معرفی بهترین ایربادز های 2022 ؛ از هدست‌های سونی تا گوگل

بهترین ایربادز های 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

این روزها خرید بهترین ایربادهای بیسیم سال ۲۰۲۲، سخت است. بازار از دوران اولیه هدفون‌های بی سیم، یعنی زمانی که ما مجبور بودیم با کیفیت صدای متوسط و عملکرد غیرقابل اعتماد سر و کار داشته باشیم، راه درازی را طی کرده است. الان اوضاع خیلی فرق کرده است و پس از چندین نسل محصول از درس‌های آموخته شده، شرکت‌هایی مانند سونی، اپل، سامسونگ و سایرین در حال انتشار چشمگیرترین و بهترین ایربادز های 2022 خود هستند. جدیدترین هدفون های بی سیم 2022 در این مطلب معرفی شده است.

اگر مایل به خرج کردن بیشتر هستید، می‌توانید حذف نویز و کیفیت صدای فوق العاده ای را در بهترین هدفون های ورزشی بی سیم ۲۰۲۲ دریافت کنید. اما این‌ها همیشه مهم ترین معیارها برای همه نیستند: شاید شما به دنبال بهترین ایرپاد های ۲۰۲۲ برای تناسب اندام یا هدفونی هستید که برای تماس‌های زوم و پخش موسیقی و پادکست‌های مورد علاقه شما به خوبی کار کند. در ادامه با معرفی بهترین هدست بیسیم 2022 همراه ما باشید.

فهرست مطالب:

لیست بهترین ایربادز های 2022

شرکت‌های فناوری باعث می‌شوند که هدفون‌هایشان با ویژگی‌ها و قابلیت‌های انحصاری، بهترین عملکرد را داشته باشند. در ادامه جدیدترین هدفون بی سیم 2022 آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

1. Sony WF-1000XM4 ؛ بهترین ایربادز های 2022

جدیدترین هدفون بی سیم 2022

اگرچه قیمت بالایی دارد، بهترین هدفون بی سیمی که می‌توانید بخرید، WF-1000XM4 سونی است. این هدست کیفیت صدای عالی، دقیق و حذف نویز فعال را ارائه می‌دهد. عمر باتری قابل توجه آن‌ها می‌تواند تا هشت ساعت گوش دادن مداوم با حذف نویز روشن باشد، که تمام رقبای برتر سونی را شکست می‌دهد.

WF-1000XM4s دارای طراحی ممتاز است. اکثر هدفون‌ها با نوک گوش سیلیکونی استاندارد عرضه می‌شوند، اما سونی دارای نوک‌های فومی است که در گوش‌های شما به خوبی جا می‌گیرد که همراه با حذف نویز، کار چشمگیری را در خاموش کردن صدای دنیای بیرون انجام می‌دهد.

در گوشی‌های اندرویدی، 1000XM4s از کدک LDAC سونی برای پخش موسیقی با کیفیت بالاتر پشتیبانی می‌کند. تنها چیزی که مانع از تبدیل شدن 1000XM4 به مجموعه ای عالی از برترین هدفون بلوتوثی 2022 می‌شود، نداشتن اتصال چند نقطه ای یا دو اتصال بلوتوث همزمان است. همچنین در مقایسه با برخی از رقبا با ترکیبی از بهترین ویژگی‌ها از جمله پشتیبانی از 360 Reality Audio، عملکرد تماس صوتی بهبود یافته، و استقامت چشمگیر باتری، نمی‌توانید خیلی بهتر عمل کنید.

2. Jabra Elite 3

بهترین ایربادهای بیسیم سال ۲۰۲۲

هدفون جبرا Elite 3 طراحی تازه ای دارد که شیک تر از هدفون‌های قبلی این شرکت است. در حالی که آن‌ها ویژگی‌های اضافی زیادی ندارند، در زمینه‌های کلیدی کیفیت صدا، راحتی و عمر باتری به خوبی عمل می‌کنند. این هدفون‌ها تا هفت ساعت پخش مداوم دوام می‌آورند و کیف جمع و جور سه بار شارژ اضافی را نگه می‌دارد. استفاده از دکمه‌های فیزیکی بزرگ آن‌ آسان است و هدفون دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند.

Elite 3s فاقد ویژگی چند نقطه ای است که جبرا مدت‌ها به آن معروف بوده است اما در بهبود مدل‌های گذشته، هر یک از هدفون‌ها را می‌توان به صورت مستقل در حالت تک استفاده کرد. و پوشیدن آن‌ها برای مدت طولانی بسیار راحت است. ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال یا شارژ بی‌سیم را دریافت نمی‌کنید (اگرچه Jabra دارای حالت شفافیت بسیار خوبی است)، اما Elite 3s با یک سیگنال بلوتوث قوی عملکرد قابل‌اطمینانی دارد. این از جدیدترین هدفون بی سیم 2022 است که ارزش فوق العاده ای دارد.

3. هدفون Bose QuietComfort ؛ بهترین ایربادز های 2022

بهترنی ایرپاد های ۲۰۲۲

هدفون QuietComfort Bose همانند رقیب اصلی خود، Earbuds QC، دارای تناسبی است که کیفیت را به نمایش می‌گذارد. با صدای پویا، غنی و بهترین حذف نویز موجود در بهترین ایربادهای بیسیم سال ۲۰۲۲، هدفون Bose QuietComfort انتخاب فوق العاده ای است اگر می‌خواهید در آرامش به موسیقی خود گوش دهید.

با برنامه موبایل Bose، می‌توانید سطح حذف نویز را که برای محیطی که در آن هستید، انتخاب کنید. جعبه شارژ آن کمی بزرگ است، اما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. Earbuds QC همچنین تماس‌های صوتی را بهتر از بسیاری دیگر انجام می‌دهد، بنابراین این یک مزیت دیگر در ازای هزینه گران آن است.

4. Beats Fit Pro

بهترین هدست بیسیم 2022

قهرمان طولانی مدت هدفون‌های تناسب اندام، Powerbeats Pro، سرانجام به وسیله جدیدترین هدفون Beats شکست خورد. Beats Fit Pro قلاب‌های گوش پاوربیتس را با طراحی جدید تعویض می‌کند که حتی در شدیدترین تمرین‌ها آن‌ها را به طور ایمن در گوش‌های شما قفل می‌کند. در نتیجه، این هدفون‌ها فرم بسیار کوچک‌تری دارند – و کیف حمل آن‌ها بسیار قابل کنترل تر است. نحوه اتصال این هدفون‌ها به صورت مغناطیسی به قاب همچنین به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران شارژ نشدن یک یا هر دو بادز در قاب باشید، که یک عیب رایج در Powerbeats Pro بود.

برخلاف Powerbeats Pro، Fit Pro شامل حذف فعال نویز است. و آن‌ها با AirPods Pro در آن بخش برابری می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید بدون حواس پرتی ورزش کنید. وقتی می‌خواهید مراقب محیط اطراف خود باشید، حالت شفافیت نیز مانند AirPod Pros دارای صدای طبیعی و واضح است.

هدفون‌های Beats Fit Pro بهترین ایربادهای بیسیم سال ۲۰۲۲ و دارای نوک‌های یکپارچه هستند که به حفظ امنیت آن‌ها در هنگام دویدن و تمرین کمک می‌کند. آن‌ها همچنین دارای حذف نویز عالی هستند و صدای آن‌ها به اندازه کافی باس دارد تا انگیزه شما را حفظ کند.

این هدفون‌ها دارای رتبه IPX4 برای مقاومت در برابر آب هستند. اگرچه به اندازه برخی دیگر از هدست‌های متمرکز بر تناسب اندام قوی نیست، اما باید برای محافظت از عرق کردن و دویدن در فضای باز در شرایط مختلف کافی باشد. Fit Pros دارای دکمه‌های فیزیکی با قابلیت استفاده آسان است، و اگرچه فاقد دکمه تنظیم صدا در Powerbeats Pro است، شما این امکان را دارید که با فشار طولانی هر هدفون به جای تغییر دادن حذف نویز، صدا را تنظیم کنید.

اگر صاحب آیفون هستید، Fit Pro ویژگی‌هایی مانند تعویض خودکار دستگاه، Find My integration و موارد دیگر را فقط برای اپل ارائه می‌کند. برای کاربران اندروید، Beats برنامه‌ای دارد که به شما امکان می‌دهد تنظیمات را تنظیم کنید و وضعیت باتری گوشی‌های هدفون و کیس را در کنار سایر عملکردها مشاهده کنید.

5. Apple AirPods Pro

بهترین هدفون های ورزشی بی سیم ۲۰۲۲

برای کسانی که روی اکوسیستم اپل سرمایه گذاری می‌کنند، AirPods Pro ترکیبی جذاب از حذف نویز قدرتمند، کیفیت صدای خوب و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که آن‌ها را به همراهی ایده آل برای سایر دستگاه‌های این شرکت تبدیل می‌کند. آن‌ها همچنین تنها ایرپادهایی هستند که با اندازه‌های مختلف نوک گوش برای تناسب و تنظیم ارائه می‌شوند و از بهترین ایربادهای بیسیم سال ۲۰۲۲ است.

AirPods Pro دارای یک قاب جمع و جور است که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. راه اندازی آن‌ها به سادگی نگه داشتن قاب باز در نزدیکی آیفون است. هدفون‌ها سبک وزن هستند و به خوبی در اکثر گوش‌ها قرار می‌گیرند و از نظر کیفیت تماس صوتی در میان بهترین ایربادز های 2022 قرار می‌گیرند. ANC آن‌ها نمی‌تواند با Bose یا Sony رقابت کند، اما برای آرام کردن محیط اطراف شما کافی است، و حالت شفاف تقریباً این احساس را ایجاد می‌کند که اصلاً از هدفون استفاده نمی‌کنید. AirPods Pro، بهترین هدفون های بی سیم برای افرادی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند، است.

6. Samsung Galaxy Buds 2 ؛ بهترین ایربادز های 2022

برترین هدفون بلوتوثی 2022

گلکسی بادز 2 سامسونگ آنقدر خوب است که دلیلی برای پرداخت پول بیشتر برای گلکسی بادز پرو وجود ندارد. آن‌ها طراحی کوچک و محتاطانه ای دارند که مانند سایر هدست‌ها از گوش شما بیرون نمی‎آید. آن‌ها نسبت به سایر هدست‌های حرفه ای این شرکت در مدت زمان طولانی راحت تر هستند. و Buds 2 صدای متعادل و پر جنب و جوشی تولید می‌کند که کاملاً به صداهای حرفه ای نزدیک است.

گلکسی بادز 2 سامسونگ طراحی شیک و کم حاشیه ای دارد و استفاده از هدفون‌ها حتی برای مدت طولانی بسیار راحت است. این هدفون‌ها دارای قابلیت حذف نویز فعال، کیفیت صدای دلپذیر و شارژ بی سیم هستند. اگر یک نقطه ضعف وجود داشته باشد، آن مقاومت پایین‌تر از حد متوسط ​​IPX2 در برابر آب است که آن‌ها را برای تمرینات ورزشی یا گرفتار شدن در باران ایده‌آل نمی‌کند. Buds Pro دارای رتبه IPX7 بدون نگرانی است.

7. Google Pixel Buds Pro

بهترین ایربادز های 2022

گوگل بالاخره بازار هدفون‌های بی سیم را با Pixel Buds Pro میخکوب کرد. به لطف حذف نویز چشمگیر، کیفیت صدای خوب و تناسب راحت، آن‌ها نسبت به Pixel Buds نسل دوم معیوب بسیار بهبود یافته اند. مهمتر از همه، آن‌ها هیچ یک از مشکلات اتصال و حذف صدا را که هدفون‌های قبلی گوگل را آزار می‌دادند، نشان نمی‌دهند.

Pixel Buds Pro اولین هدفون این شرکت است که دارای قابلیت حذف نویز فعال است. اما این تنها چیزی نیست که آن‌ها را به بهترین هدست‌های گوگل تبدیل می‌کند: Pixel Buds Pro صدایی چشم‌گیر، عمر باتری عالی و راحتی را با هم ترکیب می‌کند و از بهترین ایربادز های 2022 است.

در عوض، Pixel Buds Pro یک تجربه شنیداری عالی با عمر باتری طولانی همراه با آن ارائه می‌کند. همچنین شامل پشتیبانی از بلوتوث چند نقطه ای است، بنابراین می‌توانید هدفون‌های پرچمدار Google را همزمان با دو دستگاه جفت کنید. این یک ویژگی بسیار راحت است که اپل، بوز، سامسونگ و سونی هنوز به هدفون‌های مربوطه خود ارائه نکرده اند.

دارندگان تلفن پیکسل مزایایی مانند تنظیمات ساده تر دریافت می‌کنند (کنترل‌های Pixel Buds دقیقاً در تنظیمات تلفن اصلی تعبیه شده اند) و Google قصد دارد تا اواخر سال جاری پشتیبانی از صدای فضایی را به Pixel Buds Pro ارائه کند. این ترفند همه جانبه فقط در دستگاه‌های پیکسل کار می‌کند.

8. Sennheiser Momentum True Wireless 3

جدیدترین هدفون بی سیم 2022

نسل سوم هدفون‌های بی سیم Momentum True Sennheiser کیفیت صدای فوق العاده و دقیقی را ارائه می‌دهد که تقریباً از همه رقبا بالاتر است. گوش دادن به آن‌ها لذت بخش است، و حتی بهتر از آن، اکنون کوچک تر و راحت تر از مدل‌های قبلی هستند. حذف نویز فعال نمی‌تواند با شرکت‌هایی مانند اپل، سونی و بوز رقابت کند، اما اگر بیشتر به صدای دقیق اهمیت می‌دهید، MTW3 ناامید کننده نخواهد بود.

Sennheiser Momentum True Wireless 3 جدیدترین هدفون بی سیم 2022 و بهترین مجموعه ایربادهای با حذف نویز این شرکت تا کنون است، با طراحی دقیق تر، کیفیت صدای بهتر از قبل و پشتیبانی از شارژ بی سیم.

برخلاف تکرارهای گذشته، این هدفون دارای نوک‌هایی هستند که به شما کمک می‌کند تا به طور ایمن در گوش‌های شما قفل شوند. این می‌تواند برای دویدن یا هنگام رفتن به باشگاه مفید باشد. Sennheiser امکان سفارشی سازی EQ زیادی را با استفاده از برنامه تلفن همراه خود فراهم می‌کند و Momentum True Wireless 3s از طیف وسیعی از کدک‌های بلوتوث از جمله AAC، SBC، AptX و AptX Adaptive پشتیبانی می‌کند.

9. ایرپادهای اپل (نسل سوم)

بهترین ایربادهای بیسیم سال ۲۰۲۲

ایرپادهای نسل سوم اپل طراحی جدیدی با بادهای کوتاه تر از مدل اصلی دارند. اما حتی با وجود اینکه میکروفون‌های آن‌ها اکنون دورتر از دهان شما هستند، هنوز در تماس‌ها عملکرد بسیار خوبی دارند و بهبودهای بزرگ تری در کیفیت صدا و تناسب و راحتی وجود دارد که ارتقاء به اصطلاح AirPods 3 را ارزشمند می‌کند.

ایرپادهای نسل سوم اپل دارای طراحی جدید و صدای بسیار بهتری نسبت به نسل‌های قبلی خود هستند. آن‌ها همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند صدای فضایی را اضافه می‌کنند.

اپل همچنین ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده است که قبلاً انحصاری AirPods Pro بود، مانند صدای فضایی و ادغام عمیق تر Find My برای پیدا کردن هدفون‌ها. و این کیس اکنون برای کار با سیستم شارژ بی سیم MagSafe اپل بهینه شده است. ایرپادها هنوز هم دارای سخت‌ترین فرم پلاستیکی هستند، بنابراین باید قبل از خرید آن‌ها را امتحان کنید تا مطمئن شوید که برای گوش‌های شما مناسب هستند. این از بهترین ایربادهای بیسیم سال ۲۰۲۲ است.

10. Sony LinkBuds ؛ بهترین ایربادز های 2022

بهترین ایرپاد های ۲۰۲۲

جدیدترین هدفون بی سیم 2022 سونی ظاهری غیر متعارف دارند. این طراحی شگفت آور و راحت به این منظور است که اجازه می‌دهد سر و صدای بیرون وارد شود و شما را همیشه از محیط اطراف خود آگاه کند. اما این بدان معناست که LinkBuds برای همه مناسب نخواهد بود، به خصوص افرادی که ترجیح می‌دهند هنگام گوش دادن به موسیقی خود، غرق شوند.

اما بزرگ‌ترین نقطه قوت LinkBuds بیش از تناسب عجیب آن، عملکرد فوق العاده در تماس‌های صوتی است. سونی الگوریتم‌های جداسازی صدا را برای این هدفون‌ها بازسازی کرد و در نتیجه، LinkBuds چندین پله بالاتر از کیفیت تماس پرچمدار 1000XM4s و تقریباً همه رقبا منهای AirPods است. اگر به دنبال چیزی هستید که بتوانید در طول روز خود به آن گوش دهید، LinkBuds ناامیدتان نمی‌کند.

جمع بندی

بهترین ایربادهای بیسیم سال ۲۰۲۲ همه جا هستند. بازار بهترین ایربادز های 2022 به قدری سریع و تصاعدی رشد کرده است که اکنون مملو از گزینه‌هایی با قیمت‌های مختلف است.

خبر خوب این است که شما می‌توانید جدیدترین هدفون بی سیم 2022 را برای هر بودجه ای پیدا کنید. فرقی نمی‌کند هدفون‌های بی سیم ارزان قیمت برای ورزش می‌خواهید یا یک جفت هدست ممتاز با قابلیت حذف نویز که می‌توانید در طول رفت‌وآمد روزانه‌تان از آن استفاده کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402