داستان این فیلم و کتاب ها در آنتالیا رخ می‌دهد!

داستان این فیلم و کتاب ها در آنتالیا رخ می‌دهد!
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید نام شهرهایی مانند استانبول، ازمیر، آنتالیا و دیگر شهرهای بزرگ ترکیه را شنیده باشید. هر ساله گردشگران زیادی از ایران و سایر کشورها از این کشور زیبای اروپایی دیدن می‌کنند. یکی از ویژگی هایی که در سر تا سر شهرهای بزرگ ترکیه می‌توان مشاهده کرد این است که همه شهرهای این کشور مانند آنتالیا، استانبول و … دارای محیطی منحصر به فرد و زیبا مانند شهرهای دیگر در کشورهای اروپایی هستند.

غذاهای ترکی، زبان و فرهنگ مردم ترکیه، ورزش و فرهنگ از مناظر این کشور است که دلیل اصلی بازدید گردشگران را از این مناظر سبب می‌شود. آنتالیا نیز یکی از شهرهای این کشور است. این شهر، مرکز سفر کشور ترکیه محسوب می‌شود و تفریح ​​در آن، برای صنعت توریستی بسیار مهم است.

در زمان های قبل آنتالیا یکی از پرجمعیت‌ترین شهرک ‌های ترکیه به ‌ویژه در دوره ‌های سفر بود. از ویژگی های این شهر بی نظیرمی‌توان به کشف زیباترین و آراسته ترین جاده ها، کشف چشم انداز بی نظیر شهر، خانه های قدیمی و چند جاده پر پیچ و خم باریک اشاره کرد. در این مقاله نگاهی به داستان فیلم و کتاب هایی که در آنتالیا رخ داده، می‌اندازیم.

فهرست عناوین مطلب:

کتاب سفر چیست؟

کتاب سفر با یک چک لیست شروع می‌شود و با بررسی آب و هوای منطقه ادامه داشته و با یادداشت پایانی مسیر خود را ادامه می‌دهد و با نوشتن تجربه سفر بیولوژیکی شما به پایان می‌رسد.

بهترین زمان برای سفر با تور ترکیه آنتالیا و خرید پرواز تهران آنتالیا و بازدید از مکان های تاریخی و دیدنی، یافتن ارزان ترین مسیرها، معرفی مسیرهای ترکیبی مانند قطار و کشتی که اطلاعات کمتری در مورد آنها وجود دارد، از مزیت های مجموعه کتاب سفر است. راهنمای سفر زمینی یا استفاده از ماشین و قوانین راهنمایی و رانندگی ترکیه نیز بخشی از مطالب کتاب سفر است.

داستان این فیلم و کتاب ها در آنتالیا رخ می‌دهد!

این مجموعه سفرنامه برای معرفی مکان های گردشگری و تاریخی شهرها کافی نیست. فهرست کاملی از هتل ها، کافه ها و رستوران ها، مراکز خرید و راه های دسترسی به آنها و همچنین فهرستی از جشنواره های فرهنگی، هنری و مدنی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، خوانندگان می‌تواند با اطلاعات تاریخی به مراکز درمانی نیز دسترسی داشته باشند.

اطلاعاتی در مورد قوانین مورد نیاز ترکیه، اطلاعات در مورد مسائل مربوط به ویزای توریستی و تمدید آن، عکس یا هشدار در مورد هر سفر و مهمتر از همه اقدامات لازم تحت عنوان “مواظب باشید” از شاخص ‌های دیگر کتاب سفر است.

مدیریت زمان سفر و یافتن کوتاه ترین مسیرهای رسیدن به مقصد و همچنین مسیرهای رسیدن به این نقاط، دغدغه اصلی گردشگران است. امروزه به لطف اینکه سلامت و رونق دوچرخه سواری نیز افزایش یافته است، تور ترکیه آنتالیا مسیرهایی را برای رسیدن به مقصد با دوچرخه و اتوبوس در نظر گرفته است. کتاب سفر همچنین دارای یک دفترچه راهنما است، بنابراین لازم نیست برای یافتن مقصد یا مسیر خود، کل کتاب را جستجو کنید.

نکته خنده دار دیگر این است که با گوش دادن به پادکست های صوتی از سراسر جهان، می‌توانید از زمان مرده خود در سفر بهترین استفاده را ببرید.

کتاب سفر آنتالیا

کتاب سفر آنتالیا سومین کتاب از مجموعه سفر است. آنتالیا، شهر سواحل فیروزه ای، همواره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایرانیان در دهه اخیر بوده است. در ابتدای کتاب آمده است: «زمانی که برای سفر به آنتالیا انتخاب می‌کنید به موارد مختلفی مانند سلیقه، بودجه و هدف شما بستگی دارد، برخی از ماه های سال شرایط آب و هوایی بهتری دارند و در نتیجه هزینه های سفر در این ماه ها بیشتر می‌شود. اما اگر ترجیح می‌دهید در خلوت سفر کنید و بیشتر می‌توانید مخارج خود را کنترل کنید، بهتر است ماه های کم سفر را انتخاب کنید.

آب و هوای آنتالیا گرم و مدیترانه ای بوده و در بیشتر روزهای سال آفتابی است. بیشترین بارندگی در ماه های آوریل، نوامبر، فوریه و مارس رخ می‌دهد. به طور کلی به دلیل تغییرات اندک آب و هوایی در آنتالیا می‌توانید در تمام طول سال به این منطقه سفر کنید. اگر قصد سفر زمینی به آنتالیا را دارید، کتاب سفر به شما نشان می‌دهد که چگونه از سه مرز سرو، بازرگان و رازی به ترکیه بروید و سپس چگونه به آنتالیا برسید.

داستان این فیلم و کتاب ها در آنتالیا رخ می‌دهد!

همچنین به شما کمک می‌کند بفهمید کدام هتل‌ ها ارائه می‌شوند، چه خدماتی ارائه می‌دهند، آیا حیوان خانگی بیاورید یا نه و کدام مراکز می‌توانند از کودکان شما مراقبت کنند، تا در ساعات خاص بتوانند برای خرید به بیرون بروید. این کتای یک راهنمای کامل برای نادیده گرفتن هر چیزی، بدون فراموش کردن مسائل مهم و احساس راحتی است.

یکی دیگر از نقاط قوت کتاب سفر آنتالیا، راهنمای سفر افراد با نیازهای خاص است. نحوه استفاده از افراد معلول از خطوط هوایی و موارد دیگر … بخش خاصی از محتوای کتاب سفر آنتالیا است. همچنین تقویمی از فستیوال‌های این شهر را می‌توانید در این کتاب مرور کنید تا اتفاقی که افتاده را از دست ندهید. آیا می‌دانید جشنواره های بین المللی پاییز از اواخر مهرماه آغاز می‌شود و تا اوایل آبان ادامه دارد. اگر هنوز حوصله سفر به آنتالیا را دارید، کتاب سفر را بررسی کنید و این جشنواره را از دست ندهید.

فیلم روزی روزگاری در آنتالیا

زبان : پارسی

محصول : ایران و ترکیه

ستارگان: ماهور بساکی , پرویز زیدی, بنیامین احمدی , علیرضا کیانی , عطا تهرانی , شیدا مرادی, ساره باهنر , مهسا مجرد, مریم تهمتن , مریم دانش فر

کارگردان: عباس پاک‌نهاد

این فیلم داستان پنج دوست صمیمی است که پس از پایان خدمت سربازی برای اولین بار با رفتن به آنتالیا کشور را ترک کردند. آنها در یک هتل مجلل با چیزهایی آشنا شدند که تا به حال ندیده بودند. این 5 نفر دارای شخصیت های متفاوتی هستند و در عین حال هر کدام در این زمینه سرآمد بوده اند.

یک تکنسین کامپیوتر، خواننده رپ، تاجر و غیره. در این لحظه 5 دختر ایرانی وارد هتل شدند که با تلاش پسران برای برقراری رابطه با آنها همراه شد. درست همین جا! خاله خانم هم در جوانی اش گل کرد و در همان هتل با بازیگر سرشناسی آشنا شد. حضور پسران، دختران، خاله ها و عکس های واقعه «قتل» در هتل، زمینه ساز اتفاقات هیجان انگیزی شد که در این فیلم می‌توان آن را دید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402