معرفی سریال کره ای عشق قراردادی (Love in Contract 2022) + تریلر و بازیگران

سریال Love in Contract 2022 / معرفی سریال کره ای عشق قراردادی ۲۰۲۲
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای عشق قراردادی جدیدترین سریال کمدی-رمانتیک شبکه tvN با بازی پارک مین یونگ، گو کیونگ پیو و کیم جه یونگ است. با بررسی سریال Love in Contract 2022 همراه پلازا بمانید.

سریال عشق قراردادی از سری سریال های کره ای به کارگردانی نام سونگ وو (Nam Sung Woo) و نویسندگی ها گو دام (Ha Gu Dam)، یکی از بزرگترین کنایه‌های تلویزیون کره است. ازدواج در سریال های کره ای نماد یک پایان خوش و عالی برای دو شخصیت عاشق است. اما برای چوی سانگ اون (پارک مین یونگ)، شخصیت اصلی سریال Love in Contract 2022 ازدواج فقط شغل اوست. او استاد ازدواج‌های قراردادی است و به افراد مجردی که نیاز دارند در مقابل خانواده یا دوستان خود تظاهر کنند که ازدواجی شاد و موفق دارند، کمک می‌کند. اگر درباره این سریال کنجکاو شده‌اید، در ادامه این مطلب همراه ما بمانید.

در بخش زیر می‌توانید تریلر سریال کره ای عشق قراردادی با زیرنویس فارسی را تماشا کنید:

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای عشق قراردادی ۲۰۲۲

سریال عشق قراردادی / Love in Contract 2022

چوی سانگ اون (پارک مین یونگ)، شغلی متفاوت دارد. کار او بستن قرارداد ازدواج با افرادی است که به دلایل مختلفی باید تظاهر به ازدواج کنند درحالی که نمی‌خواهند واقعا ازدواج کنند. این قرارداد ها با توجه به شرایط هر فرد، مدت زمان و جزئیات متفاوتی دارد. اما چوی سانگ اون کاملا در کار خود حرفه ایست و 13 سال است که دارد این شغل را بدون هیچ مشکلی ادامه می‌دهد.

به این ترتیب او برای بازی در نقش همسر مشتریانش استخدام می‌شود و به آن زنی تبدیل می‌شود که مشتری به آن نیاز دارد. برخی از مشتریان او را برای مدت کوتاهی استخدام می‌کنند و برخی سال‌ها با او بوده‌اند.

سانگ اون قصد دارد پس از به اتمام رسیدن قرارداد دو مشتری آخر خود، بازنشست شود و برای همیشه به کانادا برود. جونگ جی هو (گو کیونگ پیو) قراردادی پنج ساله با سانگ اون بسته است و سه بار در هفته با او ملاقات می‌کند. روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه. با وجود مدت زمان نسبتا طولانی آشنایی سانگ اون با این مشتری، جی هو همچنان مرموز است.

مشتری دوم کانگ هه جین (کیم جه یونگ)، بازیگری ثروتمند و معروف است که برای پایان بخشیدن به شایعاتی که درباره‌اش وجود دارد با چوی سانگ اون قرارداد می‌بندد. هه جین مشتری روزهای سه شنبه، پنج شنبه و شنبه است. آیا سانگ اون می‌تواند این دو قرارداد ازدواج را بدون دردسر به پایان برساند و پس از بازنشست شدن به دنبال عشق واقعی و یک زندگی معمولی بگردد؟

بازیگران سریال Love in Contract 2022

در ادامه با معرفی بازیگران سریال عشق قراردادی همراهتان هستیم.

پارک مین یونگ در نقش چوی سانگ اون

ژانر سریال کره ای عشق قراردادی / تعداد قسمت های سریال کره ای عشق قراردادی

پارک مین یونگ که چندی پیش در سریال “Forecasting Love and Weather 2022” به عنوان مدیر ارشد سازمان پیش بینی آب و هوا در کنار سونگ کانگ نقش‌آفرینی کرد، این بار به عنوان فردی که شغلش بستن قراردادهای ازدواج است بازگشته است. از دیگر آثاری که مین یونگ در آن‌ها بازی کرده می‌توانیم سریال “Healer 2014″، سریال “Her Private Life 2019” و سریال “What’s Wrong With secretary kim 2018” را نام ببریم.

گو کیونگ پیو در نقش جونگ جی هو

دانلود سریال Love in Contract 2022

گو کیونگ پیو بازیگر و کمدین متولد 11 جون 1990 است. از دیگر درام های دیدنی با حضور او می‌توانید سریال “Reply 1988” در کنار پارک بوگوم و ریو جون یول، سریال “Chicago Typewriter 2017” در کنار یو آه این و ایم سو جونگ، و یا سریال “Jealousy incarnate 2016” در کنار گونگ هیو جین و جو جونگ سوک را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

کیم جه یونگ در نقش کانگ هه جین

تریلر سریال کره ای عشق قراردادی / دانلود سریال کره ای عشق قراردادی 2022

اگر سریال “Reflection of You 2021” با بازی کیم جه یونگ را دیده باشید، بدون شک بازی کاملا متفاوت و تاثیرگذار او در سریال کره ای عشق قراردادی شما را هیجان‌زده خواهد کرد. کیم جه یونگ بازیگر و مدل متولد 30 سپتامبر 1988 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Secret Boutique 2019” و سریال “Black 2017” حضور داشته است.

کانگ هیون سوک در نقش گوانگ نام

نقد سریال Love in Contract 2022 / نمرات سریال کره ای عشق قراردادی ۲۰۲۲

کانگ هیون سوک را چندی پیش در نقش یک پلیس در سریال “Hometown Cha Cha Cha 2021” دیدیم. متولد 1 ژانویه 1992 است و در سریال‌های دیگری مانند سریال “Do Do Sol Sol La la Sol 2020” و سریال “Lost 2021” نیز بازی کرده است.

لی جو بین در نقش جونگ جی یون

داستان سریال کره ای عشق قراردادی ۲۰۲۲ / سریال کره ای عشق قراردادی

لی جو بین یکی دیگر از بازیگران سریال کره ای عشق قراردادی است. اخیرا او را در سریال مانی هیست کره ای 2022 دیدیم. از دیگر آثاری که لی جو بین در آن‌ها بازی کرده است می‌توانیم سریال “Be Melodramatic 2019” و سریال “Find Me in Your Memory 2020” را نام ببریم.

جین کیونگ در نقش مادام یو

بازیگران سریال کره ای عشق قراردادی / خلاصه ی سریال Love in Contract 2022

جین کیونگ آخرین بار نقش ته سومی، مادر وو یونگ وو را در سریال وکیل وو خارق العاده 2022 بازی کرد. این بازیگر همچنین در سریال “Dr. romantic 2016” و سریال “MelanCholia 2021” حضور دارد.

بررسی سریال کره ای عشق قراردادی ۲۰۲۲

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه ی سریال Love in Contract 2022 گفتیم، شغل چوی سانگ اون بستن قراردادهای ازدواج است. او نقش همسر مشتریانش را بازی می‌کند و اگر لازم باشد حتی این ازدواج را ثبت می‌کند. او در 13 سال گذشته همیشه مشغول این کار بوده است و با اینکه هنوز سی سالش هم نشده، 12 بار طلاق گرفته است.

او با گوانگ نام یکی از مشتریان سابق خود که همجنس گراست، زندگی می‌کند و این دو دوستان خوبی برای هم هستند. آن‌ها تصمیم دارند پس از به اتمام رسیدن قرارداد ازدواج سانگ اون با جونگ جی هو، به کانادا بروند و زندگی جدیدی را آغاز کنند. جی هو بهترین مشتری 5 سال اخیر سانگ اون است. او به مدت 5 سال، همیشه در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه شام را با سانگ اون می‌خورد. همین! او از اولین روزی که ازدواجشان را ثبت کرده‌اند به چوی سانگ اون گفته بود که می‌خواهد در روزهای مشخص شده با هم شام بخورند و این قرارداد 5 سال ادامه داشته است. سانگ اون هیچ اطلاعاتی از این مشتری مرموز ندارد.

در سمت دیگر ماجرای سریال کره ای عشق قراردادی ، دلیل تلاش بی‌وقفه سانگ اون در سیزده سال گذشته را می‌بینیم. واریز پول به حساب زنی که به عنوان یو مادام از او یاد می‌شود. کسی که سانگ اون نسبت به او حساس است و درد و رنج زیادی از سمت این زن به سانگ اون وارد شده.

سانگ اون در کودکی پدر و مادرش را از دست می‌دهد. هنگامی که در پرورشگاه زندگی می‌کرد، زنی او را به سرپرستی می‌گیرد و با او مانند پرنسس‌ها رفتار می‌کند. اما دلیلی غیرقابل باور پشت تمام آموزش‌ها و رفتارهای ویژه یو مادام با سانگ اون وجود دارد. او به عنوان تنها دختر یک خانواده ثروتمند، (اینا گروپ) به سرپرستی گرفته شده است تا به عنوان مهم‌ترین پروژه این گروه، در آینده با پسر ارشد یکی دیگر از خانواده‌های ثروتمند در کره ازدواج کند. او برای اینکه به همسری ایده‌آل تبدیل شود آموزش دیده است. اما در روز ملاقاتش با خانواده کانگ، همه چیز را بهم می‌ریزد، مراسم نامزدی با بزرگترین پسر این خانواده را کنسل می‌کند و تصمیم می‌گیرد تنها و مستقل زندگی کند.

در شب ملاقات خانواده‌ها، کوچکترین پسر خانواده کانگ، هه جین نیز حضور دارد. پسری دبیرستانی که پس از دیدن جیمی (سانگ اون در زمان زندگی به عنوان دختر خانواده اینا گروپ، به عنوان جیمی شناخته می‌شد) تصمیم می‌گیرد راهش را از خانواده‌اش جدا کند و حالا بازیگری معروف است و این حقیقت که از خانواده‌ای ثروتمند است را مخفی نگه داشته. هه جین در تمام 13 سال گذشته، به دنبال سانگ اون عشق اول خود بوده است، تا اینکه به مجتمع جدیدی نقل مکان می‌کند که محل زندگی جونگ جی هو است و آن‌جا جیمی را ملاقات می‌کند. البته به عنوان همسر جونگ جی هو، همسایه طبقه پایین خودش.

سریال کره ای عشق قراردادی / سریال Love in Contract 2022

هه جین کم کم متوجه می‌شود همه چیز درباره این زوج عجیب است، تا اینکه به شغل جیمی پی می‌برد و متوجه می‌شود ازدواج جیمی و مرد مرموز همسایه تنها یک قرارداد است. هه جین طی یک حادثه غیرمنتظره به تمام رسانه‌ها اعلام می‌کند قرار است ازدواج کند و از جیمی کمک می‌خواهد، و اینگونه مثلث عشقی سریال پیچیده‌تر از همیشه می‌شود.

همان طور که سانگ اون درحال انجام کارهای لازم برای سفرش به کانادا است، طی یک اتفاق غیرمنتظره یو مادام بخاطر یک پرونده سازی و درگیری در یک کلاهبرداری به زندان می‌افتد. سانگ اون درکنار تمام ناراحتی‌هایی که از یو مادام دارد، او را مادر خود می‌داند و نمی‌تواند از این اتفاق چشم پوشی کند. او مجبور می‌شود تمام پولی که در این سال‌ها جمع کرده بود، برای آزاد کردن مادام یو خرج کند و حالا دیگر نمی‌تواند به کانادا برود.

در حین تمام این ماجراهای سریال کره ای عشق قراردادی ، برای سانگ اون اتفاق غیر منتظره‌ای رخ داده است. او به جونگ جی هو علاقه دارد! مشتری ساکتی که هیچ‌گاه در این 5 سال با او صحبتی نکرده اما همیشه سه شب در هفته شام را کنار هم خورده‌اند. سانگ اون احساس می‌کند به طرز عجیبی به این مشتری وابسته شده، اما چیزی به اتمام قراردادشان و طلاق گرفتنش نمانده است.

چه چیزی باعث می‌شود تماشای سریال Love in Contract 2022 سرگرم کننده و دل‌چسب شود؟ نمایش تغییر آهسته شخصیت جونگ جی هو، فرد درونگرا و ساکت ماجرا. جونگ جی هو یک قاضی در بخش خانوادگی دادگاه سئول است. چند سال پیش طلاق گرفته، رفتاری بسیار سرد و بی‌تفاوت نسبت به تمام آدم‌ها دارد و در محل کار همه او را فردی عجیب می‌دانند! یادتان است گفتیم سانگ اون 12 بار طلاق گرفته است؟ فکر می‌کنید جونگ جی هو چگونه با سانگ اون آشنا شده و حالا 5 سال از قرارداد و ازدواجشان می‌گذرد؟ بله درست حدس زدید، در دادگاه! جی هو قاضی چندین طلاق سانگ اون بوده است. از آنجایی که این طلاق‌ها از نظرش مشکوک بودند، کمی درباره چوی سانگ اون تحقیق می‌کند، و متوجه شغل این زن می‌شود.

بررسی سریال Love in Contract 2022 / معرفی سریال کره ای عشق قراردادی ۲۰۲۲

جونگ جی هو که بخاطر رفتارهای سردش درگیر شایعاتی در محل کارش شده است، از سانگ اون کمک می‌خواهد و این دو کم کم بیشتر به هم نزدیک می‌شوند. آن‌ها به این واقعیت که به یکدیگر علاقه دارند پی می‌برند و تصمیم می‌گیرند بیشتر هکدیگر را بشناسند. اما در طول این مسیر مشکلات فراوانی رخ می‌دهد. از تلاش‌های دوباره یو مادام برای ازدواج جیمی با خانواده کانگ تا بازگشت ناگهانی همسر سابق جی هو به عنوان وکیل شخصی کانگ هه جین.

از آنجایی که ژانر سریال کره ای عشق قراردادی کمدی-رمانتیک است، ماجراهای درام آنقدری به سمت تلخی و تاریکی پیش نمی‌روند که فضای سریال سمی شود. حتی کانگ هه جین نیز به عنوان شخصیت مکمل و نقش دوم فردی ایده‌آل است که هیچ‌گاه به مردی آزاردهنده تبدیل نمی‌شود و همیشه شادی و خوشبختی جیمی را مهم‌تر از هرچیز دیگری درنظر می‌گید. هه جین شاید یکی از دوست داشتنی‌ترین و مظلوم‌ترین نقش مکمل‌های سال 2022 باشد. از آنجایی که تعداد قسمت های سریال کره ای عشق قراردادی 16 قسمت است، به راحتی سرگرم کننده باقی می‌ماند. فکر می‌کنید انتهای این ماجرا به کجا ختم شود؟ سانگ اون و جی هو می‌توانند مشکلات را پشت سر بگذارند و یک زندگی عادی را در سریال Love in Contract 2022 آغاز کنند؟

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال Love in Contract 2022 همراهتان بودیم. اگر هنوز این درام را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود سریال کره ای عشق قراردادی 2022، از تماشای یک سریال کمدی-رمانتیک شیرین و سرگرم کننده لذت ببرید. اگر این درام را تماشا کرده‌اید نظر خود را درباره آن با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
الی
.
11 آذر 1402، 22:56
پاسخ
0
0
نقدتو دوست داشتم مرسی بیگ👍مین یانگ
avatar
الی
.
23 آبان 1402، 12:10
پاسخ
0
0
نقدت خوب بود استفاده کردم مرسی مین یونگ انصافا محشره عالی بازی میکنه کاش با جونهو و هیونگ شیکم بازی کنه تا سنش بالاتر نرفته کالای عالی میشن مث ووکی🥰
avatar
ثنا
.
20 آبان 1401، 23:44
پاسخ
0
2
این سریال فوق العاده زیباست و پایان و داستان خوبی هم داره،اگه دنبال یه رمانتیک پر از زیبایی و عشق هستین حتما ببینید. انتخاب لباس بازیگر ها هم فوق عالی هست.
avatar
الی
.
23 آبان 1402، 12:18
پاسخ
0
2
@ثنا
حتما 👍 ولی با قیافه گو کیونگ پیو حال نمیکنم وحشتناکه😝 بخاطر مین یانگ میبینم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402