معرفی برنامه دیسکورد | راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی گیمرها

معرفی دیسکورد / بررسی دیسکورد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اولین چیزی که باید هنگام معرفی برنامه دیسکورد به آن اشاره کنیم این است که گیمرها آن را ایجاد کرده‌اند؛ با این حال این اپلیکیشن تنها مناسب گیمرها نیست و یک پلتفرم رایگان بسیار عالی برای برقرار ارتباط متنی و تصویری میان کاربران مختلف است.

اینترنت و بازی‌های ویدیویی تقریبا از هم جدایی ناپذیر هستند. به‌لطف اینترنت، دیگر نیازی نیست برای بازی کردن با دوستانتان همگی در یکجا جمع شوید. می‌توانید به‌صورت آنلاین با آن‌ها بازی و حتی با گیمرهایی از سراسر جهان آشنا شوید و با آن‌ها رقابت کنید. با این همه در تمام بازی‌ها خیلی راحت نمی‌توان با سایر گیمرها ارتباط برقرار کرد، به‌خصوص وقتی غریبه‌ها وارد بازی شوند و شروع به داد و بیداد کنند. اینجاست که برای برقراری ارتباط و هماهنگی بیشتر نیاز به یک سرویس مثل دیسکورد پیدا می‌کنید. در این مطلب از پلازا، به اپلیکیشن دیسکورد و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

برنامه دیسکورد

شبکه اجتماعی دیسکورد، جدیدترین برنامه‌ای است که تلاش کرده این مشکلات ارتباطی میان گیمرها و کاربران عادی را برطرف کند. این برنامه کاملا رایگان است و به‌شما امکان چت متنی، صوتی و ویدیویی با سایر کاربران را می‌دهد. به‌لطف رابط‌کاربری و امکاناتی که این برنامه دارد، خیلی زود توانسته به محبوبیت قابل‌توجهی دست پیدا کند. به‌طوری که در حال حاضر بیش از 350 میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند و 150 میلیون نفر از آن‌ها نیز، ماهانه به این شبکه اجتماعی سر می‌زنند.

دیسکورد چیست؟

دیسکورد یک برنامه برای چت و برقراری ارتباط است. درست مثل اسکایپ یا اسلک. با این حال، بیشتر قابلیت‌های آن با تمرکز بر گیمرها طراحی و ارائه شده است. این برنامه راه‌های متنوعی برای آن‌ها دارد تا هنگام بازی کردن، بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در این شبکه اجتماعی همانطور که گفتیم، امکان چت متنی، صوتی و ویدیویی وجود دارد تا کاربران به هر طریقی که دوست دارند با هم ارتباط برقرار کنند.

معرفی دیسکورد / فعال کردن دیسکورد

به‌لطف همین قابلیت‌های ارتباطی، دیسکورد تبدیل به یک پلتفرم فروم مانند شده است. گیمرهایی که علایق مشترکی دارند، مثلا طرفدار یک بازی خاص هستند، می‌توانند یک سرور برای آن بازی ایجاد کنند و یا به سایر سرور‌هایی که قبلا برای آن بازی ساخته شده بپیوندند و با سایر کاربران آشنا شوند و موضوعات مختلف را بررسی و درموردشان تبادل‌نظر کنند.

بیشتر سرورها و امکانات دیسکورد برای گیمرها است؛ با این‌حال کاربرد برنامه دیسکورد فقط برای گیمینگ نیست و می‌توانید سرورهای عمومی متفرقه‌ای که موضوعات غیرگیمینگ دارند هم در دیسکورد پیدا کنید. مثلا سرورهایی در مورد انیمه‌ها، رمزارزها و یا سرورهایی که فقط برای آشنایی کاربران با هم ساخته شدند. شما حتی با اتصال دیسکورد به برنامه‌های دیگر مثل اسپاتیفای، می‌توانید از امکانات آن برنامه‌ها هم در دیسکورد استفاده کنید.

با توجه به امکانات زیاد این برنامه، مصرف اینترنت دیسکورد شاید یکی از نگرانی‌های اصلی گیمرهای ایرانی باشد. با توجه به اینکه اکثر امکانات این پلتفرم به‌صورت متنی قابل دسترسی هستند، اگر تماس تصویری در دیسکورد نداشته باشید، خیلی مصرف شما بالا نخواهد رفت.

معرفی امکانات دیسکورد برای گیمرها

این سرویس امکانات بسیار متنوعی برای گیمرها دارد و همیشه جدیدترین قابلیت های دیسکورد هم بیشتر برای گیمرها کاربرد دارند. اما مهمترین امکاناتی که این برنامه در اختیار کاربران و گیمرها قرار می‌دهند موارد زیر هستند:

  • امکان سپردن وظایف مختلف به اعضای سرور
  • چت متنی خصوصی و گروهی
  • امکان محدود کردن دسترسی اعضای سرور
  • به‌اشتراک‌گذاری فایل‌های تصویری و صوتی یا متنی تا حجم حداکثر 8 مگابایت
  • به‌اشتراک‌گذاری لینک‌ها
  • امکان چت صوتی با قابلیت حذف صدای اضافی
  • ارسال پیام خصوصی
  • قابلیت استریم زنده در سرورها
  • چت ویدیویی با حداکثر 50 کاربر
  • قابلیت Go Live در دیسکورد (به‌اشتراک گذاری تصویر هر اپلیکیشن یا کل یک صفحه نمایش در سرور یا تماس ویدیویی)

دیسکورد نیترو چیست؟

دیسکورد در اواخر سال 2022 از نیترو رونمایی کرد. یک اشتراک پولی برای این شبکه اجتماعی که در ازای پرداخت مبلغی، ویژگی‌های جدید و پیشرفته‌تری نسبت به نسخه رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. دیسکورد این اشتراک را در 2 نوع مختلف به‌فروش می‌رساند.

ساخت سرور در دیسکورد

نیترو Basic و نیترو. نسخه کلاسیک قیمت کمتری دارد و البته امکانات و ویژگی‌های آن هم کمتر است. اما اشتراک نیترو نسخه کامل اشتراک است و تمام قابلیت‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. اما این اشتراک چه ویژگی‌هایی به حساب شما اضافه خواهد کرد؟

1. اموجی‌های بهتری و شخصی‌سازی شده

اولین ویژگی سرویس نیترو دیسکورد، امکان استفاده از فایل‌های گیف و اموجی‌های متحرک در تمام قسمت‌های برنامه است. شما همچنین به 300 استیکر اختصاصی نیز دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید آن‌ها را در هر سرور یا چت استفاده کنید.

2. قابلیت شخصی‌سازی پروفایل

یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه نیترو اپلیکیشن نیترو، امکان شخصی‌سازی پروفایل برای هر سرور به‌صورت جداگانه، امکان قراردادن بنر برای پروفایل و همچنین استفاده از برچسب‌های کاستوم است. مهمتر از همه با خرید اشتراک، یک نشان نیترو هم به پروفایل شما اضافه می‌شود.

شما می‌توانید برای هرکدام از سرورهای خود، از اسامی، بنرها و بیوگرافی جداگانه استفاده کنید. ویژگی دیگری که در دسترس قرار می‌گیرد، امکان استفاده از تم در پروفایل است. با تم‌ها می‌توانید رنگ‌بندی پروفایلتان را عوض کنید و از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید. تم‌ها نیز می‌توانند در هر سرور به‌صورت جداگانه استفاده شوند.

3. اجرای مینی گیم‌ها در سرور و تماشای ویدیو به‌صورت همزمان با مخاطبان

مهمترین برتری اپلیکیشن دیسکورد بر دیگر پلتفرم‌های مشابه همیشه امکان دسترسی به سرورهای صوتی و متنی و دور هم جمع کردن گیمرها و دوستان بوده است. اما حالا با خرید اشتراک نیترو این امکانات گسترده‌تر هم می‌شوند. شما می‌توانید در سرور به مینی‌گیم‌ها از حداقل 6 تا حداکثر 16 بازیکن دسترسی داشته باشید. بازی‌های کارتی، گلف، کلمه‌ای و کشیدنی همگی در اشتراک نیترو قابل دسترسی هستند.

دیسکورد نیترو چیست؟

مهمتر این که شما دیگر لازم نیست برای تماشای یک ویدیو با مخاطبین، مستقیما صفحه مرورگر خودتان را استریم کنید و می‌توانید با پشتیبانی از یوتیوب، به‌صورت دسته‌جمعی و همراه با دیگر کاربران یک ویدیو را مشاهده کنید.

4. اشتراک‌گذاری صفحه نمایش با کیفیت FHD و آپلود پس‌زمینه برای تماس‌های ویدیویی

دیسکورد به‌صورت پیش‌فرض دارای قابلیتی است که امکان استریم در دیسکورد را به کاربران می‌دهد. اما رزولوشن آن محدود به 720p و تنها 30 فریم برثانیه است. با خرید اشتراک نیترو می‌توانید گیم‌پلی را با کیفیت 1080p و با 60 فریم برثانیه با دیگران به‌اشتراک بگذارید.

اما نهایت کیفیت محدود به 1080p نیست. می‌توانید با استفاده از گزینه Source، رزولوشن را با رزولوشن منبع یکسان کنید. شما حداکثر می‌توانید گیم‌پلی را با رزولوشن 4K و با 60 فریم برثانیه پخش کنید.

مورد دیگر مربوط به پس‌زمینه‌های تماس‌های ویدیویی است. در نسخه رایگان چند پس‌زمینه ساده وجود دارد ولی با اشتراک نیترو می‌توانید پس‌زمینه‌های خودتان را هم آپلود و استفاده کنید.

5. Server Boosts رایگان

آموزش نصب دیسکورد

Server Boosts های دیسکورد معمولا 5 دلار قیمت دارند اما با خرید اشتراک نیترو، شما 2 Server Boosts رایگان دریافت می‌کنید. با آن‌ها می‌توانید ویژگی‌های اضافی در دسترس تمام اعضای یک سرور قرار دهید. همچنین اگر بخواهید سرور بوست جدید خریداری کنید، 30 درصد به‌شما تخفیف داده می‌شود.

6. دیگر ویژگی‌ها

علاوه بر موارد بالا، با خرید اشتراک نیترو، محدودیت آپلود فایل به 500 مگابایت، کاراکترهای پیام به 4 هزار و حداکثر سرورها به 200 سرور افزایش پیدا می‌کند.

آموزش استفاده از دیسکورد

ثبت‌نام و فعال کردن دیسکورد کار چندان مشکلی نیست و نیاز به آموزش نصب دیسکورد ندارد. فقط کافی است در کامپیوتر از طریق مرورگر به وب‌سایت آن بروید یا در گوشی، برنامه دیسکورد مخصوص اندروید و iOS را دانلود کنید.

نحوه ساخت یا پیوستن به یک سرور

پس ساخت حساب کاربری دیسکورد، اولین کاری که باید انجام دهید پیوستن به یک سرور است. برای آنکه به یک سرور اضافه شوید، می‌توانید اینکار را از طریق لینک پیوستن به سرور انجام دهید. همچنین می‌توانید در بخش جستجو، نام یک سرور را وارد کنید. برای انجام اینکار، برنامه دیسکورد را باز کنید و سپس روی دکمه زیر یعنی Explore Public Servers کلیک کنید.

معرفی دیسکورد / بررسی دیسکورد

حالا در کادر جستجو، نام سروری که می‌خواهید را تایپ و کلید اینتر را فشار دهید. اگر سرور عمومی با آن نام قابل دسترسی باشد، در نتایج جستجو می‌توانید آن را ببینید. همچنین اگر کسی از قبل در سروری که می‌خواهید در آن عضو شوید باشد، می‌تواند لینک پیوستن به سرور را برایتان ارسال کند تا درست مثل گروه‌های تلگرام، شما با کلیک روی آن لینک می‌توانید به سرور اضافه شوید.

اما ساخت سرور در دیسکورد چگونه است؟ همانطور که گفتیم در شبکه اجتماعی دیسکورد، هرکاربر می‌تواند یک سرور جدید ایجاد و معرفی کند. برای انجام اینکار باید در پنل سمت چپ اپلیکیشن دیسکورد، روی دکمه Add a Server که یک + است کلیک کنید.

معرفی دیسکورد / دیسکورد چیست؟

سپس یک موضوع برای سرور خود ایجاد کنید. می‌توانید از موضوعاتی که از قبل در برنامه قابل استفاده است کمک بگیرید. هر موضوع، قالب‌بندی مخصوص خود را دارد و با بقیه متفاوت است. همچنین می‌توانید خودتان قالب‌بندی سرور را مشخص کنید.

معرفی دیسکورد / اپلیکیشن دیسکورد

در ادامه نیز باید گزینه‌های مخصوص سرور خودتان را تعریف کنید. مقلا در این قسمت از شما پرسیده می‌شود، سروری که می‌خواهید ایجاد کنید عمومی است یا یک سرور خصوصی برای خود شما و دوستانتان است.

معرفی دیسکورد / کاربرد برنامه دیسکورد

در مرحله بعد فقط کافی است یک تصویر و نام برای سرور مشخص کنید. تنظیمات سرور دیسکورد را یک‌بار بررسی و بعد روی دکمه Create بزنید.

بررسی دیسکورد / امکانات دیسکورد برای گیمرها

حالا سرور شما ایجاد شده و می‌توانید سایر کاربران یا دوستانتان را به آن دعوت کنید.

همچنین بخوانید :

دعوت کردن کاربران به سرور

اما نحوه کار با دیسکورد و دعوت کردن کاربران چگونه است؟ برای اینکه سایر کاربران را به سرور اضافه کنید، از پنل سمت چپ، ابتدا سرور موردنظرتان را انتخاب کنید. سپس روی آیکون آن سرور راست‌کلیک کرده و گزینه Invite People را انتخاب کنید.

بررسی دیسکورد / آشنایی با دیسکورد

حالا در پنجره پایین می‌توانید لینک دعوت به سرور را کپی و برای فردی که می‌خواهید دعوت کنید، ارسال کنید. همچنین اگر روی آیکون چرخ‌دنده در پایین این پنجره کلیک کنید، به گزینه‌های اضافی برای تعریف کردن مدت زمان معتبر بودن لینک دعوت و حداکثر تعداد کاربرانی که می‌توانند با آن لینک به سرور اضافه شوند، دسترسی پیدا کنید. البته بسته به تنظیماتی که مدیران آن سرور مشخص کردند، ممکن است شما به این گزینه‌ها دسترسی نداشته باشید.

امکانات دیسکورد برای گیمرها / معرفی دیسکورد

تعریف نقش در دیسکورد

در هر سرور می‌توان به کاربران نقش داد. هر نقشی دارای سطح دسترسی متفاوت است. مثلا نقش پیش‌فرض همه اعضا @everyone است که امکان خواندن پیام‌ها و چت کردن را به اعضا می‌دهد. اما مدیر سرور می‌تواند نقش‌های دیگری مثل Moderator هم به کاربری بدهد. هر کاربر با این نقش، قادر است سایر کاربران را بن یا Mute کند.

به‌طور کلی 29 دسترسی با زیرمجموعه‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید با معرفی رول دیسکورد، به هر رول یا نقش یک سری دسترسی بدهید. اما چگونه در دیسکورد رول بسازیم؟

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و به صفحه سرورتان بروید. از سمت راست نام سرور روی پیکان کلیک و گزینه Server Settings را انتخاب کنید.

دیسکورد چیست؟

از پنل سمت چپ، روی Roles کلیک کنید.

دیسکورد نیترو چیست؟

برای ایجاد رول جدید، روی Create Role کلیک کنید. همچنین در پایین صفحه نیز می‌توانید رول‌هایی که از قبل وجود داشته‌اند را مشاهده و یا حذف و ویرایش کنید.

قابلیت Go Live در دیسکورد

حالا نقش جدید شما در فهرست رول‌ها با نام New Role نشان داده می‌شود. از قسمت Role Name یک نام برای نقشی که می‌خواهید ایجاد کنید، تایپ کنید. سپس یک رنگ برایش انتخاب کنید. کاربران سرور از طریق رنگ‌ هر رول می‌توانند از نقش آن کاربر مطلع شوند.

مصرف اینترنت دیسکورد

حالا زبانه Permission را انتخاب کنید. سپس تمام 32 دسترسی را بررسی کنید. هر دسترسی که می‌خواهید این نقش داشته باشد را فعال و هرکدام را که نمی‌خواهید، غیرفعال کنید.

ساخت سرور در دیسکورد

در نهایت روی Save Changes بزنید تا رول شما ایجاد شود. اما چگونه این نقش را به یک کاربر بدهیم؟ روی زبانه Manage Members کلیک کنید.

معرفی رول دیسکورد

در مثال بالا، این نقش از قبل به 2 کاربر داده شده است. اما اگر شما یک نقش جدید ایجاد کنید، این قسمت خالی است. برای افزودن یک کاربر، کافی است روی Add Members کلیک کنید. پنجره زیر برایتان باز خواهد شد.

دیسکورد نیترو چیست؟

در اینجا می‌توانید فهرستی از تمام اعضای سرور مشاهده کنید. کاربر یا کاربرانی که می‌خواهید این نقش را به آن‌ها بدهید، تیک زده و در نهایت روی Add کلیک کنید.

آموزش استفاده از دیسکورد در اندروید

در نسخه موبایل دیسکورد کمی گزینه‌ها و بررسی آن‌ها متفاوت است. بعد از اینکه به یک سرور اضافه می‌شوید، می‌توانید تصویر پروفایل آن سرور را در سمت چپ اپلیکیشن ببینید. در پایین برنامه هم 4 گزینه مختلف دارید.

فعال کردن دیسکورد / بررسی دیسکورد

گزینه اول از سمت چپ، صفحه اصلی اپلیکیشن دیسکورد است. گزینه دوم اما به بخش معرفی دوستان دیسکورد اختصاص دارد. با انتخاب این گزینه می‌توانید درخواست‌های دوستی را ببینید، سایر کاربران را به فهرست دوستان اضافه کنید و کاربرانی که دیسکورد برای دوستی پیشنهاد می‌دهد را مشاهده کنید. برای افزودن یک کاربر به فهرست دوستان باید روی آیکون بالای سمت راست که یک فرد به‌همراه علامت + است کلیک و سپس نام کاربری آن فرد را وارد کنید.

معرفی دیسکورد / کاربرد برنامه دیسکورد

همچنین برای آنکه با یکی از دوستانتان ارتباط برقرار کنید، در بخش دوستان روی نام کاربری او بزنید و یکی از گزینه‌های ویدیو، تماس و چت را انتخاب کنید.

معرفی دیسکورد / آموزش استفاده از دیسکورد اندروید

آیکون بعدی دیسکورد که معرفی می‌کنیم، همانطور که پیداست، به جستجو اختصاص دارد. در این قسمت می‌توانید چت‌ها، سرورها و کانال‌های مختلف را با وارد کردن نام آن‌ها به‌سرعت پیدا کنید.

بررسی دیسکورد / مصرف اینترنت دیسکورد

گزینه بعدی زبانه منشن است. این قسمت همان بخش نوتیفیکیشن به‌حساب می‌آید و در آن می‌توانید آخرین اطلاع‌رسانی‌های مربوط به‌حساب خود را مشاهده کنید.

معرفی دیسکورد / شبکه اجتماعی دیسکورد

گزینه آخر هم تنظیمات است. در این بخش می‌توانید به تنظیمات حساب کاربری و پروفایلتان دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن دیسکورد چیست / نحوه کار با دیسکورد

فرستادن درخواست دوستی در دیسکورد

در دیسکورد می‌توانید مانند هر شبکه اجتماعی دیگری، کاربران را دنبال و به فهرست دوستان خود اضافه کنید. برای انجام این کار در نسخه وب، ابتدا از بالای سمت چپ صفحه روی دکمه Home بزنید و بعد Friends را انتخاب کنید.

اپلیکیشن دیسکورد

از بالای صفحه روی گزینه سبز رنگ، Add Friend بزنید.

اپلیکیشن دیسکورد

در کادر باز شده، تگ دیسکورد کاربری که می‌خواهید برایش درخواست ارسال کنید را تایپ کنید.

آموزش نصب دیسکورد

سپس روی Send Friend Request بزنید.

ارسال درخواست دوستی در اپلیکیشن دیسکورد

در اپلیکیشن باید ابتدا از پایین صفحه روی آیکون دوستان بزنید.

دیسکورد چیست؟

از بالای سمت راست صفحه روی آیکون Add Friend بزنید.

دیسکورد نیترو چیست؟

در صفحه بعدی و در کادر پایین صفحه، تگ دیسکورد کاربر مدنظرتان را تایپ کنید.

مصرف اینترنت دیسکورد

در نهایت روی Send Friend Request بزنید.

 

دانلود اپلیکیشن دیسکورد

اپلیکیشن دیسکورد تقریبا در تمامی سیستم‌عامل‌های مطرح یک برنامه اختصاصی دارد. این برنامه در ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS قابل دانلود است.

دانلود دیسکورد نسخه اندروید | نسخه iOS | نسخه ویندوز | نسخه مک

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
با بهترین گوشی های گیمینگ جهان آشنا شوید (آپدیت ۱۴۰۳)
تیم پلازا30 شهریور 1402 12:30
thumbnail
چگونه یک اتاق گیمینگ بسازیم؟ + شش نمونه تصویری جذاب
محمد امین سرافراز25 اردیبهشت 1402 13:30
thumbnail
کنسول Steam Deck ؛ آشنایی با کامپیوتر گیمینگ دستی استیم ...
معین نسیم دوست23 بهمن 1400 13:30
thumbnail
لوازم گیمینگ گیمرهای حرفه ای ؛ از صندلی تا کیبورد گیمینگ
محمد امین سرافراز07 اردیبهشت 1400 15:00

سوالات متداول

1. چگونه دیسکورد را فعال کنیم؟

همانطور که در این مطلب بررسی دیسکورد گفته شد، برای فعال‌سازی و استفاده از این پلتفرم فقط کافی است یک حساب کاربری بسازید و به یک سرور بپیوندید.

2. چنل دیسکورد چیست ؟

چنل‌ها قابلیت جدیدی هستند که در داخل سرور قابل دسترسی هستند. با استفاده از آن‌ها می‌توان برای موضوعات مختلف، فضایی مانند یک فروم ایجاد کرد تا کاربران در آن فضا در مورد همان موضوع صحبت کنند. نیازی به افزودن اعضا به یک کانال در دیسکورد نیست و تمام کاربران می‌توانند به چنل‌ها دسترسی پیدا کنند. البته در صورتی که مدیران اجازه این کار را داده باشند.

سخن پایانی

در این مطلب با معرفی برنامه دیسکورد و بررسی امکانات آن همراه شما بودیم. نظر شما در مورد اپلیکیشن دیسکورد چیست؟ آیا تا به‌حال تجربه کار با آن را داشته‌اید؟ تجربیات خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402