بهترین گروه های هکری جهان | با خطرناک ترین گروه های هکری آشنا شوید

بهترین گروه های هکری جهان مشهورترین گروه هکری جهان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

از بهترین گروه های هکری جهان می‌توان به گروه‌های همانند گروه هکری Bureau 121 و گروه هکری Chaos Computer Club اشاره کرد. عنوان مشهورترین گروه هکری جهان عنوانی است که به این راحتی‌ها به هر گروه هکری اطلاق نمی‌شود؛ بر همین اساس در مطلب پیش روی شما سعی خواهیم کرد که با از نظر گذراندن معروف ترین گروه های هکر دنیا تعدادی از خطرناک ترین گروه های هکری را برای شما مورد معرفی قرار دهیم. با ما باشید.

هنگامی که صحبت از بهترین گروه های هکری جهان می‌شود نام‌های مختلفی به ذهن متبادر می‌شوند. معروف ترین گروه های هکر دنیا هر از گاهی کارهایی انجام می‌دهند که بدون شک از منظر اخلاقی و بسیاری از مناظر مختلف قابل بررسی است. همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

بهترین گروه های هکری جهان | خطرناک ترین گروه های هکری را بشناسید

هنگام بررسی بده‌بندی قدرتمندترین گروه های هکری دنیا ما به دسته‌بندی های مختلفی برمی‌خوریم که هر کدام از این دسته بندی‌ها در نوع خود درخور توجه هستند. از برترین گروه‌های هکری صنعت مالی گرفته تا گروه‌هایی که در مسائل مختلف اجتماعی و… دخیل می‌شوند ما می‌توانیم تنوع قابل توجهی را در میان خطرناک ترین گروه های هکری از منظرهای مختلف مشاهده کنیم. بر همین اساس بر آن شدیم تا در مقاله پیش رویتان در جست و جوی خود به دنبال مشهورترین گروه هکری جهان بگردیم.

11. گروه هکری Anonymous

در یازدهمین جایگاه فهرست بهترین گروه های هکری جهان گروه هکری Anonymous قرار گرفته است. این مشهورترین گروه هکری جهان جزو متبحرترین و خطرناک‌ترین گروه‌های هکری جهان است که به نهادها و ستادهای مختلف حملات قابل توجهی را کرده است. گروه هکری Anonymous گروهی غیرمتمرکز است و مرکز خاصی در جهان ندارد اما از سراسر جهان عضوهای بسیاری دارد که به شکل فعال در فعالیت‌های این گروه خطرناک شرکت می‌کنند.

بسیاری از افراد تا کنون به اتهام همکاری با گروه هکری Anonymous در کشورهای مختلف جهان من جمله آمریکا، استرالیا، اسپانیا و ترکیه دستگیر شده‌اند. اغلب اعضای گروه هکری آنونیموس را به عنوان رابین‌هودهای آنلاین می‌شناسند. شاید پربیراه نباشد که بگوییم با روی دادن رویدادهای مهم در جهان در اقصی نقاط آن شنیدن گروه هکری Anonymous و جبهه‌گیری‌های مختلف این گروه در رابطه با این رویدادها اصلا دور از ذهن نیست.

10. گروه هکری Bureau 121

خطرناک ترین گروه های هکری

در دهمین رتبه از فهرست بهترین گروه های هکری جهان گروه هکری Bureau 121 قرار گرفته است. با وجود آنکه تکنولوژی موجود در کشور کره شمالی را در جهان اغلب تاریخ مصرف گذشته می‌دانند این دولت به زعم خود نسبت به امر هک و هک کردن توجه قابل تاملی نشان داشته است. بر اساس گفته‌های منابع موثق گروه‌های نظامی موجود در کره شمالی افرادی را دارند که به شکل تخصصی به امر هک و هک کردن می‌پردازند. مشهورترین گروه هکری جهان در کره شمالی گروه هکری Bureau 121 نام گرفته است. این گروه هکری شامل حدود 1800 نفر می‌شود که انسان‌هایی را از سراسر جهان شامل می‌شوند چرا که ساختار اینترنت این کشور به خودی خود حرف زیادی برای گفتن ندارد.

بر اساس آنچه از این عضو از معروف ترین گروه‌ های هکر دنیا می‌دانیم فعالیت‌های این گروه هکر در شکل عمده آن به کره جنوبی مربوط می‌شود. از فعالیت‌های این گروه هکری می‌توان به مواردی همچون هک کردن سایت ریاست جمهوری کره جنوبی، حمله به دادی‌های بانکی و همچنین کمپانی‌های مختلف موجود در این کشور نام برد. از جمله کمپانی‌هایی که تا کنون هدف حمله این گروه هکری قرار گرفته‌اند می‌توان به کمپانی بازی‌سازی سونی اشاره کرد.

9. گروه هکری Chaos Computer Club

بهترین گروه های هکری جهان / مشهورترین گروه هکری جهان

در نهمین جایگاه از بهترین گروه‌ های هکری جهان گروه هکری Chaos Computer Club قرار گرفته است. این عضو از معروف ترین گروه های هکر دنیا از آن جهت حائز اهمیت است که دارای موازین اخلاقی مشخص تعریف شده است که اعضای آن موظف به رعایت این موازین هستند. علاوه بر آن شایان ذکر است که بگوییم این گروه هکری جزو قدیمی‌ترین گروه‌های هکری دنیا محسوب می‌شود و در ابتدا گروهی کوچک از آلمانی‌ها آن را در سال 1981 تاسیس کردند.

در حالت فعلی آن این مشهورترین گروه هکری جهان شامل گروهی می‌شود که عمدتا افراد آلمانی را تشکیل می‌دهند. گروه هکری Chaos Computer Club در ابتدا یکسری هکی را انجام دادند که در پروسه این هک‌ها از متخصصان قانونی استفاده و با آن‌ها مشورت کردند تا اطمینان حاصل کنند که آنچه انجام می‌دادند قانونی است که در نوع خود حائز اهمیت است. همین امر نیز سبب شده است که جایگاه این گروه هکری در میان مطبوعات‌های جهان به مرتبه‌ای برسد که یک گروه هکری به ندرت می‌تواند به آن نائل شود. البته با توجه به آنکه اعضای این عضو از معروف ترین گروه‌ های هکر دنیا دارای دانشی بی‌حدوحصر در رابطه با کامپیوترها و امنیت سایبری هستند تمامی فعالیت‌های این گروه را نمی‌توان قانونی تلقی کرد.

8. گروه هکری Morpho

رده بندی خطرناک ترین گروه های هکری جهان

در هشتمین جایگاه از فهرست بهترین گروه های هکری جهان گروه هکری Morpho قرار گرفته است. این مشهورترین گروه هکری جهان که در عین حال با نام Wild Neutron شناخته می‌شود در سال 2011 در زمینه فناوری به یکسری از عملیات‌های حائز اهمیت به ویژه در زمینه حمله به کمپانی‌های داروسازی و سرمایه‌گذاری دست یافته است. از جمله کمپانی‌هایی که مورد حمله این عضو از برترین گروه‌های هکری صنعت مالی قرار گرفته‌اند می‌توان به مایکروسافت، اپل، فیسبوک و توییتر اشاره کرد.

این گروه هکری خطرناک به ویژه از آن جهت جالب و حائز اهمیت است که اعضای آن محدود اما متخصص هستند. از جمله امضاهای این عضو از رده‌بندی قدرتمندترین گروه های هکری دنیا می‌توان به مواردی همانند بدافزارهای مولتی-پلتفرم، حمله به میزبان‌های بیتکوین و همچنین حمله به شبکه‌های متصل به ماشین‌های مجازی اشاره کرد. این گروه هکری انگلیسی زبان بوده و در مخفی کردن آنچه انجام می‌دهند بسیار خوب عمل می‌کنند.

7. گروه هکری Syrian Electronic Army

خطرناک ترین گروه های هکری

در هفتمین جایگاه از بهترین گروه های هکری جهان گروه هکری Syrian Electronic Army قرار گرفته است. این مشهورترین گروه هکری جهان یک گروه هکری طرفدار کشور سوریه است که دارای قابلیت‌های مختلف قابل توجه است. بدافزارهایی که این گروه هکری خطرناک طراحی می‌کنند در نوع خود جزو مخرب‌ترین بدافزارهای موجود در دنیای کامپیوتر و نرم افزار هستند. از جمله موارد دیگری که در رابطه با این گروه هکری می‌توان به آن‌ اشاره کرد مبحث منحصربه‌فرد بودن است که این گروه به خوبی از عهده آن برآمده است.

مقصود از منحصربه‌فرد بودن میزان قابل توجهی از مزاحی است که این گروه هکری هنگام انجام دادن فعالیت‌های خود از خود بروز می‌دهند. شایان ذکر است که این گروه هکری عملیات‌های قابل توجهی را هنگام ریاست باراک اوباما در کشور آمریکا انجام داده‌اند و البته در عملیات‌های دیگر خود شبکه خبری BBC را نیز درگیر خود کرده‌اند.

6. گروه هکری Xbox Underground

خطرناک ترین گروه های هکری

در ششمین جایگاه از فهرست بهترین گروه های هکری جهان گروه هکری Xbox Underground قرار گرفته است. این مشهورترین گروه هکری جهان به ویژه در رابطه با حمله به سرورهای کمپانی مایکروسافت و مورد هدف قرار دادن سرورهای ایکس باکس برای پی بردن به کدهای منبع بازی‌های این کمپانی حائز اهمیت است. البته جا دارد اشاره کنیم که این حملات در ابتدا با یک توجه یا بهتر است بگوییم تمایل نسبت به پی بردن به تاریخ انتشار بازی‌های در حال عرضه ایکس باکس شروع شد. در سوی دیگر ماجرا حائز اهمیت است که اشاره کنیم از عضو از خطرناک ترین گروه‌ های هکری به کمپانی‌هایی همانند اکتیویژن، اپیک گیمز و ولو نیز حملات قابل توجهی انجام داده است.

در شکل تخصصی آن حائز اهمیت است که بگوییم کمپانی Xbox Underground در بین سال‌های 2011 و 2013 حملاتی متمرکز را به شبکه‌های کامپیوتری کمپانی مایکروسافت انجام داده است. افراد این گروه هکری برای انجام این کار ساعت‌ها زمان را برای مطالعه و آزمون و خطا با کدهای منبع و داده‌های سرورهای موجود در کمپانی مایکروسافت صرف کردند. اما آنچه تعجب ما را برمی‌انگیزد آن است که این گروه هکری اقداماتی نیز هر چند ناموفق برای عبور از سرورهای شبکه‌های امنیتی ارتش آمریکا انجام داده است.

5. گروه هکری LulzSec

خطرناک ترین گروه های هکری

در پنجمین جایگاه فهرست بهترین گروه های هکری جهان گروه هکری LulzSec قرار گرفته است. این گروه هکری که با نام Lulz Security نیز شناخته می‌شود به قدری متبحر است که تا کنون موفق شده است به کمپانی‌ها و سازمان‌هایی همانند سونی، CIA، FBI و … نفوذ کند. بر همین اساس شاید پربیراه نباشد که بگوییم این مشهورترین گروه هکری جهان جزو در رده‌بندی قدرتمندترین گروه های هکری دنیا جزو خطرناک ترین گروه های هکری محسوب می‌شود.

بر اساس برخی از شایعات گروه هکری LulzSec فعالیت‌های خود را در زمان‌های اخیر پایان داد اما درست پس از این شایعات با حمله این گروه‌ هکری به نشریه‌هایی همچون The Times و The Sun مشخص شد که فعالیت‌های آن ادامه دارد. همچنین بر اساس باور بسیاری از افراد این گروه هکری خطرناک برای آن تاسیس شد که نادربودن هکرها و گروه‌های هکری متبحر واقعی را به جهانیان اثبات کند.

4. گروه هکری Lizard Squad

خطرناک ترین گروه های هکری

در چهارمین جایگاه از فهرست بهترین گروه های هکری جهان گروه هکری Lizard Squad قرار گرفته است. این مشهورترین گروه هکری جهان از بسیاری از جهات با گروه هکری Xbox Underground قابل مقایسه است چرا که هر دو این گروه‌ها نسبت به شبکه‌های گیمینگ از جمله PlayStation Network و Xbox Live از خود علاقه و توجه نشان داده‌اند. از جمله مواردی که این عضو از گروه‌های هکری خطرناک را مشهور کرده است حملات از جنس DDoS آن‌ها به سایت‌های مربوط به گیمینگ است.

شایان ذکر است که گروه هکری خطرناک Lizard Squad در 3 سپتامبر 2014 منحل شدن خود را اعلام کرد اما درست پس از آن یکسری حملات قابل توجه انجام داد. وبسایت فرودگاه‌های مالزی در تاریخ 26 ژانویه 2015 توسط این گروه هک شد. علاوه بر آن این گروه هکری به اینترنت کشور کره شمالی نیز توانست نفوذ پیدا کند که در نوع خود قابل توجه است.

3. گروه هکری The Level Seven

خطرناک ترین گروه های هکری

در سومین جایگاه فهرست بهترین گروه های هکری جهان گروه هکری The Level Seven قرار گرفته است. این مشهورترین گروه هکری جهان را می‌توان یکی از گسترده‌ترین و خطرناک‌ترین گروه‌های هکری دنیا نامید. این گروه هکری خطرناک در سال 1999 توانست وبسایت سفارت آمریکا در چین را هک کند. البته جا دارد اشاره کنیم که این گروه هکری پس از اقدامات FBI در این رابطه در تاریخ 25 فوریه 2000 منحل گردید.

بسیاری از اولین هک‌ها را که در رابطه با سرورهای غیرقابل هک انجام شده است به گروه هکری The Level Seven نسبت می‌دهند. از جمله وبسایت‌هایی که توسط این گروه هکری که همچنین به زعم بسیاری جزو 20 گروه هکری فعال دنیا بود می‌توان به وبسایت بانک ملی آمریکا، وبسایت مجمع فدرال داده‌های جغرافیایی، وبسایت ناسا و … اشاره کرد.

2. گروه هکری APT28 (Fancy Bear)

معروف ترین گروه های هکر دنیا برترین گروه‌های هکری صنعت مالی

در دومین جایگاه فهرست بهترین گروه های هکری جهان گروه هکری APT28 (Fancy Bear) قرار گرفته است. این مشهورترین گروه هکری جهان را می‌توان جزو خطرناک‌ ترین گروه های هکری موجود در جهان نامید. این گروه هکری که روسی است اهدافی دارد که می‌توان گفت با اهداف حکومت روسیه هم سو و هم راستا است. تمامی افراد موجود در این گروه هکری خطرناک روسی حرف می‌زنند و پربیراه نیست که بگوییم ممکن است اسپانسر آن‌ها دولت روسیه باشد.

گروه هکری APT28 از متدهای شناخته شده هک بسیاری استفاده می‌کنند و بسیاری از این متدها را با موفقیت کامل و تمام به کار می‌برند. از جمله نهاد‌هایی که توسط این گروه هکری مورد هدف قرار گرفته‌اند می‌توان به سازمان‌هایی همانند Nato، وب‌ سایت‌های حکومت لهستان و … اشاره کرد.

1. گروه هکری NSA

گروه های هکری خطرناک

به اولین جایگاه فهرست بهترین گروه های هکری جهان فرا رسیدیم و این جایگاه به گروه دیگری به جز گروه هکری NSA اختصاص ندارد. این مشهورترین گروه هکری جهان دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که در سطح جهانی آن‌ها را مورد کاربست خود قرار می‌دهد. تا جایی که می‌دانیم گروه هکری NSA بیش از 600 عضو در سرتاسر دنیا دارد و در شهرهای مختلف دنیا نیز از جمله هاوایی، جورجیا، تگزاس و دنور فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد. یکی از مهمترین قابلیت‌های این گروه هکری توانا قابلیت QUANTUMSQUIRREL نام دارد که به اعضای این گروه هکری این توانایی را می‌دهد که در فضای اینترنت به عنوان هر کسی که بخواهند ظاهر بشوند.

بسیاری از کمپانی‌های جهان از قابلیت‌های این گروه هکری می‌ترسند و شایان ذکر است که ما هنوز از بسیاری از قابلیت‌های این گروه هکری و کارهایی که انجام می‌دهند آگاه نیستیم اما آنچه می‌دانیم آن است که این گروه هکری توانسته است به بزرگترین کمپانی‌های جهان و بسیاری از تشکیلات آن‌ها نفوذ کند و از طریق این نفوذ به مقاصد و اهداف خود نائل شود.

سخن پایانی

گروه‌های هکری خطرناک مختلفی با اهداف گوناگون در سرتاسر جهان پراکنده شده‌اند که هر کدام در راستای این اهداف قدم برمی‌دارند. در شکل کلی آن می‌توان گفت این گروه‌‌های خطرناک و کارهایی که انجام می‌دهند چندان هم شایسته تشویق و تمجید نیستند؛ چرا که اقدامات آن‌ها از بسیاری از جهات غیرقانونی است. با این وجود برخی از گروه‌های هکری نسبت به گروه‌های دیگر اقدامات به اصطلاح بی‌خطرتری را انجام می‌دهند. یکی از اهداف این مقاله می‌تواند آن باشد که شما با شناختن بهترین گروه های هکری جهان، نسبت به امنیت خود در فضای مجازی اقدام و سعی کنید به سایت‌ها و منابعی که در معرض دسترسی و نفوذ این گروه‌های هکری قرار دارند نروید. همچنین می‌توانید برای محافظت از داده‌های خود از منابع امنی استفاده کنید که در سرتاسر فضای مجازی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

تجربیات خود را در زمینه گروه های هکری با ما در میان بگذارید. آیا تا کنون هک شده اید؟ با ما از طریق بخش پایین و قسمت کامنت‌های سایت در ارتباط باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402