معرفی سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲ (Big Mouth) ؛ موش بزرگ کیست؟

دانلود سریال کره ای دهن لق 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

 سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲ که با نام “موش بزرگ” و “دهان گشاد” نیز شناخته می‌شود، جدیدترین سریال لی جونگ سوک و ایم یونا محصول شبکه MBC است. برای آشنایی با سریال Big Mouth 2022 همراه ما باشید.

سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲ اثری هیجان‌انگیز با ماجرایی غیرقابل پیش‌بینی است که ذهن بینندگان را به بازی می‌گیرد. به‌ویژه، با چرخش‌های تکان‌دهنده هویت بیگ ماوس یا همان موش بزرگ، در زمان انتشار، هر هفته کنجکاوی بینندگان را بر می‌انگیخت و برای انعکاس این علاقه، نمایشی که با امتیاز بینندگان 6.2 درصد در قسمت اول شروع شد، تقریباً دو برابر شد و به 12 درصد رسید و رکورد تمام دوران خود را در قسمت 12 شکست. چرا همه دنبال‌کننده این سریال هستیم؟ با معرفی سریال موش بزرگ همراه پلازا بمانید.

پیش از هرچیز می‌توانید تریلر سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲ با زیرنویس فارسی را در ادامه تماشا کنید:

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای دهن لق 2022

معرفی سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲

ژانر این سریال جنایی است و در پاسخ به سوال سریال دهن لق چند قسمت دارد باید بگوییم که این مجموعه 16 قسمت است. ماجرای سریال کره ای ۲۰۲۲ دهن لق از جایی شروع می‌شود که یک وکیل درجه سوم به نام پارک چانگ هو (لی جونگ سوک)، پس از گرفتن کار از شهردار گوچئون، چوی دو ها (کیم جو هون) برای افشای حقیقت یک پرونده قتل، درگیر یک توطئه بزرگ می‌شود. او که به عنوان یک وکیل با نام “بیگ ماوس” (دهان گشاد یا دهن لق) مورد تمسخر قرار می‌گیرد، سعی می‌کند از پرونده به نفع خود استفاده کند، اما در عوض، او را به عنوان یک جنایتکار معرفی می‌کنند. متهم شدن به مصرف مواد مخدر تنها یک شروع برای به زندان افتادن او بود. حالا چانگ هو به اشتباه به‌جای کلاهبرداری به نام «موش بزرگ» شناخته می‌شود. شیاد بدنامی که پس از سرقت 100 میلیارد وون (حدود 72 میلیون دلار) از NR Forum، یک گردهمایی خصوصی از قدرتمندان، ناپدید شده است. سریال Big Mouth 2022 به سرعت روند حرکت پارک چانگ هو را به عمق توطئه باز می‌کند، در حالی که برای محافظت از خانواده خود وانمود می‌کند که موش بزرگ است.

بازیگران سریال Big Mouth 2022

بیایید با تیم هنرپیشه‌های دهن لق آشنا شویم.

لی جونگ سوک در نقش پارک چان هو

سریال Big Mouth 2022

لی جونگ سوک بازیگر و مدل معروف، متولد 14 سپتامبر 1989 (23 شهریور 1368) است. سریال دهن لق اولین حضور او در تلویزیون پس از مرخص شدن از خدمت سربازی است. از دیگر سریال های معروف لی جونگ سوک می‌توان به سریال عشق یک کتابچه راهنماست 2019، سریال وقتی تو خواب بودی 2017، سریال دبلیو 2016 و سریال پینوکیو 2014 اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

ایم یونا در نقش می هو

خلاصه سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲

ایم یونا خواننده، مدل و بازیگری پرطرفدار در کره جنوبی و عضو گروه دخترانه Girls Generation است. او در سریال‌هایی مانند هیس 2021، پادشاه عاشق 2017، کی 2 2016 و باران عشق 2012 حضور داشته است.

کواک دونگ یئون در نقش جری

بررسی سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲

کواک دونگ یون متولد 19 مارس 1997 است. بازیگری توانمند و با استعداد که در سریال‌های معروف بسیاری به عنوان نقش مکمل بازی تاثیرگذاری را از خود ارائه داده است. از معروف‌ترین آثاری که کواک دونگ یئون در آن‌ها بازی کرده است می‌توانیم به سریال هیولا 2022، وینچنزو 2021، مشکلی نیست که خوب نباشی 2020، قهرمان عجیب من 2019 و عشق در نور مهتاب 2016 اشاره کنیم.

کیم جو هون در نقش چوی دو ها

بازیگران سریال Big Mouth 2022

کیم جون هو یکی دیگر از بازیگران سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲ است. کیم جون هو متولد 1 مارس 1980 است و در فیلم و سریال‌های بسیاری حضور داشته است. برخی از آثار برجسته او عبارتند از سریال حالا داریم بهم می زنیم 2022، دو دو سل سل لالا سل 2020، مشکلی نیست خوب نباشی 2020، دکتر رمانتیک 2020.

اوک جا یئون در نقش جو هی

سریال Big Mouth 2022

اوک جا یئون را آخرین بار در سریال مال من (Mine 2021) در کنار لی بو یونگ و لی هیون ووک دیدیم. این بازیگر اهل کره جنوبی متولد 19 دسامبر 1988 است و علاوه بر اینکه از بازیگران سریال موش بزرگ است، در سریال‌های دیگری مانند شکارچیان شگفت انگیز 2021، تابه عشق 2018 و پسران بد 2017 حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

بررسی سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲

داستان سریال کره ای دهن لق 2022

اجازه بدهید پیش از اینکه سراغ بررسی سریال کره ای موش بزرگ برویم، نگاهی به نمرات و نظرات درباره دهن لق داشته باشیم. این سریال را می‌توانیم اثری موفق بدانیم که موفق شد نظر بینندگان را به خود جلب کند. کاربران آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 7.9 را به آن داده‌اند و در مای دراما لیست نیز این سریال امتیازی بالایی چون 8.6 را از آن خود کرده. 95 درصد کاربران گوگل نیز از آن رضایت داشته‌اند. حالا که امتیازات سریال Big Mouth را مرور کردیم، می‌توانید بررسی و تحلیل‌های مربوط به این اثر را در ادامه مطالعه کنید.

این بخش حاوی اسپویل سریال دهن لق است.

سؤالات مختلفی که در طول سریال Big Mouth 2022 ظاهر شد، توجه بینندگان را برانگیخت. و در بالای لیست این سوالات این است که “موش بزرگ در سریال دهن لق کیست؟”. آیا مردی که مقدار زیادی طلا را پنهان کرده و پارک چانگ هو را در سکانس آغازین قاب می‌کند، موش بزرگ است؟ اگر اینطور است، قصد او چیست؟ این جرم شامل کلاهبرداری 100 میلیارد وون است، بنابراین علاقه به هویت این مغز متفکر افزایش یافته است. و سریال بیگ ماوس هوشمندانه از این علاقه استفاده می‌کند. این پیچش باعث می‌شود بینندگان به افراد داخل و بیرون زندان نگاهی مشکوک بیندازند، حتی به پارک چانگ هو که در گردباد درگیر شده است. آیا پارک چانگ هو، که زندان را تسخیر کرده است، فقط برای بقای خود وانمود می‌کند که موش بزرگ است یا بالاخره خود واقعی‌اش را نشان می‌دهد و یک بار دیگر با شخصیتی که دچار نوعی دوگانگی شخصیت است رو به رو هستیم (چه کسی می‌تواند آخرین قسمت سریال موش با بازی لی سونگ گی را فراموش کند؟)! سریال جدید لی جونگ سوک به داستان سرایی غیرقابل پیش‌بینی خود ادامه می‌دهد و حدس زدن را برای تماشاچیان غیر ممکن می‌کند.

گمانه زنی‌های مختلفی در مورد هویت بیگ ماوس، کلاهبردار نابغه واقعی در سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲ در حال انجام است. پارک چانگ هو (با بازی لی جونگ سوک) بدون شک مظنون اصلی شماره یک است. او پس از متهم شدن به دروغ و محکوم شدن به زندان، وانمود می‌کند که یک کلاهبردار بدنام برای محافظت از خانواده خود است. مرد آشفته به شدت مصمم است کسانی که او را در گودال قرار می‌دهند مجازات کند و بنابراین با استفاده از کارت‌های تاروت پنهان در کتاب مقدس وارد جنگ علیه مرد ناشناس می‌شود. با مبارزه جدید و جذاب، بینندگان بیشتر کنجکاو می‌شوند که چه کسی موش بزرگ واقعی خواهد بود.

شهردار شهر گوچئون، چوی دو ها (کیم جو هون)، یکی دیگر از مظنونین کلیدی است. او ارتباط نزدیکی با قتل در بیمارستان گوچئون دارد و کسی است که چانگ هو را به این میدان نبرد کشیده است. وقتی قسمت پنجم راز کثیف او را فاش کرد، رقیب سیاسی او گونگ جی هون (یانگ کیونگ وون) شروع به مشکوک شدن به او کرد.

افراد زندان گوچئون نیز بسیار مشکوک هستند. جری (کواک دونگ یون)، که موش بزرگ را تحسین می‌کند، نو پارک (یانگ هیونگ ووک)، که به چانگ هو کمک می‌کند، و نگهبان پارک یون گپ (جئونگ جائه سونگ) همه به نظر می‌رسد که می‌توانند یک کلاهبردار افسانه‌ای باشند.

از آنجایی که افراد خارج از زندان «پدرزن چانگ هو (لی کی یانگ) یا دوستش کیم سون تائه (اوه او شیک)» ممکن است خود کلاهبردار بزرگی باشند که به عنوان یکی از دوستان کمک کننده یا اعضای خانواده ظاهر شده است! طرفداران گمانه زنی‌های مختلفی درباره هویت بیگ ماوس در درام جدید MBC انجام می‌دهند.

سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲

علاوه بر این، پایان نامه منتشر نشده پروفسور سئو جائه یونگ که کشته شد، نقشی اساسی در راز بیرون از زندان بازی می‌کند و سمت دیگر ماجرای سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲ را پیش می‌برد. این درام با افشای ارتباط مشکوک بین بیمارستان گوچئون و زندان گوچئون تنش را افزایش می‌دهد و در عین حال کنجکاوی را به محتوای پایان نامه‌ای می‌افزاید که اعضای انجمن NR بسیار ناامیدانه به دنبال آن هستند. محل اختفای این پایان نامه به اندازه هویت Big Mouse (موش بزرگ) مهم است، زیرا نقش مهمی در کمک به پارک چانگ هو برای چرخاندن میز داخل زندان دارد.

تماشای تغییر پارک چانگ هو پس از بسته شدن در گوشه‌ای بدون هیچ کمکی نیز سرگرم کننده است. داستان شخصیت اصلی که توسط مقامات فاسد قاب می‌شود، اما سریال Big Mouth با اضافه کردن سردرگمی به هویت قهرمان، روایتی هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند. مانند بازی در لیست فروشندگان مواد مخدر است که فقط موش بزرگ می‌شناسد. در حالی که مشکوک هستیم که پارک چانگ هو واقعاً ممکن است موش بزرگ باشد، از تماشای او در حال تسلط بر زندان جنگل مانند و هدایت بازی هیجان‌زده می‌شویم. با تماشای نمایش، ما در نهایت انتظار داریم که او را در حال انتقام گرفتن از کسانی که سرنوشت او را تغییر دادند و موش بزرگ که او را طعمه کرده است، پیدا کنیم. انگار در حال تماشای داستان تولد یک ضدقهرمان هستیم.

همچنین بخوانید :

داستان پارک چانگ هو و گو می هو (یونا) رویکردی تازه و متفاوت به درام می‌بخشد. در سریال‌های نوآر و هیجان انگیز، شخصیت‌های زن تصاویر «فریبنده» دارند که اغلب به صورت زنان مهلک بیان می‌شوند، اما با اینکه ژانر سریال Big Mouth 2022 نیز نوآر است اما می هو مانند دیگر کاراکترهای زن نیست، او ابتکار عمل دارد و تلاشش بر پایه همکاری است. او فقط یک کمک دهنده منفعل نیست که به بازگشت امن شوهرش پس از پاک کردن نام او امیدوار است. در عوض، او تلاش می‌کند تا بر مشکلات غلبه کند. بین آن‌ها (می هو و چانگ هو) یک عشق قوی و خالص و اعتمادی ناگسستنی وجود دارد که باعث می‌شود ناامید نشوند و دست از تلاش برندارند.

سریال Big Mouth 2022

قدرت بازیگران سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲ که به طرز باورنکردنی داستانی اغراق آمیز و کمیک گونه را رهبری می‌کنند نیز برجسته است. لی جونگ سوک که پس از مدت‌ها به تلویزیون بازگشته است، درک استثنایی از این شخصیت را نشان می‌دهد. تکنیک او در به تصویر کشیدن شخصیتی که جسارت را نشان می‌دهد در حالی که تظاهر به موش بزرگ بودن می‌کند، تحسین و درعین حال لذت بینندگان را افزایش می‌دهد. کیم جو هون نقش چوی دو ها را که با پارک چانگ هو درگیر می‌شود، با لحنی کاملاً متفاوت به تصویر می‌کشد و یانگ کیونگ وون به طرز ماهرانه‌ای گونگ جی هون جاه طلب را به تصویر می‌کشد تا به قدر کافی ظالم و سنگدل به نظر برسد.

سریال Big Mouth 2022 به پایان خود نزدیک می‌شود. فاش شده است که نو پارک (یانگ هیونگ ووک) همان موش بزرگ بود، اما شرور واقعی شخص دیگری بود، و ارتباطی سیاه در گوچئون به آرامی چهره خود را نشان می‌دهد. مهمتر از همه، پارک چانگ هو پس از گذراندن یک سفر سخت، به فردی کاملا متفاوت از قبل تبدیل شده است. داستان موش بزرگ و ارتباط سیاه در قسمت‌های باقی‌مانده به طور کامل فاش خواهد شد، اما همه ما از قبل کنجکاو هستیم که آیا داستان پارک چانگ هو می‌تواند ادامه یابد یا خیر؟

سخن آخر

با خلاصه سریال کره ای دهن لق ۲۰۲۲ و معرفی بازیگران این سریال هیجان‌انگیز و جذاب همراهتان بودیم. شما این سریال را در حال پخش دنبال کرده‌اید یا حالا که تمام شده قصد دانلود سریال دهن لق را دارید؟ نظرتان درباره سریال جدید لی جونگ سوک و ایم یونا چیست؟ حدس می‌زنید موش بزرگ چه کسی باشد؟ پشت تمام این ماجراها برای چان هو چه اتفاقی خواهد افتاد؟ نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
N. K
.
27 شهریور 1401، 23:14
پاسخ
2
2
فصل دو هم داره؟؟ چون داستان بنظر نیمه تمام میاد..
avatar
الیناز صابری
.
29 شهریور 1401، 14:55
پاسخ
0
4
@N. K
فکر نکنم فصل دو داشته باشه. چون سازندگان گفتن با یک پروژه بهتر برمی گردن و چیزی در مورد فصل دوم بیگ موس نگفتن.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402