معرفی سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ (Dear m) با بازی جه هیون + تریلر و بازیگران

دانلود سریال کره ای Dear m 2022 / تریلر سریال ام عزیزم 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پس از مدت‌ها انتظار، طلسم سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ شکسته شد و بعد از چندین بار تغییر در تاریخ پخش، در انتها از پلتفرم OTT ژاپن منتشر شد و طرفدارانی که مشتاقانه منتظر دیدن جه هیون در این سریال کمدی-رمانتیک بودند، می‌توانند سریال کره ای Dear m 2022 را تماشا کنند.

در ابتدا قرار بود سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ در فوریه سال 2022 نمایش داده شود. با این حال، قبل از نمایش در فوریه سال گذشته، جنجال قلدری در مدرسه پارک هی سو بازیگر نقش اول سریال Dear. M در فضای مجازی پخش شد و همزمان تبلیغات این درام کاملا متوقف شد. شبکه KBS تصمیم گرفت برنامه‌ریزی برای پخش را به تعویق بیندازد و بجای آن سریال Imitation را منتشر کرد. اما پس از ادامه پیدا کردن شایعات، انتشار این سریال برای سال 2022 کاملا از برنامه شبکه KBS کنار گذاشته شد. همه از انتشار اولین سریال جه هیون ناامید شده بودند که شرکت سازنده تصمیم گرفت این پروژه را بجای پخش در کره، در ژاپن منتشر کند. با معرفی سریال کره ای Dear m 2022 همراه پلازا بمانید.

پیش از هرچیز می‌توانید تریلر سریال ام عزیزم 2022 با زیرنوس فارسی را تماشا کنید:

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲

بازیگران سریال Dear m 2022 / خلاصه سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲

داستان سریال کره ای Dear m 2022 درباره دوستی و دغدغه‌های مختلف چند دانشجو است که درکنار هم تلاش می‌کنند تا زندگی بهتری داشته باشند و به رویاهای خود نزدیک شوند. ما جوآه (پارک هه سو) و چا مین هو (جه هیون)، دوستان صمیمی 12 ساله یکدیگر هستند. این دو دوست، همیشه و تحت هر شرایطی همدیگر را حمایت می‌کنند.

جوآه دختری گرم و صمیمی است که همیشه به افرادی که هدفی برای زندگی خود دارند حسادت می‌کند و از اینکه هیچگاه رویایی جدی نداشته تا برای رسیدن به آن تلاش کند، احساس ناامیدی می‌کند. چا مین هو در کودکی پدر و مادرش را از دست داده و با حمایت خواهر بزرگترش وارد دانشگاه شده. او با انجام کارهای پاره وقت تلاش می‌کند برای جبران زحمات خواهرش پول جمع کند. دانشجوی رشته کامپیوتر و بسیار با استعداد است. جو آه مطمئن است که مین هو روزی حسابی موفق خواهد شد.

در سمت دیگر داستان سریال ام عزیزم 2022، زوج محبوب دانشکده یعنی سئو جی مین (رو جونگ یی) و پارک هانول (بائه هیون سونگ) معروف به زوج مغناطیسی حضور دارند. جی مین و هانول بسیار صمیمی و بی‌شک کاملا عاشق یکدیگر هستند، اما زمانی که یکی از دوستان دوران دبیرستان جیمین به دانشکده آن‌ها انتقالی می‌گیرد، همه چیز عوض می‌شود.

روزی فردی با نام مستعار ” ام عزیز ” در سایت دانشکده اعترافی عاشقانه می‌نویسد. او ادعا می‌کند عاشق یکی از هم‌کلاسی‌هایش شده و به زودی قصد دارد عشقش را به او اعتراف کند! حالا تمام دانشجوها مشتاق هستند بدانند او کیست و مخاطبش کدام‎یک از هم‌کلاسی‌ها خواهد بود. در همین حین، ما جوآه پس از دیدن یکی از ارشدهای چا مین هو به نام موجون، احساس می‌کند برای اولین بار عاشق شده و چا مین هو برای اولین بار در این 12 سال دوستی با جو آه، فکر می‌کند که ممکن است بهترین و شاید تنها دوستش را از دست بدهد، و به این ترتیب زندگی دانشجوهای دانشکده دچار نوسانات غیرقابل پیش‌بینی می‌شود. آیا آن‌ها می‌توانند روزهای شیرین دوران دانشجویی را حفظ کنند یا سایه تردید همه چیز را بهم می‌ریزد؟

بازیگران سریال Dear m 2022

در ادامه با معرفی بازیگران سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ همراهتان هستیم.

جونگ جه هیون در نقش چا مین هو

جج هیون عضو گروه ان اس تی / جه هیون عضو گروه NCT

جه هیون عضو گروه معروف و پرطرفدار NCT و متولد 14 فوریه 1997 است. جه هیون از اکتبر 2019 تا فوریه 2021 میزبان و مجری برنامه اینکیگایو بوده است. سریال Dear m اولین تجربه بازیگری او است. مطمئنا شما هم مانند بسیاری دیگر از طرفداران، از اینکه پخش سریال به کل لغو نشد و توانستید به تماشای بازی او بنشینید خوشحال هستید.

پارک هه سو در نقش ما جو آه

داستان سریال ام عزیزم 2022 / سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲

پارک هه سو متولد 24 نوامبر 1994 است. او پیش از بازی در سریال کره ای Dear m 2022 در آثار دیگری مانند سریال “Yong Pal 2015″، سریال “Hello My Twenties 2016” و سریال “Introverted Boss 2017” بازی کرده است. و حالا پس از شایعات مبنی بر قلدری او در دوران مدرسه، احتمالا مانند جیسو و خیلی از افراد دیگری که پس از چنین ماجراهایی از دنیای سرگرمی حذف شدند، دیگر نمی‌توانیم هه سو را در سریال جدیدی ببینیم.

رو جونگ یی در نقش سئو جی مین

ژانر سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ / سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ چند قسمت است؟

رو جونگ یی متولد 31 جولای 2001 است. او از ده سالگی در فیلم و سریال‌های مختلفی حضور داشته است. از آخرین سریال‌های او می‌توانیم سریال “Our Beloved Summer 2022“، سریال “2020 18 Again”، سریال “Kill It 2019” و سریال “The Great Show 2019” را نام ببریم.

بائه هیون سونگ در نقش پارک هانول

معرفی سریال کره ای Dear m 2022 / نمرات سریال ام عزیزم 2022

بائه هیون سونگ، بازیگر دوست‌داشتنی سریال غم های ما، بار دیگر در نقش پسری که برای عشق و رویاهایش هرکاری می‌کند در این سریال بازی کرده است. هیون سونگ متولد 3 می 1999 است. او پیش از ساخت سریال ام عزیز که اسپین آفی از وب درامای Love Playlist است، در نسخه اصلی پلی لیست عشق نیز حضور داشته و بازی کرده است. او همچنین در سریال “Gaus Electronics 2022″، سریال “Our Blues 2022″، سریال “Hospital Playlist 2021” و سریال “Extraordinary You 2019” نیز نقش آفرینی کرده است.

لی جونگ شیک در نقش مو جون

سریال ام عزیز / سریال Dear. m

شما هم قرار است تا مدت‌ها از لی جونگ شیک به عنوان موجون سونبه یاد کنید؟ لی جونگ شیک مدل، بازیگر و متولد 6 جولای 1995 است. از دیگر آثاری که در آن‌ها بازی کرده می‌توانیم سریال “Tracer 2022″، سریال “Summer guys 2021” و سریال “Love with Flaws 2020” را نام ببریم.

لی جین هیوک در نقش گیل موک جین

بررسی سریال ام عزیزم 2022 / نقد سریال کره ای Dear m 2022

لی جین هیوک در سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ نقش گیل موک جین، هم‌اتاقی مرتب و تا حدودی وسواسی مین هو و هانول را بازی می‌کند. جین هیوک متولد 8 جون 1996 و یک خواننده، رپر و بازیگر است. او در سال 2015 عضو گروه UP10TION بود. از دیگر سریال‌های لی جین هیوک می‌توانیم سریال “Why Her 2022” و سریال “Find Me In Your Memory 2020” را نام ببریم.

وو دا وی در نقش هوانگ بو یونگ

سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ / سریال کره ای Dear m 2022

وو دا وی متولد 13 اکتبر 1999 است. داوی در سریال “MaliKhoolia 2021″، سریال “At DistanCe Spring is Green 2021” و سریال “Live On 2020” نیز حضور داشته است.

بررسی سریال کره ای Dear m 2022

این بخش حاوی اسپویل بخشی از داستان سریال است.

همان طور که در خلاصه سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ گفتیم، ما جو آه و چا مین هو دوستان 12 ساله یکدیگر هستند. جدایی ناپذیر و صمیمی، بدون اینکه به جدا شدن از هم فکر کرده باشند، سالیان سال کنار هم بوده‌اند. هرچند مین هو، چند رابطه کوتاه مدت را تجربه کرده است، اما جوآه هیچ‌گاه به فردی علاقه نشان نداده، تا اینکه پس از ورود به دانشکده، به پسری پولدار، معروف و جذاب به نام موجون علاقه‌مند می‌شود.

موجون سال بالایی مین هو است و جوآه بارها از مین هو می‌خواهد تا اطلاعاتی درباره پسر مورد علاقه‌اش بدست آورد. همین باعث می‌شود چا مین هو کم کم پی ببرد که جوآه برای او تنها یک دوست صمیمی نیست، بلکه دختر مورد علاقه اوست، کسی که همیشه در هر شرایطی حمایتش کرده و حالا نمی‌خواهد او را از دست دهد. ولی شرایط جوری پیش می‌رود که مجبور است سکوت کند و اجازه دهد جوآه با موجون رو به جلو پیش رود.

مین هو با طراحی یک اپلیکیشن که به افراد تنها کمک می‌کند فردی هم‌سلیقه را برای غذاخوردن پیدا کنند حسابی مورد توجه قرار می‌گیرد. در همین حین موجون که بخاطر حساسیت‌های پدرش همیشه تحت فشار است، به دروغ می‌گوید که برنامه‌ی مین هو متعلق به اوست و بخاطر نیاز شدید مین هو به پول برای کمک به خواهرش که درحال ازدواج است، او را به نحوی وادار می‌کند که قراردادی برای فروش برنامه‌اش با او ببندد که همین ماجرا درکنار اتفاقاتی دیگر باعث می‌شود ما جوآه با آن روی شخصیت موجون سونبه آشنا شود و کم کم به او اهمیت ندهد و بجای آن پی ببرد که مین هو چقدر برایش با ارزش است.

سریال Dear m / سریال جه هیون ان سی تی

بخش دیگر سریال کره ای Dear m 2022 همزمان به هانول و جی مین می‌پردازد. جی مین دختر زیبای دانشکده، لیدر تیم تشویق کنندگان و هم اتاقی ما جو آه است. هانول دانشجوی انتقالی به رشته کامپیوتر و هم کلاسی و هم اتاقی مین هو است. هانول و جی مین زوج عاشق‌پیشه‌ای هستند که ایمان دارند هیچ‌چیز نمی‌تواند رابطه آن‌ها را عوض کند، تا این که دختری به نام رو سا به دانشکده آن‌ها منتقل می‌شود.

روسا طی یک اتفاق با هانول آشنا می‌شود و حسابی به او علاقه‌مند می‌شود، بی‌خبر از آنکه هانول دوست پسر جی مین دوست دوران دبیرستانش است، همان دختری که همیشه به او حسادت می‌کرد. روسا پس از فهمیدن این حقیقت، تلاش می‌کند نه تنها رابطه هانول و جیمین را به انتها برساند، بلکه زندگی شخصی جی مین را هم بارها دچار مشکلات مختلف می‌کند و نمی‌گذارد در تیم تشویق آب خوش از گلوی او پایین برود و به این ترتیب تبدیل به شخصیت منفی ماجرای سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ می‌شود. اما خوشبختانه ژانر سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ کمدی-رمانتیک است و اتفاقات هرچقدر هم که پیچ و تاب می‌خورند و سریال را به سمت عنوانی درام و غم‌انگیز هدایت می‌کنند، اما بازهم نور و روشنایی به سرنوشت شخصیت‌ها می‌تابد و از غم دائمی جلوگیری می‌کند.

همچنین بخوانید :

سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ / سریال کره ای Dear m 2022

در انتها به ماجرای موک جین و بویونگ می‌رسیم. زوجی که انتظارش را نداشتیم انقدر دوست‌داشتنی شوند. موک جین که بخاطر حساسیت زیادش در نظم و تمیزی اتاق بارها دچار مشکل شده بود، به هانول و مین هو می‌پیوندد و در کمال ناباوری می‌توانند دوستان خوبی برای هم شوند. از آنجایی که جوآه و جی مین و بویونگ نیز با یکدیگر هم‌اتاقی هستند، رو در رو شدن بویونگ و موک جین اتفاقی کاملا عادی است. هرچند در اوایل ماجرا این دو هیچ ربطی به هم ندارند، اما شخصیت مهربان و دلسوز موک جین کم کم قلب بویونگ زیبا و به ظاهر سرد را که بخاطر دیابت همیشه یک کیف کوچک دارو همراه خودش دارد، نرم می‌کند و این دو، در کنار دیگر شخصیت‌های سریال Dear. M ماجرایی دوست داشتنی را رقم می‌زنند.

از تمام این‌ها که بگذریم، به سوال اصلی سریال می‌رسیم: ام عزیز کیست و عاشق کدام شخصیت سریال شده؟! فردی که با آهنگ ماپل لاته تمام دانشجویان را هیجان‌زده کرده و با انتشار هر پست، کنجکاوی هم‌کلاسی‌هایش را بیشتر برمی‌انگیزد کیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال باید سریال را تماشا کنید.

سخن آخر

با نقد سریال کره ای Dear m 2022 همراهتان بودیم. اگر می‌خواهید بدانید که سریال کره ای ام عزیزم ۲۰۲۲ چند قسمت است؟ باید بگوییم این سریال در 12 قسمت یک ساعته منتشر گردیده است. اگر از طرفداران سریال‌های کمدی-رمانتیک همراه با مثلث عشقی و شخصیت‌های خاکستری و تیره هستید، می‌توانید با دانلود سریال کره ای Dear m 2022 چند ساعت سرگرمی و حواس‌پرتی برای اوقات فراغت خود آماده کنید. نظر شما درباره اولین حضور جه هیون در یک سریال چیست؟ بخاطر کدام زوج ماجرای سریال را دنبال کردید؟ نظرات خود را با ما و همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مهد
.
06 تیر 1402، 09:54
پاسخ
0
0
بویونگ کیه؟ اسم بازیگرش
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402