تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس

تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس به‌منظور بالابردن هرچه بیشتر کیفیت محصولات به کار برده می‌شود. کفش‌های آدیداس در انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند که برای هرکدام از زیره و روی‌های آنها تکنولوژی خاصی به کار رفته است. هنگام خرید کتونی بهتر است با انواع تکنولوژی‌های استفاده شده در ساخت کفش آدیداس آشنایی داشته باشید تا بتوانید کفشی مناسب خریداری کنید.

تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس به‌منظور بالابردن هرچه بیشتر کیفیت محصولات به کار برده می‌شود. کفش‌های آدیداس در انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند که برای هرکدام از زیره و روی‌های آنها تکنولوژی خاصی به کار رفته است. هنگام خرید کتونی بهتر است با انواع تکنولوژی‌های استفاده شده در ساخت کفش آدیداس آشنایی داشته باشید تا بتوانید کفشی مناسب خریداری کنید. تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این تکنولوژی‌ها آشنایی پیدا کنید.

فهرست عناوین مطلب:

جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس

در جدیدترین مدل کفش‌های آدیداس از تکنولوژی استفاده شده است که باتوجه به آناتومی پای ورزشکار و رشته ورزشی او این کفش طراحی می‌شود. در واقع می‌توان گفت adidas strung اولین کفشی است که برای هر ورزشکار کدگذاری شده است. قسمت رویه این نوع کفش دارای فناوری جدید در دو رنگ زرد و قرمز و با شکل پیله طراحی شده است. نخ‌ها به‌وسیله ربات‌های بافنده باهدف محافظت از انگشتان پا و قسمت‌های میانی آن‌ها و هم چنین راحت بودن حرکت پاها بافته می‌شود. این مدل کفش تحولی بسیار مهم در صنعت ساخت کفش است.

هنگام خرید کتونی adidas strung اگر به زیره کفش توجه کنید متوجه سه‌بعدی بودن آن خواهید شد.  این ویژگی با آناتومی کف پای ورزشکار بسیار متناسب و سازگار است. این نوع کفش دارای زیر نرمی هستند که مانع آسیب رسیدن به پاهای ورزشکار خواهد شد. تکنولوژی ساخت این نوع کفش به این صورت است که به طور کامل مشخصات پای ورزشکار را به ربات داده و ربات شروع به بافتن کفش متناسب می‌کند.

مواد به کار رفته در انواع آدیداس

برای شناخت تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس لازم است ابتدا با انواع قسمت‌های تشکیل‌دهنده کفش و مواد سازنده آنها آشنا شوید. کفش‌های کتونی آدیداس به طور کلی از سه بخش زیره، قسمت بالایی و زیره میانی تشکیل شده‌اند که برای ساخت هرکدام از این قسمت‌ها از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌شود. قسمت رویه کفش آدیداس به دلیل اینکه در معرض دید است معمولاً از چرم یا مش با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شود. زیره کفش بیشترین نقش را در نگهداری کردن از پا دارد؛ بنابراین هنگام خرید کتونی حتما به زیره کفش دقت کنید. در تکنولوژی‌های ساخت زیره کفش از مواد زیر استفاده می‌شود:

 فیلایت

فیلایت از ترکیب کردن PU و فیلون به دست می‌آید که با قالب‌گیری این مواد، زیره کفش تولید می‌شود. در این مواد تمامی مزیت‌های هر دو زیره PU و فیلون در زیره کفش وجود دارد. ترکیب این دو ماده در کم‌شدن وزن کفش بسیار مؤثر است.

فیلون

فیلون ماده‌ای بسیار انعطاف‌پذیری است که از گلوله‌های کوچک و بسیار نرم EVA ساخته شده است. مواد موردنظر ساخت این نوع زیره را پس از فشرده کردن وارد قالب کرده و با گرما دادن به آن مواد را منبسط کرده و زیره را تولید می‌کنند.

پلی‌اورتان

نام دیگر ماده پلی‌اورتان، PU است که با توجه به تراکم بالایی که دارد بسیار بادوام است. کفش‌هایی که از این ماده برای ساخت آنها استفاده می‌شود با وجود داشتن دوام زیاد، وزن بالایی نیز داشته و میزان انعطاف‌پذیری آن‌ها کمتر است.

 اوا

اوا ماده‌ای از پیش‌تولید شده به شکل ورقه است که میزان نرمی و انعطاف‌پذیر آن مناسب بوده و دارای وزن سبکی است. از این تکنولوژی به‌تنهایی در ساخت زیره کفش استفاده نمی‌شود. این ماده را به کمک روش‌های بالشتک گذاری به میزان قابل‌توجهی تقویت می‌کنند.

تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس zx

تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس zx

تکنولوژی های به کار رفته در کتونی ادیداس zx سبب بالا رفتن میزان کیفیت کفش می‌شوند. این مدل کفش بیشتر مخصوص ورزشکاران رشته دو هستند. شرکت آدیداس این نوع کتونی را با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و باکیفیت تولید کرده‌اند. اصلی‌ترین مواد در ساخت این مدل کفش، مش است. فواید این مدل کفش  شامل موارد زیر هستند:

  • قسمت جلویی کفش از چرم باکیفیت نبوک استفاده شده که ظرافت بی‌نظیر به کفش‌ها می‌دهد. این تکنولوژی سبب شده تا این مدل کفش در ورزش‌ها و پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت و چندساعته پاها عرق نکنند.
  • در این مدل کفش از تکنولوژی EVA استفاده شده است که عایق حرارتی بسیار مناسبی بوده و وزن کفش را تا مقدار قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان این نوع کفش را در تمامی فصل‌ها استفاده کرد.
  • برای ساخت زیره کفش zx از تکنولوژی Torsion استفاده شده است. این به معنی استفاده از لاستیک مقاوم و طبیعی برای ساخت زیره کفش است. دلیل استفاده از این تکنولوژی برقراری ارتباط میان پاشنه و پنجه به‌منظور محافظت از قوس پا است. این تکنولوژی سبب بهبود میزان عملکرد فرد در هنگام انجام حرکات ورزشی می‌شود.

مهم‌ترین عاملی که هنگام خرید کتونی zx که باید به آن توجه کنید سری این مدل کفش است. قیمت این مدل کفش با توجه به تکنولوژی ساخت و سری آن تعیین می‌شود.

تکنولوژی های به کار رفته در رویه کتونی آدیداس

از تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس در ساخت رویه این کفش‌ها نیز استفاده می‌شود. انواع این تکنولوژی‌ها عبارت‌اند از:

تکنولوژی آدیداس کلیما کول: استفاده از تکنولوژی ADIDAS CLIMACOOL برای خشک ماندن و خنک‌کردن کفش‌ها بسیار مؤثر است. تهویه در کفش‌هایی که از این تکنولوژی در ساخت آنها استفاده شده است به‌صورت 360 درجه بوده که سبب انتقال رطوبت داخل کفش به رویه آن می‌شود.

تکنولوژی آدیداس کلیماپروف: کفش‌های آدیداسی که در ساخت آنها از تکنولوژی ADIDAS CLIMAPROOF استفاده شده است با خارج‌کردن تعریق داخل کفش‌ها به بیرون و ممانعت از ورود آب باران به داخل کفش، پاها را همواره خشک نگه می‌دارند. در واقع می‌توان گفت این تکنولوژی عایق حرارتی بسیار مناسبی را برای کفش فراهم می‌کند.

تکنولوژی آدیداس آدیپرن: شرکت آدیداس به‌منظور محافظت از پاشنه پا، کفشی با تکنولوژی ADIDAS ADIPRENE طراحی کرده است. در این تکنولوژی برای ساخت پاشنه کفش از لاستیکی مخصوص استفاده شده است که ضربات منتقل شده از طرف زمین را خنثی می‌کند.

تکنولوژی آدیداس تورژن سیستم: تکنولوژی ADIDAS TORSION SYSTEM فناوری است که در ساخت کفش آدیداس به‌صورت ساپورت دوتکه‌ای استفاده می‌شود. این تکنولوژی سبب شده که کفش از پای ورزشکار حمایت کند و به‌هیچ‌عنوان حرکات ورزشکار را محدود نکند.

تکنولوژی آدیداس پاور پالس: فوتبالیست‌ها هنگام خرید کتونی آدیداس برای تقویت شوت‌های خود می‌توانند کفش‌های با تکنولوژی ساخت ADIDAS POWERPULSE انتخاب کنند. این تکنولوژی به کمک یک راستا کردن انرژی هنگام شوت زدن به توپ، سبب افزایش میزان انرژی وارد شده به توپ می‌شود.

تکنولوژی آدیداس آدی تاف: در تکنولوژی ADIDAS ADITUFF از مواد آدی تاف برای مقاوم کردن قسمت‌هایی از کفش که در معرض سایش بیشتری قرار دارند استفاده می‌شود. کفش‌های آدیداسی که از این تکنولوژی برای ساخت آنها استفاده شده است حدود سه برابر میزان مقاومت آنها افزایش ‌یافته است؛ بنابراین اگر قصد خرید کتونی با مقاومت بالا را دارید کفش آدیداس آدی تاف بهترین انتخاب برای شما است.

تکنولوژی آدیداس کوییک استرایک: تکنولوژی ADIDAS QUICKSTRIKE یکی از تکنولوژی ‌های به ‌کار رفته در کتونی آدیداس است که دارای خاصیت ضدسایش بسیار بالا است و از آن در کف کفش استفاده می‌کنند. این پارچه از لاستیک تولید شده از کربن ساخته می‌شود که پس از تقویت شدن، آن را به شکل لایه‌ نازک درمی‌آورند. استفاده از این تکنولوژی در ساخت کفش آدیداس سبب بالارفتن طول عمر کفش می‌شود.

تکنولوژی آدیداس ژئوفیت: در تکنولوژی  ADIDAS GEOFIT بالشتک‌ها کارایی بسیار بهتری دارند، چراکه با توجه به ورزش‌های مختلف بهترین مکان را روی کفش برای بالشتک گذاری پیدا کرده‌اند. هنگام خرید کتونی آدیداس ژئوفت اگر به جای‌گذاری مناسب بالشتک در آن توجه کنید متوجه می‌شوید که این نوع تکنولوژی سبب راحتی بیشتر کفش آدیداس شده است.

تکنولوژی های به کار رفته در زیره کتونی آدیداس

تکنولوژی های به کار رفته در زیره کتونی آدیداس

از تکنولوژیهای زیادی در ساخت زیر کفش آدیداس استفاده شده است که عبارتند از:

تکنولوژی آدیداس زد – ترکشن: اگر قصد خرید کتونی آدیداس برای بازی گلف را دارید بهتر است کفشی با تکنولوژ ADIDAS Z-TRACTION را انتخاب کنید. این فناوری در ساخت کف کفش سبب بالارفتن سطح تماس کفش شده و امکان لغزش را بسیار کاهش می‌دهد؛ بنابراین ورزشکار هنگام ضربه پایداری بیشتری خواهد داشت.

تکنولوژی آدیداس ادیور: در تکنولوژی ADIDAS ADIWEAR برای ساخت زیره کفش‌ها از لاستیک بسیار مقاوم و ضدسایش استفاده می‌کنند. از این تکنولوژی ابتدا در کفش‌های تنیس استفاده شد، اما هم اکنون از آن در ساخت همه کفش‌های آدیداس استفاده می‌شود.

تکنولوژی آدیداس ترکشن: استفاده از تکنولوژی ADIDAS TRAXION سبب بالارفتن میزان چسبندگی کفش روی چمن می‌شود. زیره این کفش‌ها به شکل میخی برجسته بوده که میزان پایداری فوتبالیست را هنگام دویدن روی چمن بالا می‌برد.

تکنولوژی ادیداس پرو – مدراتور: یکی از تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس به‌منظور بالابردن پاسخ‌گویی زیره میانی، تکنولوژی ADIDAS PRO-MODERATOR است. در این تکنولوژی از ورق 1 میلیمتری پلی‌اورتان در زیره میانی استفاده می‌کنند تا ورزشکار هنگام فعالیت احساس بهتری داشته باشد.

تکنولوژی آدیداس بوست: پرطرف‌دارترین تکنولوژی‌های به کار رفته در کتونی آدیداس، تکنولوژی ADIDAS BOOST است. زیره میانی کفش‌ها در این تکنولوژی از دانه‌های پلی‌اورتان تقویت شده ساخته شده است که سبب کاهش فشار روی پای ورزشکار شده است.

تکنولوژی سیستم مدیریت انرژی آدیداس: کف کفش‌هایی که از تکنولوژی ADIDAS ENERGY MANAGEMENT SYSTEM برای ساخت آنها استفاده شده است دارای سیستم مدیریت انرژی است. این بدان معنی است که انرژی کف پای فرد هنگام فرود توسط کفه این نوع کفش گرفته شده و هنگام برداشتن پا این انرژی مجدداً به پا منتقل می‌شود.

کلام آخر تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس

در این مقاله سعی کردیم  به طور کامل تکنولوژی های به کار رفته در کتونی آدیداس را به شما معرفی کنیم. تکنولوژی‌هایی که برای ساخت کفش‌های آدیداس استفاده می‌شود هرکدام مناسب نوعی فعالیت ورزشی هستند که سبب بهبود حرکت ورزشکار و احساس راحتی او می‌شوند. شما هنگام خرید کتونی حتماً به تکنولوژی ساخت آن توجه کنید تا بتوانید کفشی راحت و متناسب با فعالیت ورزشی خود خریداری کنید. برای خرید کتونی آدیداس اورجینال و اصل می‌توانید به فروشگاه کفش و کتونی استور مراجعه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402