آموزش دانلود آهنگ از یوتیوب | چگونه از YouTube آهنگ دانلود کنیم؟

چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر اهل موزیک و موسیقی باشید احتمالا تا به حال دنبال راهکاری برای دانلود آهنگ از یوتیوب بوده‌اید. در ادامه نحوه انجام این کار را با استفاده از روش‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

دانلود آهنگ از یوتیوب موزیک آنقدر طرفدار دارد که موجب شده سایت‌ها و نرم‌افزارهای بسیاری در این زمینه طراحی و ساخته شوند. با این حال اگرچه تعداد این سایت‌ها و برنامه‌ها بسیار زیاد است، اما همه آنها ایمن و قابل اعتماد نیستند. پیش‌تر در مقاله‌ای آموزش کامل یوتیوب و نحوه کار کردن به صورت حرفه‌ای با این پلتفرم را توضیح دادیم، اما امروز قرار است به نحوه دانلود رایگان موسیقی از یوتیوب بپردازیم. همیشه به خاطر داشته باشید که در هنگام دانلود آهنگ از یوتیوب از وبسایت یا اپلیکیشنی استفاده کنید که ایمن بوده و به سیستم کامپیوترتان صدمه‌ای نزند. اما چگونه از یوتیوب MP3 دانلود کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب: 

دانلود آهنگ از یوتیوب؛ چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم؟

یوتیوب موزیک، پلتفرم استریم آنلاین موسیقی است که این کمپانی برای رقابت با اپل موزیک و البته اسپاتیفای معرفی کرده است. مانند هردو این پلتفرم‌ها، دانلود از یوتیوب موزیک تنها در صورتی که اشتراک پریمیوم را خریداری کرده باشید، به‌صورت قانونی امکان‌پذیر است. اما در خود یوتیوب نیز می‌توانید موسیقی‌های مختلف را پیدا و دانلود کنید. در ادامه به چندین روش برای دانلود موزیک ویدیو از یوتیوب اشاره خواهیم کرد.

1.آموزش دانلود اهنگ از یوتیوب با برنامه 4K Download در ویندوز

اگر از آن دسته از کاربران هستید که ترجیح می‌دهید برای دانلود آهنگ از یوتیوب موزیک، اپلیکیشن دیگری را روی گوشی خود نصب نکرده و از وبسایت‌های مختلف برای این کار استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که برای دانلود آهنگ از یوتیوب، نصب اپلیکیشن مرتبط بهترین گزینه و ایمن‌ترین روش است. در واقع اغلب سایت‌های دانلود آهنگ از یوتیوب ممکن است در نگاه اول ایمن به نظر برسند، اما احتمال آنکه مورد حمله هکرها و بدافزارها قرار بگیرند نیز بسیار بالا است. در نتیجه توصیه می‌شود برای آنکه به صورت ایمن دانلود آهنگ از یوتیوب را انجام دهید، حتما از برنامه های دانلود آهنگ از یوتیوب استفاده کنید.

برای دانلود رایگان آهنگ از یوتیوب اپلیکیشن 4K YouTube to MP3 یکی از بهترین نرم‌افزارهایی است که در این زمینه پیشنهاد می‌شود. این اپلیکیشن رایگان بوده و محیطی کاربرپسند دارد و با اغلب سرویس‌های آنلاین در این زمینه رقابت می‌کند. این اپلیکیشن از سیستم عامل‌های ویندوز، MacOS نسخه 10.13 و بالاتر و Ubuntu پشتیبانی می‌کند و کاملا رایگان است.

مرحله 1: دانلود و نصب اپلیکیشن 4K YouTube to MP3

نرم افزار دانلود آهنگ از یوتیوب برای اندروید/4k-youtube-to-mp3

برای نحوه دانلود موزیک از یوتیوب، ابتدا به وبسایت 4kDownload.com مراجعه کرده و سپس روی دکمه آبی رنگ Get 4K YouTube to Mp3 که در سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد کلیک کنید. در این حالت سایت به احتمال زیاد به صورت خودکار تشخیص خواهد داد که چه نسخه‌ای مناسب با سیستم کاربر است و آن را دانلود می‌کند، اما اگر این اتفاق نیفتاد می‌توانید با کلیک کردن روی لینک Another Version که در زیر دکمه آبی قرار دارد، نسخه سازگار با سیستم خود را دانلود کنید.

مرحله 2: آدرس URL ویدیوی موردنظر را از یوتیوب کپی کنید

دانلود اهنگ از یوتیوب برای اندروید/Download-youtube-to-music

در نحوه دانلود موزیک از یوتیوب با کامیپوتر، ویدیویی که مایل هستید فایل صوتی و MP3 آن را دانلود کنید، باز کرده و سپس از نوار آدرس مرورگر خود آدرس URL را کپی کنید. البته می‌توان با کلیک‌راست کردن روی خود ویدیو و انتخاب گزینه Copy Video URL از منوی باز شده نیز همین کار را انجام دهید.

مرحله 3: آدرس URL را در اپلیکیشن 4K YouTube to MP3 وارد کنید

دانلود موزیک از یوتیوب

یکی از بهترین ویژگی‌های نرم‌افزار 4K YouTube to MP3 این است که کاربر برای دانلود فایل صوتی یک ویدیو از یوتیوب لازم نیست کار زیادی را انجام دهد. در واقع پس از آنکه کاربر آدرس URL مربوط به ویدیوی موردنظر را از یوتیوب کپی کرد، کافی است که آن را توسط دکمه سبز رنگ Paste Link که در بالای گوشه چپ صفحه نمایش نشان داده می‌شود، Paste کند. پس از آن اپلیکیشن فورا مشغول به کار شده و فایل صوتی را از ویدیوی موردنظر استخراج و دانلود می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که سرعت دانلود آهنگ در این اپلیکیشن چه اندازه است، باید گفت که پردازش یک ویدیوی 10 دقیقه‌ای از یوتیوب در این برنامه کمتر از 2 دقیقه زمان می‌برد.

مرحله 4: ذخیره کردن فایل صوتی

پس از آنکه فایل MP3 ایجاد شد، برنامه به صورت اتوماتیک آن را در کامپیوتر کاربر ذخیره می‌کند. برای آنکه محل ذخیره‌شدن فایل MP3 ایجاد شده را روی سیستم خود تغییر دهید، کافی است نشانگر ماوس را روی نام فایل که در وسط صفحه نمایش نشان داده شده برده و سپس گزینه Show in Folder را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه یک پنجره File Explorer باز خواهد شد که مکان ذخیره شدن فایل MP3 را نشان می‌دهد.

2. دانلود آهنگ از یوتیوب برای آیفون و اندروید

اپل مانند گوگل، اجازه نشر اپلیکیشن‌های دانلود صدا را در فروشگاه خود نمی‌دهد و در حقیقت در این زمینه بسیار سخت‌گیرانه‌تر از گوگل عمل می‌کند. البته گوگل هم در این زمینه بیکار نیست. یک نرم افزار دانلود آهنگ از یوتیوب برای اندروید، مدت زیادی در گوگل‌پلی دوام نمی‌آورد و خیلی سریع حذف می‌شود.

بهترین راه، استفاده از سایت YTMP3 است که هم در اندروید و هم iOS قابل استفاده است. همچنین شما در کامپیوتر هم می‌توانید از آن استفاده کنید. این سایت کاملا رایگان و بدون محدودیت است. از طریق این سایت می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را با فرمت MP3 دانلود کنید.

ابتدا در اپلیکیشن یوتیوب به ویدیوی یا موسیقی که می‌خواهید دانلود کنید بروید و پس از کلیک روی گزینه Share در پایین ویدیو، گزینه Copy link را انتخاب کنید.

دانلود موزیک از یوتیوب

حالا در مرورگر گوشی به وبسایت YTMP3 بروید و لینک کپی شده را در کادر بالای صفحه پیست کنید. می‌توانید علاوه بر MP3، فایل را با فرمت MP4 هم دانلود کنید. در پایین صفحه می‌توانید ویدیو را با مشخصات آن مشاهده کنید. همچنین می‌توانید نام یک ویدیو را بدون لینک هم در کادر بالا قرار دهید.

دانلود موزیک از یوتیوب

با کلیک روی Play می‌توانید به موسیقی گوش دهید و با کلیک روی Download هم می‌توانید آن را دانلود کنید.

3. دانلود آهنگ از یوتیوب با تلگرام

یکی دیگر از روش‌های دانلود موزیک از یوتیوب، استفاده از بات‌های تلگرام است. بات‌های مختلفی در تلگرام قابلیت دانلود از یوتیوب را دارند که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بات Youtube Audio Download

اما یکی از شاخص‌ترین‌ آن‌ها، بات Youtube Audio Download است. با کمک این بات می‌توانید تمام ویدیوهای یوتیوب را به‌صورت صوتی دانلود کنید. البته این بات فرمت MP3 را پشتیبانی نمی‌کند و فایل‌ها را با فرمت M4A در اختیار شما می‌گذارد ولی نحوه دانلود آهنگ یوتیوب با آن بسیار راحت است.

دانلود آهنگ از یوتیوب

کافی است لینک ویدیو در یوتیوب را برایش ارسال کنید تا پس از مدت کوتاهی، فایل صوتی آن ویدیو را برایتان ارسال کند.

بات Music Downloader

یکی از شناخته‌شده‌ترین بات‌های تلگرام، بات Music Downloader است. رباتی که با آن می‌توانید علاوه بر یوتیوب، از ساندکلاود و بندکمپ هم موسیقی دانلود کنید. کار با این ربات هم بسیار ساده است. کافی است لینک ویدیو را برایش ارسال کنید تا فایل را برای شما ارسال کند.

دانلود موزیک از یوتیوب

البته از طریق این بات تنها می‌توانید فایل‌های صوتی آهنگ‌ها را با کیفیت 128kbps دانلود کنید.

بات YouTube Downloader Bot

این ربات کاملا به دانلود از یوتیوب اختصاص دارد. با استفاده از آن می‌توانید ویدیوها و یا صوت آن‌ها را با هر کیفیت موجود دانلود کنید. این ربات پس از دریافت لینک ویدیو، تمام کیفیت‌های قابل دانلود را برایتان نشان می‌دهد.

دانلود آهنگ از یوتیوب

با انتخاب کیفیت مدنظر می‌توانید آن را دانلود کنید.

4. دانلود آهنگ از یوتیوب با سایت

اگر ترجیح می‌دهید که برای دانلود آهنگ از یوتیوب با فرمت MP3 از برنامه و ربات استفاده نکنید، می‌توانید از سایت‌ها برای انجام این کار کمک بگیرید؛ با این حال مجددا تذکر داده می‌شود که چون این‌گونه سایت‌ها معمولا موردحمله هکرها و بدافزارها قرار می‌گیرند در نتیجه بهتر است از صحت و سلامت آن کاملا مطمئن شوید.

کلام آخر

در این نوشتار سعی کردیم به نحوه دانلود آهنگ از یوتیوب بپردازیم. اگر شما هم از نرم‌افزار و یا وبسایت خاصی برای دانلود آهنگ از یوتیوب استفاده می‌کنید خوشحال می‌شویم در قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
mehrdad_b14
.
13 دی 1399، 02:37
پاسخ
1
1
دست و پنجتون طلا
avatar
رقیه رنجبری
.
14 دی 1399، 17:08
پاسخ
1
1
@mehrdad_b14
خواهش میکنم، موفق باشید.
avatar
سونا
.
29 آبان 1399، 12:45
پاسخ
0
3
واقعا طریقه دانلود آهنگ از یوتیوب کلی دردسر داشت . مرسی از مطلب خوبتون
avatar
رقیه رنجبری
.
29 آبان 1399، 16:57
پاسخ
0
1
@سونا
خواهش میکنم، خوشحالم که مقاله واستون کاربردی بوده .
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402