حذف پیغام اکتیو ویندوز 10 ؛ روش های حذف Watermark فعال سازی ویندوز

حذف پیغام اکتیو ویندوز 10
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برخی از افراد از نسخه غیرفعال و یا حتی کرک شده مهمترین محصول شرکت مایکروسافت، یعنی سیستم عامل ویندوز استفاده میکنند. همین باعث میشود که واترمارک Activate Windows در ویندوز 10 و 11 در صفحه نمایش شما ظاهر شود. برای حذف پیغام اکتیو ویندوز 10، شما حتما از لایسنس معتبر برای فعال سازی استفاده کنید، اما راه های فرعی دیگری نیز وجود دارد، بنابراین تا انتها با این مقاله همراه باشید.

اکتیو ویندوز یعنی چه؟ این یک سوال بسیار مهم است که شما بایستی جواب آن را بدانید. همان طور که میدانید سیستم عامل ویندوز، یکی از محصولات ابر کمپانی مایکروسافت است که برای استفاده از آن باید لایسنس آن را تهیه کنید. اما در کشورهایی مثل کشور عزیزمان، بلاروس و روسیه برخی از افراد با ترفند هایی نسخه کرک شده ویندوز را در اختیار دیگران قرار میدهند. بنابراین شما بدون نیاز به لایسنس میتوانید از این سیستم عامل به صورت رایگان و بدون نیاز به لایسنس استفاده کنید. اما نکته اینجاست که این نسخه هایی که کرک میشوند بعد از مدتی دی‌اکتیو یا اصطلاحا غیر فعال میشوند و شما باید آنها را فعال کنید.

حذف اکتیو ویندوز 10 یا همان فعال سازی ویندوز 10 و 11، باعث میشود که از امکاناتی که در زمان غیر فعال بودن ویندوز بی بهره بودید، بهره مند شوید. برای مثال زمانی که ویندوز شما غیرفعال باشد و غیرفعال کردن واترمارک Activate Windows در ویندوز 10 را انجام نداده باشید، نمیتوانید به برخی از تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

اگر شما نیز از روش برای حذف Watermark فعال سازی ویندوز 10 و حذف واتر مارک فعال سازی ویندوز ۱۱، اطلاعی ندارید این مقاله را انتها دنبال کنید. توجه داشته باشید که برای حذف اکتیو ویندوز 10 نیازی نیست که حتما ویندوز خود را حتما عوض کنید. تنها کافیست با روش های حذف Watermark فعال سازی ویندوز 10 آشنا باشید.

فهرست مطلب:

روش قانونی و رسمی حذف اکتیو ویندوز 10

روش اصلی برای فعال (اکتیو) کردن ویندوز 10 استفاده از لایسنس رسمی و قانونی استفاده کنید. سه نسخه از ویندوز 10 در دسترس وجود دارد که شما میتوانید برای آن ها لایسنس خریداری کنید. این سه نسخه به ترتیب کامل ترین ورژن بودن عبارتند از: Pro ، Enterprise و Home. در روش قانونی در واقع شما، حذف اکتیو ویندوز 10 بدون نرم افزار را تجربه خواهید کرد.

همچنین بخوانید :

بعد از خرید لایسنس، به بخش تنظیمات ویندوز مراجعه و گزینه Update & Security را انتخاب نمائید. در پنجره جدید گزینه Activation را از منوی سمت چپ انتخاب کنید. حال در سمت راست پنجره، میتوانید گزینه  Change Product Key را مشاهده کنید که با رنگ زرد مشخص است. کافیست روی این گزینه کلیک کنید تا یک پنجره برای شما باز شود. در این پنجره شما به سادگی میتوانید لایسنس خود را وارد کنید و سپس گزینه Next را بزنید. تبریک به شما، شما توانستید با موفقیت حذف پیغام اکتیو ویندوز 10 را انجام دهید.

آموزش حذف پیغام اکتیو ویندوز 10 ؛ چگونه واترمارک اکتیو ویندوز 10 را حذف کنیم؟

در اولین اقدام شما باید آنتی ویروس و فایروال خود را برای لحظاتی غیر فعال کنید. زیرا فایل فعال کننده ویندوز شما دارای فایل های کرک شده است که آنتی ویروس ها و فایروال شما، این فایل‌ها را به عنوان ویروس و فایل مخرب شناسایی میکنند. در صورت فایل اصلی برای فعال کردن و حذف واترمارک ویندوز ۱۱ و حذف اکتیو ویندوز 10 شما از بین خواهد رفت. برای غیر فعال سازی آنتی ویروس و فایروال ویندوز خود به مسیر زیر مراجعه کنید.

در ابتدا وارد قسمت تنظیمات شوید و گزینه Update and security را انتخاب کنید. در پنجره ای که هم اکنون در مقابل دیدگان شماست، از ستون سمت چپ، گزینه Windows security را برگزینید. حالا نوبت آن است که در قسمت راست صفحه، گزینه Virus and threat protection را انتخاب کنید. در صفحه جدید و در قسمت Virus and threat protection setting روی Manage setting کلیک کنید. در این قسمت از کار، همه گزینه ها را غیر فعال یا اصطلاحا Off کنید.

روش غیر رسمی فعال سازی ویندوز 10 ؛ چطور واترمارک Activate Windows در ویندوز 10 را پنهان کنیم؟

برای این که بدون پرداخت هیچ گونه هزینه مالی دست به فعال سازی ویندوز و حذف پیغام اکتیو ویندوز 10 بزنید دو راه وجود دارد. این دو راه استفاده از نرم افزارهایی هستند که بهترین روش برای حذف Watermark فعال سازی ویندوز 10 بدون نیاز به لایسنس می باشند. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار کرک KMS Auto و دیگری نرم افزار KMS ALL v1 هستند. هر کدام از آنها با آن که دارای پروسه مختلفی هستند، اما نتیجه یک سانی را برای شما به ارمغان می آورند.

روش اول: نحوه حذف واترمارک فعال سازی ویندوز 10 با نرم افزار کرک KMS Auto

همان طور که میدانید ایران عزیزمان عضو کشورهای سازمان تجارت جهانی نیست. به همین دلیل، قانون کپی رایت در مورد محصولات سایر کشورها به صورت دقیق اجرا نمیشود. برای مثال، شما بسیاری از بازی ها، نرم افزارها، سیستم عامل ها را بایستی خریداری کنید. اما در ایران به سادگی نسخه کرک شده آنها را به صورت رایگان میتوانید در اختیار داشته باشید.

برای حذف پیغام اکتیو ویندوز 10 و فعال سازی آن به صورت غیر رسمی، در ابتدا باید نرم افزار کرک KMS Auto را از منابع معتبر دانلود کنید. در گام بعدی می‌بایست که نرم افزارها و موارد امنیتی مثل آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز خود را غیر فعال کنید. حال نرم افزار کرک KMS Auto که دانلود کرده‌اید را اکسترکت و از حالت زیپ خارج کنید. روی فایل آن کلیک راست کرده و گزینه Run As Administrator را انتخاب کنید.

حذف واتر مارک فعال سازی ویندوز ۱۱

حال شما یک پنجره میبنید که میتوانید محصولات مایکروسافت یعنی مجموعه آفیس و ویندوز را فعال کنید. برای حذف پیغام اکتیو ویندوز 10 با این روش، کافیست که روی گزینه Active Windows کلیک کنید. اکثر نسخه های KMS Auto این قابلیت را دارند که ویندوز 10 را فعال کنند.

روش دوم : استفاده از نرم افزار کرک KMS ALL v1

برای فعال سازی ویندوز 10 روش دیگری وجود دارد و آن هم استفاده از نرم افزار KMS ALL v1 است. بعد از دانلود این نرم افزار، همانطور که در مورد نرم افزار کرک KMS Auto ذکر شد. همه نرم افزارها و موارد امنیتی را غیر فعال کنید. سپس نرم افزار را از حالت فشرده، اکسترکت کنید و گزینه Run As Administrator را انتخاب کنید تا فایل برای شما اجرا شود. حال باید دکمه 1 را فشار دهید و در صفحۀ آبی رنگ منتظر بمانید تا فرآیند فعالسازی انجام شود. بعد از انجام فرایند فعال سازی برای شما جمله press key to continue ظاهر خواهد شد. در این قسمت از کار، کافیست دکمه entre را بزنید تا حذف پیغام اکتیو ویندوز 10 انجام شود.

حذف واترمارک ویندوز 11

حذف واترمارک ویندوز 11

در صورتی که ویندوز 11 شما غیر فعال باشد، میتوانید به راحتی آن را فعال کنید و حذف واتر مارک فعال سازی ویندوز ۱۱ را انجام دهید. نرم‌افزار KMS Activator، نرم افزاری است که با آن میتوانید به سادگی هر چه تمام تر حذف واترمارک ویندوز 11 را انجام دهید. بنابراین بایستی نحوه کار با این نرم افزار که نحوه حذف واترمارک فعال سازی ویندوز 11 است آشنا شوید.

همچنین بخوانید :

کافیست این نرم افزار را دانلود کنید و آن را از حالت فشرده خارج نمائید و سپس فایل آن را به صورت Run as administrator اجرا نمائید. سپس کلید 1 را فشار دهید تا فعال سازی 180 روزه ویندوز 11 شما انجام شود. در صورتی که کلید 2 را فشار دهید، ویندوز شما به صورت دائمی فعال خواهد شد و حذف واتر مارک فعال سازی ویندوز ۱۱ برای همیشه خواهد بود.

سوالات متداول

از کجا بدانیم ویندوز ما غیر فعال است؟

واترمارک Activate Windows در پایین صفحه چاپ میشود.

برای حذف واترمارک ویندوز 11 از کجا لایسنس ویندوز بخریم؟

بهترین جا برای خرید لایسنس ویندوز مراجع رسمی شرکت مایکروسافت هستند.

سخن پایانی

برای این که از فعال بودن ویندوز خود اطمینان حاصل کنید، بهتر است روی This PC کلیک راست کنید. سپس روی گزینه Properties کلیک کنید. در قسمت پایینی صفحه ای که برای شما باز میشود میتوانید ببینید که آیا ویندوز شما فعال است یا در حالت غیر فعال قرار دارد. لطفا در صورتی که از نسخه غیرفعال ویندوز استفاده میکنید، حتما آن را فعال کنید تا از امکانات ویندوز بتوانید به صورت کامل استفاده کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402