معرفی سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021 (Dali and the Cocky Prince) + تریلر و بازیگران

معرفی سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021 یک کمدی-رمانتیک کاملا سرگرم‌کننده با مجموعه بازیگرانی دوست‌داشتنی است، که به لطف روایت داستانش در یک موزه هنری، اثری متفاوت را برای بینندگان ارائه می‌دهد.

سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021 به کارگردانی لی جونگ سوب (Lee Jung Seob)، سازنده سریال‌های دیگری همچون “آخرین ماموریت یک فرشته 2019″، “شفادهنده 2015” و “نان،عشق، آرزو 2010″، یک درام 16 قسمتی و محصول شبکه KBS2 است. ماجرای آن درباره دختری ثروتمند و عاشق هنر است که باید به کمک فردی که درباره هنر هیچ‌چیز نمی‌داند، موزه هنری خانوادگی‌اش را از فروپاشی نجات دهد. برای آشنایی بیشتر با سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱ همراه پلازا بمانید.

پیش از هرچیز می‌توانید تریلر سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱ با زیرنوس فارسی را تماشا کنید:

فهرست مطالب

دانلود سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021

برای دانلود سریال Dali and the Cocky Prince می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

داستان سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱

خلاصه سریال Dali and the Cocky Prince 2021 / داستان سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱

سریال Dali and the Cocky Prince 2021 درباره کیم دالی، دختر یک خانواده معتبر و عاشق هنر و جین مو هاک، مدیر عامل یک شرکت غذایی کره‌ای است که کاملاً از هنر بی اطلاع است. دالی و مو هاک کاملا برعکس یکدیگر هستند. اول از همه، دالی وارث خانواده چئونگ سونگ است که نفوذ زیادی در کشور، فراتر از سیاست و تجارت دارد. علاوه بر این، او تنها دختر کیم ناک چئون، مدیر موزه هنری چئونگ سونگ است.

از طرف دیگر، جین موهاک فردی مستقل و با اعتماد به نفس است که به توانایی ذاتی خود در اداره یک تجارت و پختن یک غذای مسحورکننده افتخار می‌کند. او به همراه پدرش رستوران کوچک خود را به یک شرکت جهانی غذا به نام Dondon F&B تبدیل کرده است. تجربه میدانی زیادی دارد، همیشه سخت کار کرده است و اغلب چیزهایی را که پولی در نمی‌آورند، مانند هنر و صنایع دستی نادیده می‌گیرد.

این دو نفر که در جهان‌های متفاوتی زندگی می‌کردند طی ماجرایی در هلند یکدیگر را ملاقات می‌کنند اما بدون دانستن نام و اطلاعات شخصی هم، از یکدیگر جدا می‌شوند. طولی نمی‌کشد که دالی بخاطر مرگ ناگهانی پدرش به کره بازمی‌گردد، و متوجه می‌شود که باید بدهی زیادی را به موهاک بازگرداند و اینگونه ادامه داستان سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021 ادامه پیدا می‌کند.

بازیگران سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱

در ادامه معرفی سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱ با لیست بازیگران این مجموعه همراه ما باشید.

پارک گیو یونگ در نقش دالی

سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱

پس از حضور پارک گیو یونگ در سریال “The Devil Judge” در کنار جیسونگ و پارک جین یانگ، این‌بار آماده است تا ما را با بازی به عنوان کیم دالی مجذوب خود کند، تنها فرزند یک خانواده معتبر که به دلیل مرگ ناگهانی پدرش در نهایت مدیر موزه هنری چئونگ سونگ می‌شود. شخصیت او درس‌های زیادی می‌آموزد. عاقل بودن در انتخاب آن‌چه نیاز دارید و آنچه می‌خواهید و قوی بودن در مواقع دشواری در زندگی. تغییر از پرنسسی ثروتمند به فردی بدهکار و بی پول، به ما می‌گوید که هیچ چیز در زندگی دائمی نیست، شما هرگز نمی‌دانید چه چیزی در پیش است، بنابراین، شجاع باشید و با جریان اسرارآمیز زندگی پیش بروید.

پارک گیو یونگ متولد 27 ژوئیه 1993 است. از سریال‌های معروف دیگری که در آن‌ها حضور داشته است، می‌توانیم به سریال قاضی شیطان 2021، سریال خانه شیرین 2020، سریال مشکلی نیست که خوب نباشی 2020، سریال گل نوکدو 2019 و سریال درخشش باران 2018 اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

کیم مین جه در نقش موهاک

بررسی سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021

خودتان را آماده کنید زیرا کیم مین جه با شخصیت دوست‌داشتنی خود در سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021 به عنوان جین مو هاک، یک شریک که به تدریج عاشق یک پرنسس باهوش و ثروتمند، کیم دا لی می‌شود، هیجان شما را بالا می‌برد. بدون شک کیم مین جه یک هنرمند با استعداد است که هرگز اجازه نخواهد داد شما از مهارت بازیگری او ناامید شوید. او قبلاً در سریال‌های درام موفق بازی کرده است، پس اگر طرفدار او هستید این‌بار این کمدی-رمانتیک شیرین را تماشا کنید تا طرف دیگر مهارت‌های بازیگری مین جه را ببینید.

کیم مین جه متولد 1 نوامبر 1996 است. او در مجموعه‌های دیگری مانند پونگ روان شناس چوسان 2022، از براهمس خوشت میاد؟ 2020، دکتر رمانتیک 2020، خدمه گل: آژانس اطدواج چوسان 2019، اغواگر بزرگ 2018 و بهترین ضربه 2017 بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کوان یول در نقش ته جین

سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021

کوان سه این معروف به کوان یول متولد 29 ژوئن 1982 و از آن دسته بازیگران با استعدادی است که متاسفانه همیشه به عنوان نقش مکمل در درام‌های کره‌ای حضور داشته است. از سریال‌های دیگر او می‌توانیم سریال هه چی 2019، سریال صدا 2018، هی روح بیا بجنگیم 2016 و یک پایان خوش دیگر 2016 را نام ببریم.

هوانگ بو را در نقش می ری

بررسی سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021 / نقد سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱

هوانگ بو را به عنوان منشی شخصی بانمک و دوست‌داشتنی موهاک در سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021 حضور دارد و این سریال به دلیل نقش او در اینجا سرگرم کننده‌تر و پر جنب و جوش‌تر است.

این بازیگر کاریزماتیک را در سریال‌های زیادی به عنوان نقش مکملی که خنده بر لب‌هایمان نشانده دیده‌ایم. هوانگ بو را متولد 2 اکتبر 1983 است. بو را در سریال‌های بوسه حس ششم 2022، کاراگاه زامبی 2020، بی خانمان 2019، منشی کیم چشه؟ 2018 و مبارزه در راه هم 2017 بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

هوانگ هی در نقش وون تک

نمرات سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021 / ژانر سریال Dali and the Cocky Prince 2021

هوانگ هی در اینجا نقش قابل تحسینی دارد زیرا او در نقش کارآگاه شجاع و کاریزماتیک به نام وون تاک از گروه جنایات خشونت آمیز بازی می‌کند که از نوجوانی تحت مراقب دالی و پدرش بزرگ شده و حالا مانند برادر بزرگتر دالی در هر شرایطی آماده است تا از او پشتیبانی کند.

هوانگ هی متولد 18 اکتبر 1988 است. از سریال‌های معروف دیگری که او در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توانیم سریال افسانه نه دم 2020، سریال سرگذشت آسدال 2019، سریال دکتر جان 2019 و سریال فردا با تو 2019 را نام ببریم.

بررسی سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021

همان‌طور که در خلاصه سریال Dali and the Cocky Prince 2021 گفتیم، دالی و موهاک اولین بار یکدیگر را در هلند و طی یک سوءتفاهم ملاقات می‌کنند. دالی یک محقق مهمان در یک گالری هنری در هلند است. او برای همراهی کردن یک هنرمند معروف به فرودگاه می‌رود و اشتباهی بجای مهمان VVIP خود، جین موهاک تاجر موفق را که برای یک جلسه کاری به آنجا آمده، همراهی می‌کند. در همین حین موهاک متوجه می‌شود تمام کارت‌های اعتباری‌اش مسدود شده و مجبور می‌شود همراه دالی بماند. آن‌ها روز بعد، بدون اینکه حتی نام یکدیگر را بدانند از هم جدا می‌شوند.

دالی به دلیل مرگ ناگهانی پدرش و مشکلات مالی، به کره باز می‌گردد و سمت مدیر موزه هنر چئونگ سونگ را بر عهده می‌گیرد. او سپس با مو هاک برخورد می‌کند که به موزه آمده است تا وام 1.7 میلیون دلاری خود به موزه را پس بگیرد. اگر یک عدم تعادل مالی در یک رابطه وجود داشته باشد، اغلب یکی از آن‌ها قدرت بیشتری نسبت به دیگری دارد. با این حال، این درام، موهاک را به عنوان یک مدافع قوی دالی به تصویر می‌کشد که به کسب و کار او کمک می‌کند تا از زیان‌های مالی سریع‌تر بهبود یابد.

تریلر سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱ / دانلود سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021

دالی قلب و ذهن خوبی دارد، اما به عنوان فرزند یک خانواده معتبر، اغلب خود را در حال تعقیب رنگین کمان به جای مشکلات واقعی موزه می‌بیند. هر وقت او این کار را می‌کند، موهاک وارد می‌شود و او را از افسانه‌اش بیدار می‌کند. علاوه بر این، این سریال به‌جای اینکه دالی را به‌عنوان یک قهرمان زن ساده‌لوح که درس‌های زندگی را از شخصیت مرد باهوش خیابانی دریافت می‌کند، به تصویر بکشد، او را به فردی تبدیل می‌کند که جرأت دارد با ظرافت، قدرت و وضوح با واقعیت روبرو شود.

احساسات ماندگار هلند با تمرکز جدی مو هاک بر کسب درآمد و تلاش دالی برای دست نخورده نگه داشتن میراث پدرش در تضاد است. بهترین بخش همه اینها این است که این تنظیم ساده منجر به یک سواری سرگرم کننده و عجیب می‌شود که شاید شبیه آن‌را اخیراً در دیگر سریال‌های کره‌ای که بیشتر در ژانر جنایی یا حقوقی ساخته شده‌اند ندیده‌اید. ژانر سریال Dali and the Cocky Prince 2021 یک کمدی-رمانتیک به معنای واقعی است و طنز خوب از رابطه شیرین بین دالی و مو هاک پشتیبانی می‌کند.

توسعه روابط آن‌ها به گونه‌ای ارائه می‌شود که طبیعی به نظر می‌رسد، در حالی که هنوز آن هاله افسانه‌ای را دارد که جزء اصلی سریال‌های کره ای است. هر دو از همان قسمت اول شخصیت‌های دوست داشتنی هستند. دو وارث ثروتمند که به طرق مختلف به ثروت خود رسیده‌اند. آن‌ها ممکن است فلسفه‌ها و تجربیات مختلفی را به اشتراک بگذارند، اما در اعماق وجودشان آن‌ها در مهربانی و صمیمیت خود اشتراکات زیادی دارند. درگیری‌های مکرر با تعاملات صمیمانه در مسیر عاشقانه مطابقت دارد و همه چیز آن‌طور که راضی کننده و منطقی به‌نظر برسد رخ می‌دهد.

بازیگران سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱

سریال دالی و شاهزاده ازخودراضی 2021 یک عاشقانه ساده و بامزه است. قابل پیش بینی و جذاب است، مانند سفارش غذایی که می‌دانید در رستوران دوست دارید، حتی اگر به خودتان قول داده باشید که چیز جدیدی را امتحان کنید. اما این بدان معنا نیست که چیز جدیدی برای ارائه ندارد. این مکان جدید و تازه است. در حال کاوش در دنیای هنرهای زیبا و تمام تفاوت‌های ظریف موجود در نگهداری یک موزه هنری است. اگرچه باید موارد بسیار بیشتری در فیلمنامه نوشته می‌شد، هم برای تثبیت بیشتر شخصیت‌ها و هم برای ارتقای مضامین نمایش.

در ادامه سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱ کم کم سرنخ‌هایی از دو مورد مرموز آشکار شد. مشخص شد که حمله غریبه به موزه و خانه دالی توسط پسر عموی او، شی هیونگ انجام شده است. همچنین، جانگ ته جین از گروه سگی، که از دالی هم از نظر مالی و هم از نظر روحی حمایت می‌کرد، کسی بود که تلاش کرد موزه را خراب کند. آیا دالی و مو هاک می‌توانند از موزه هنر چئونگ سونگ و همچنین عشق و پول خود محافظت کنند؟

سخن آخر

با نقد سریال کره ای دالی و شاهزاده ازخودراضی ۲۰۲۱ همراه شما بودیم. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ماجراهای این سریال عمدتاً در موزه هنری اتفاق می‌افتد، بنابراین درام تعدادی از قطعات و نقاشی‌های زیبا که شاید تابحال درباره آن‌ها نشنیده باشید را معرفی می‌کند. علاوه بر مناظر جذاب آثار هنری، می‌تواند برخی سوالات شما را در زمینه هنر نیز برآورده کند. نظر شما درباره این سریال کمدی-رمانتیک چیست؟ آن‌را تماشا کرده‌اید؟ کیم مین جه را در درام‌های مدرن و کمدی می‌پسندید یا از بازی او در سریال‌های تاریخی بیشتر لذت می‌برید؟ نظرات خود را درباره سریال Dali and the Cocky Prince 2021 با ما درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر از پلازا همراه ما بودید. می‌توانید در این مقاله با جدیدترین سریال‌های کره ای 2022 آشنا شوید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402