آموزش تصویری مخفی کردن تگ در اینستاگرام

مخفی کردن تگ در اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با مخفی کردن تگ در اینستاگرام، می‌توانید منشن خود را در استوری به‌صورت نامرئی دربیاورید. در این صورت به‌جز فرد منشن شده، هیچکس دیگری در اینستا از وجود تگ با خبر نمی‌شود. با آموزش نحوه انجام این کار، همراه ما باشید.

با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی، اصطلاحات مربوط به آن‌ها نیز به همان اندازه گسترش پیدا کردند. مانند منشن، تگ و کولب. اما یک اصطلاح دیگر که شاید کمتر آن را شنیده باشید، Soft tagging است که از آن به‌عنوان تگ نامرئی نیز یاد می‌شود. این اصطلاح بیشتر در مورد اینستا استفاده می‌شود اما تقریبا در تمام شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد. اصطلاحی که برای مخفی کردن برچسب‌ها و منشن‌ها استفاده می‌شود. اما چگونه در اینستا تگ مخفی کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه با آموزش مخفی کردن تگ در اینستاگرام، همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

آموزش مخفی کردن تگ در استوری اینستاگرام

Soft tagging یا منشن مخفی در اینستا، به اضافه کردن لینک حساب کاربری یک کاربر در این شبکه اجتماعی با مخفی کردن تگ گفته می‌شود. همانطور که می‌دانید، در بیشتر شبکه‌های اجتماعی شما با اضافه کردن @ در ابتدای نام کاربری افراد، می‌توانید آن‌ها را همراه با آدرس حسابشان، تگ کنید. در حالت عادی، سایر کاربران می‌توانند این تگ را مشاهده و با کلیک روی آن، به صفحه آن کاربر هدایت شوند.

اما این موضوع سبب می‌شود بسیاری از کاربران به صفحه کاربری که تگ کرده‌اید بروند. موردی که شاید همه از آن خوششان نیاید؛به همین خاطر از طریق تگ نامرئی اینستاگرام، می‌توانید بدون این که سایر کاربران مزاحمتی برای یک کاربر ایجاد کنند، کاربر مدنظرتان را تگ کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به روش های تگ مخفی در اینستا بپردازیم.

1. آموزش مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام استوری با خارج کردن آن‌ها از کادر

اولین روش تگ كردن مخفی در استوری اينستاگرام، خارج کردن آن از کادر تصویر است. ابتدا منشن یا منشن‌های موردنظرتان را به استوری اضافه کنید و سپس روی Done بزنید.

مخفی کردن تگ در اینستاگرام

حالا مثل همیشه، برای تغییر موقعیت منشن، انگشتتان را روی آن نگه دارید. اما این بار انگشتتان را به سمت خارج از قاب بکشید تا منشن دیگر قابل مشاهده نباشد. شاید چند بار اول موفق نشوید ولی بعد از چندین بار، می‌توانید منشن را کاملا از کادر خارج کنید.

منشن مخفی در اینستا

برای این که کارتان راحت‌تر شود، بهتر است با یک حرکت سریع، انگشتتان را به سمت راست یا چپ بکشید. در غیر این صورت ممکن است بخش آخر یا اول منشن همچنان قابل مشاهده باشد.

2. استفاده از یک استیکر؛ چگونه در اینستاگرام استوری مخفی تگ کنیم؟

مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام با استفاده از یک استیکر نیز امکان‌پذیر است. ابتدا منشن را اضافه کنید.

منشن مخفی در اینستا

سپس روی آیکون استیکر بزنید و یک استیکر با پس‌زمینه غیرشفاف انتخاب کنید. برخی استیکرها دارای فرمت‌های مختلفی هستند که می‌توانید استفاده کنید. بعد از این که فرمت مدنظرتان را انتخاب کردید، روی Done بزنید.

تگ نامرئی اینستاگرام

حالا انگشتتان را روی استیکر نگه دارید و آن را روی منشنی که می‌خواهید مخفی کنید بگذارید.

3. استفاده از یک پست برای پنهان گردن تگ در اینستاگرام؛ چگونه تگ مخفی کنیم؟

اگر می‌خواهید یک پست را از طریق استوری خودتان به‌اشتراک بگذارید، می‌توانید با این روش هم یک منشن را مخفی کنید و حتما لازم نیست از یک استیکر، کمک بگیرید. کافی است ابتدا پست را در استوری قرار دهید و سپس منشن را اضافه کنید.

مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام

حالا انگشتتان را روی پست نگه داشته و آن را روی منشن اینستا خود قرار دهید تا مخفی شود.

4. نحوه مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام با کوچک کردن آن‌ها

روش بعدی برای مخفی کردن تگ در استوری اینستاگرام، کوچک کردن آن است. این روش البته بیشتر در نسخه iOS جواب می‌دهد تا اندروید. کافی است پس از اضافه کردن منشن یا هشتگ، با استفاده از انگشتانتان، آن را کوچک کنید. برای انجام این کار باید درست مانند زمانی که از حالت زوم خارج می‌شوید، دو انگشت خود را روی هشتگ به دوطرف مخالف بکشید.
تگ مخفی در اینستا
در نسخه iOS، هشتگ آنقدر کوچک می‌شود که اصلا قابل دیدن نیست اما در نسخه اندروید، هشتگ شما با وجود این که کوچک می‌شود اما همچنان قابل دیدن است. می‌توانید رنگ آن را تغییر داده و با رنگ پس‌زمینه تصویر هماهنگ کنید تا کاملا مخفی شود.

5. آموزش مخفی کردن تگ با همرنگ کردن آن با استوری

آخرین روشی که برای منشن مخفی در استوری اینستا می‌توانید از آن استفاده کنید، همرنگ کردن منشن با یک بخش از استوری است. مثلا اگر یک قسمت از تصویر استوری شما کاملا مشکی است، می‌توانید هشتگ را نیز به رنگ مشکی بنویسید و سپس آن را به قسمت مشکی داخل عکس انتقال دهید.

تگ نامرئی اینستاگرام

اما اگر رنگ مدنظرتان را پیدا نکردید، با استفاده از ابزار انتخاب رنگ، رنگ قسمت موردنظر تصویر را انتخاب و سپس هشتگ را بنویسید.

6. پنهان گردن تگ در پست اینستا

در پست‌ها دست شما برای استفاده از تگ روح اینستاگرام، تا حدود زیادی بسته است. بیشتر کاربران داخل کپشن پست، هشتگ یا تگ مدنظرتان را قرار می‌دهند که توسط همه کاربران قابل مشاهده است. در عوض می‌توانید کاربرد مدنظرتان را در بخش کامنت‌ها و یا در یک Reply تگ کنید تا کمتر قابل مشاهده باشد.

سوالات متداول

1. چگونه در استوری تگ را مخفی کنیم؟

در استوری می‌توانید یک استیکر را روی تگ قرار دهید و آن را مخفی کنید. همچنین می‌توانید تگ را تا اندازه غیرقابل تشخیصی کوچک کنید یا آن را به خارج از قاب تصویر انتقال دهید. راه آخر نیز، همرنگ کردن تگ با رنگ تصویر استفاده شده در استوری است.

2. چگونه تگ مخفی در استوری را پیدا کنیم؟

اگر کاربری شما را تگ کرده باشد، یک نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید. در غیر این صورت اگر با استفاده از روش‌های بالا، یک کاربر از تگ نامرئی استفاده کرده باشد، راهی برای مشاهده آن در اینستاگرام وجود ندارد.

سخن پایانی

مخفی کردن تگ در اینستاگرام با استفاده از روش‌های بالا امکان‌پذیر است. با این روش‌ها می‌توانید بدون خراب کردن یک تصویر زیبا یا نمایش نام کاربری یک کاربر و هشتگ، از منشن‌ها و تگ‌ها در استوری خود استفاده کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402