آیا همچنان تورهای لحظه آخری وجود دارد؟

آیا همچنان تورهای لحظه آخری وجود دارد؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر سفرهای کاری و آن دسته از سفرهایی که با دلایل مهم و ضروری انجام می ‌شوند را بگذاریم کنار، باید بگوییم سفرهای توریستی و تفریحی از جمله فعالیت ‌های لذت ‌بخشی می باشند که همه در طول عمرش بارها تجربه اش کرده اند. با این حال سفر کردن هم مانند هر کار دیگری نیاز به یک برنامه ‌ریزی اصولی و درستی دارد و اگر بدون برنامه ‌ریزی قبلی انجام شود نه تنها لذت بخش نیست بلکه می ‌تواند منجر به هدر رفتن هزینه و زمان شما عزیزان شود! بنابراین رزرو یک هتل خوب در موقعیت مکانی مطلوب، تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری و یک برنامه‌ کامل و مفرح که بازدید از بیشتر مکان های جذاب و دیدنی هر مقصدی از موضوعات مهم سفر است.

اما باید قبول کرد که برای بیشتر گردشگران برنامه ریزی سفر به اندازه خود سفر کردن خیلی جذاب نیست و در بیشتر مواقع به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درباره مقصد گردشگری در انتخاب ‌های خود دچار سردرگمی و تردید می‌ شوند. حالا اگر شما هم جزو این دسته از گردشگران هستید، سفر با تور مسافرتی آن هم لحظه آخری و ارزان گزینه ایده‌ آلی برای شماست. چرا که از این طریق می ‌توانید با خیال آسوده صفر تا صد برنامه‌ ریزی سفر را به شرکت برگزارکننده تور بسپارید. تورهای مسافرتی لحظه آخری به مقاصد مختلفی انجام می شود که از میان همه آنها تور لحظه آخری دبی و تور لحظه آخری عمان این روزها جزو محبوب ‌ترین و اقتصادی ‌ترین مقاصد به شمار می‌رود.

فهرست عناوین مطلب:

تور لحظه آخری دبی

دبی، به قدری جذابیت در دل خودش جای داده که کمتر کسی را پیدا می‌ کنید که مشتاق به دیدن جاذبه های هیجان انگیز این شهر نباشد! شهر دبی دومین شهر گران‌ منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر لوکس دنیا شناخته می‌ شود. این شهر که به نام عروس خلیج فارس شهرت دارد و بعنوان یکی از مدرن ‌ترین شهرهای دنیا، بی تردید می تواند خاطره انگیزترین و متفاوت ترین تجربه سفری برای شما باشد. خوب این روزها با توجه به نوسانات ارزی همچنان تور دبی لحظه آخری اولین مقصد خیلی از مسافران ایرانی است؛ جالب است بدانید که تورهای ترکیه که همیشه بعنوان ارزانترین مقصد شناخته می شد این روزها با بالا رفتن نرخ پروازهایش خیلی تفاوت قیمتی با تور دبی ندارد! با این اوصاف خوشبختانه تور دبی قیمت های ثابت تری نسبت به تورهای خارجی دارد. موضوع مهم بعدی اینکه نرخ تور دبی به 3 پارامتر قیمت پرواز دبی، قیمت هتل‌ های دبی و نرخ درهم بستگی دارد.

تور لحظه آخری دبی

لازم به ذکر است که در برخی ماه های سال مثل فصل پاییز و زمستان (بجز زمان سال نو میلادی) سفر به دبی توسط گردشگران ایرانی و خارجی کم می شود و آژانس های مسافرتی اقدام به ارائه تور دبی لحظه آخری یا تور دقیقه نودی دبی با قیمت پایینتر که در بعضی مواقع تا 50 درصد کمتر، می کنند. البته توجه داشته باشید که ارزانتر شدن تور لحظه آخری تاثیری بر کیفیت تور مسافرتی شما ندارد. تور لحظه آخری دبی را چه زمانی می توانیم رزرو کنیم؟ تور دبی دقیقه 90 یا تور لحظه آخری دبی، در کل طول سال قابل خرید و رزرو هستند. ولی خرید تور دبی در طول سال نسبت به سایر شهرها پر طرفدارتر است. برای مثال در زمستان تور دبی به دلیل کم شدن گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند با آفرهای هیجان انگیزی روبرو می شوند. البته بعضی از هتل های لوکس دبی در فصلی که گردشگران کمتری به این شهر سفر می کنند، خدماتی ارائه نمی دهند. بنابراین بهتر است در بهار و تابستان برای سفر به دبی برنامه ریزی کنید تا لذت سفرتان چندین برابر شود.

تور لحظه آخری دبی

حالا شاید از خودتان بپرسید که تور لحظه آخری دبی از نظر امکانات با تورهای معمولی چه تفاوت هایی دارد؟ باید بگوییم که از نظر قانونی تور لحظه آخری هیچ کم و کاستی نباید نسبت به تور معمولی دبی داشته باشد. پس تور دبی که در یک بازه زمانی قیمت بالاتری داشت، با قرار گرفتن در قالب تور دقیقه نودی و لحظه آخری دبی با همان امکانات سابق ولی قیمت ارزان تر به شما ارائه می شود. در آخر همیشه نمی توانیم تورهای لحظه آخری را با چشم ارزان ترین تور دبی ببینیم! چون امکان دارد در فصل تابستان تور لحظه آخری دبی را خرید کنید که تخفیف کمی داشته است؛ بنابراین نمی توانیم صرفا به عنوان ارزانترین تور دبی از آن عنوان کنیم.

تور لحظه آخری عمان

در سال های اخیر مسافران ایرانی علاقه بسیاری به کشور عمان که یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و از همسایگان جنوبی ایران است، پیدا کرده اند و سالانه راهی تور عمان می شوند، جالب است بدانید که بسیاری افراد حتی برای زندگی این کشور جذاب با مردم مهربانش را انتخاب می کنند، سفر به عمان در یکی دو سال اخیر با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و آن هم به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری متنوعش و جذابش است و شما نیز اگر قصد سفر به خارج از کشور در ایام شلوغ و پرگردشگر عمان را دارید پیشنهاد ما تور عمان لحظه آخری و ارزان است، چون هم از نظر قیمتی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه هستند. تورهای عمان معمولا در پکیج های 4 و 5 روزه برگزار و با پروازهای ایرانی و خارجی انجام می شوند و مسافران در بهترین هتل های شهر مسقط، پایتخت عمان اقامت خواهند داشت. قیمت تورهای لحظه آخری عمان بسیار مناسب و شما از آزانس نامی گشت خدماتی از قبیل بلیط رفت و برگشت، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی، رزرو هتل با صبحانه رایگان و بیمه مسافرتی دریافت می کنید. خبر خوش این که برای سفر به عمان نیازی به اخذ ویزا از قبل نیست و به صورت الکترونیکی و یا فرودگاهی به محض ورود به خاک این کشور ویزا صادر می شود و این خود یکی از عوامل کاهش دهنده قیمت هاست.

تور لحظه آخری عمان

تور لحظه آخری به ویژه در مورد کشورهایی که نیاز به اخذ ویزا ندارند، یک گزینه عالی برای کاهش هزینه ها بشمار می رود. گاهی آژانس ها پرواز ها را چارتر می کنند و ظرفیت مسافران تکمیل نمی شود یا قیمت ها را با تخفیف های ویژه کاهش می دهند تا مسافران بیشتری جذب کنند. البته باید دقت داشته باشید که برای این پیشنهادهای خاص آمادگی رها کردن کار و راهی سفر شدن را داشته باشید. یکی دیگر از عواملی که به شما مسافران جهت خرید تور ارزان دبی کمک میکند، تورهای لحظه آخری عمان است.

اگر می خواهید تور عمان ارزانی را تجربه کنید سعی کنید تا حد امکان از خدمات گردشگری تور هتل استفاده نکنید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری و یا خرید بلیط تفریحات آبی شخصا اقدام کنید؛ چون که هتل ها معمولا هزینه بالاتری برای تورهای تفریحی داخل شهرشان از مسافران دریافت می کنند و روش دیگری که به گردشگران در خرید تور ارزان عمان کمک می کند، استفاده از تورهای ارزان قیمت و در اصلاح لحظه آخری با آفرهای هیجان انگیز این مسیر است بهره مند شوید و اینکه این تورها معمولا چند روز مانده به روز پرواز با قیمت های بسیار پایینتر یعنی چیزی در حدود 30 الی 70 درصد تخفیف اما در تعداد محدود به علاقه مندان ارائه می شوند که شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مجموعه مسافرتی و گردشگری نامی گشت ایرانیان از ارائه این تورها مطلع شوید. در آخر پیشنهاد می کنیم برای مشاهده و لیست قیمت تورهای لحطه آخری عمان به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.namigasht.com/tours/oman

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402