بهترین گوشی های تاشو 2022 ؛ معرفی نسل جدید گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۲

گوشی های تاشو 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین گوشی های تاشو لمسی 2022 به تازگی توسط بیشتر برندهای مطرح دنیا مثل سامسونگ، مایکروسافت و هواوی ساخته می‌شوند. اما مزیت گوشی های لمسی تاشو ۲۰۲۲ چیست و جدیدترین موبایل های لمسی تا شو از کدام برند هستند؟

بهترین گوشی های تاشو 2022 کدامند؟ گلکسی زد فولد 4 با بهبود گلکسی زد فولد 3 تقریباً از هر نظر، عنوان بهترین گوشی تاشو را از نسل قبلی خود به ارث برده است. نه تنها در مدل جدید پردازنده ای توانمندتر دریافت می‌کنید، بلکه سامسونگ دوربین اصلی را با سنسوری ارتقا داده است که به Galaxy Z Fold 4 اجازه می‌دهد تا در رقابت با بهترین گوشی‌های معمولی باقی بماند. در اینجا ما برترین گوشی تاشو شیائومی در سال ۲۰۲۲ و بهترین گوشی های تاشو هواوی 2022 را معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب:

بهترین گوشی های تاشو لمسی 2022

برای افرادی که نمی‌توانند قیمت 1799 دلاری Z Fold 4 را پرداخت کنند، در اینجا گوشی های تاشو لمسی موجود در بازار ایران را آورده ایم. خوشبختانه گلکسی زد فلیپ 4 قیمت 999 دلاری مدل قبلی خود را حفظ کرده و در عین حال بهبودهای خود را در لولا و دوربین گوشی انجام داده است. Surface Duo 2 مایکروسافت نیز تلاش می‌کند تا با استفاده از دو صفحه‌نمایش، گوشی‌های تاشوی سامسونگ را کنار بزند.

1. گوشی های تاشو 2022 ؛ Samsung Galaxy Z Fold 4

گوشی های لمسی تاشو ۲۰۲۲

مزایا

  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ارتقا یافته
  • چندوظیفه ای بهبود یافته با نوار وظیفه جدید
  • نمایش پوشش وسیع تر

معایب

  • بسیار گران
  • دوربین زیر نمایشگر ضعیف

سامسونگ به تولید گلکسی زد فولد خود ادامه می‌دهد و زد فولد 4، از بهترین گوشی های تاشو کره ای 2022 معرفی می‌شود. ما به ویژه با اضافه شدن دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به مدل جدید تحت تأثیر قرار گرفتیم. چیپست جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیز عملکرد را افزایش می‌دهد. سامسونگ در گلکسی زد فولد 4 از لولای باریک تری استفاده کرده است، و در حالی که این باعث می‌شود نسخه جدید کمی سبک‌تر از مدل قبلی خود باشد، این دستگاه هنوز هم یک دستگاه بزرگ و حجیم است.

نسخه جدید از مزایای طراحی تاشو بیشتر بهره می‌برد، اما با وجود یک نوار وظیفه در پایین صفحه، انجام چند کار را آسان تر می‌کند. شما همچنین از نسبت تصویر گسترده تر در صفحه نمایش بیرونی قدردانی خواهید کرد که استفاده از جدیدترین گوشی تمام لمس تاشو را با یک دست آسان تر می‌کند. تلفن‌های تاشو ممکن است هنوز دستگاه‌های در حال پیشرفتی باشند، اما پیشرفت‌های فراوان گلکسی زد فولد 4 گام دیگری در جهت تبدیل این گوشی گران قیمت به گزینه‌ای واقعی برای افراد بیشتری برداشته است.

2. Samsung Galaxy Z Flip 4 ؛ بهترین گوشی تاشو لمسی 2022

بهترین گوشی تاشو لمسی 2022

مزایا

  • عمر باتری بسیار بهتر
  • عملکرد عالی
  • قیمت یکسان 999 دلار

معایب

  • دوربین ارتقا نیافته است
  • چین صفحه نمایش، برجسته است

سال 2022 محصولات تاشو جدیدی از سامسونگ برای ما به ارمغان آورد و اگرچه Galaxy Z Fold 4 ممکن است ستاره این نمایش باشد، نباید گلکسی Z Flip 4 را دست کم بگیرید. ارزان ترین گوشی تاچ تاشو 2022 با پیشرفت‌های بسیار قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود، یک نیروگاه جیبی با قدرت کافی برای انجام هر کاری است.

همچنین بخوانید :

اگرچه سخت افزار دوربین شاهد بهبود کمی بود، نرم افزار حالت شب سامسونگ ارتقاء بزرگی پیدا کرده است. عکس‌های در نور کم برتر از عکس‌هایی هستند که Galaxy Z Flip 3 می‌تواند مدیریت کند. عکس‌های روز آنقدرها هم هیجان‌انگیز نیستند و نتیجه دوربین‌های قدیمی سامسونگ را دارند. نمایشگر 6.7 اینچی تاشو با رنگ‌ها و شفافیت شما را شگفت‌زده می‌کند، حتی اگر چروک صفحه نمایش باقی بماند. در مجموع، گلکسی زد فلیپ 4 یک پیشرفت بزرگ است و توصیه ما برای کسانی است که بودجه کمتری دارند.

3. Oppo Find N

جدیدترین موبایل لمسی تا شو

مزایا

  • طراحی زیبا
  • نمایشگر عالی
  • در صورت تا شدن به راحتی در جیب جا می‌شود

معایب

  • دوربین‌های کمی ضعیف
  • عمر باتری کم

همانطور که در نمای Oppo Find N در مقابل Galaxy Z Fold 3 متوجه شدیم، این تلفن تاشو از Oppo در چندین بخش کلیدی در صدر نسل جدید گوشی های تاشو در سال 2022 قرار دارد که یکی از مهم ترین آن‌ها عدم وجود شکاف در نزدیکی صفحه نمایش لولایی آن است. هنگامی که Oppo Find N بسته می‌شود، دو نیمه آن روی هم قرار می‌گیرند، چیزی که Galaxy Z Fold 3 ارائه نمی‌دهد.

بهترین موبایل تاشو لمسی سال ۲۰۲۲ به اندازه کافی خوب طراحی شده است که می‌تواند در جیب قرار بگیرد. حتی اگر Oppo Find N هرگز در خارج از چین تولید نشود، امیدواریم دیگر سازندگان بهترین گوشی های تاشو لمسی 2022 به طراحی محکم و عالی آن توجه کنند.

4. Microsoft Surface Duo 2

جدیدترین گوشی تمام لمس تاشو

مزایا

  • ارتقا بزرگ پردازنده و دوربین
  • برنامه‌ها بهینه شده و از هر دو صفحه استفاده می‌کنند
  • طراحی شیک

معایب

  • هزینه بیشتری نسبت به اولین Surface Duo دارد
  • تجربه تمام صفحه توسط پنل‌های نمایش جداگانه مخدوش شده است

برخلاف دو گوشی سامسونگ، مایکروسافت سرفیس دو 2 واقعاً یک دستگاه تاشو نیست. در عوض، دارای دو پنل 5.3 اینچی مجزا است که باز می‌شوند و فضای کاری 8.3 اینچی را در اختیار شما قرار می‌دهند. با جدیدترین موبایل لمسی تا شو، می‌توانید برنامه‌ها را در دو پنل اجرا کنید، اگرچه باید با شکافی که درست در وسط برنامه‌تان، جایی که صفحه‌ها کنار هم قرار می‌گیرند، کنار بیایید. هنگام استفاده از برنامه‌های بهینه‌سازی شده که در آن وظایف مختلف به صفحه‌های مختلف در Surface Duo منتقل می‌شوند، شما همچنین می‌توانید چند کار را انجام دهید و دو برنامه را در طرف‌های مختلف دستگاه اجرا کنید.

مایکروسافت برای رسیدگی به بسیاری از مشکلات مربوط به اولین سرفیس دو، شایسته تقدیر است. سخت افزار به روز است و طراحی مثل همیشه زیباست. اما مشکل رویکرد مایکروسافت این است که این واقعاً یک سطح کار گسترده نیست، در عوض دو پنل جداگانه 5.3 اینچی است که توسط حاشیه‌های قابل توجهی دوره شده اند. Surface Duo 2 نشان دهنده یک تلفن بهتر است، اما هنوز بهترین تجربه صفحه نمایش بزرگ نیست.

5. Samsung Galaxy Z Fold 3

ارزان ترین گوشی تاچ تاشو 2022

مزایا

  • پشتیبانی +S Pen
  • طراحی بادوام تر

معایب

  • هنوز خیلی گران است
  • دوربین‌ها می‌توانند بهتر باشند

Samsung Galaxy Z Fold 3 بهترین تاشو سامسونگ در سال 2021 بود و از برترین گوشیهای تاشو سامسونگ سال 2022 بود که ما توانستیم به طور کامل بدون هیچ اخطاری توصیه کنیم. با طراحی بادوام تر و مقاومت در برابر آب، این گوشی در نهایت یک گوشی تاشو است که انعطاف‌پذیر است و به لطف پشتیبانی از قلم S Pen، می‌توانید از نمایشگر بزرگ 7.6 اینچی آن نهایت استفاده را ببرید.

همچنین بخوانید :

همانطور که این هنوز یک گوشی گران قیمت است، در واقع کمی ارزانتر از مدل قبلی خود در زمان عرضه است، و همانطور که امیدوارید پر از قدرت است. دوربین‌ها حتی اگر یکی از آن‌ها زیر نمایشگر پنهان شده باشد، از پیشرو بودن فاصله زیادی دارند، و اگر قبلاً گلکسی زد فولد 2 را دارید، این ارتقاء آنقدر بزرگ نیست که ارزش خرید داشته باشد.

6. Samsung Galaxy Z Fold 2

بهترین موبایل تاشو لمسی سال ۲۰۲۲

مزایا

  • صفحه نمایش داخلی گسترده

معایب

  • گران
  • بسیاری از برنامه‌ها از صفحه نمایش کامل باز شده استفاده نمی‌کنند

Samsung Galaxy Z Fold 2 جانشین Samsung Galaxy Fold است که کاستی‌های آن را برطرف کرده و ویژگی‌های طراحی آن را گسترش می‌دهد. Z Fold 2 یک صفحه تاشو “innie” است که دارای یک صفحه نمایش خارجی برای کارهای اساسی و یک صفحه نمایش کامل داخلی است که وقتی باز می‌شود، نمایان می‌شود.

صفحه نمایش جدیدترین موبایل لمسی تا شو خارجی ثانویه از صفحه نمایش ناخوشایند بیرونی Fold اصلی، با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی در تاشو جدید، ارتقا یافته است. این باعث می‌شود که Galaxy Z Fold 2 در حالت بسته بسیار شبیه یک گوشی هوشمند معمولی (البته بسیار بزرگ) به نظر برسد. صفحه نمایش داخلی تا 7.6 اینچ باز می‌شود و هر دو نمایشگر دارای یک دوربین برای ظاهر مدرن هستند.

Samsung Galaxy Z Fold 2 دارای مشخصات پرچمدار است: چیپست اسنپدراگون 865 پلاس، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه اولیه (متاسفانه قابل ارتقا نیست)، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از 5G. با این حال، شما برای این امتیاز هزینه خواهید کرد: قیمت تاشو از 1999 دلار / 1799 پوند / 2999 دلار استرالیا شروع می‌شود.

7. Huawei Mate Xs ؛ گوشی های لمسی تاشو ۲۰۲۲

بهترین گوشی های تاشو کره ای 2022

مزایا

  • نمایشگر بیرونی
  • دوربین‌های یکسان برای پشت و سلفی

معایب

  • بدون برنامه و سرویس Google

Huawei Mate Xs جانشین Huawei Mate X است و از جهات مختلف ارتقا یافته است و در نتیجه دستگاهی بادوام تر است که هنوز همان طراحی هسته اصلی میت X اصلی را دارد. بهترین گوشی تاشو لمسی 2022 برنامه‌ها و سرویس‌های Google را پشتیبانی نمی‌کند، به این معنی که تجربه Android 10 ارتقاها و پیشرفت‌های Google را دریافت نمی‌کند و دستگاه به Google Maps دسترسی ندارد. با توجه به این موضوع، هواوی میت ایکس اس همچنان یک دستگاه بسیار چشمگیر و اجرای عالی از مفهوم تاشو است. این یک «outie» تاشو است. همچنین قدرتمند است، با چیپست رده بالای Kirin 990، 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین چهارگانه (که توسط سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی هدایت می‌شود)، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، و طراحی شیک و بدون بریدگی.

البته، همه این‌ها قیمت بالایی دارند، به طوری که Huawei Mate Xs با قیمت 2299 پوند / 3999 دلار استرالیا (حدود 2750 دلار) به فروش می‌رسد، اگرچه اغلب اکنون می‌توان آن را با قیمت کمی کمتر پیدا کرد. از آنجایی که یک دستگاه هواوی است، جای تعجب نیست که در ایالات متحده در دسترس نیست، و هیچ دسترسی به برنامه‌های Google وجود ندارد.

همچنین بخوانید :

8. گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3 5G موبایل های تاشو جدید بازار

مزایا

  • نمایشگر مناسب و باکیفیت

معایب

  • قیمت بالا

Samsung Galaxy Z Flip 3 5G یکی دیگر از گوشی های محبوب در زمینه گوشی های تاشو با سایز کوچکتر است که سایز کمتری را نسبت به Samsung Galaxy Z Fold در اختیار دارد که در ادامه ویژگی های این گوشی را برای شما عزیزان بازگو خواهیم نمود. گوشی زد فولد که به صورت تبلتی تا میشود و ویژگی های مخصوصی را در اختیار کاربر قرار میدهد لازم است بدانید که گوشی زد فلیپ به صورت تلفنی پیاده سازی خواهد شد که سایر کمتری را به همراه خواهد داشت. این ویژگی سبب خواهد شد تا شما بتوانید گوشی را به اندازه یک مربع کوچک تبدیل کنید و آنرا به آسانی در جیب یا کت خود قرار دهید که اصلا مشخص نخواهد شد که گوشی به همراه دارید یا خیر. از دیگر ویژگی های این گوشی میتوان به فناوری 5G و قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به گوشی فوق اشاره داشت که با قیمت 1000 دلار به فروش میرسد.

بدنیست بدانید امروزه قیمت گذاری زد فلیپ 3 فایو جی کاهش یافته زیرا نسخه های جدیدتری از این محصول عرضه شده که بنا به قوانین شرکت سامسونگ قیمت محصولات قدیمی با انتشار محصولات جدید کاهش خواهد یافت که این گوشی نیز از این قانون بهرهمند بوده است.

9. گوشی Motorola Razr 2022 بهترین موبایل های تاشو ۲۰۲۲

9. گوشی Motorola Razr 2022 بهترین موبایل های تاشو ۲۰۲۲

مزایا

  • سخت افزار قدرتمند و کارآمد

معایب

  • قیمت بالا و باتری نسبتا ضعیف

Motorola Razr 2022 را میتوان یکی از اصلی ترین رقبای گوشی های تاشو سال 2022 هواوی دانست که در سال 2022 عرضه شده و با پوشش ویژگی های بسیار توانسته رقبای بسیاری را از سد راه بردارد. این محصول با دارا بودن دوربین قدرتمند دوگانه که شامل 50 مگاپیکسل و 13 مگاپیسکل کیفیت بوده میتواند در زمینه ثبت تصاویر با کیفیت گزینه خوبی باشد که بدنیست بدانید در دوربین سلفی این محصول از یک دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده شده است که نباید آنرا نادیده گرفت.

سخت افزار عالی که شامل تراشه Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 (4 nm) بوده در کنار سی پی یو هشت هسته ای مشخصات Octa-core (1×3.19 GHz Cortex-X2 & 3×2.75 GHz Cortex-A710 & 4×1.80 GHz Cortex-A510) میتواند بسیاری از نیازهای شما از یک گوشی تاشو قدرتمند را پوشش دهد. پردازنده گرافیکی Adreno 730 و عرضه گوشی در مدل های مختلف از دیگر نکاتی بوده  که در خصوص این گوشی میتوان به آن اشاره داشت.

در گوشی های تاشو 2022 به دنبال چه چیزی باشیم؟

قبل از خرید یک تلفن تاشو، باید در نظر بگیرید که این نوع دستگاه چه کاری را برای شما انجام می‌دهد که یک تلفن استاندارد نمی‌تواند انجام دهد. حتی با قیمت 999 دلاری گلکسی زد فلیپ 3، همچنان برای گوشی‌های تاشو هزینه خواهید کرد، بنابراین اگر واقعاً به صفحه نمایش اضافی نیاز نداشته باشید، ممکن است با یک فبلت یا یکی از بهترین گوشی‌های بزرگ دیگر بهتر باشید.

اگر فکر می‌کنید گوشی های لمسی تاشو ۲۰۲۲ به شما کمک می‌کند کارهای بیشتری انجام دهید، حتماً به ساختار دستگاه توجه کنید. گوشی‌های تاشوی اولیه مانند گلکسی فولد و موتورولا ریزر اصلی دارای ویژگی‌های عجیب و غریب در طراحی بودند. با این حال، با گلکسی زد فولد 2، سامسونگ تغییرات مهمی ایجاد کرد که باعث می‌شد این گوشی در برابر استفاده روزمره مقاومت کند و این کار با مدل‌های بعدی ادامه یافت. سامسونگ پس از افزودن مقاومت در برابر آب به گلکسی زد فولد 3، روی لولای سبک‌تر و باریک‌تری برای جدیدترین گوشی‌های تاشو خود مانند گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 کار کرد.

سخن پایانی

هنگام خرید گوشی های لمسی تاشو ۲۰۲۲ باید دو صفحه نمایش را در نظر بگیرید، صفحه نمایش داخلی بزرگتر و یک صفحه نمایش ثانویه که معمولاً در قسمت بیرونی دستگاه قرار دارد. ببینید دقیقاً چه کاری می‌توانید با آن صفحه بیرونی انجام دهید. آیا می‌توانید برنامه‌ها را کامل را اجرا کنید یا فقط برای اعلان‌ها و چند ویژگی دیگر وجود دارد؟

جدا از اندازه، شما باید مطمئن شوید که حمل گوشی های لمسی تاشو ۲۰۲۲ به صورت بسته راحت است یا خیر. در واقع شما باید به معیارهای زیادی توجه کنید که برای قضاوت در مورد تلفن‌های معمولی استفاده می‌کنید. از این گذشته، معمولاً چندین صفحه برای روشن نگه داشتن جدیدترین موبایل لمسی تا شو وجود دارد. نظرات خود را درباره جدیدترین موبایل های لمسی تا شو با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402