معرفی 10 پادکست آموزش زبان انگلیسی ؛ ایرانی و خارجی

پادکست آموزش زبان انگلیسی مبتدی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا 10 پادکست آموزش زبان انگلیسی ساخته شده توسط ایرانیان و 5 پادکست آموزش زبان انگلیسی خارجی را برایتان معرفی کنیم. همچنین لینک این پادکست‌ها را در کست باکس (Castbox) برایتان قرار می‌دهیم.

آیا می‌خواهید زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید اما از کتاب‌های آموزشی خسته شده‌اید؟ پس در این مقاله ما به شما راه بهتری را پیشنهاد می‌کنیم و آن گوش دادن به پادکست آموزش زبان انگلیسی است. پادکست‌های آموزش زبان انگلیسی، راهی عالی برای یادگیری سریع انگلیسی است که می‌توانید در هر زمان و هر مکان، از محل کار گرفته تا زمانیکه در حال رانندگی هستید، به آن‌ها گوش دهید. این پادکست‌ها به شما کمک می‌کنند تا به سرعت مهارت‌های شنیداری، مکالمه، یادگیری کلمات و نیز گرامر خود را بهبود ببخشید. در این مقاله از پلازا 10 پادکست آموزش زبان انگلیسی را برایتان معرفی می‌کنیم.

بهترین پادکست آموزش زبان

فهرست مطالب

 


پادکست های فارسی آموزش زبان انگلیسی


امروزه به دلیل مشغله کاری افراد در زمینه های مختلف ، بسیاری از کاربران که بدنبال یادگیری هستند از پادکست های صوتی استفاده میکنند. زبان انگلیسی به دلیل فرار بودن نیاز به تمرین و تکرار بسیار دارد که در این زمینه به لیستی از پادکست آموزش زبان انگلیسی فارسی اشاره خواهیم داشت که با استفاده از آن میتوانید به بخش های مختلفی از زبان به صورت صوتی دسترسی داشته باشید. برای معرفی پادکست ها باما همراه باشید.

1. پادکست آموزش زبان انگلیسی با امین

پادکست آموزش زبان انگلیسی با امین

  • سازنده: امین جهانی
  • مدت زمان هر اپیزود: حدود 50 دقیقه
  • دنبال کننده در کست باکس: 11,118 نفر

در پادکست آموزش زبان انگلیسی با امین، علاوه بر آموزش گرامر زبان انگلیسی و افعال در خصوص مکالمه هم آموزش‌های جالبی ارائه می‌شود. امین جهانی در این پادکست با روش جذابی که انتخاب کرده، توانست مخاطبان زیادی را به شنیدن و آموزش زبان انگلیسی علاقه‌مند کند.

با امین در خصوص صوت مکالمه زبان انگلیسی همراه باشید که در زمینه آموزش زبان به نکات خوبی در این پادکست اشاره شده است. بطور کلی از طریق این فایل صوتی میتوانید به گرامر و افعال مهمی که در زبان میتواند مهم باشد دسترسی داشته باشید. البته همانطور که میدانید برای یادگیری کامل زبان باید تمرین و خطاهای بسیاری انجام داد که یک فایل نمیتواند به شما در زمینه یادگیری کامل زبان انگلیسی کمک نماید و باید بخش های دیگری را مدنظر داشته باشید تا بتوانید به طور کامل زبان انگلیسی را یاد بگیرید. اگر تنها به یک فایل صوتی برای آشنایی با زبان نیاز دارید این گزینه میتواند به شما گزینه های خوبی را یاد دهد.

لینک پادکست پادکست آموزش زبان انگلیسی با امین در Castbox

 

2. پادکست آموزش زبان انگلیسی فیش اند چیپس

پادکست آموزش زبان انگلیسی فیش اند چیپس

  • سازنده: هادی نوری
  • مدت زمان هر اپیزود: حدود 20 دقیقه
  • دنبال کننده در کست باکس: 7,441 نفر

یکی دیگر از پادکست‌های حرفه‌ای در زمینه آموزش زبان انگلیسی، قطعا پادکست فیش اند چیپس است. هادی نوری، سازنده این پادکست روش آموزشی بخصوصی را انتخاب کرده و در ابتدا به سوالاتی مانند «چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟» یا «منشاء زبان کجاست؟» در دو اپیزود جداگانه پاسخ می‌دهد و سپس گرامر و افعال زبان انگلیسی را به روشی عامه پسند معرفی می‌کند.

در میان پادکست های آموزش مکالمه این فایل صوتی که در Castbox نیز آمار بسیار خوبی را به ثبت رسانده میتواند در خصوص گفتگو های عامیانه خوب و مفید باشد. بکارگیری موارد مهم روزانه به شما در طول مدت زمان میتواند انگلیسی را به خوبی یاددهد که با اتمام مراحل و تمرین های این فایل صوتی که هر اپیزود یا فصل آن 20 دقیقه بوده میتوانید زبان را رفته رفته یادبگیرید. در ادامه جهت معرفی پادکست های بیشتر و بهتر باما همراه باشید.

لینک پادکست فیش اند چیپس در Castbox

3. پادکست سرزمین زبان

دانلود رایگان پادکست های آموزش زبان انگلیسی

اگر به‌دنبال یادگیری مکالمه هستید، پادکست آموزش زبان انگلیسی سرزمین زبان می‌تواند کمکتان کند. یکی از نکات بسیار جذاب و مثبت این پادکست، دسته‌بندی مکالمات بر اساس موضوعات بسیار پرکاربرد همچون رفتن به مهمانی، رستوران، مسافرت، رفتن به تولد و… است. نکته مثبت دیگر این است که در هر قسمت، علاوه بر فایل صوتی، متن مکالمات هم برای شما نوشته شده است تا به مکالمات گوش کنید و اگر کلمه‌ای را متوجه نشدید، همزمان بتوانید متن را بخوانید و برای خود مرور کنید.

پادکست سرزمین زبان با ارائه برنامه های پادکست انگلیسی میتواند در زمینه های خوبی به شما زبان انگلیسی را آموزش دهد. با استفاده از این فایل صوتی که شامل دسته بندی های مختلفی بوده میتوانید بسیاری از بخش های مهمی که در طول سفر به آنها نیاز خواهید داشت را یاد بگیرید و خود را از شر برنامه های تبدیل زبان فارسی به انگلیسی خلاص کنید. مهارت شما بعد از اتمام فصل های این پادکست بی شک ارتقاء خوبی خواهد داشت که پیشنهاد میشود این فایل صوتی را از دست ندهید.

لینک پادکست سرزمین زبان در Castbox

 

4. پادکست روزها و ماه‌های میلادی

پادکست زبان انگلیسی ما

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که همیشه در یادگیری روزها و ماه‌های میلادی مشکل داشته‌اید، این پادکست آموزش زبان انگلیسی کاملا مناسب شما است. در اینجا علاوه بر توضیحات صوتی، هر قسمت دارای بخش نوشتاری نیز هست که کاربردها و طرز استفاده روزها و ماه‌های میلادی را در جمله و متن به شما آموزش می‌دهد. همچنین تلفظ‌های آمریکایی و بریتانیایی نیز برایتان قرار داده شده است. سپس در پایان هر بخش، مکالمات کاربردی درباره چگونگی پرسش و پاسخ درباره ماه و روز هم برایتان آورده شده است. علاوه براین، در بخش توضیحات نوشتاری، نکات به صورت انگلیسی و فارسی توضیح داده شده که مشکل مبتدیان زبان انگلیسی را هم برطرف کرده است.

تبدیل روز های میلادی به شمسی یکی از نیاز کاربران در زمینه یادگیری زبان انگلیسی بوده که این پادکست صوتی به طور اختصاصی در این زمینه میتواند به شما آموزش های خوبی را یاد دهد. با استفاده از این فایل که در لیست پادکست آموزش زبان انگلیسی رایگان در جایگاه خوبی قرار داشته میتوانید یکبار برای همیشه با روز و ماه و حتی سال های میلادی آشنا شوید که در آن تلفظ آمریکایی و بریتانیایی بطور کامل حرفه ای آموزش داده خواهد شد.

لینک پادکست روزها و ماه‌های میلادی در Castbox

5. پادکست آموزش زبان انگلیسی طنزبان

پادکست انگلیسی مبتدی

همانطور که از اسم این پادکست مشخص است، هدف آن یاد دادن کلمات به روشی طنز و با استفاده از کدبندی است. در این پادکست آموزش زبان انگلیسی، شما به راحتی می‌توانید کلمات کتاب 504 را یاد بگیرید. در هر قسمت، حدود 10 تا 20 کلمه آموزش داده می‌شود که علاوه بر فایل صوتی، بخش نوشتاری هم دارد و توضیحات فارسی جملات به‌کار رفته برای یادگیری هر کلمه نوشته شده است.

یادگیری زبان از صفر امروزه کار دشواری نبوده زیرا پادکست های صوتی خوبی در این زمینه انتشار یافته که با دسترسی به آنها میتوانید روند یادگیری زبان را از صفر آغاز کنید. پادکست ظنززبان که در لیست پادکست آموزش زبان انگلیسی مبتدی جزو بهترین ها بوده میتواند گزینه خوبی برای آغاز یادیگری زبان انگلیسی باشد که در آن تمرین های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که در طول هر آموزش میتوانید با کلمات و مفاهیم خوبی آشنا شوید.

لینک پادکست طنزبان در Castbox

 


پادکست های خارجی آموزش زبان انگلیسی


با پشت سرگذاشتن مفاهیم اولیه زبان انگلیسی باید به سراغ بهترین پادکست آموزش زبان انگلیسی حرفه ای بروید که در این زمینه با بررسی های دقیقی که انجام داده ایم توانستیم به لیست خوبی دست پیدا کنیم که در ادامه بهترین های این زمینه را برای شما قرار داده ایم که پیشنهاد میشود آنها را از دست ندهید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید.

 

1. پادکست The English We Speak

پادکست زبان انگلیسی مبتدی

کتاب‌های درسی خود را کنار بگذارید و از منبعی عالی برای یادگیری زبان انگلیسی یعنی بی بی سی، استفاده کنید. این مجموعه شامل پادکست‌های یادگیری زبان انگلیسی است و تمرکز اصلی آن بر عبارات روزمره و زبان عامیانه است. آنچه شما در این پادکست آموزش زبان انگلیسی خواهید شنید، زبان انگلیسی است که توسط افراد بومی آن زبان صحبت می‌شود؛ در نتیجه به شما کمک می‌کند تا بیشتر مانند یک بومی زبان صحبت کنید. همچنین انگلیسی با سرعت کمی کندتر از حالت عادی صحبت می‌شود.  پادکست‌ها به صورت هفتگی منتشر می‌شوند و هر یک از آن‌ها حدودا 3 تا 4 دقیقه است.

پادکست The English We Speak منبعی عالی در میان پادکست انگلیسی با متن رایگان بوده که به صورت هفتگی میتوانید به مفاهیم و گرامر های جدید دسترسی داشته باشید. با استفاده از The English We Speak که بطور دقیق روز زبان انگلیسی روزمره تمرکز داشته میتوانید بسیاری از نیازهای خود در زمینه گفتگو و صحبت کردن به صورت انگلیسی را تحت پوشش قرار دهید و نیازی به فایل های دیگر نداشته باشید زیرا همانطور که گفته شد این بخش به صورت هفتگی آپدیت خواهد شد.

لینک پادکست The English We Speak در Castbox

 

2. پادکست Podcasts in English

بهترین پادکست آموزش زبان

تنوع در انتخاب موضوعات، یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است که در این پادکست نیز موجود است. آموزش زبان انگلیسی عامیانه با روشی سرگرم‌کننده و جذاب، هدف اصلی ساخت این پادکست است. همچنین Podcasts in English دارای یک مجموعه جامع پادکست‌های یادگیری زبان انگلیسی است و شامل برنامه‌هایی برای تمام سطوح از مبتدی تا پیشرفته می‌شود. علاوه براین، پادکست‌هایی نیز مخصوص افرادی که باید از انگلیسی در تجارت خود استفاده کنند، وجود دارد. نکته مثبت این پادکست آموزش زبان انگلیسی این است که طیف گسترده‌ای از موضوعات در همه جنبه‌های زندگی روزمره را شامل می‌شود. برخی از این موضوعات عبارتند از المپیک زمستانی، تجربه سوارکاری، فیس‌بوک و… همچنین پادکست‌ها کوتاه و چالش‌برانگیز هستند و شامل بخش نوشتاری برای یادگیری بهتر نیز می‌شوند.

امروزه بسیاری از افراد بدنبال پادکست انگلیسی با زیرنویس فارسی هستند که اگر شما نیز جزو آنها بوده اید پیشنهاد میشود که ابتدا به سراغ یادگیری زبان به صورت مبتدی بروید و سپس به این بخش سربزنید. این پادکست صوتی یکی از بهترین و البته ساده ترین گزینه هایی بوده که در خصوص یادگیری زبان انگلیسی به صورت عامیانه میتواند مفید باشد. با تمرین و آزمون های این پادکسن میتوانید بخش های مختلف و مهم زبان را یاد بگیرید.

لینک پادکست Podcasts in English در Castbox

3. پادکست Better at English

بهترین پادکست آموزش زبان انگلیسی

پادکست Better at English ترکیبی از پادکست‌های آموزش زبان انگلیسی است و شامل مکالمات واقعی با گویندگان بومی زبان انگلیسی می‌شود. موضوعات نیز متنوع بوده و شامل موضوعات خنده‌دار و نیز بسیار جدی می‌شود. سرعت انجام مکالمات نیز نرمال است. گوش دادن به مکالمات این پادکست، یک مکمل عالی برای یادگیری زبان انگلیسی در کنار کلاس و کتاب‌های آموزشی است. در اینجا زبان‌آموز با مکالمات واقعی و برخی اصطلاحات رایج آشنا می‌شود. البته پادکست Better at English برای زبان‌آموزان سطح متوسط و بالاتر مناسب است. این پادکست آموزش زبان انگلیسی شامل متن مکالمات و واژگان نیز می‌شود.

یادگیری واژگان و کلمات انگلیسی برای تقویت مکالمات روز مره امری ضروری و مهم بوده است که این پادکست با پوشش این زمینه توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نماید و در لیست پادکست زبان انگلیسی با متن به جایگاه خوبی برسد. ترکیب پادکست های صوتی و پادکست های مربوط به متن در قالب یک فایل صوتی میتواند منبع خوبی برای یادگیری زبان به شیوه فان باشد که در آن بطور کامل با زبان انگلیسی آشنا خواهید شد.

لینک پادکست Better at English در Castbox

4. پادکست Voice of America Learning English

دانلود پادکست آموزش زبان انگلیسی

این یک پادکست فوق‌العاده است که با تنوع بسیار زیاد در موضوعات قسمت‌های مختلف، مخاطب را کاملا مجذوب خود می‌کند. درواقع این یک سرویس خبری و اطلاع‌رسانی است که شامل مجموعه‌ای از برنامه‌ها با ژانرهای مختلف به زبان انگلیسی می‌شود. موضوعات مختلف این پادکست آموزش زبان انگلیسی شامل یک برنامه خبری به صورت هفتگی درباره موضوعات جهانی، مستند، برنامه‌هایی در مورد تاریخ آمریکا و نیز زندگی و فرهنگ آمریکا و در نهایت مجموعه‌ای جذاب از اصطلاحات آمریکایی است.

همه برنامه‌ها به زبان انگلیسی روایت می‌شوند و سرعت کمتری نسبت به مکالمات عادی دارند. پادکست Voice of America Learning English یک ابزار عالی برای یادگیری زبان‌آموزان در کنار کتاب‌های آموزشی است؛ زیرا از ساختارهای معین کتاب‌های آموزشی دور شده و مبتنی بر مکالمه است. مانند برنامه‌های رادیویی، هر پادکست به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود و از موسیقی و جلوه‌های صوتی برای ارائه یک تجربه صوتی غنی استفاده می‌کند.

لینک پادکست Voice of America Learning English در Castbox

 

5. پادکست Culips ESL Podcast

بهترین پادکست آموزش زبان

Culips ESL Podcast یک پادکست آموزش زبان انگلیسی است که تمرکز آن بر مکالمات روزمره و محاوره‌ای است. این پادکست به شما می‌آموزد که چطور انگلیسی زبان‌ها، اصطلاحات زبان انگلیسی را در مکالمه روزمره استفاده می‌کنند. در نتیجه نحوه استفاده درست از اصطلاحات و کلمات انگلیسی در مکالمه را می‌توانید یاد بگیرید. این پادکست شامل بخش‌های آموزشی مختلف همچون بهبود مکالمه، درک مطلب، واژگان و درک عبارات رایج انگلیسی می‌شود. همچنین آموزش در این پادکست سرگرم‌کننده و کاملا رایگان است. درواقع می‌توان گفت که گوش دادن به Culips مانند بودن در یک گفتگوی جالب بین دوستانتان است.

پادکست Culips ESL Podcast یکی دیگر از گزینه های خوب لیست پادکست انگلیسی روانشناسی بوده که با ارائه بخش های مختلف میتواند شمارا با اصطلاحات و شیوه تلفظ صحیح کلمات آشنا کند که با حضور در این پادکست صوتی نیازی به گزینه های دیگر نخواهید داشت. بطور کلی هدف از ساخت Culips ESL Podcast تقویت زبان به صورت مکالمه و درک مطلب بوده زیرا در این زمینه به تمرین و نکات خوبی اشاره شده که نمونه آنها در گزینه های دیگر به ندرت دیده میشود.

مقاله مربوط به پادکست آموزش زبان انگلیسی به پایان رسید که شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد این 10 پادکست صوتی بیان کنید و اگر گزینه خوب دیگری وجود داشت که به آن اشاره نشده بود میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

لینک پادکست Culips ESL Podcast در Castbox

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
آموزش ساخت پادکست؛ هر آنچه باید در مورد درست کردن پادکست ...
تیم پلازا14 شهریور 1402 10:30
thumbnail
بهترین پادکست موسیقی ؛ معرفی بهترین پادکست های موزیک ...
مروارید حاجی پور10 تیر 1401 14:30
thumbnail
بهترین پادکست های فارسی ؛ داستانی، عاشقانه، ورزشی ...
تیم پلازا31 اردیبهشت 1401 12:30
thumbnail
بهترین پادکست های بازی (گیم) ؛ از بازی باز تا بازی ساز ...
مروارید حاجی پور17 اردیبهشت 1399 20:00

سخن پایانی

در این مقاله 10 پادکست آموزش زبان انگلیسی خارجی و ایرانی را برایتان معرفی کردیم که برای تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته مناسب هستند. همچنین لینک پادکست‌ها را در کست‌باکس برایتان قرار دادیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. بطور کلی گزینه های موجود در لیست پادکست آموزش زبان انگلیسی جزو بهترین های جهان بوده که آمار بازدید خوبی را از سراسر جهان به سمت خود جذب نموده اند که میتوانند گزینه خوبی برای یادگیری زبان باشند. اگر از پادکست‌های بالا استفاده کرده‌اید، می‌توانید نظرات خود را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید و اگر پادکست دیگری در این زمینه می‌شناسید، برای ما آن را معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
رقیه رنجبری
.
10 شهریور 1399، 08:54
پاسخ
0
0
خيلي استفاده كردم
avatar
بهزاد
.
15 اردیبهشت 1399، 20:05
پاسخ
0
1
عالی بود
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402