معرفی سریال قاشق طلایی 2022 (The Golden Spoon) + تریلر و بازیگران

سریال The Golden Spoon 2022 / سریال قاشق طلایی 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال قاشق طلایی 2022 محصول شبکه دیزنی پلاس است و بر اساس وبتونی پرطرفدر به همین نام، تلاش پسر جوانی را به تصویر می‌کشد که تصمیم دارد سرنوشت خود را عوض کند. برای بررسی سریال The Golden Spoon 2022 همراه ما باشید.

یوک سونگجه عضو گروه پرطرفدار BTOB، پس از اتمام سربازی خود با سریالی فانتزی-رمانتیک به دنیای کی دراما بازگشته است. سریال قاشق طلایی 2022 به کارگردانی سونگ هیون ووک (Song Hyun-wook) و نویسندگی یون اون کیونگ (Yoon Eun-kyung)، بر اساس وبتونی محبوب به همین نام ساخته شده است و ماجراجویی پسر جوانی را به تصویر می‌کشد که قصد دارد به کمک یک قاشق طلایی مرموز، سرنوشت خود را عوض کند و وارث یکی از ثروتمندترین خانواده‌های کره جنوبی شود. در کره، اصطلاح “قاشق طلا” برای افرادی استفاده می‌شود که در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا می‌آیند و در پر قو بزرگ می‌شوند. در ادامه، با معرفی سریال کره ای قاشق طلایی 2022 همراه پلازا بمانید.

در بخش زیر می‌توانید تریلر سریال The Golden Spoon با زیرنویس فارسی را تماشا کنید:

فهرست مطالب

داستان سریال قاشق طلایی 2022

داستان سریال کره ای قاشق طلایی ۲۰۲۲ / سریال قاشق طلایی 2022

لی سونگ چئول (سوک سونگجه)، دانش آموزی سخت کوش و با استعداد از پایین‌ترین طبقه اجتماعی در مدرسه است. پدرش بیکار است، مادرش خدمتکار است، خواهرش در یک آرایشگاه کار می‌کند و خودش نیز به شغل‌های پاره وقت مشغول است. به همین دلیل در مدرسه به او قلدری می‌کنند و زندگی سختی را می‌گذراند. او همیشه در تلاش است تا به هرنحوی ثروتمند شود و سرنوشت خانواده‌اش را تغییر دهد.

هوانگ ته یونگ (لی جونگ وون)، ثروتمندترین هم‌کلاسی لی سونگ چئول و وارث گروه دوشین یکی از بزرگترین شرکت‌های کره جنوبی است و به معنای واقعی کلمه یک “قاشق طلا” است. ته یونگ که به ظاهر همه چیز دارد، در واقعیت از وضعیتش متنفر است. او از پدرش به شدت می‌ترسد و آرزو دارد یک زندگی آرام و بی‌دغدغه عاری از تمام مسئولیت‌هایی که باید برای آن‌ها آموزش ببیند را داشته باشد.

روزی لی سونگ چئول با پیرزن دست فروشی ملاقات می‌کند که ادعا می‌کند اگر یک قاشق طلایی از او بخرد، می‌تواند سرنوشتش را عوض کند. برای این کار کافیست تا در خانه‌ی فردی هم سن و سال خودش، با این قاشق طلایی سه وعده غذا بخورد تا زندگی‌اش با آن فرد جابجا شود. سونگ چئول که روزهای سختی را می‌گذراند، تصمیم می‌گیرد این حرف را باور کند و پس از خرید قاشق به دیدن هوانگ ته یونگ می‌رود. فردی که همیشه آرزو داشت بجای او زندگی کند. اما آیا حرف‌های آن پیرزن دست فروش واقعیت دارد؟

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال قاشق طلایی ۲۰۲۲

در ادامه با معرفی سریال The Golden Spoon 2022 همراه شما هستیم.

یوک سونگجه در نقش لی سونگ چئول

سریال قاشق طلا / سریال The Golden Spoon 2022

یوک سونگجه متولد 2 مه 1995 و یکی از اعضای گروه معروف Btob است. سریال قاشق طلایی اولین سریال او پس از مرخص شدن از سربازی است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Who are you: School 2015″، سریال “Goblin 2016” و سریال “Mystic pop-up Bar 2020” حضور دارد. سونگجه در این سریال نقش پسر فقیری را بازی می‌کند که حاضر است برای تغییر سرنوشتش و فرار از بی‌پولی، پدر و مادر واقعی خود را با پدر و مادری ثروتمند عوض کند.

چوی وون یانگ در نقش هوانگ هیون دو

معرفی سریال کره ای قاشق طلایی 2022 / ژانر سریال The Golden Spoon 2022

چوی وون یانگ بازیگر کهنه کار کره جنوبی، متولد 10 ژانویه 1976 است. از دیگر آثاری که این بازیگر در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توانیم سریال “My dangerous Wife 2020″، سریال “Doctor Prisoner 2019” و سریال “Hwarang 2017” را نام ببریم. در این سریال او نقش هوانگ هیون دو را بازی می‌کند. یکی از ثروتمندترین افراد کره و صاحب گروه دوشین است که افراد را فقط بر اساس میزان پولی که دارند طبقه بندی می‌کند و حتی نسبت به تنها پسرش ته یونگ نیز هیچ ملایمتی ندارد. او بسیار سخت‌گیر است و تا زمانی که انتظاراتش برآورده نشود به فرزندش کوچکترین توجه یا محبتی نمی‌کند.

لی جونگ وون در نقش هوانگ ته یونگ

تریلر سریال The Golden Spoon / دانلود سریال کره ای قاشق طلایی

لی جونگ وون مدل و بازیگر، متولد 31 دسامبر 1994 است. جونگ وون در آثار دیگری مانند سریال “XX 2020″، سریال “My Unfamiliar Family 2020” و سریال “Amanza 2020” نیز بازی کرده است. در این سریال نقش هوانگ ته یونگ را بازی می‌کند. پسر ثروتمندی که آرزوی یک زندگی عادی و بی‌دغدغه را دارد. ته یونگ بخاطر حادثه‌ای در کودکی دچار مشکلات روحی روانی است و قرص‌های آرام‌بخش مصرف می‌کند. مادرش را سال‌ها پیش از دست داده و عاشق جوهی دوست دوران کودکی خود است.

جونگ چه یون در نقش نا جو هی

سریال The Golden Spoon 2022 / سریال قاشق طلایی 2022

جونگ چه یون متولد 1 دسامبر 1997 است. او عضو سابق گروه I.O.I بود و پس از آن به گروه DIA پیوست. چه یون در درام‌های دیگری مانند سریال “The King’s Affection 2021″، سریال “My First First love 2019” و سریال “Reunited Worlds 2017” نقش آفرینی کرده است. چه یون در سریال قاشق طلایی 2022 نقش نا جوهی را بازی می‌کند. دختری ثروتمند که دوست دوران کودکی هوانگ ته یونگ بوده و حالا علی‌رغم خواسته‌اش نامزد اوست. جوهی شخصیتی آزاد و رها دارد، به ثروت پدرش اهمیتی نمی‌دهد و در یک سوپرمارکت شروع به کار می‌کند. او در آنجا با لی سونگ چئول آشنا می‌شود.

یون وو در نقش اوه یو جین

تعداد قسمت های سریال The Golden Spoon 2022 / سریال قاشق طلایی 2022

یون وو عضو سابق گروه Momoland و متولد 1 آگوست 1996 است. این خواننده و بازیگر در سریال “Dali and Cocke Prince 2021“، سریال “Cheat on Me if You Can 2020” و سریال “Live On 2020” نیز حضور دارد. یون وو در سریال The Golden Spoon 2022 نقش اوه یو جین را بازی می‌کند. هم‌کلاسی لی سونگ چئول و هوانگ ته یونگ است و بخاطر جاه‌طلبی‌هایش قصد دارد هرطور شده با هوانگ ته یونگ ازدواج کند. اما یک راز بزرگ درباره یوجین وجود دارد.

دیگر بازیگران این سریال عبارتند از:

  • یول جانگ در نقش جونگ ته
  • سون یئو یون در نقش نا مادری هوانگ ته یونگ
  • هان چائه آه در نقش مادر لی سونگ چئول
  • چوی دائه چول در نقش پدر لی سونگ چئول
  • سون وو هیون در نقش جانگ مون گی
  • کیم کانگ مین در نقش بک جانگ گون
  • سونگ اوک سوک در نقش مادربزرگ دست فروش

بررسی سریال کره ای قاشق طلایی ۲۰۲۲

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

یکی از چالش‌های بزرگی که بسیاری از درام‌های اقتباسی از وب‌تون با آن مواجه هستند، فشرده‌سازی داستان است. گاهی اوقات، تغییرات ایجاد شده در تنظیمات یا کاهش اپیزودها در این گونه آثار، با شکایت از طرف بینندگان و یا طرفداران وبتون اصلی مواجه می شود. بنابراین بینندگان پیش از انتشار این اثر نگران بودند که چگونه وبتون The Golden Spoon با بیش از 100 قسمت، قرار است تنها در 16 قسمت اقتباس شود. اما خوشبختانه علی‌رغم نگرانی‌ها، سازندگان توانستند محیط مرکزی را حفظ کرده و در عین حال تغییرات کوچکی در سن و خانواده شخصیت‌ها ایجاد کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته سریال The Golden Spoon این است که روشی سریع را برای داستان‌گویی در پیش می‌گیرد و در هر ثانیه از سریال با یک تریلر هیجانی و سرگرم‌کننده طرف هستیم. و از آنجایی که ژانر سریال The Golden Spoon 2022 فانتزی-درام-عاشقانه است، تلاش لی سونگ چئول برای تغییر سرنوشتش با فراز و نشیب‌های بسیاری رو به رو می‌شود. این درام در تلاش است به سوال‌های متعددی پاسخ دهد و در هر قسمت از آن شاهد چرخش‌های بسیاری هستیم که مطمئنا انتظار آن‌ها را نداریم و همین باعث می‌شود تماشای این درام لذت بخش‌تر شود.

همچنین بخوانید :

بررسی سریال کره ای قاشق طلایی ۲۰۲۲ / نقد سریال The Golden Spoon / نمرات سریال قاشق طلایی ۲۰۲۲

همان طور که در خلاصه سریال عاشقانه کره ای قاشق طلایی 2022 گفتیم، لی سونگ چئول پس از ملاقات با یک پیرزن دست فروش از او یک قاشق طلایی جادویی می‌خرد و تصمیم می‌گیرد در خانه هوانگ ته یونگ با آن قاشق غذا بخورد. چند قانون مهم درباره این قاشق وجود دارد:

  • باید با قاشق طلایی سه وعده غذا در خانه‌ی فردی هم سن و سال خودش بخورد.
  • پس از تعویض زندگی، سه بار فرصت دارد تا به زندگی خودش بازگردد. پس از گذشت 1 ماه، 1 سال و 10 سال.
  • اگر هر کدام از دو شخصی که زندگیشان با هم عوض شده، در روز تولد خود، پدر یا مادر واقعی‌شان را ببینند، بلافاصله دوباره جایشان عوض می‌شود.
  • اگر فردی با قاشق طلایی آن‌ها غذا بخورد، خاطرات صاحب قاشق را می‌بیند.

شاید بسیاری از بینندگان ندانند که طبقه بندی رنگ قاشق در این کشور یک نظریه واقعی است. میزان درآمد و مقدار دارایی‌های هر شخص تعیین می‌کند که سطح افراد در طبقه اجتماعی کشور کره چگونه باشد. قاشق طلا، قاشق نقره، قاشق مسی یا قاشق خاکی! بنابراین، سریال قاشق طلایی 2022 یک سریال فانتزی است که آشکارا از جامعه انتقاد می‌کند و بسیاری از واقعیت‌ها را با نگاهی جدی به تصویر می‌کشد.

سریال Golden Spoon / سریال قاشق طلایی

داستان سریال کره ای قاشق طلایی ۲۰۲۲ از جایی آغاز می‌شود که لی سونگ چئول پس از خوردن سومین وعده غذایی در خانه هوانگ ته یونگ، متوجه می‌شود واقعا جایش با هم‌کلاسی ثروتمندش ته یونگ عوض شده و از این به بعد تنها پسر هوانگ هیون دو و وارث شرکتی است که روزی آرزو داشت در آن استخدام شود. و ماجرا جالب‌تر هم می‌شود، چراکه از آنجایی که سونگ چئول شخصیتی کاملا متفاوت با هوانگ ته یونگ واقعی دارد، می‌تواند آهسته آهسته نظر پدر جدیدش را به خود جلب کند و حسابی موفق شود.

اما این تمام ماجرای سریال The Golden Spoon 2022 نیست. او برخلاف تصورش، نمی‌تواند برای تغییر وضعیت مالی خانواده واقعی (سابق) خود آن‌قدرها موفق شود. هرچند در خانه سابق لی سونگ چئول نیز تغییراتی رخ داده. زندگی هوانگ ته یونگ واقعی، پس از تبدیل شدن به لی سونگ چئول تبدیل به یک زندگی نسبتا ایده‌آل برای او شده. هرچند هیچ‌کس جز لی سونگ چول واقعی این حقیقت که جای او به ته یونگ عوض شده را نمی‌داند، اما هوانگ ته یونگ ناخودآگاه احساس خوشبختی بیشتری می‌کند. او از زندگی سرد و بی‌روح و پر از استرسی که داشت رها شده و حالا پدر و مادری دلسوز و مهربان دارد و خواهری که می‌تواند با او وقت بگذراند.

یکی از دوست‌داشتنی ترین بخش‌های سریال قاشق طلایی نیز به تصویر کشیدن لبخندهای بی وقفه هوانگ ته یونگ در کنار خانواده لی سونگ چئول است. او برخلاف سونگ چئول واقعی، که همیشه بخاطر فشارهای مالی فراوان رفتاری سرد و بی‌تفاوت داشت، قدر لحظات کوچک و شاد خانواده‌اش را می‌داند و همیشه سعی می‌کند خانواده کوچک 4 نفره‌اش را خوشحال نگه دارد. بدون شک یکی از مهم‌ترین و زیباترین سکانس‌های سریال قاشق طلایی 2022 مربوط به زمانی است که هوانگ ته یونگ پس از فهمیدن تمام واقعیت‌ها و در زمانی که این فرصت را دارد که زندگی واقعی خودش را پس بگیرد، تصمیم می‌گیرد به زندگی به عنوان لی سونگ چئول ادامه دهد و فرزند پدر و مادری باشد که خاطرات بسیاری در کنار آن‌ها داشته است.

بازیگران سریال قاشق طلایی ۲۰۲۲ / خلاصه سریال کره ای قاشق طلایی 2022

تعداد قسمت های سریال The Golden Spoon 2022 تنها 16 قسمت است، اما در هر قسمت شاهد چرخش‌های غیرمنتظره فراوانی خواهید بود. از اولین پشیمانی لی سونگ چئول و بازگشت به زندگی گذشته‌اش پس از یک ماه، تا تلاش برای بدست آوردن دوباره قلب نا جوهی درحالی که نمی‌تواند به او بگوید لی سونگ چئول واقعیست. از لحظات پرتنش دعواهایش با جون ته، بزرگترین رقیبش در به ارث بردن گروه دوشین، تا مظنون به قتل شدن درحالی که هیچ خاطره‌ای از آن ماجرا ندارد. سریال پر از رازهای سر به مهر و شخصیت‌های گوناگون است که هرکدام برای رسیدن به خواسته‌هایشان به نحوی به هوانگ ته یونگ (لی سونگ چول سابق) مرتبط می‌شوند. این سریال حتی یک ثانیه هم فرصتی برای هدر دادن ندارد و در هر سکانس آن اتفاق‌های بسیاری رخ می‌دهد. مهم‌تر از همه اینکه گذر زمان نیز در سریال قاشق طلایی 2022 بسیار سریع است. پس اگر برای تماشای سریال جدید یوک سونگجه و لی جونگ وون کنجکاو شده‌اید، دانلود سریال کره ای قاشق طلایی و دیدن آن‌را از دست ندهید.

سخن آخر

با نقد سریال The Golden Spoon همراهتان بودیم. فکر می‌کنید مبارزه لی سونگ چئول برای تغییر سرنوشت خود به کجا ختم می‌شود؟ آیا شما حاضرید در ازای ثروتمند شدن، پدر و مادر واقعی خود را با پدر و مادری جدید عوض کنید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه پلازا بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402