معرفی سریال لاو آل پلی (Love All Play 2022) + تریلر و بازیگران

معرفی سریال لاو آل پلی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای لاو آل پلی 2022 که با نام (با سرعت 493 کیلومتر به سمتت میام) نیز شناخته می‌شود، درامی عاشقانه-ورزشی با بازی چه جونگ هیوپ و پارک جو هیون است. با بررسی سریال لاو آل پلی همراه ما باشید.

سریال لاو آل پلی عنوانی دیگر از شبکه KBS به کارگردانی جو وونگ (Jo Woong) است و داستان پارک ته یانگ (پارک جو هیون) را به تصویر می‌کشد که تمام زندگی‌اش حول محور بدمینتون می‌چرخد و پارک ته جون (چه جونگ هیوپ) که بدمینتون را فقط شغل خود می‌داند. با توجه به ژانر سریال کره ای لاو آل پلی 2022 که داستانی درام-عاشقانه و ورزشی است، با عنوانی سرگرم کننده و انگیزشی رو به رو هستیم که تماشای آن برای علاقه‌مندان به چنین عناوینی، در زمانی که سریال‌های اخیر کی‌دراما بیشتر حول محور داستان‌های حقوقی و هیجانی می‌چرخد، خالی از لطف نیست. برای آشنایی بیشتر با سریال لاو آل پلی همراه پلازا بمانید.

پیش از هر چیز می‌توانید تریلر سریال کره ای Love All Play 2022 را با زیرنویس فارسی تماشا کنید:

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای لاو آل پلی 2022

سریال Love All Play 2022 چند قسمت است / معرفی سریال لاو آل پلی

یک درام عاشقانه ورزشی که شور و علاقه به بدمینتون یک قهرمان زن و مرد را به تصویر می‌کشد که یک گروه دونفره مختلط را در کنار دیگر بازیکنان تیم بدمینتون تجاری یونیس تشکیل می‌دهند. پارک ته جون (چه جونگ هیوپ) به خاطر تجارت تجهیزات بدمینتون والدینش وارد دنیای بدمینتون شده است.

اگرچه ته جون به ورزش بدمینتون صرفا به عنوان شغلی برای پول درآوردن فکر می‌کند، اما اشتیاق او به بدمینتون پس از ملاقات با پارک ته یانگ (پارک جو هیون) و تمایلش برای تحت تاثیر قرار دادن این ستاره بدمینتون دوباره شعله ور می‌شود. پارک ته یانگ یک قهرمان سابق المپیک است که ظاهرا به دلیل رسوایی رشوه مجبور به ترک دنیای بدمینتون به مدت سه سال شده است. حالا او دوباره به میدان برگشته و می‌خواهد بازی بدمینتون را به هرقیمتی ادامه دهد. سریال Love All Play بر روی عشق شکوفا شده بین پارک ته یانگ و پارک ته جون و رشد آنها به عنوان ورزشکار تمرکز می‌کند.

بازیگران سریال لاو آل پلی

در ادامه با بازیگران سریال لاو آل پلی آشنا می‌شویم. اگرچه بیشتر نقش‌های اصلی توسط بازیگران تازه کار بازی می‌شود، اما آن‌ها بازی‌های خوبی از خود نشان می‌دهند و حتی اگر قبلا آن‌ها را نمی‌شناختید، پس از دیدن سریال به آن‌ها دل خواهید بست.

پارک جو هیون در نقش پارک ته یانگ

سریال لاو آل پلی / داستان سریال کره ای لاو آل پلی 2022

پارک جو هیون متولد 5 اکتبر 1994 است. او پیش از بازی در سریال کره ای لاو آل پلی 2022، در سریال‌های دیگری مانند “فوق برنامه” محصول سال 2020، “موش” محصول سال 2021 و “کارآگاه زامبی” محصول سال 2020 نقش‌آفرینی کرده است. همچنین در فیلم Seoul Vibe 2022 در کنار یو آه این و گو کیونگ پیو نیز بازی کرده است.

چه جونگ هیوپ در نقش پارک ته جون

سریال کره ای لاو آل پلی 2022 / بررسی سریال لاو آل پلی

چه جونگ هیوپ متولد 19 مه 1993 است. احتمالا او را با نام مستعار مستر سیب زمینی در سریال “با وجود اینکه می‌دانم” به یاد می‌آورید. این بازیگر با استعداد در درام‌های دیگری مانند “شام جادوگر” و “افسانه سیزیف” محصول سال 2021 و سریال “لیگ جذاب” محصول سال 2020 نقش‌آفرینی کرده است.

جونگ هیوپ در مصاحبه‌ای گفته بود برای اینکه در سریال لاو آل پلی مانند یک بدمینتون باز حرفه‌ای بنظر برسد، به سختی تلاش کرده است. این بازیگر به اشتراک گذاشت:

«وقتی برای اولین بار فیلمنامه را خواندم، بسیار جذب این موضوع جالب شدم که به بدمینتون به عنوان یک حرفه و شخصیت پارک ته جون می‌پرداخت. افرادی که تیم بدمینتون را تشکیل می‌دهند شخصیت‌های متمایزی دارند، بنابراین من با خواندن آن‌ها در حالی که صحنه‌هایی را تصور می‌کردم که همه آنها دور هم جمع شده بودند، جذب فیلمنامه شدم».

او همچنین علاقه خود را به شخصیت ته جون نشان داد:

«پارک ته جون در ظاهر شخصی جدی نیست و فقط به همه چیز پوزخند می‌زند. اما در اعماق وجود، او هر از گاهی بسیار با ملاحظه، جدی و بامزه است. من سعی می‌کنم تنوع و تغییرات ته جون را تا حد امکان جذاب و طبیعی بیان کنم. همچنین، من بی وقفه تمرین می‌کنم تا شبیه یک بدمینتون باز واقعی به نظر برسم».

چه جونگ هیوپ ادامه داد:

«یادگیری برای مدت کوتاهی از من یک خبره نمی‌سازد، اما تمام تلاشم را می‌کنم که تا حد امکان شبیه یک بدمینتون‌باز واقعی به نظر برسم. من با توجه به هر قدم، فرود آمدن پس از پرش و نحوه نگه داشتن راکت را سخت یاد گرفته‌ام و حسابی آماده شده‌ام».

پارک جی هیون در نقش جون یونگ

ژانر سریال کره ای لاو آل پلی 2022 / سریال Love All Play 2022

پارک جی هیون متولد 26 نوامبر 1994 است. این بازیگر در فصل اول و دوم سریال “سلول های یومی” محصول سال 2022-2021، سریال “از برامس خوشت میاد؟” محصول سال 2020 و سریال “گو هه ریونگ مورخ تازه کار” محصول سال 2019 بازی کرده است.

کیم مو جون در نقش جونگ هوان

کیم مو جون متولد 24 مه 1998 است. مو جون برای اولین بار در سال 2020 به عنوان بازیگر شروع به کار کرد. سپس در همان سال به آژانس Nine Ato پیوست، همان آژانسی که هان سو هی و لی دا این را در خود جای داده است. حتی به عنوان یک بازیگر تازه کار، با بازی در سریال درام تحت وب It’s OK to Be Sensitive (2020) توانست جایگاه نقش اصلی را حفظ کند. این درام شامل هشت اپیزود بود و ماجراجویی تازه‌ای که مو جون به‌عنوان یک بازیگر شروع کرده بود را رقم زد و در سال 2022 زمانی که نقش یکی از شخصیت‌های اصلی سریال کره ای لاو آل پلی 2022 را بازی کرد، به اوج خود رسید.

لیست دیگر بازیگران سریال:

  • سئو جی هی در نقش لی یو مین
  • جو هان چول در نقش لی ته سانگ
  • این گیو جین در نقش جو سانگ هیون
  • چوی سونگ یون در نقش یون سونگ وو
  • جو سو هیانگ در نقش لی یانگ شیم
  • مون دونگ هیوک در نقش گو دونگ وان
  • کوون سو هیون در نقش چئون یو ری
  • بن چان ووک در نقش اوه سون سو
  • جئون هی وون در نقش یانگ سونگ شیل
  • لی چه مین در نقش لی جی هو

بررسی سریال Love All Play 2022

بازیگران سریال لاو آل پلی / دانلود سریال Love All Play 2022

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال Love All Play است.

پارک ته یانگ 25 ساله، در سال‌های گذشته یک بازیکن بدمینتون آینده‌دار بود و برای تیم ملی بازی می‌کرد. اما سه سال است که راکت را کنار گذاشته و اثری از او نیست. حالا به صورت ناگهانی بازگشته ولی اعضای تیم تجاری بدمینتونی که او توانسته است به آن ملحق شود از او استقبال نمی‌کنند و هم تیمی‌هایش او را نادیده می‌گیرند، زیرا زمانی که سه سال پیش بازی بدمینتون را ترک کرد شایعه شده بود که در یک ماجرای رشوه به مربی‌هایش درگیر است. هرچند هیچ‌کس از حقیقت باخبر نیست و این‌ها همه شایعاتی بی‌اساس هستند. به هرحال حالا او بازگشته است درحالی که حتی حداقل دستمزد را دریافت نمی‌کند. از نظر روحی و جسمی درگیر است، و فقط پارک ته جون با او مهربانانه رفتار می‌کند. هرچند خود ته جون نیز برای تطبیق با تیم جدید مشکلاتی دارد، البته نه به اندازه پارک ته یانگ.

سریال لاو آل پلی بر روی عشق شکوفا شده بین پارک ته یانگ و پارک ته جون، به عنوان ورزشکارانی حرفه‌ای و با استعداد تمرکز می‌کند. عاشقانه‌های گاها درام، داستان تاثیرگذار، و ژانر ورزشی هیجان انگیز همگی متعادل هستند، بنابراین می‌توانید به یک اندازه از هر سه ژانر لذت ببرید. نبود یک شخصیت شرور همیشگی جای تشکر دارد و پیشرفت با طراوت ماجرای شخصیت‌های سریال، صحنه‌های مسابقات بدمینتون و روابط در هم تنیده اعضای تیم به لذت تماشای نمایش می‌افزاید. به عبارت دیگر، تماشای سریال کره ای لاو آل پلی 2022 آسان و سرگرم کننده است.

سریال لاو آل پلی

علاوه بر پارک ته یانگ و پارک ته جون، بازیکنان دیگری هم در سریال حضور دارند که داستانشان به جذابیت سریال می‌افزاید. جونگ هوان برترین بازیکن بدمینتون تیم ملی کره جنوبی، در بدو ورود دشمنی‌اش با ته یانگ را بخاطر ماجراهایی که در گذشته رخ داده نشان می‌دهد. او حتی در ابتدا با پارک ته جون هم رابطه خوبی ندارد که البته دعواهای ته جون و جونگ هوان یکی از بخش‌های بانمک و جذاب سریال است. و درحالی که بینندگان در هر قسمت منتظرند تا متوجه شوند 3 سال پیش دقیقا چه اتفاقی رخ داده، ما بازگشت پارک جون یونگ دوست صمیمی ته یانگ و بهترین بازیکن بدمینتون سابق کره جنوبی را داریم که معلوم می‌شود خواهر بزرگتر ته جون است.

جون یونگ خواهری است که پارک ته جون از کودکی همیشه در سایه موفقیت‌های او بدمینتون را صرفا از روی عادت و نه از روی لذت ادامه داده است و چه کسی پس از تماشای سریال لاو آل پلی وجود دارد که از پدر و مادر این دو خواهر و برادر متنفر نباشد؟ رفتارهای پدر و مادر ته جون و تبعیضی که همیشه بین این دو خواهر و برادر قائل می‌شوند از تلخ‌ترین سکانس‌های سریال است. و حالا ما با عشقی نسبتا ممنوعه روبه‌رو می‌شویم، چراکه ماجرای 3 سال پیش آشکار می‌شود.

دلیل کناره‌گیری ناگهانی جون یونگ و ته یانگ از بدمینتون، حادثه‌ای است که زندگی این دو دوست صمیمی را برای همیشه عوض کرده است. شبی که ته یانگ و جون یونگ برای تفریح به یک پیست اسکی رفته بودند، پای جون یونگ آسیبی می‌بیند که باعث می‌شود او دیگر هرگز نتواند بدمینتون را ادامه دهد. اما تصمیم می‌گیرند این مسئله را از همه مخفی کنند و به مطبوعات می‌گویند که حین تمرین آسیب دیده است. ته یانگ تمام این سال‌ها با عذاب وجدانی نابخشودنی زندگی خود را ادامه داده است. حالا تنها شخصی که می‌تواند به ته یانگ آرامش از دست رفته‌اش را برگرداند پارک ته جونی است که هیچ‌کس خبر نداشت برادر کوچکتر جون یونگ، برترین بازیکن بدمینتون و مدال آور کره جنوبی است. چه اتفاقی برای عشق، دوستی و آینده این افراد می‌افتد؟ آیا می‌توانند بر این بحران‌ها و سختی‌ها غلبه کنند؟

سریال کره ای لاو آل پلی

چیزی که بیشتر از همه چیز در سریال کره ای Love All Play 2022 به چشم می‌آید بازیگران هستند. اگرچه بیشتر نقش‌های اصلی توسط بازیگران تازه کار بازی می‌شود، اما آنها بازی‌های خوبی از خود نشان می‌دهند. به خصوص برای دو بازیگر اصلی یعنی پارک جو هیون و چه جونگ هیوپ. پارک جو هیون شخصیتی قابل اعتماد را به تصویر می‌کشد که خود را وقف تمرین می‌کند تا بر درد گذشته غلبه کند حتی زمانی که بدن و ذهنش آنطور که می‌خواهد کار نمی‌کند. از طرف دیگر، چه جونگ هیوپ با نشان دادن چگونگی رشد شخصیتش، چه به عنوان یک بازیکن بدمینتون و چه به عنوان یک شخص، بینندگان را تشویق می‌کند. البته، عاشقانه صریح و شیرین آن‌ها که شیمی فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد دیگر نقطه قوت سریال است.

همچنین بخوانید :

با این حال، این واقعیت که نمایش توسط بازیگران تازه کار هدایت می‌شود نیز یک ناامیدی و دلیلی برای ریت پایین سریال در یک شبکه تلویزیونی معروف محسوب می‌شود. بله، بازی آنها بی عیب و نقص است، اما “چهره‌های آشنا” زیادی وجود ندارد که برای عموم جذاب باشد تا به جذب بیننده بیشتر کمک کند. درست است که پارک جو هیون و چه جونگ هیوپ ستاره‌های در حال ظهوری هستند که در پروژه‌هایی مانند Extracurricular و Hot Stove League و The Witch’s Diner بازی کردند، اما شاید شما هم نتوانید تصور کنید اگر افراد معروف‌تری در سریال حضور داشتند در میزان بینندگان چه تاثیری می‌گذاشت، چرا که واقعا برای چنین سریال دیدنی و زیبایی، میانگین ریت 2% واقعا ناامید کننده بود. اگر حداقل یک بازیگر که می‌توانست رتبه بندی را تضمین کند در تیم حضور داشت، تیم ساخت سریال به میزان بیننده‌ای که لیاقتش را داشتند نزدیک‌تر می‌شدند.

سخن آخر

با معرفی سریال لاو آل پلی همراهتان بودیم. اگر می‌خواهید بدانید سریال Love All Play 2022 چند قسمت است، باید بگوییم این درام در 16 قسمت حدودا یک ساعتی ساخته شده است. شما این سریال را تماشا کرده‌اید؟ پس از تماشای آن طرفدار کدام بازیگران سریال شدید؟ دوست داشتید جونگ هوان به جون یونگ برگردد یا از رابطه‌ی جدیدش با دختر مربی تیم راضی بودید؟ شما هم مانند ما لی ته سانگ را بهترین مربی بدمینتون می‌دانید و بخاطر پشتیبانی همیشگی‌اش از بازیکنان تیم یونیس هیجان‌زده و قدردان بودید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. ممنون که با این مقاله همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402