنظیمات یا Settings بروید و روی گزینه Account کلیک کنید. سپس در مرحله بعد، Switch account type را انتخاب کنید و در نهایت روی switch to business account ضربه بزنید. حالا به قسمت دایرکت‌هایتان بروید و چت مورد نظر خود را که قصد مخفی کردن آن را دارید، انتخاب کنید. آن را به قسمت General منتقل نمایید و دوباره به قسمت تنظیمات بروید و switch to the personal account را انجام دهید. حالا این چت شما دیگر نمایش داده نخواهد شد.

اگر قصد دارید پیام را از حالت پنهان خارج کنید، باید همه این مراحل را مجددا انجام دهید. یعنی بایستی دوباره اکانت خود را تبدیل به بیزینس اکانت کنید و پیام مورد نظر را از بخش General وارد بخش Primary نمایید.

۳. راه سوم پنهان کردن دایرکت های اینستاگرام

سومین راه مخفی کردن دایرکت مسیج در اینستاگرام نصب برنامه قفل دایرکت اینستاگرام است. Locker for insta social یک اپلیکیشن شخص ثالث است که این امکان را به شما می‌دهد که یک چت شخصی خاص را در اینستاگرام خود قفل کنید. با این کار پیام شما حذف یا ناپدید نمی‌شود و همیشه وجود دارد و فقط شما می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. با گذاشتن رمز روی آن چت، اسرار این مکالمه را حفظ می‌کنید و در نتیجه هر کسی نمی‌تواند وارد چت شما بشود و پیام‌هایتان را بخواند.

نحوه کار با اپلیکیشن Locker for insta social

در قدم اول بایستی اپلیکیشن Locker for insta social را دانلود و نصب کنید. سپس برنامه را باز کنید و رمز عبور ۴ رقمی که برای چت اینستاگرام است را وارد نمایید. از این به بعد هر وقت به صفحه چت خود وارد شوید بایستی این رمز را بزنید. البته در گوشی‌هایی که جای اثر انگشت را دارند می‌تواند رمزعبور با اثر انگشت باز شود. این برنامه فقط برای مخفی کردن های Direct messages نیست و می‌توان برای کل برنامه اینستاگرام هم رمز گذاشت و از آن محافظت کرد.

در مرحله بعد ایمیل ریکاوری را وارد کنید که در صورت فراموشی رمز عبور، بتوانید از طریق ایمیل رمز جدید را بازیابی کنید. سپس از شما اجازه دسترسی به این برنامه را می‌خواهد که از طریق تنظیمات اجازه را صادر کنید. حالا گزینه + پایین صفحه که به رنگ آبی است را بزنید و پیام‌هایی که قصد دارید روی آن‌ها رمز گذاشته شود و قفل شوند را انتخاب کنید. در این جا همه پیام‌هایی که انتخاب کردید قفل می‌شوند و فقط با وارد کردن رمز عبور، پیام‌ها باز می‌شوند و می توانید به محتوای آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اگر پس از مدتی تصمیم گرفتید بعضی از چت‌های خود را از حالت قفل دربیاورید می‌توانید وارد اینستاگرام خود شوید و قفل کنار چتی را که می‌خواهید از حالت قفل دربیاید بزنید، تا باز شود.

به عنوان نکته پایانی ممکن است رمز شما را افرادی دیده باشند و دیگر چت شما امن نباشد. در این حالت شما می‌توانید رمز عبور چت خود را تغییر دهید.

برای این کار کافی است سه خط سمت چپ را بزنید و در قسمت Security روی گزینه Change Passcode کلیک کنید و رمز عبور خود را تغییر دهید.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

شاید برای شما هم همیشه این چالش وجود داشته است که چگونه دایرکت اینستاگرام را پنهان کنید. بسیاری از افراد برای کل برنامه خود رمز عبور می‌گذارند تا کسی به پیج اینستاگرام‌شان دسترسی نداشته باشد اما وارد کردن رمز عبور هر دفعه کار بسیار مشکلی است. در این مقاله به آموزش تصویری پنهان کردن پیام در اینستاگرام پرداخته شده است و راه‌های مخفی کردن پیام در اینستاگرام از ناپدید کردن پیام تا برنامه قفل دایرکت اینستاگرام گفته شده است. به نظر می‌رسد راحت ترین راه نصب برنامه قفل دایرکت اینستاگرام است اما اگر تمایل به نصب برنامه ثالث ندارید، می‌توانید راهکارهای دیگر را نیز امتحان کنید. در انتها خوشحال می‌شویم نظرات ارزشمندتان را درباره هر کدام از روش‌های پنهان کردن دایرکت های اینستاگرام با ما در جریان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402