سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 با بازی لی مین هو ؛ تریلر و معرفی بازیگران

معرفی سریال پاچینکو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 اولین سریال کره‌ای انحصاری شبکه Apple TV با بازی لی مین هو، فروردین امسال پخش شد. با معرفی مجموعه تلویزیونی پاچینکو ۲۰۲۲ و هرآنچه درباره آن لازم است بدانید همراه ما باشید.

سریال Pachinko 2022 براساس رمانی پرطرفدار با همین نام و اثر نویسنده کره‌ای – آمریکایی لی مین جین که در سال 2017 منتشر شد ساخته شده‌است. سریال کره ای پاچینکو 8 قسمتی است. این سریال بین‌المللی با سه زبان کره‌ای، انگلیسی و ژاپنی روایت می‌شود و فیلم‌برداری آن نیز در چند کشور صورت گرفته‌است. در ادامه با بررسی سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 همراهتان خواهیم بود.

قبل از هر چیز می‌توانید تریلر سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 را تماشا کنید:

فهرست مطالب:

معرفی و بررسی سریال کره‌ ای پاچینکو 2022

دانلود سریال کره ای

پس از چهار سال کار روی این پروژه، سازندگان برای معرفی سریال پاچینکو احساس خود را به اشتراک گذاشتند و بیان کردند که سریال کره ای پاچینکو فقط یک درام دوره‌ای و گذرا نیست، بلکه یک داستان حماسی از عشق، اضطراب، خیانت و ناآرامی سیاسی است. سریال پاچینکو همان‌طور که در سرتاسر جهان فیلمبرداری شده است، از ژاپن گرفته تا کره جنوبی و کانادا، همه چیز را به نمایش می‌گذارد. همچنین بازیگرانی چون «یون یو جونگ» از فیلم میناری و اولین بازیگر کره‌ای برنده اسکار، همراه با بازیگران سریال پادشاه ابدی یعنی لی مین هو و جونگ یون چه و همچنین آنا ساوای بازیگر فیلم «سریع و خشمگین» در آن بازی می‌کنند.

به گفته اپل تی وی، مجموعه تلویزیونی پاچینکو ۲۰۲۲ از نظر گستردگی و لحن صمیمی حماسی است: “خلاصه سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 با یک عشق ممنوع شروع می‌شود و به یک حماسه گسترده تبدیل می‌شود که بین کره، ژاپن و آمریکا سفر می‌کند تا داستانی فراموش نشدنی از جنگ و صلح را روایت کند. عشق و از دست دادن، پیروزی و حسابرسی.”

خالق سریال سو هیو نیز در معرفی سریال پاچینکو گفت:

“آن‌ها می‌گویند پروژه‌هایی وجود دارند که می‌آیند و هسته اصلی شخصیت شما را به عنوان یک فیلمساز و یک شخص تغییر می‌دهند. بدون شک، پاچینکو آن پروژه برای من است. این نه تنها داستان اجداد من است، بلکه ادای احترام من به آن‌هاست، به همه سونجاها که در اعماق تمام تاریخ خانواده ما دفن شده‌اند. این افتخاری باورنکردنی بود که این سریال را با مجموعه‌ای ویژه و اختصاصی زنده کنیم. بازیگران و تیم با استعداد.”

نمرات سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 در آی‌ام‌دی‌بی 8/4 از 10 امتیاز است، و در روتن توماتوز نیز امتیاز 97% را کسب کرده است.

در نقد مجموعه تلویزیونی پاچینکو ۲۰۲۲ رولینگ استون (Rolling Stone) بیان کرد: «سریال به شیوه‌ای هنرمندانه و ظریف به موضوع می‌پردازد. چگالی رمان اصلی و مزایای منحصر به فرد سریال کاملاً با هم ترکیب شده بودند. هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter) گفت: “این داستانی است که فراتر از زمان که قلب را به شدت می‌لرزاند.” والتر (Vulture) به خصوص بازی برجسته بازیگران را ستود. “یون یوجونگ به عنوان بازیگر نقش بزرگتر عالی است، و کیم مینا به عنوان سونجا در جوانی کاملاً شگفت انگیز است. وضوحی در عملکرد او وجود دارد که به پایه‌ای تبدیل می‌شود که کل سریال بر روی آن ساخته شده است.»

داستان سریال کره‌ ای پاچینکو 2022

ماجراهای سریال کره ای جدید 2022 پاچینکو در طول تهاجم ژاپنی‌ها به کره جنوبی در دهه 1900 اتفاق می‌افتد. داستان خانواده سونجا را دنبال می‌کند و روایت‌گر زندگی چهار نسل از یک خانواده مهاجر کره‌ای به ژاپن و ماجراهایی است که برایشان رخ می‌دهد. رمان پاچینکو در ابتدا خوانندگان را به روستایی ساحلی در کمربند جنوبی کره می‌برد، جایی که زن و مردی طی یک ازدواج تحمیلی با هم ازدواج می‌کنند. حاصل این ازدواج دختری به نام سون جا است. سون جا پس از رابطه عاشقانه با مردی متاهل در 16 سالگی باردار می‌شود و با مرد دیگری که یک کشیش است و قصد کمک کردن به او را دارد برای ساختن زندگی بهتر برای فرزند متولد نشده‌اش و فرار از خطر مرگ به اوساکای ژاپن شهری که برادر کشیش در آنجا زندگی می‌کند فرار می‌کند و سفری پرخطر آغاز می‌شود. مانند فیلم «میناری» بازیگر یو جونگ که درباره خانواده‌ای کره‌ای در آمریکا بود، سریال Pachinko 2022 نیز به بحران هویت، زندگی مهاجران، تبعیض نژادی و وظایف خانوادگی فرزندان کره‌ای سونجا در توکیو، ژاپن می‌پردازد.

قسمت دوم در سال 1989 ژاپن اتفاق می‌افتد، جایی که سونجا در حال حاضر یک مادربزرگ است و سولومون نوه‌اش، در تلاش است تا با وادار کردن این پیرزن کره ای برای فروش خانه‌اش در توکیو، یک معامله بزرگ املاک و مستغلات را تضمین کند. سولومون فکر می‌کند چنین کودتای مالی به او اجازه می‌دهد از انگی که کره‌ای بودنش و پسر مردی از طبقه پایین که صاحب سالنی است که در آن مردم پاچینکو بازی می‌کنند، فرار کند.

در هشت قسمت سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 اتفاقات بسیاری می‌افتد. شما مرگ، قتل، خودکشی، روابط عاشقانه، دستگیری، بیماری، خانه‌های شکسته، قلب‌های شکسته، آتش سوزی، زلزله، چند اتفاق عجیب و غریب و بسیاری از لحظات صمیمی با ظرافت بزرگ را دریافت می‌کنید. در میان همه این ماجراها، چندین نکته ثابت وجود دارد، از جمله سختی، ضرر و بدبختی که پس از الحاق این کشور به ژاپن در سال 1910، که به بهره برداری از منابع و کارگران خود ادامه داد، سهم کره بود. چنین استثمار مادی با تعصب شرورانه ضد کره ای ژاپنی‌ها که مردم کره را “سوسک” می‌خواندند، بدتر می‌شود.

سونجا و سلیمان هر دو به روش‌های مختلف خود رویای این را دارند که کره‌ای ها در نهایت، احترام مناسب خود را به دست آورند. و این سریال به ما یادآوری می‌کند که آنها دقیقاً این کار را انجام داده‌اند! فیلم “انگل” اولین فیلم خارجی زبان بود که برنده اسکار بهترین فیلم شد. سریال Squid Games بینندگان تمام دنیا را تسخیر کرد.  وگروه کی‌پاپ BTS سفیرانی هستند که در بزرگتریم مجامع بین‌المللی حضور دارند و سخنرانی می‌کنند.

بازیگران سریال کره‌ ای پاچینکو 2022

در ادامه مقاله با معرفی هنرپیشه های پاچینکو همراهتان هستیم.

لی مین هو در نقش هان سو

سریال پاچینکو از لی مینهو / سریال Pachinko 2022

لی مین هو فوق ستاره محبوب و از پرطرفدارترین بازیگران کره ای در سریال کره ای پاچینکو نقش هانسو را بازی خواهد کرد، فردی مرموز و متولد شده در خانواده‌ای ژاپنی و ثروتمند که گذشته‌ای تاریک دارد اما تمام تلاشش را می‌کند تا به سونجا کمک کند. با تماشای تریلر سریال و معرفی سریال پاچینکو در این تیزر، لی مین هو را با گریم و استایلی متفاوت خواهید دید. طرفداران مدت‌ها است که منتظر تاریخ پخش سریال پاچینکو بوده‌اند و حالا کمتر از یک ماه تا دیدن این سریال فوق‌العاده زمان باقی مانده‌است.

یون یو جونگ در نقش سون جا

خلاصه سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 / داستان سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 / مجموعه تلویزیونی پاچینکو ۲۰۲۲

یون یو جونگ نقش سونجا را بازی می‌کند که داستان جوانی خود در طول معرفی سریال پاچینکو روایت می‌کند. ماجرای گره خوردن زندگی‌اش با هانسو و بسیاری از شخصیت‌های کره‌ای ژاپنی دیگر و تعریف دلیل اینکه چرا حالا در ژاپن به سر می‌برد. ماجراهای سریال پاچینکو از سال 1883 آغاز می‌شود ولی بیشتر اتفاقات بین سال‌های 1910 تا 1989 را به تصویر می‌کشد.

کیم مین ها در نقش جوانی سون جا

تریلر سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 / دانلود مجموعه تلویزیونی پاچینکو ۲۰۲۲ / بازیگران سریال کره‌ ای پاچینکو 2022

مین ها نقش جوانی سون جا را در مقابل لی مین هو در سریال کره ای پاچینکو بازی می‌کند که باردار می‌شود و باید بفهمد که چگونه به فرزند متولد نشده‌اش زندگی بهتری بدهد. هان سو مردی متاهل و ثروتمند و ساکن ژاپن، در طی سفری به کره عاشق سون جا می‌شود و علی‌رغم عشق ممنوعه بینشان از هیچ تلاشی برای نجات سون جا دریغ نمی‌کند.

جین ها در نقش سولومون

نمرات سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 / نقد مجموعه تلویزیونی پاچینکو ۲۰۲۲ / مدت زمان سریال Pachinko 2022

جین ها بیشتر برای موزیکال نمادین برادوی “همیلتون” و “عیسی مسیح سوپراستار” شناخته شده است. این اولین سریال کره ای این بازیگر تئاتر است. او در نقش سولومون نوه سونجا که در توکیوی کنونی زندگی می‌کند، بازی می‌کند. در تیزر معرفی سریال پاچینکو می‌توانید بیشتر با این بازیگر و نقشش در این سریال آشنا شوید.

همچنین بخوانید :

سوهی پارک در نقش موزاسو

بررسی سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 / معرفی مجموعه تلویزیونی پاچینکو ۲۰۲۲ / ژانر سریال Pachinko 2022

او یک هنرپیشه تئاتر ژاپنی است و نقش باک موزاسو، پسر سونجا را در سریال کره ای پاچینکو 2022 بازی می‌کند که در مدارس ژاپنی نمی‌گنجید زیرا قربانی قلدری با انگیزه نژادی بود. او تبدیل به تاجری موفق می‌شود و پدر سولومون است.

کاهو مینامی در نقش اتسوکو

سریال Pachinko 2022 / خلاصه سریال پاچینکو / هنرپیشه های پاچینکو

مینامی یک بازیگر محبوب کره ای-ژاپنی است که در چندین فیلم موفق مانند “توکیو: آخرین جنگ” و “ساعت آبی” بازی کرده است. او قبلا با کن واتانابه ستاره سینمای ژاپنی ازدواج کرده بود. مینامی در درام کره ای پاچینکو نقش اتسوکو را بازی می‌کند، زنی که دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد. از انجایی که ژانر سریال Pachinko 2022 درام است، ماجرای او باید دیدنی باشد.

آخرین سخن

همان‌طور که پیش‌تر در معرفی سریال کره‌ ای پاچینکو 2022 گفتیم، این سریال بر اساس کتاب پرفروش نیویورک تایمز نوشته مین جین لی، چهار نسل از یک خانواده کره‌ای را دنبال می‌کند که در آغاز قرن بیستم به ژاپن مهاجرت کردند و با تبعیض و نژادپرستی مواجه شدند. این درام در 8 قسمت ساخته شده است و مدت زمان سریال Pachinko 2022 در هر اپیزود حدود یک ساعت است. این سریال در کره جنوبی شروع می‌شود، با محوریت مادر خانواده سونجا، در حالی که به دهه 1980 و نوه او سولومون در ایالات متحده می‌پردازد. ماجراهای مجموعه تلویزیونی پاچینکو ۲۰۲۲ به سه زبان کره ای، ژاپنی و انگلیسی روایت می‌شود. شما این سریال دیدنی را تماشا کرده‌اید؟ فکر می‌کنید مانند سریال‌های اخیر نتفلیکس، سریال Pachinko 2022 هم توانسته است در سطح جهانی به محبوبیت برسد و بر سر زبان‌ها بیوفتد؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402