خرید هاست ورد پرس باید چه سرور اچ پی انتخاب کنید؟

خرید هاست ورد پرس باید چه سرور اچ پی انتخاب کنید؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله شما با یکسری موارد مهم در انتخاب سخت افزار هاست وردپرس اشنا خواهید شد.

خرید سرور مناسب برای هاست وردپرس

هزینه خرید سرور مناسب برای هاست ورد پرس بسیار بالاست  اما سرمایه گذاری خوبی است. ما نشان می دهیم که برای ایجاد شرایط بهینه وردپرس چه مواردی در خرید سرور hp  باید در نظر گرفته شود.راهنماهای متعددی برای بهینه سازی هاست  وردپرس وجود دارد. با این حال، وقتی صحبت از بهترین نیازهای سخت افزاری به میان می آید، به سرعت با محدودیت هایی روبرو می شوید. زیرا بستگی به هدفی دارد که سایت شما قرار است انجام دهد: برخی به رم زیادی نیاز دارند، برخی دیگر به یک CPU بسیار سریع.یک سرور اچ پی برای خرید نیازمند بودجه کلانی هست یا شما می توانید با 10 میلیون تومان یک سرور اچ پی برای هاست wordpress خود خریداری کنید یا متوانید با 100 میلیون تومان نیز یک سرور اچ پی برای هاست وردپرس خود انتخاب کنید همه و همه بستکی به شما دارد.

چرا خرید سرور HP ؟

سرورهای اچ پی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که در مقایسه با رقبا تبدیل به مزیت‌ آن‌ها می‌شود. این سرورها توانایی پیکربندی متناسب با نیاز و بودجه کاربر را دارند، از قابلیت High Work Load بهره می‌برد که توان انجام و پردازش حجم زیاد کار را ممکن می‌سازد و به کمک ویژگی‌های Hot Plug و Hot Swap می‌توان در زمان روشن بودن سرور اچ پی هم قطعاتش را تعویض کرد.

5 مورد مهم خرید سرور hp برای هاست وردپرس

در این ایران پر فروش ترین سرور ها مربوط به سرور با برند اچ پی میباشد که در این مقاله بیشتر نظر ما روی سرور های اچ پی میباشد زیرا پرفروش ترین برند سرور در ایران اچ پی ای میباشد.

چرا خرید سرور HP ؟

خرید هاست ورد پرس باید چه سرور اچ پی انتخاب کنید؟

سرورهای اچ پی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که در مقایسه با رقبا تبدیل به مزیت‌ آن‌ها می‌شود. این سرورها توانایی پیکربندی متناسب با نیاز و بودجه کاربر را دارند، از قابلیت High Work Load بهره می‌برد که توان انجام و پردازش حجم زیاد کار را ممکن می‌سازد و به کمک ویژگی‌های Hot Plug و Hot Swap می‌توان در زمان روشن بودن سرور اچ پی هم قطعاتش را تعویض کرد.

انتخاب یک سرور اچ پی مناسب برای هاست وردپرس

اساساً سؤال سرعت بارگذاری صفحه نیز یک سؤال سخت افزاری است. و یک سوال بسیار مهم میباشد. زیرا وقتی نوبت به میزبانی و سخت افزار می رسد: هزینه انرژی بیشتر است، اما سرمایه گذاری معقولی نیز هست. قدرت محاسباتی و طرح میزبانی نیازهای اساسی وردپرس سرور شما را تعیین می کند. اگر این شرایط خوب باشند، می توانند بر نرخ تبدیل، تعامل صفحه و رتبه بندی گوگل شما تأثیر مثبت بگذارند.همه این ها مواردی هست که باید در انتخاب سخت افزار سرور هاست وردپرس خود مدنظر قرار بدهید هر چقدر سخت افزار شما بهینه تر باشد قدرت مخاسیاتی بهتر داشته باشید نتایح بهتری نیز در گوگل خواهید گرفت.اساساً عملکرد  سایت وردپرس شما مانند رایانه شخصی شما است: هر چه سرور قدرت بیشتری داشته باشد، برنامه ها سریعتر اجرا می شوند. ارائه دهندگان هاست اشتراکی بزرگ معمولاً ارقام کلیدی زیر را به شما می دهند:

  • فضای ذخیره سازی و نوع دیسک (معمولاً از پست الکترونیکی و ذخیره سازی پایگاه داده)
  • حافظه کاری و مقدار رم سرور اچ پی
  • مکان سرور اچ پی که میخواهید ان رو کولیکیت کنید

با این حال، قدرت CPU اغلب نادیده گرفته می شود، که یکی از مهم ترین نیازهای وردپرس است قدرت یک سایت همیشه در نتخاب هاست مناسب ان هست  ویک هاست مناسب باید با سخت افزار مناسب ان پیاده سازی شده باشد .ما در اینجا مشخصات هاست وردپرس قوی را برای شما مطرح مکنیم.

نیاز سخت افزار وردپرس 1: CPU – هر چه تعداد هسته بیشتر باشد، بهتر است

تراشه پردازنده قلب سرور اچ پی است. اساساً تعیین می کند که چه تعداد از فرآیندها را می توان با چه سرعتی پردازش کرد. امروزه، نوع و عملکرد خالص CPU کمتر تعیین کننده است – بسیاری از هاست ها از سخت افزار مدرن و در نتیجه بسیار قدرتمند استفاده می کنند – بلکه تعداد هسته ها را تعیین می کند.تعداد هسته ها اساساً توانایی چندوظیفه ای یک کامپیوتر را توصیف می کند. به طور کلی، یک سرور با دو هسته می تواند دو برابر بیشتر از یک CPU با یک هسته پردازش را در یک دقیقه انجام دهد. این بدان معناست که یک سرور با دو هسته برای یک سایت وردپرس سرور با تعداد زیادی کاربر همزمان بسیار بهتر از یک سرور با یک هسته مناسب است.

در مورد انتخاب سخت افزار، سوال میانگین و حداکثر تعداد کاربران همزمان در نهایت تعیین می کند که شما به چه قدرت سروری نیاز دارید.پردازنده سرور اچ پی یک انتخاب بسیار مهم در خرید سرور DL360 G10 هست که ما در سایت DRHP توضیحات بسیاری در مورد ان داده ایم.

نیاز سخت افزار وردپرس 2: هارد دیسک – SSD تا 20 برابر سریعتر از هارد دیسک

هارد دیسک نیز یک نیاز مهم وردپرس است، اما به فرآیند متفاوتی اشاره دارد. در حالی که پردازنده تعیین می کند که چه تعداد محاسبه می تواند انجام شود و با چه سرعتی می توان انجام داد، هارد دیسک تعیین می کند که داده های محاسبه این فرآیندها با چه سرعتی می توانند در CPU بارگذاری شوند.نوع هارد دیسک hp مهمترین عامل برای عملکرد بهتر است.

سرعت بالای SSD ها از ساخت آنها ناشی می شود: هارد دیسک ها حاوی اجزای مکانیکی هستند که باید جابجا شوند. از طرف دیگر، SSD ها با USB قابل مقایسه هستند: آنها حاوی هیچ قسمت متحرکی نیستند که باید به حرکت درآیند و حرکت داده شوند.بنابراین SSD ها نیز کمتر در معرض ضربه هستند و به این سرعت خراب نمی شوند. علاوه بر این، آنها به طور قابل توجهی زیست محیطی تر هستند. هرکسی که خواهان یک سرور سریع و بدون انطباق است، قطعا باید SSD را انتخاب کند. اگر شما بک سایت بسیار سریع تر می خواهید حتما روی انتخاب هارد های اس اس دی اچ پی بسیار توجه داشته باشید مدنظر داشته باشید که در قسمت اس اس دی ها نیز شما دو انتخاب بین SAS   SATA دارید که سرعت اس اس دی سس 4 برابر سرعت اس اس دی ساتا میباشد و این خیلی خیلی مهم هست اگر یک سایت ورد پرس پرسرعت می خواهید روی سس خیلی فکر کنید.برخی از ارائه دهندگان پایگاه داده را روی یک هارد دیسک SSD ذخیره می کنند، اما تمام داده های دیگر را روی هارد دیسک ذخیره می کنند. این راه حل مصالحه ای بین صرفه جویی و کارایی است و در مجموع به طور قابل توجهی سریعتر از پیشنهادی است که در آن تمام داده ها روی هارد دیسک ذخیره می شود.

نیاز سخت افزار وردپرس 3: حافظه کاری

RAM یا حافظه با دسترسی تصادفی، توسط بسیاری به عنوان جزء حیاتی عملکرد سرور در نظر گرفته می شود. RAM بین هارد دیسک و CPU قرار دارد. داده ها را از حافظه سرور برای پردازش در پردازنده آماده می کند. این به این دلیل است که دسترسی به RAM بسیار سریعتر از هارد دیسک است. این بدان معناست که هرچه رم بزرگتر باشد، فرآیندهای محاسباتی بیشتری را می توان برای CPU “آماده به کار” ذخیره کرد. بنابراین، کل پردازش داده ها سریعتر می شود.

برای اطاعات بیشتر در مورد خرید سرور DL380 G10 بهتر هست کلیک کنید.

مورد نیاز سخت افزار وردپرس 4: محدودیت حافظه PHP

علاوه بر اندازه صرف حافظه کاری، مقدار دوم وردپرس تعیین کننده است: به اصطلاح محدودیت حافظه PHP. این مقدار مقدار حافظه ذخیره شده برای اجرای فرآیندهای مبتنی بر PHP را توصیف می کند. از آنجایی که پلاگین های PHP باید برای هر مرحله از محاسبه تم ها خوانده شوند، محدودیت حافظه PHP سرعت مهم ترین توابع را تعیین می کند.اما کدام محدودیت RAM شرایط بهینه وردپرس را ارائه می دهد؟ اینجا، مثل همیشه: بستگی دارد.طبق گفته وردپرس، اکثر نصب ها با 64 مگابایت به خوبی اجرا می شوند.

نیاز سخت افزار وردپرس 5: مکان سرور – هر چه نزدیک تر، بهتر

مکان سرور نیز بر سرعت بارگذاری تأثیر دارد. به راحتی می توان تصور کرد که فاصله بین کاربر و سرور بر سرعت تحویل صفحه تأثیر می گذارد: اگر یک سرور در ایالات متحده باید برای هر درخواست آدرس داده شود، این به سادگی بیشتر از زمانی است که سرور در اروپا قرار دارد.

حتی اگر مکان سرور مطمئناً مهمترین نیاز وردپرس نباشد، می تواند تأثیر تعیین کننده ای بر عملکرد صفحه داشته باشد.

نتیجه: سخت افزار مهم است، اما فقط نیمی از قدرت سایت وردپرس شما خواهد بود

موارد زیر در مورد عملکرد سرور اعمال می شود:

  • هر چه  پول بیشتر پرداخت کنید، عملکرد سایت  بیشتری دریافت می کنید. و سرعت لود سایت شما بیشتر خواهد بود

این سوال صرف نظر از اینکه قبلاً سایت خود را راه اندازی می کنید یا وردپرس را از ابتدا راه اندازی می کنید مطرح می شود. با این حال، اگر نمونه وردپرس شما از قبل آنلاین است، بهتر است ابتدا یک بهینه سازی صفحه انجام دهید. این کار رایگان است (اگرچه زمان بر است). فقط در این صورت باید به سرمایه گذاری های عملکردی اضافی فکر کنید.بهتر هست تمام موارد نرم افزاری سایت را نیز بررسی کنید کدهای سایتتون و سرعت لود اولیه و حجم عکس ها ر ا نیز بهتر هست کمتر کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.با این حال، بدون انتخاب برنامه میزبانی مناسب، عملکرد سرور شما می تواند به سرعت از بین برود. زیرا اگر مجبور هستید سخت افزار را با ده ها یا صدها مشتری دیگر به اشتراک بگذارید، شرایط وردپرس را نسبتاً نامطلوب ارائه می دهید. بنابراین در قسمت بعدی این مجموعه به مهم ترین فاکتورهای عملکرد هاست می پردازیم.پرفروش ترین سرور اچ پی دی ال 380 میباشد اگر می خواهید در مورد خرید سرور dl360 g9 اطلاعات بیشتری کسب کنید کلیک کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402