معرفی سریال پرچم ما یعنی مرگ (Our Flag Means Death) + خلاصه داستان

معرفی سریال پرچم ما یعنی مرگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال پرچم ما یعنی مرگ به عنوان یکی از عناوین ژانر ماجراجویی در سال ۲۰۲۲ توانست شناخته شود. در این نوشته نگاهی خواهیم داشت به سریال Our Flag Means Death 2022. با پلازا همراه باشید.

بحران میانسالی، همیشه موضوع جذابی برای ساخت آثار سینمایی بوده. در بسیاری از از این آثار، با نگاهی تراژیک به این موضوع پرداخته می‌شود. اما در سریال Our Flag Means Death 2022، شخصیت اصلی داستان برای مواجه شدن با بحران میانسالی‌اش تصمیم می‌گیرد که به دزد دریایی تبدیل شود! به نظرتان تا همینجا به اندازه کافی عجیب غریب نبوده؟ چالش‌های این فرد با خدمه کشتی‌اش و تلاش‌هایش برای جا انداختن خود در میان آنها، موقعیت‌های کمدی زیادی را به وجود می‌آورد. در ادامه با توضیحات کامل‌تر به معرفی سریال پرچم ما یعنی مرگ ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت.

در اینجا می‌توانید تریلر سریال پرچم ما یعنی مرگ ۲۰۲۲ را تماشا کنید.

فهرست مطالب:

داستان سریال پرچم ما یعنی مرگ ۲۰۲۲

این سریال بر اساس ماجراهای واقعی دزد دریایی‌ای در قرن هجدهم، به نام استد بونت است. استد فرد بسیار ثروتمندی بود که دچار بحران میانسالی می‌شود و تصمیم می‌گیرد که با انجام یک معامله، تبدیل به یک دزد دریایی و ناخدای کشتی دزدان دریایی Revenge ‌شود.

سریال Our Flag Means Death 2022

استد شدیدا تلاش می‌کند تا احترام خدمه شورشی کشتی‌اش را بدست بیاورد و این کار برای او امر مشکلی است، اما سرنوشت او بعد از برخورد با شخصی به نام کاپیتان ریش سیاه تغییر می‌کند. حالا استد و خدمه‌اش باید تلاش کنند تا کشتی خود را جمع و جور کرده و از زندگی در دریاهای آزاد جان سالم به در ببرند.

بازیگران سریال Our Flag Means Death 2022

در ادامه با معرفی بازیگران سریال پرچم ما یعنی مرگ، نگاهی به بیوگرافی و شخصیت‌هایی که آنها در سریال در نقششان ظاهر شده‌اند خواهیم داشت.

ریس داربی در نقش استد بونت

سریال پرچم ما یعنی مرگ

ریس داربی (Rhys Darby) متولد 21 مارچ 1974، بازیگر و کمدین نیوزیلندی است. او با بازی در فیلم Yes Man در کنار جیم کری توانست به شهرت برسد و بعدها نیز در فیلم‌های What Do We Do in the Shadows و Jumanji: Welcome to the Jungle نیز نقش آفرینی کرد.

داربی در این سریال ماجراجویی در نقش استد بونت، که یک دزد دریایی حقیقی بود نقش آفرینی کرده. استد از ازدواج و زندگی معمولیش خسته شد و به همین خاطر تصمیم گرفت که با اینکه هیچ استعدادی در دزد دریایی بودن نداشت، کشتی‌ای خریده و خدمه‌ای را استخدام کند تا در دریاها به ماجراجویی بپردازد.

همچنین بخوانید :

تایکا وایتیتی در نقش ریش سیاه

سریال Our Flag Means Death 2022

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) متولد 16 اوت 1975 کمدین، کارگردان و فیلمساز نیوزیلندی است. عمده شهرت او برای کارگردانی و بازی در فیلم Thor: Ragnarok است اما وایتیتی در سال 2003 برای بخش بهترین فیلم کوتاه اسکار با فیلم Two Cars One Night نامزد جایزه شود. او در سال 2019 برای فیلم Jojo Rabbit جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی اسکار را از آن خود کند.

وایتیتی در سریال پرچم ما یعنی مرگ در نقش کاپیتان ریش سیاه ظاهر شده. ریش سیاه کاپیتان و دزد دریایی حقیقی بود که شهرت بسیار زیادی داشت و معتقد بود که این شهرت، زندگیش را بیش از اندازه برایش آسان کرده. داستان استد بونت برای او بسیار مجذوب کننده بود و به همین خاطر تصمیم گرفت که استد را در مسیرش همراهی کند.

ایون برمنر در نقش نیتینیل باتنز

سریال Our Flag Means Death 2022

ایون برمنر (Ewen Bremner) متولد 23 ژانویه 1972، بازیگر اسکاتلندی است. از مشهورترین نقش آفرینی‌های او می‌توان به بازی در فیلم‌های Julien Dunkey-Boy، فیلم Naked و First Cow اشاره کرد. برمنر جز بازیگران اصلی فیلم مشهور Trainspotting نیز بود.

برمنر در سریال Our Flag Means Death 2022 در نقش نیتینیل باتنز ظاهر شده. او فرد مورد اعتماد استد برای مشاوره گرفتن است و می‌تواند با مرغ‌های دریایی صحبت کند.

کریستین نارن در نقش جان فینی

سریال Our Flag Means Death 2022

کریستین نارن (Kristian Nairn)، متولد 25 نوامبر 1975، بازیگر و موزیسین اهل ایرلند شمالی است. او با بازی در سریال Game of Thrones و ایفای نقش یکی از شخصیت‌های فرعی به نام هودور، به یکی از چهره‌های محبوب این سریال تبدیل شود.

در این سریال، نارن در نقش جان وینی ایفای نقش کرده. یکی از اعضای خدمه کشتی انتقام که عاشق آتش بازی است.

کان اونیل در نقش ایزی

کان اونیل (Con O ‘Neill) متولد 15 آگوست 1966، بازیگر انگلیسی است. عمده شهرت او برای ایفای نقش در تئاتر Blood Brothers و کسب نامزدی جایزه Tony برای نقش آفرینی‌اش در این تئاتر است. کان اونیل در فیلم The Batman و سریال The Chernobyl هم حضور داشته.

اونبل در سریال Our Flag Means Death 2022 در نقش ایزی، یار قابل اعتماد و دست راست ریش سیاه حاضر شده است.

از دیگر بازیگران سریال پرچم ما یعنی مرگ که در نقش مکمل ظاهر شده‌اند می‌توان به افراد زیر اشاره کرد:

  • فرد آرمیسین (Fred Armisen) در نقش اسپانیش جکی
  • بوریس مک گیور (Boris McGiver) در نقش پدر استد
  • نیک کرول (Nick Kroll) در نقش گابریل
  • ویل آرنت (Will Arnett) در نقش کالیکتو جک

نقد سریال پرچم ما یعنی مرگ

میانگین نمرات تعداد قسمت های سریال پرچم ما یعنی مرگ در وبسایت IMDB تا به الان 7.8 ثبت شده. این سریال از وبسایت راتن تومیتوز نمره 92 و از وبسایت متاکریتیک نمره 70 را کسب کرده است. در ادامه با نگاهی به نمرات سریال Our Flag Means Death 2022 بر روی وبسایت متاکریتیک، تعدادی از نقدهای این سریال را می‌خوانیم.

Collider/ کارلی لین: 100

با سریالی رو به رو هستیم که بسیار خوش ساخت است و از نظر کمدی هم بسیار غنی است. ترکیب کمدی و صداقت، به‌ویژه بین آن دسته از افرادی که هنوز در تلاش برای کشف واقعی‌ترین نسخه‌های خود هستند، از نمونه چیزهایی است که پرچم ما یعنی مرگ به خوبی آن را نشان می‌دهد.

The Daily Beast/ نیک شیگر: 80

هیچ یک از این شخصیت‌ها فوراً برجسته نمی‌شوند، ولی هرچقدر که سریال جلوتر می‌رود و ما با شخصیت‌ها بیشتر آشنا می‌شویم، سرگرم‌کننده‌تر می‌شوند، و بیننده به آینده سفر آنها امیدوارتر می‌شود.

سریال پرچم ما یعنی مرگ

Paste Magazine/ آنی لیونز: 77

جنکینز سعی می‌کند معنای یافتن شادی از طریق اتفاقات غیرمنتظره را با استفاده از ترکیب کردن ژانرهای مختلف در این سریال به نمایش بگذارد. در فصل اول گنج دفن شده کاملاً کشف نمی‌شود، اما با پایانی تأثیرگذار، Our Flag Means Death مسیر خود را در جهت درست ترسیم می‌کند.

IndieWire/ بن تریورز: 75

پویایی بازیگران این سریال هنوز آنطور که باید ادغام نشده است، اگرچه بازیگران نقش مکمل به ویژه سامسون کایو، جوئل فرای و ویکو اورتیز، شخصیت‌های متمایز و فریبنده‌ای را ایجاد می‌کنند. برای یک مجموعه کمدی که مربوط به محل کار است (سبکی از کمدی)، این سریال از پس چالش‌هایی که در مسیرش وجود داشته به خوبی بر آمده است.

TV Guide/ تیم سورت: 60

وقتی ریش سیاه و خدمه‌اش ظاهر می‌شوند، همه چیز در سریال ریتم خوبی به خود می‌گیرد و تضاد لازم را بین دزدان دریایی واقعی و دسته‌ای که با آن‌ها شروع می‌کنیم، ایجاد می‌کند، اما با وجود شخصیت‌های قوی‌تر بهتر پرداخته شده خدمه ریش سیاه، تنها این نکته برجسته می‌شود که خدمه اصلی سریال به خوبی طراحی و شخصیت پردازی نشده‌اند.

The Playlist/ برایان تالریکو: 58

پرچم ما به معنای مرگ است در پنج اپیزود اولش سعی می‌کند که لحن مخصوص به خود را پیدا ‌کند، اما در نیم فصل دوم به نظر می‌آید سریال دچار سردرگمی می‌شود. در نهایت، در این سریال به اندازه کافی لحظات سرگرم کننده و بازیگران با استعداد وجود دارد که یک بار در هفته بتوان با کمدیش سرگرم شد.

RogerEbert.com/ نیک آلن: 40

پرچم ما یعنی مرگ یا دارد خیلی سخت تلاش می‌کند یا به اندازه کافی تلاش نمی‌کند. روند سریال شبیه به نوعی آزمایش کمیک است که باید برای بازیگران و فیلمسازانش سرگرم کننده بوده باشد، در حالی که کنار آمدن با این ریتم برای بیننده کار مشکلی خواهد بود.

همچنین بخوانید :

نکات جالب سریال پرچم ما یعنی مرگ

  • در حالی که ریس داربی و تایکا وایتیتی در لحظات دراماتیک به فیلمنامه پایبند بودند، اما هنوز لحظاتی در سریال وجود دارد که بداهه پردازی است. وایتیتی تایید کرد که صحنه رستوران و همچنین لمس پا، هر دو بداهه بوده‌اند.
  • نسخه جوان‌تر استید بونت توسط پسر خود ریس داربی، تئو داربی، بازی می‌شود.

سریال پرچم ما یعنی مرگ

  • در سال 1717، استید بونت 29 ساله بود و تا تولد 31 سالگی خود زنده نماند. ریس داربی در زمان تولید سریال 47 سال داشت.
  • سکانس‌های مربوط به کشتی انتقام، بر روی یک کشتی به اندازه واقعی ضبط شده بود که می‌توانست آن را جدا کرده و روی کیسه‌های هوا قرار دهد تا در حین فیلمبرداری به عقب و جلو حرکت کند. مناظر اقیانوسی بر روی دیوارهای LED نمایش داده شد (به گفته منابع، حداقل یک بازیگر به نام سامبا شوته در هفته اول دریازده شد). بازیگران هرگز در حین تولید، به جز هنگام فیلمبرداری در سواحل، پا روی آب نگذاشتند.
  • زمانی که ایزی، استد را ملاقات کرد 16 سال داشت. بازیگر ایفا کننده او، کان اونیل در زمان ضبط سریال ۵۵ سالش بود
  • خدمه استد بونت در واقع بین 70 تا 80 نفر بودند.
  • تعداد قسمت های سریال پرچم ما یعنی مرگ، 10 قسمت است.
  • سریال برای فصل دوم تمدید شده.

سخن پایانی

سریال پرچم ما یعنی مرگ به عنوان یکی از سریال‌های کمدی سال ۲۰۲۲ بسیار موفق عمل کرد و توانست مخاطبین زیادی را به خود جلب کند. آیا شما این سریال را تماشا کرده‌اید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402