8 برنامه تیونر گیتار برای کوک گیتار + لینک دانلود و آموزش [اندروید و آیفون]

8 برنامه تیونر گیتار برای کوک گیتار
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به دنبال بهترین تیونر گیتار برای کوک گیتار خود هستید، به جای درستی آمده اید. در این مقاله، 8 اپلیکیشن تیونر گیتار برای اندروید و آیفون (iOS) را به شما معرفی می کنیم و همچنین توضیح خواهیم داد که کدام یک برای شما گزینه مناسب تری محسوب می شود. این اپلیکیشن ها طبق آمار وبسایت های مطرحی مثل musicradar ، obeato و beatestan در اختیار شما قرار می گیرند زیرا جز بهترین برنامه های تیونر گیتار برای کوک کردن گیتار در جهان هستند.

فهرست عناوین مطلب:

برنامه تیونر گیتار چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

برنامه تیونر گیتار ابزاری مفیدی است که می تواند به شما کمک کند تا گیتار خود را به سادگی کوک کنید. انواع مختلفی از برنامه های تیونر گیتار در دسترس هستند، بنابراین مهم است گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. هر کدام از این برنامه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که آنها را به ابزاری مفید برای کوک کردن گیتار در میان کاربران مختلف تبدیل کرده است.

بهترین تیونر گیتار برای کوک گیتار

اگر به تازگی می خواهید گیتار خود را کوک کنید و تجربه زیادی در این رابطه ندارید، استفاده از راهنما به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. این برنامه‌ها شما را در تمام مراحل کوک کردن گیتار، از راه‌اندازی اپلیکیشن تا نحوه کوک کردن آن، راهنمایی می‌کنند. پس از آنکه به نرم افزار مسلط شدید، وقت آن است که از ویژگی های دیگر اپلیکیشن تیونر گیتار استفاده کنید. در ادامه به نکات مهمی قبل از انتخاب اپلیکشن تیونر گیتار اشاره خواهیم کرد.

نکات مهم قبل از انتخاب اپلیکیشن تیونر گیتار

امروزه در دنیای موسیقی، داشتن یک برنامه تیونر که بتواند گیتار شما را به دقت کوک کند، ضروری است. برنامه های تیونر مختلفی در بازار وجود دارد، اما کدام یک بهترین است؟ در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی که باید هنگام انتخاب بهترین برنامه تیونر گیتار در نظر بگیرید به شما گفته می شود.

  • دقت برنامه
  • ویژگی ها
  • کاربر پسند بودن

دقت برنامه

دقت برنامه تیونر گیتار نکته مهمی است. برنامه ای که می خواهید از آن استفاده کنید باید به گونه ای طراحی شده باشد که بدون هیچ خطایی گیتار شما را کوک کند.

ویژگی ها

برخی از تیونرهای گیتار ویژگی های اضافی مانند قابلیت مترونوم یا نمودار آکورد را ارائه می دهند. در نظر بگیرید که به چه ویژگی هایی نیاز دارید و به دنبال برنامه ای باشید که این ویژگی ها را دارد.

کاربر پسند بودن

یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب بهترین اپلیکیشن تیونر گیتار، محیط کاربری جذاب و ویژگی های ظاهری آن است که به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین برنامه تیونر گیتار برای کوک گیتار خود را انتخاب کنید.

بهترین تیونر گیتار برای کوک گیتار [اندروید و آیفون]

برنامه های تیونر گیتار زیادی برای سیستم عامل اندروید و آیفون (iOS) وجود دارد. این برنامه ها می توانند به شما کمک کنند تا گیتار خود را به سریعترین و آسان ترین روش ممکن کوک کنید تا تجربه متفاوت تری از نواختن گیتار را تجربه کنید. در ادامه بهترین اپلیکیشن تیونر گیتار برای کوک گیتار خود برای سیستم عامل اندروید و آیفون (iOS) را به شما معرفی کنیم.

Guitar Tuna (پیشنهاد ما)

GuitarTuna به یک ابزار ضروری برای نوازندگان مبتدی و حرفه ای تبدیل شده است. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برنامه تیونر گیتار در بازار است که رابط کاربری بسیار جذاب و آسانی دارد و با سیستم عامل اندروید و آیفون سازگاری دارد. برای دانلود رایگان بهترین برنامه تیونر گیتار وارد وبسایت Obeato شوید.

در ادامه نحوه استفاده از اپلیکیشن GuitarTuna را به شما آموزش خواهیم داد.

1. بعد از نصب اپلیکیشن ابتدا ساز مورد نظری که قرار است با استفاده از برنامه تیونر کوک کنید را انتخاب کنید.

2. در مرحله بعدی روی دکمه Continue کلیک کنید و روی دکمه Allow کلیک کنید و به اپلیکیشن اجازه دهید تا به میکروفن گوشی شما دسترسی داشته باشد.

اپلیکیشن تیونر گیتار برای کوک گیتار

3. در این مرحله نُت سیم های گیتار را مشاهده خواهید کرد . فقط کافی است هر کدام از سیم ها که می خواهید کوک کنید را انتخاب کنید و روی ساز خودتان همان نُت را بنوازید پیج کنار هر سیم را سفت یا شُل کنید و تا زمانی اینکار را انجام دهید که صدای آن نُت با صدای نرم افزار هماهنگ شود و تیک سبز را همانند تصویر مشاهده کنید. در اینجا ما سیم نُت لا (A) را انتخاب کرده ایم.

بهترین تیونر گیتار برای کوک گیتار

Fender Tune

Fender Tune اپلیکیشنی برای نوازندگان گیتار است که از میکروفون برای کوک کردن سازهای خود استفاده می کند. این برنامه با سیستم عامل اندروید و آیفون سازگاری دارد و دارای ویژگی های متنوعی مانند کوک کردن گیتار و همچنین شامل مترونوم، آکورد یاب و حالت آموزشی است.

Chromatic Guitar Tuner

Chromatic Guitar Tuner ابزاری ضروری برای هر گیتاریستی است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از نت های یک مقیاس استاندارد، گیتار خود را به صورت بسیار دقیق کوک کنید. اولین چیزی که در انتخاب تیونر گیتار کروماتیک باید در نظر گرفت دقت آن است.

بسیاری از برنامه های مشابه دارای اشتباهاتی هستند که هنگام کوک کردن گیتار قابل مشاهده است. یکی دیگر از عوامل مهمی که در هنگام دانلود Chromatic Guitar Tuner باید در نظر گرفت، ویژگی هایی مانند فواصل سیم ها و تشخیص نت است.

Ultimate Guitar Tuner

Ultimate Guitar Tuner یکی از محبوب ترین تیونرهای گیتار در بازار است. این برنامه دارای محیطی کاربرپسند است و برای استفاده نوازندگان مبتدی و حرفه ای مناسب است. علاوه بر این، چندین ویژگی دارد که آن را از رقبا متمایز می کند. به عنوان مثال Ultimate Guitar Tuner می تواند انواع گیتار را شناسایی و بر اساس آن کوک کند. علاوه بر این، دارای یک تابع مترونوم است که به سرعت بخشیدن در فرآیند یادگیری شما کمک می کند.

Cifra Club Tuner

Cifra Club Tuner یکی از بهترین برنامه های تیونر گیتار برای اندروید است. این برنامه گیتار شما را به دقت کوک می کند و همچنین می تواند برای انتقال موسیقی از یک کلید به کلید دیگر استفاده شود. این برنامه دارای ویژگی های مختلفی از جمله تشخیص خودکار آکورد و پشتیبان گیری آنلاین است.

Smart Chords

یکی دیگر از محبوب ترین اپلیکیشن ها Smart Chords نام دارد. این برنامه سالهاست که به دلیل دقت و سهولت در استفاده، شناخته می شود. Smart Chords دارای ویژگی های بسیاری مانند کوک خودکار، تشخیص آکورد است و همچنین بسیار کاربرپسند است، و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. این برنامه شامل ابزارهای دیگری مانند همگام سازی مترونوم و قابلیت های جابجایی نُت هاست که همگی می توانند به بهبود مهارت های شما به عنوان یک گیتاریست کمک کنند.

VITALtuner

VITALtuner یکی دیگر از بهترین برنامه های تیونر گیتار است. این برنامه یک رابط کاربری ساده دارد که به شما امکان می دهد گیتار خود را در کمترین زمان ممکن کوک کنید. VITALtuner همچنین دارای تنظیمات مختلف برای کوک کردن گیتار است، بنابراین شما می توانید تنظیمات مناسب برای گیتار خود را پیدا کنید. این اپلیکیشن تیونر گیتار بسیار دقیق است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که کوک شما هر بار دقیق خواهد بود.

Pano Tuner

Pano Tuner یک برنامه تیونر گیتار برای کوک گیتار شماست که استفاده از آن ساده است و انتخابی مناسب برای گیتاریست های مبتدی می باشد. این برنامه دارای ویژگی های مختلفی برای آسان کردن کوک گیتار از جمله مترونوم و کوک خودکار می باشد. Pano Tuner همچنین شامل نمودارهای آکورد است، بنابراین می توانید آهنگ های جدید را به سرعت و به راحتی یاد بگیرید.

نتیجه گیری

در پایان، اگر به دنبال یک برنامه تیونر گیتار برای کوک گیتار هستید، در اینجا 8 بهترین برنامه تیونر گیتار را برای اندروید و آیفون (iOS) را به شما معرفی کردیم . بنابراین با توجه به نیازتان مناسب ترین گزینه را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
زهرا عابدی
.
25 شهریور 1401، 15:10
پاسخ
0
1
سلام وقت بخیر . من هیچ وقت توی هیچ سایتی کامنت نذاشته بودم ولی این پست انقدر کار منو راه انداخت که گفتم از شما قدر دانی کنم. مرسی از شما بابت زمانی که میزارید و این اطلاعات رو در اختیار ما قرار میدید. روز خوش
avatar
سیام
.
25 شهریور 1401، 11:49
پاسخ
1
1
ممنون از مقاله مفید تون بیسار کامل و راهگشا بود
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402