معرفی سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ (Little Women) | راز ارکیده آبی چیست؟

بررسی سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ / معرفی سریال زنان کوچک 2022 کره ای
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ اقتباسی مدرن از رمانی به همین نام، اثر لوئیزا می آلکات است. برای آشنایی با سریال کره ای Little Women 2022 در این مقاله همراه ما بمانید.

در طول سال‌ها، کتاب “زنان کوچک” چندین بار به عنوان نمایش اقتباس شده است که جدیدترین آن‌ها فیلمی به همین نام به کارگردانی گرتا گرویگ است که در سال 2019 به نمایش درآمد و با تحسین و موفقیت بسیاری از منتقدان مواجه شد. در سریال زنان کوچک 2022 کره ای که بر اساس کتاب آلکات ساخته شده است، فیلمنامه‌نویس چونگ سئو-کیونگ که بخاطر فیلم “تصمیم جدایی” مورد ستایش قرار گرفت، به همراه کیم هی وون کارگردان سریال “وینچنزو“، داستانی کاملاً درگیرکننده و غیرقابل پیش‌بینی را در سریال جدیدشان خلق کرده‌اند. تیم تولید و تیم بازیگری قدرتمند، همه در کنار هم باعث شده‌اند تا سریال کره ای Little Women 2022 توجه بینندگان زیادی را به خود جذب کند. با بررسی سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ همراه پلازا بمانید.

پیش از هرچیز بیایید تریلر سریال کره ای Little Women 2022 با زیرنویس فارسی را تماشا کنیم و با محیط سریال بیشتر آشنا شویم:

فهرست مطالب

داستان سریال زنان کوچک 2022 کره ای

سریال کره ای Little Women 2022 / داستان سریال زنان کوچک 2022 کره ای

سریال کره ای Little Women 2022 درباره سه خواهر با پیوند نزدیک است که در فقر بزرگ شده‌اند. ماجرای دراماتیک خواهرانی است که در یک حادثه بزرگ درگیر می‌شوند و مجبورند در مقابل با ثروتمندترین خانواده کشور بایستند.

کیم گو اون نقش خواهر بزرگتر اوه این جو را بازی می‌کند که می‌خواهد با پول از خانواده‌اش محافظت کند. از آنجایی که در فقر شدید بزرگ شده، تنها رویای او این است که مانند سایر افراد عادی زندگی کند، اما یک حادثه بزرگ زندگی او را کاملاً متزلزل می‌کند. تنها دوست و همکارش طی یک حادثه، پول بسیار زیادی را برای او باقی می‌گذارد، پولی که این جو را درگیر مسائل خطرناکی می‌کند.

نام جی هیون نقش خواهر دوم اوه این کیونگ را بر عهده دارد، یک خبرنگار خبری که نمی‌خواهد در مقابل پول سر تعظیم فرود بیاورد و هدفش این است که همیشه آنچه را که درست است انجام دهد. وقتی یک پرونده مرموز از اوایل دوران خبرنگاری‌اش به او برمی‌گردد، او شروع به حفاری برای یافتن حقیقت می‌کند.

پارک جی هو به اوه این هی تبدیل می‌شود، کوچکترین دختر خانواده که تحت تأثیر عشق خواهران بزرگترش زندگی می‌کند. آن‌ها برای او سخت کار می‌کنند تا بتواند زندگی موفقی داشته باشد. اگرچه او به دلیل وضعیت مالی خانواده هرگز حتی از لوازم هنری مناسبی استفاده نکرده است، اما با استعداد طبیعی خود وارد دبیرستان هنر می‌شود. او تصمیم می‌گیرد در ازای تحصیل در آمریکا، بجای یکی از هم‌ کلاسی‌های ثروتمندش یک نقاشی بکشد تا در مسابقه‌ای مهم نفر اول شود.

حالا هر سه خواهر هرکدام از روشی متفاوت با خانواده پارک جه سانگ درگیر می‌شوند، فردی قدرتمند که می‌خواهد سیاستمدار مهمی شود. راز قتل‌هایی که رخ داده و ارکیده‌های آبی چیست؟

بازیگران سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲

در ادامه به معرفی مختصر بازیگران این سریال کره ای جدید می‌پردازیم.

کیم گو اون در نقش اوه این جو

ژانر سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ / تعداد قسمت های سریال کره ای Little Women 2022

کیم گو اون بازیگر سریال “سلول های یومی“، که چندی پیش همه درباره این‌که در تیم یومی-وونگ هستند یا تیم یومی-بابی صحبت می‌کردند، این بار در سریالی معمایی-درام حضور دارد. خبری از موهای چتری و لبخندهای دلگرم کننده گو اون نیست، اما بازهم در نقش متفاوتش کاملا خوش درخشیده است. از دیگر آثاری که کیم گو اون در آن‌ها بازی کرده است می‌توانیم سریال “پادشاه ابدی 2020″، سریال “گابلین 2017” و سریال “پنیر در تله 2016” را نام ببریم.

نام جی هیون در نقش اوه این کیونگ

سریال کره ای Little Women 2022 / بررسی سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲

نام جی هیون از کودکی در سریال‌های بسیاری حضور داشته است. از سریال “لابیست” محصول سال 2007 گرفته تا سریال “ملکه سوندوک” و “شرق بهشت” محصول سال 2009. از معروف‌ترین آثارش می‌توان به سریال “لویی پادشاه خرید” در کنار سئو این گوک، سریال “شریک مشکوک 2017” در کنار جی چانگ ووک و سریال “شوهر صد روزه من 2018” در کنار دی او عضو گروه EXO اشاره کرد. باید منتظر اتمام سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ بمانیم تا ببینیم، مجادله بین این کیونگ و پارک جه سانگ به کجا ختم می‌شود.

همچنین بخوانید :

پارک جی هو در نقش اوه این هه

نقد سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ / نمرات سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲

پارک جی هو، که نقش “این هه” کوچکترین عضو خانواده اوه و نقاش با استعدادی که نمی‌خواهد باری روی دوش دو خواهر بزرگتر خود باشد را بازی می‌کند، پس از بازی در سریال “ما همه مرده ایم” به شهرت بسیاری دست یافت. این بازیگر در سریال “انتقام شیرین 2018” و سریال “دنیای زیبا 2019” نیز نقش‌آفرینی کرده است.

وی ها جون در نقش چوی دو ایل

سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ / سریال زنان کوچک 2022 کره ای

وی ها جون را با بازی در سریال “بد و دیوانه” در کنار لی دونگ ووک به خاطر می‌آورید یا پس از سریال معروف “اسکوئید گیم” طرفدارش شدید؟ باید بگوییم این بازیگر پیش از این آثار، در سریال‌های بسیار دیگری به عنوان نقش مکمل، بازی کرده است. از محبوب‌ترین سریال‌های وی ها جون می‌توان سریال “آشوب زن و شوهری 2018″، سریال عشق یک کتابچه راهنما 2019″، سریال “مکانیک روح” و سریال “دوباره هجده سالگی” 2020 را نام برد.

همچنین بخوانید :

اوم کی جون در نقش پارک جه سانگ

تریلر سریال کره ای Little Women 2022 / دانلود سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲

در ادامه معرفی بازیگران، به اسطوره نقش منفی‌ترین بازیگر سال 2020 یعنی جو دان ته در سریال “پنت هاوس” می‌رسیم که این بار نیز در سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ دست کمی از نقشش به عنوان جو دان ته ندارد، البته اگر امیدوار باشیم که پارک جه سانگ طماع‌تر و ترسناک‌تر از او نباشد! اوم کی جون یکی از بازیگران با استعداد و محبوب کره جنوبی است. اگر از کیدرامرهای قدیمی باشید بدون شک بازی او در سریال “عطر خوش یک زن 2011” در کنار لی دونگ ووک و کیم سون آه را بخاطر دارید. از دیگر نقش‌آفرینی‌های اوم کی جون می‌توانیم به سریال “رویای بلند 2011″، سریال “ویروس” و “می‌تونم صداتو بشنوم” 2013، سریال “دادستان نقاب دار 2015″، سریال “9 گمشده 2017” و سریال “من ربات نیستم 2017” اشاره کنیم.

اوم جی وون در نقش وون سانگ آه

بازیگران سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ / خلاصه ی سریال زنان کوچک 2022 کره ای

اوم جی وون، یکی از مرموز ترین شخصیت های سریال زنان کوچک 2022 کره ای است و بدون شک بخش مهمی از ماجراها به او برمی‌گردد. این بازیگر در درام‌های دیگری مانند سریال “زنی که سه بار ازدواج کرد 2013″، سریال “ساختگی 2017″، سریال “بهار در راه است 2019” و سریال “نفرین شده 2020” بازی کرده است.

دیگر بازیگران سریال کره ای Little Women 2022 عبارتند از:

  • کانگ هون در نقش جونگ هو
  • چو جا هیون در نقش هوا یونگ
  • جون چه اون در نقش هیو ریم
  • گونگ مین جونگ در نقش جانگ ماری
  • کیم می سوک در نقش اوه هه سوک

بررسی سریال زنان کوچک 2022 کره ای

این قسمت حاوی اسپویل‌هایی از داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه ی سریال زنان کوچک 2022 کره ای گفتیم، خواهران اوه یعنی اوه این جو (کیم گو اون)، اوه این کیونگ (نام جی هیون) و اوه این هه (پارک جی هو)، در حالی که در تنگنای مالی وخیمی هستند با شیاطین شخصی خود می‌جنگند. این جو خواهر بزرگتر است، شغل ثابتی دارد و مانند مگ مارچ از کتاب، هر چیز گران‌قیمت و زیبا را تحسین می‌کند و مشتاق آن است. این کیونگ خبرنگاری در آستانه کشف یک داستان عالی است. تحقیق درباره سیاستمدار نوظهور پارک جه سانگ (اوم کی جون) که چشم به انتخابات شهردار شهر دارد. خواهران بزرگ‌تر به جوان‌ترین و ساکت‌ترین عضو خانواده این هه که یک هنرمند نابغه است شدیدا وابسته‌اند، این هه به سرعت با همکلاسی‌اش پارک هیو رین، دوستی محکمی برقرار می‌کند، دختری که تنها فرزند جه سانگ و وون سانگ آه (اوم جی وون) است.

وقتی نمایش ما را با خواهران آشنا می‌کند، پیش از هرچیز میزان فقیر بودنشان را به نمایش در می‌آورد. آن‌ها در خانه‌ای تنگ و کوچک با سوسک‌ها زندگی می‌کنند. حتی نمی‌توانند پنجره‌ای که اگر بازش کنند دیگر بسته نمی‌شود را تعمیر کنند. مادرشان با پولی که دو خواهر بزرگتر به سختی برای سفر مدرسه این‌هه جمع کرده‌اند، فرار کرده است و همه چیز برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی تاریک به نظر می‌رسد.

سریال کره ای Little Women 2022

این هه احساس می‌کند در محله‌های تنگشان گرفتار شده‌ و آینده‌ای ندارد، به همین خاطر تصمیم می‌گیرد در عمارت عظیم هیو رین همراه با والدینش که به ظاهر سایه‌دار و حتی خطرناکند زندگی کند، زیرا به او وعده تحصیل در بهترین مدرسه هنر در بوستون را در کنار هیورین داده‌اند. او می‌خواهد با توانایی‌های خودش مستقل زندگی کند و باری روی دوش خواهرانش نباشد. حتی اگر قلب هر دو بشکند و راضی به این کار نباشند.

زندگی این جو زمانی که همکار دوستانه و در عین حال مرموزش جین هوا یونگ (چو جا هیون) می‌میرد و دو میلیارد وون برای او باقی می‌گذارد کاملا متزلزل می‌شود. در ادامه ماجراها او به یک سرمایه هولناک هنگفت 70 میلیارد وونی می‌رسد و در حالی که او تصمیم می‌گیرد تا عمیق‌تر به مرگ دوستش بپردازد در حالی که درگیر جنگی درونی با خودش در مورد انجام کار درست است، با اکراه با کارشناس صندوق سرمایه گذاری هوشمند و مرموزی به نام چوی دو ایل (وی ها-جون) می‌پیوندد.

معرفی سریال زنان کوچک 2022 کره ای / نقد سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲

فرزند وسط اوه این کیونگ (نام جی هیون) گزارشگری است با احساس عدالت‌خواهی تزلزل ناپذیر. اگرچه او توسط عمه بزرگ ثروتمندش بزرگ شده است، اما به دنبال چیزی بیشتر از پول است. او در حین بررسی فساد پارک جهه سانگ، شاهد مرگ شاهدش بود و بدتر از آن، او از کار خود اخراج شد. با این حال، این‌ها این کیونگ را متوقف نمی‌کند و دقیقا همان چیزی است که انتظار می‌رود جو مارچ را در یک محیط مدرن تجسم کنید. شرایط ممکن است متفاوت باشد، اما آرمان‌های او و مبارزه برای اعتقاداتش باقی می‌ماند. او در نهایت متوجه می‌شود که پارک جه سانگ و خانواده‌اش با همه مرگ‌ها در هم تنیده شده‌اند و 2 میلیارد وونی که این جو به دست آورده است، بخشی از سرمایه‌های مخفی پارک جه سانگ است.

به این ترتیب، هر سه خواهر با خانواده وون ریونگ درگیر می‌شوند و اینکه چگونه دیدگاه‌ها و پاسخ‌های آن‌ها به این خانواده بسیار متفاوت است، ویژگی جالب سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ است. این جو و این کیونگ دو واکنش بسیار متفاوت به پول هوا یانگ نشان می‌دهند. این جو، که به خاطر می‌آورد خواهر کوچکترش را حتی قبل از به دنیا آمدن این‌هی از دست داده است، زیرا پول کافی برای درمان مناسب نداشتند، حس می‌کند که فقیر بودن منجر به مرگ می‌شود و تصمیم می‌گیرد که پول را برای خانواده و بقا نگه دارد. این کیونگ، که همیشه بخاطر فقیر بودنش به عنوان دزد متهم می‌شد، پول را رد می‌کند و می‌گوید که هرگز دزدی نخواهد کرد.

با وجود اینکه این سه خواهر در یک خانه به دنیا آمده و بزرگ شده‌اند، اما به‌خاطر تجربیات و خاطرات مربوطه‌شان به وضوح تفاوت‌هایی را در دیدگاه‌های خود نشان می‌دهند. و جذابیت سریال Little Women در این است که همین واقعیت به بینندگان کمک می‌کند تا با هر سه انتخاب همدلی کنند، حتی اگر میزان احساس ارتباط آن‌ها با هر شخصیت متفاوت باشد. از آنجایی که ژانر سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ معمایی-درام است، باید صبر کنیم و ببینیم نویسنده در انتهای ماجرا چه چیزی را برای بینندگان رقم زده است و سرنوشت خواهران اوه به کجا ختم می‌شود.

سخن آخر

با نقد سریال کره ای زنان کوچک ۲۰۲۲ و معرفی بازیگران این سریال همراهتان بودیم. از آنجایی که تعداد قسمت های سریال کره ای Little Women 2022 تنها دوازده قسمت است، فکر می‌کنید می‌تواند بدون خسته کننده شدن، روند هیجان‌انگیزش را ادامه دهد و تا قسمت آخر غیرقابل پیش‌بینی بماند؟ نظرات خود را درباره سریال زنان کوچک 2022 کره ای با ما و دیگر همراهان پلازا به اشتراک بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402