نکات مهم قبل از خرید مودم وای فای و همراه قابل حمل

خرید مودم وای فای
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در دنیای سرشار از توسعه و تکنولوژیک فعلی زندگی بدون اینترنت مقدور نبوده و به ویژه با گسترش خریدهای آنلاین و غیر حضوری زندگی روزمره در سراسر جهان به اینترنت گره خورده است. اینترنت یکی از راه های سهل و آسان برای برقراری ارتباط با جهان برای تمام افراد بوده و جهان را به دهکده ای کوچک تبدیل کرده است. استفاده از اینترنت سهولت زیادی در زندگی روزمره به وجود آورده، همچنین اغلب کسب و کارهای جهان و ایران به آن وابسته بوده و کسب درآمد آن ها به اینترنت پرسرعت وابسته است. اغلب افراد بیرون از خانه برای اتصال به اینترنت از اینترنت موبایل استفاده می نمایند، ولی در مقایسه با مودم قابل حمل بی سیم، اینترنت موبایل با مودم قابل حمل به لحاظ سرعت و کیفیت بسیار ضعیف است و در دنیای پرسرعت امروز موفقیت بسیاری از کسب و کارها به سرعت اینترنت وابسته است. اگر قصد خرید مودم دارید، این راهنمای خرید مودم بخوانید.

فهرست عناوین مطلب:

خرید مودم وای فای قابل حمل

کاربرد مودم چیست؟

مودم یکی از ابزارهای ورود به دنیای وب بوده و یک دستگاه سخت افزاری برای برقراری اتصال به اینترنت می باشد. استفاده از مودم کلید اصلی ورود به دنیای اینترنت و وب جهانی، سرویس‌های آنلاین تجاری، ایمیل، و … است. در واقع مودم کامپیوتر و سیستم متصل شده را قادر به ارسال و دریافت اطلاعات، از شبکه ‌اینترنت می‌ کند. در گذشته مودم های خانگی از اولین مودم هایی بودند که از طریق خط تلفن امکان اتصال به اینترنت را فراهم می نمودند. این مودم ها برای استفاده در خانه و یا شرکت ها، دفاتر کار، بانک، ادارات و … مورد استفاده بودند. امروزه در کنار انواع مودم های خانگی مودم های همراه و قابل حمل نیز طراحی و تولید شده اند که محبوبیت چندین برابری نسبت به مودم خانگی دارند؛ به ویژه برای کسانی که بیشتر کارهای روزمره آن ها وابسته اینترنت است وبه ویژه پس از شیوع کرونا در کسب و کارهای آنلاین مشغول فعالیت هستند.

انواع مدل های مودم اینترنت

مودم های با سیم: مودم با سیم به یکی از پورت های LAN و USB کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل شده و فقط از طریق اتصال با سیم ممکن می گردد. این مودم ‌ها اغلب فقط یک پورت داشته و یک دستگاه به آن ها متصل می شود. در شرایطی که گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپو انواع دستگاه ها فقط از طریق بی سیم به اینترنت متصل می گردند استفاده از مودم با سیم در حال منسوخ شدن است.

مودم های بی سیم: مودم بی سیم یا همان مودم وایرلس امکان اتصال به اینترنت را برای دستگاه های مجهز به وای فای مانند گوشی موبایل فراهم می نماید. با توجه به گسترش گجت های هوشمند، استفاده از این نوع مودم ها افزایش چشمگیری پیدا کرده است. مودم بی سیم مشابه انواع مودم با سیم، اینترنت را از طریق کابل دریافت نموده اما به‌ شکل وای فای و بی سیم به اشتراک می گذارد. بیشتر دستگاه های هوشمند نسل جدید امکان دریافت امواج وای فای را داشته و می ‎توانند به مودم بی سیم متصل گردند. برخلاف اکثر مودم های با سیم ، تعداد دستگاه هایی که قادر هستند تا همزمان به مودم وایرلس متصل شوند، محدود به یک دستگاه نیوده و چند دستگاه قابلیت اتصال به یک مودم را دارند.

مودم قابل حمل و همراه: مودم قابل حمل سیم کارت خور برای دریافت امواج اینترنت از سیم کارت استفاده می‌ کند. تفاوت این نوع مودم با مودم های بی سیم این است که مودم های سیم کارت خور و قابل حمل از همان شبکه ‌ای استفاده می نمایند که گوشی های تلفن همراه از طریق سیم کارت به اینترنت متصل می گردند، در واقع تکنولوژی یکسانی دارند. مودم های سیم کارت خور جدید از اینترنت 4G یا LTE پشتیبانی نموده و پهنای باندی محدود به شبکه 4G محدود نمی شود. در حال حاضر بهترین مودم قابل حمل موجود در بازار مودم های LTE جیبی که شارژی و قابل‌ حمل هستند بوده و این توانایی را دارند تا کاربران در مناطق مختلف به اینترنت متصل باشند که در فروشگاه اینترنتی داتیس نتورک قابل خریداری هستند.

بهترین مودم همراه

بهترین مودم همراه

در حال حاضر کمتر کسی را می توان یافت که به اینترنت نیاز نداشته باشد، تمامی کاربرها علاقمند هستند تا در هرجایی که هستند به بهترین کیفیت اینترنت دسترسی داشته باشند. در نتیجه مودم روتر ADSL به تدریج جای خود را به مودم های همراه و قابل حمل می دهد تا اینترنت در محل کار، سفر، خانه، حین رانندگی در جاده و … برای اتصال به صورت وای‌فای و بی سیم قابل دسترس گوشی موبایل باشد. نسل جدید بهترین مودم های همراه به صورت سیم کارت خور پوشش ‌دهی شبکه ‌های موبایل به صورت 4G و 5G را دارا هستند که این خود برای تصمیم گیری کاربران جهت خرید این نوع از مودم ها یک دلیل ضروری برای داشتن اینترنت پرسرعت است.

راهنمای خرید مودم

کاربرانی که در تمام طول روز از گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و دیگر گجت های هوشمند برای کار، سرگرمی، بازی و … استفاده نموده و به صورت روزمره به اینترنت نیاز دارند، بهترین انتخاب برای خرید مودم خرید مودم همراه و قابل حمل است. فروشگاه اینترنتی داتیس نتورک با موجودی انواع بهترین مودم های قابل حمل از برندهای محبوب و با کیفیت نیاز کاربران به اینترنت با سرعت بالا را برطرف می کنند. داتیس نتورک با فراهم کردن خرید اینترنتی از طریق فراهم کرده راهنمای خرید مودم، به آسان ترین شیوه ممکن سفارش مشتریان را ثبت کرده و به تمام نقاط ایران ارسال می نماید. برای مطالعه نکات مهم قبل از خرید لینک راهنمای خرید مودم را بررسی کنید.

راهنمای خرید مودم

کلام آخر

با وجود پیشرفت های فراوان ابزار تکنولوژیک و گجت های هوشمند، اینترنت بی سیم، کاربران بسیار زیادی ترغیب به استفاده از اینترنت بی سیم شدند؛ چرا که ارتباط با سیم اگرچه پایداری بیشتری دارد اما به تعداد محدودی وسیله هوشمند امکان اتصال داده و برای انواع موبایل، تبلت و … غیر استفاده است. بهترین مودم در بین انواع مودم های موجود در بازار، مودم های قابل حمل هستند که نیازهای کاربران را برای اتصال انواع گوشی تلفن، لپ تاپ و … در نظر گرفته شده است و در اکثر مناطق تحت پوشش شبکه های مخابراتی و اینترنت پر سرعت هستند. مجموعه داتیس نتورک به عنوان یک وب سایت فروشگاهی علاوه بر فعالیت های آموزشی، محصولات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و تجهیزات شامل خرید مودم برای کاربران و هموطنان عزیز با پشتیبانی قوی در زمینه رابطه با راهنمای خرید مودم فعال است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402