معرفی سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲ (If You Wish Upon Me)

سریال If You Wish Upon Me 2022 / سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲ درباره کسانی است که آخرین آرزوهای بیماران یک آسایشگاه را برآورده می‌کنند. اگر در مورد داستان جی چانگ ووک، چوی سویونگ و سونگ دونگ ایل در سریال If You Wish Upon Me 2022 کنجکاو هستید، همراه ما بمانید.

سریال If You Wish Upon Me 2022 از یک سازمان واقعی در هلند الهام گرفته شده است که آرزوهای بیماران سرطانی را برآورده می‌کند. جی چانگ ووک نقش یون گیو ره را بازی می‌کند، مردی که در یک زندگی سخت و پر از مبارزات به محدودیت‌های خود کشیده شده است. با این حال، وقتی مجبور می شود داوطلبانه در یک آسایشگاه کار کند، متوجه می‌شود که زندگی‌اش به روش‌های غیرمنتظره ای در حال تغییر است و در عین حال به تحقق خواسته‌های بیماران کمک می‌کند. در ادامه، با معرفی سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲ همراه شما خواهیم بود.

بیایید پیش از هرچیز تریلر سریال If You Wish Upon Me 2022 را تماشا کنیم تا بیشتر با فضای سریال آشنا شویم.

فهرست مطالب:

داستان سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲

ژانر سریال If You Wish Upon Me 2022 / تعداد قسمت های سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲

داستان سریال اگه آرزوتو بهم بگی با شخصیت یون گیو ره (با بازی جی چانگ ووک)، مرد جوانی که زخم‌های گذشته را به دوش می‌کشد، آغاز می‌شود. او قربانی خشونت خانگی بوده که بعداً از خانه فرار می‌کند و در یک پرورشگاه زندگی می‌کند. یون گیو ره پس از گذراندن دوران کودکی خود در پرورشگاه، زندگی سختی را سپری کرد تا اینکه در نهایت به زندان افتاد. مشکلات مختلفی که او تجربه کرده، او را به فردی تبدیل کرده است که با دیدی بدبینانه به زندگی می‌نگرد.

تا اینکه یک روز، یون گیو ره تصادف می‌کند و دادگاه برایش حکمی می‌دهد تا در خانه سالمندان داوطلب شود یا چندهزار دلار جریمه پرداخت کند. در آنجا با کانگ ته شیک (سونگ دونگ ایل)، مردی میانسال که رهبر تیم برآورده کردن آرزوها است آشنا می‌شود. علاوه بر این، سئو یون جو (چوی سویونگ)، یک پرستار جوان نیز حضور دارد که به تیم کمک می‌کند تا آخرین آرزوی بیماران را برآورده کنند.

یون گیو ره که در اصل برای انجام تعهداتش به خانه سالمندان آمده است، شروع به کشف چیزهای جدیدی می‌کند که آهسته زندگی او را تغییر می‌دهند. او همچنین سخت تلاش می‌کند تا رویاهای هر بیمار را که در آنجا ملاقات کرده است، محقق کند. بنابراین، در این درام تعدادی داستان فرعی نیز وجود دارد که به آخرین آرزوهای تعدادی از بیماران و نحوه‌ی برآورده شدنشان می‌پردازد.

بازیگران سریال If You Wish Upon Me 2022

در ادامه بررسی سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲ با معرفی بازیگران این مجموعه همراهتان هستیم.

جی چانگ ووک در نقش یون گیو ره

داستان سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲ / سریال If You Wish Upon Me 2022

جی چانگ ووک که در سال جاری بازی او را در نقش یک شعبده بازی کاریزماتیک در سریال “صدای جادو” تماشا کردیم، این بار در نقشی متفاوت دوباره خودش را به چالش کشیده است. از دیگر آثار معروف او می‌توانیم سریال “شریک مشکوک” محصول 2018، سریال “کی 2” محصول سال 2016، سریال “هیلر” محصول سال 2015  و سریال “ملکه کی” محصول 2014 را نام ببریم.

چوی سو یونگ در نقش سئو یون جو

سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲ / بررسی سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲

سویونگ عضو گروه دخترانه معروف گرلز جنریشن و متولد 10 فوریه 1990 است. او در سریال‌های دیگری مانند سریال “من با یک آنتی فن ازدواج کردم 2021″، سریال “ادامه بده 2020” و سریال “بهم بگو چی دیدی 2020” بازی کرده است.

سونگ دونگ ایل در نقش کانگ ته شیک

نقد سریال اگه آرزوتو بگی 2022 / نمرات سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲

سونگ دونگ ایل از بازیگران پیشکسوت و محبوب کره جنوبی و متولد 27 آوریل 1964 است. اگر سری سریال‌های ریپلای را دیده باشید بدون شک پس از شنیدن نامش یاد شخصیت او در سریال ریپلای 1988 یا سریال ریپلای 1994 می‌افتید، هرچند او در سریال‌های بسیار دیگری نیز حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

گیل هه یونگ در نقش دوک جا

سریال If You Wish Upon Me 2022 / سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲ / سریال If You Wish Upon Me 2022

گیل هه یونگ متولد 11 آوریل 1964 است. این بازیگر در آثار بسیاری مانند سریال “یک شب بهاری” و سریال “مرا به آرامی ذوب کن” محصول 2019، سریال “مرا در خاطراتت پیدا کن” و سریال “از براهمس خوشت میاد؟” محصول 2020، سریال “فراتر از شیطان” و سریال “دانشکده حقوق” محصول 2021 نقش‌آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

بررسی سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲

همان‌طور که در خلاصه سریال اگه آرزوتو بگی 2022 گفتیم، این درام بر اساس داستان تیمی از داوطلبان که در یک خانه آسایشگاه با مراقبت از بیماران لاعلاج کار می‌کنند، برداشتی متفاوت نسبت به دیگر سریال‌های کره ای دارد. صحنه‌ها و دیالوگ‌های مختلفی که در نمایش به تصویر کشیده می‌شود پر از پیام‌هایی درباره زندگی است، از جمله قدردانی از وجود عزیزان و قدردانی از زندگی آن‌ها. داستان هر کدام از بیماران در حال مرگ نیز پیام تکان دهنده خود را برای بینندگان افشا می‌کند. شاید به همین دلیل سر و صدایی را که از یک سریال با بازی ووکی انتظار دارید، ایجاد نکرده است.

سریال If You Wish Upon Me 2022 یک درام شفابخش است و به طور کلی، این نوع از سریال‌ها در داخل کشور از نظر رتبه بندی چندان خوب عمل نمی‌کنند، حتی اگر نقدهای تحسین برانگیز ایجاد کنند. نمرات سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲ قابل قبول‌اند، اما اگر اهل دنبال کردن ریتینگ سریال‌های درحال پخش باشید، می‌دانید معمولا سریال‌هایی با موضوعات کلیشه‌ای، بالاترین میزان بیننده را به خود اختصاص می‌دهند.

این یک درام آهسته است که حول بیماران آسایشگاهی متمرکز شده، بنابراین گاهی اوقات بسیار کند خواهد بود. علاوه بر این، موضوعاتی که با آن‌ها سروکار دارد سنگین هستند و اگر در فضا و شرایط روحی منفی و غمگین قرار داشته باشید، ممکن است نخواهید این سریال را تماشا کنید زیرا احساس بدتری خواهید داشت و اشک بیشتری خواهید ریخت. گاهی اوقات، مردم برای فرار از واقعیت، سریال‌ها را تماشا می‌کنند، نه اینکه بخواهند واقعیتی دردناک را یادآوری کنند. برخی از مردم نیز سریال‌های اکشن یا انتقامی مانند سریال جدید لی جونگ سوک «دهان گشاد» که همزمان در حال پخش بود را ترجیح می‌دهند.

تریلر سریال If You Wish Upon Me 2022 / دانلود سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲

درام‌هایی که داستان‌هایی از زندگی واقعی را روایت می‌کنند همیشه تأثیر متمایزی بر روی مخاطب بر جای می‌گذارند. به همین دلیل مردم سریال‌هایی با مضامین مشابه، مانند سریال If You Wish Upon Me را به عنوان نمایش‌های غمگین و گریه‌دار علامت‌گذاری می‌کنند. طرح تاثیرگذار در کنار بازی عالی هنرمندان، توسط مخاطب هنگام تماشای سریال اگه آرزوتو بهم بگی احساس می‌شود. دلیل این امر این است که جی چانگ ووک، که از او خواسته شده بود نقش شخصیت اصلی را بازی کند، اعتراف کرد که وقتی برای اولین بار فیلمنامه این سریال را خواند نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

به نقل از سومپی، زمانی که از او در مورد دلیل پذیرش پیشنهاد بازی در درام پرسیده شد، این موضوع را فاش کرد. جی چانگ ووک گفت که از داستان غم انگیز و گرم موجود در فیلمنامه نوشته شده توسط نویسنده جو ریونگ سو متاثر شده است. از سوی دیگر، این هنرمند یون گیو ره شخصیتی را که بازی کرده بود، با سه کلمه کلیدی یعنی خانواده، پسر و عشق توصیف کرد.

یون گیو ره در واقع به عنوان یک مرد جوان با گذشته‌ای تاریک معرفی می‌شود که رفتار ناخوشایندی از والدینش دریافت کرده است. پس از ترک یتیم خانه، او زندگی بدون مسیر مشخصی را سپری کرد تا اینکه مجبور شد در زندان بسر ببرد. ملاقات گیو ره با تیم برآورده کردن آرزوها معروف به Team Genie توسط جی چانگ ووک به عنوان یک لحظه مهم ارزیابی شد که نگاه این شخصیت را به جهان تغییر می‌دهد.

بازیگران سریال If You Wish Upon Me 2022 / خلاصه سریال اگه آرزوتو بگی 2022

به طور کلی، این درام به عنوان یک انتخاب تماشایی برای بینندگانی مناسب است که از کلیشه‌های سریال‌های کره ای که مترادف با مشکلات عشقی و مثلثی از روابط تکراری است، خسته شده‌اند. همانطور که مشخص است، این درام بر داستان افرادی که در خانه سالمندان کار می‌کنند و بیمارانی که در آنجا زندگی می‌کنند تمرکز دارد و قصدش رساندن پیام‌هایی ارزشمند از زندگی است.

همراه با حضور بازیگرانی مانند جی چانگ ووک، سونگ دونگ ایل و چوی سویونگ که در به نمایش گذاشتن شخصیت‌های مربوط به خود خوب هستند، تماشای این درام جالب‌تر می‌شود، پس اگر به دنبال سریالی بدون کلیشه‌های تکراری همراه با ریتمی آرام هستید که باعث می‌شود با هر ماجرا و شخصیتی احساس همدردی کنید و با خنده‌ها و اشک‌های آن‌ها بخندید یا گریه کنید، سریال برای شما ساخته شده است.

سخن آخر

با نقد سریال اگه آرزوتو بگی 2022 همراهتان بودیم. تعداد قسمت های سریال کره ای اگه آرزوتو بگی ۲۰۲۲ که یک طرح فوق العاده و یک تیم بازیگری با استعداد دارد، شانزده قسمت حدودا یک ساعته است که همراه با سناریوهای متعددی که این سریال برای شما به ارمغان می‌آورد قلب شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. ژانر سریال If You Wish Upon Me 2022 نیز درام-عاشقانه (با درون مایه پزشکی) است. شما این سریال جی چانگ ووک و سو یونگ را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره آن چیست؟ از روند سریال راضی بودید؟ نظرات خود را با در میان بگذارید. ممنون که با پلازا در این مقاله همراه بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402