معرفی سریال خواستگاری تجاری (Business Proposal) + تیزر و بررسی

سریال خواستگاری تجاری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال خواستگاری کاری، اثری عاشقانه و کمدی از شبکه‌های نتفلیکس و SBS است که همه‌ی بینندگان را هیجان‌زده و مشتاق خودش کرده است. در ادامه با بررسی سریال خواستگاری تجاری و معرفی بازیگران و تماشای تریلر آن همراه شما خواهیم بود.

سریال Business Proposal 2022 با بازی آن هیوسوپ و کیم سجونگ یکی از درام‌هایی است که در زمان انتشار بیشترین سر و صدا را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد و از همان ابتدا طرفداران زیادی داشت. سریال کره ای یک خواستگاری کاری بر اساس یک وبتون محبوب با همین نام برای نتفلیکس ساخته شده و با اینکه در ابتدا تبلیغات زیادی نداشت، اما تنها پس از پخش دو قسمت محبوبیت و ریتینگ آن از برخی سریال‌های درحال پخش دیگر با بازیگران مشهورتری مانند «سی و نه» با بازی سون یه جین و یون ووجین، و سریال «پیش‌بینی عشق و آب و هوا» با بازی سونگ کانگ و پارک مین یانگ، پیشی گرفت. یک سریال کمدی-رمانتیک با داستانی سرگرم کننده و بازیگرانی که توانسته‌اند شیمی فوق‌العاده‌ای را در سکانس‌های سریال کره ای خواستگاری تجاری ایجاد کنند. با معرفی سریال کره ای یک خواستگاری کاری همراه پلازا باشید. اگر از طرفداران آثار عاشقانه هستید، برای آشنایی با فیلم های کره ای عاشقانه به این مطلب مراجعه کنید.

پیش از هرچیز می‌توانید تیزر سریال یک خواستگاری کاری ۲۰۲۲ را با ما تماشا کنید:

فهرست مطالب:

داستان سریال کره ای یک خواستگاری کاری

سریال خواستگاری کاری

معرفی سریال خواستگاری تجاری را با داستان آن آغاز می‌کنیم. سریال کره ای عشق قراردادی در 12 قسمت منتشر شده. داستان سریال کره ای خواستگاری تجاری با اقتباس از وبتونی با همین نام پیش می‌رود. پسری موفق، پولدار و خوش‌تیپ به اسم کانگ ته مو با بازی آن هیو سئوپ، به کره برگشته تا تجارت خانوادگی‌اش را ادامه دهد و به پدربزرگش کمک کند. تنها چیزی که ته مو به آن اهمیت می‌دهد کار کردن و موفق شدن است و تنها کسی که همیشه همراه او است منشی شخصی و برادر ناتنی‌اش چا سونگ هون با بازی (کیم مین کیو) است. پدربزرگش که حسابی از تنهایی خسته شده و نمی‌خواهد تنها وارث و نوه‌اش بیش از این تنها بماند با اصرار او را مجبور می‌کند تا سر قرار آشنایی با چند دختر از خانواده‌های سرشناس و پولدار برود و یکی را برای ازدواج انتخاب کند. ته مو که قرار گذاشتن و هرچیز مربوط به آن را اتلاف وقت می‌داند تصمیم می‌گیرد با اولین دختری که در لیست قرار است ازدواج کند و با همین نیت به اولین ملاقات می‌رود.

در طرف دیگر ماجرای سریال کره ای ازدواج تجاری، دو دوست صمیمی به اسم شین هاری با بازی کیم سه جونگ و جین یونگ سو با بازی سول این آ را داریم. هاری در شرکت ته مو کار می‌کند و بخاطر وام‌هایی که برای باز کردن مغازه مرغ سخاری برای خانواده‌اش گرفته روزهای سختی را می‌گذراند و 7 سال است که درگیر یک عشق یک طرفه با دوست سرآشپزش است. یونگ سو دوست صمیمی‌اش دختری ثروتمند اما بسیار رویایی است که می‌خواهد تنها زمانی که واقعا عاشق شد ازدواج کند. وقتی پدرش به او می‌گوید باید سر قرار با ته مو برود از هاری خواهش می‌کند بجای او سر این قرار برود. قراری که زندگی هاری را برای همیشه عوض می‌کند. شین هاری بدون اینکه بداند قرار است با رئیس شرکتی که در آن کار می‌کند روبه‌رو شود با تیپ و استایلی کاملا متفاوت سر قرار می‌رود و در حالی که خودش را بجای دوستش یونگ سو معرفی کرده است به هر دری می‌زند تا ته مو را از ازدواج با یونگ سو منصرف کند، غافل از اینکه ته مو بخاطر رفتارهای عجیب و متفاوت شین هاری مجذوبش می‌شود و تصمیم می‌گیرد هرطور شده با او ازدواج کند!

در همین حین یونگ سو خیلی اتفاقی منشی ته مو یعنی چا سونگ هون را ملاقات می‌کند و در نگاه اول عاشقش می‌شود بی‌خبر از آنکه قرار است زندگی هر 4 نفر آن‌ها به طرز پیچیده‌ای به یکدیگر گره بخورد و ماجرای سریال Business Proposal 2022 ادامه پیدا می‌کند.

بازیگران سریال Business Proposal 2022

معمولا انتخاب بازیگران سریال‌هایی مانند سریال کره ای ازدواج تجاری که براساس وبتون‌های پرطرفدار ساخته می‌شوند کار پرپیچ و خم و ریسک‌پذیری است و به تصویر کشیدن شخصیت‌های محبوب کارتونی در واقعیت، کار چندان ساده‌ای نه برای کارگردانان است و نه برای بازیگران. اما در سریال کره ای ازدواج تجاری افرادی را کنار هم قرار داده‌اند که به اعتقاد بسیاری از منتقدین بهترین انتخاب‌های ممکن هستند. با معرفی اسامی بازیگران سریال کره ای یک خواستگاری کاری همراه پلازا بمانید.

آن هیو سوپ در نقش کانگ ته مو

سریال کره ای ازدواج تجاری

آن هیو سوپ (Ahn Hyo-seop)، بازیگر سریال کره ای عشق قراردادی، متولد 19 آوریل 1995 (28 فروردین 1374) است. هیو سوپ بیشتر برای بازی در سریال‌های پدرم عجیبه، هنوز 17، دکتر رمانتیک 2، آبیس و عاشقان آسمان سرخ شناخته می‌شود و حالا با بازی در سریال یک خواستگاری کاری از این به بعد تا مدت‌ها به عنوان «کرکس پر دار» از او یاد می‌شود (البته از نوع خوش‌تیپ و جذابش). این بازیگر با استعداد از بازی در نقش‌های متفاوت هیچ ترسی ندارد و اگر سریال‌های دیگر او را تماشا کرده باشید احتمالا موافقید که فرقی نمی‌کند در ژانر کمدی و رمانتیک بازی کند یا درام و غم‌انگیز، او چه در کت و شلوار و چه در لباس‌های تاریخی و موی بلند همیشه فوق‌العاده به نظر می‌آید و می‌تواند نظر بیننده‌ها را با نگاه‌های خیره و نافذش به خود جلب کند.

کیم سه جونگ در نقش شین ها ری

سریال کره ای عشق قراردادی

احتمالا سریال کره ای یک خواستگاری کاری بیشتر محبوبیت خودش را مدیون نقش‌آفرینی فوق‌العاده‌ی کیم سه جونگ (Kim Se-jeong) در بخش‌هایی از سریال است که او بجای دوستش با کانگ ته موی از خودراضی ملاقات می‌کند و نقش دختری را بازی می‌کند که با شخصیت خودش کاملا متفاوت است. سه جونگ خواننده و بازیگر متولد 28 آگوست 1996 (7 شهریور 1375) است. او سال گذشته با بازی در سریال کره ای فانتزی شکارچیان شگفت انگیز حسابی معروف شد هرچند قبل از آن هم با بازی در سریال‌هایی همچون مدرسه 2017 و می‌خوام آهنگتو بشنوم استعداد خودش در بازیگری را نشان داده بود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که سه جونگ و سول این آ که در این درام دوستان صمیمی هم هستند قبلا در سریال مدرسه 2017 نیز کنار هم بازی کرده‌اند.

کیم مین کیو در نقش چا سونگ هون

معرفی سریال خواستگاری تجاری

اگر اهل تماشای سریال‌های کره ای هستید پس باید کیم مین کیو (Kim Min-kyu) را اخیرا در سریال پر سر و صدای گل برفی در نقش رفیق جو دیده باشید و با این‌که قصد لو دادن سریال اخیرش را نداریم اما بعد از دیدن سرنوشتش در آن اثر، دیدنش در سریال کره ای خواستگاری تجاری شبیه یک هدیه خوشحال کننده برای تمام طرفدارانش است. این بازیگر بانمک سریال کره ای ازدواج تجاری که بخاطر چال‌های صورتش حسابی معروف است متولد 25 دسامبر 1994 (4 دی 1373) است و قبل از بازی در سریال Business Proposal 2022، در سریال‌های گل برفی، فروشگاه ست بیول، ملکه: جنگ و عشق، عطر و خلوت عاشقان نقش‌آفرینی کرده است.

سول این آ در نقش جین یونگ سو

بازیگران سریال خواستگاری تجاری

سول این آ (Seol In-ah)، بازیگر سریال کره ای عشق قراردادی، متولد 3 ژانویه 1996 (13 دی 1374) است. معمولا او را در نقش منفی یا به عنوان دختری خودخواه در سریال‌های قبلی‌اش دیده‌ایم و جای تعجب ندارد که حالا او را بخاطر بازی در نقش دختری مهربان و کاملا سافت در سریال کره ای یک خواستگاری کاری مورد تحسین قرار دهیم و عاشقش شویم. فرقی ندارد شما هم مانند ما او را به عنوان صیغه هوا جین در سریال آقای ملکه بخاطر دارید، یا به عنوان جی آ در سریال ثبت جوانی، حالا در سریال کره ای عشق قراردادی می‌توانید عاشقش شوید و از دیدن او کنار سه جونگ و مین کیو لذت ببرید.

سایر هنرپیشه های یک خواستگاری کاری عبارتند از:

  • لی دوک-هوآ (Lee Deok-hwa) در نقش رئیس کانگ دا-گو
  • چوی بیونگ-چان (Choi Byung-chan) در نقش شین ها-مین
  • کیم کوانگ-کیو (Kim Kwang-kyu) در نقش شین جونگ-هه
  • جونگ یانگ-جو (Jung Young-joo) در نقش هان می-مو
  • سونگ وون-سوک (Song Won-seok) در نقش لی مین-وو
  • بائه وو-هی (Bae Woo-hee) در نقش گو یو-رای
  • کیم هیون-سوک (Kim Hyun-sook) در نقش یئو ایو-جو
  • یون سانگ جونگ (Yoon Sang-jeong) در نقش کیم هی-جی

بررسی سریال کره ای خواستگاری تجاری

هنرپیشه های یک خواستگاری کاری

سریال کره ای یک خواستگاری کاری یکی از محبوب‌ترین درام‌های نتفلیکس در سال 2022 است و داستان عشق شین هاری (کیم سه جونگ) و مدیر عامل او کانگ ته مو (آن هیو سوپ) موضوع داغ بین طرفداران در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است. می‌توان گفت که کیم سه جونگ و آن هیو سوپ، به ویژه در اولین ملاقاتشان برای قرار آشنایی از پیش تعیین شده، شیمی انفجاری و فوق‌العاده‌ای را وارد سریال می‌کنند. تا کنون بازیگران سریال خواستگاری تجاری را معرفی کردیم و درباره داستان آن صحبت کردیم، در این بخش نیز به بررسی امتیازات سریال کره ای خواستگاری تجاری می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

علاوه بر پوشش عالی رسانه‌های اجتماعی، سریال کره ای خواستگاری تجاری امتیازات بالایی در سایت‌های بررسی دریافت کرده است. در IMDb، این درام دارای امتیاز 8.1/10 است. در زمان انتشار، سریال کره ای عشق قراردادی توسط سایت چینی Douban امتیاز 8.1 را دریافت کرد، که بالاتر از اکثر درام‌های پخش شده همزمان مانند عشق دیوانه، دادستان نظامی دوبرمن، سی و نه و پیش بینی عشق و آب و هوا بود. همچنین در Mydramalist، سریال کره ای ازدواج تجاری با ارزیابی بیش از 3000 بیننده امتیاز 8.7/10 دریافت کرده است.

از نظر دستاوردهای پلتفرم آنلاین، سریال خواستگاری کاری در 11 مارس در لیست برترین برنامه‌های تلویزیونی محبوب جهان در نتفلیکس، در رتبه نهم قرار گرفت. همچنین در 11 مارس، این درام در بسیاری از کشورها مانند اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و تایلند رتبه اول را کسب کرد.

امتیاز یک فاکتور فوق‌العاده مهم برای موفقیت یک سریال تلویزیونی است. از آنجایی که سریال کره ای یک خواستگاری کاری یک درام برای روزهای دوشنبه تا سه‌شنبه و بدون بازیگران لیست A است، با ریتینگ 4.9 درصد و نسبتاً متوسط برای قسمت 1 شروع شد. اما طبیعتاً، رتبه‌بندی این درام درست از قسمت 2 افزایش یافت. در قسمت 4، امتیاز متوسط 8.7 درصد و در قسمت دوازدهم و پایانی به 11.4 درصد رسید.

A Business Proposal در شبکه نتفلیکس در دسترس است. اگر قصد دانلود سریال کره ای عاشقانه خواستگاری تجاری را دارید، از آنجایی که تمام 12 قسمت آن پخش شده، می‌توانید در چند ساعت به تماشای کل سریال بپردازید.

سخن آخر

با معرفی سریال کره ای یک خواستگاری کاری همراهتان بودیم. عنوانی کمدی-رمانتیک با داستانی پر از کلیشه‌های بانمک که به لطف بازیگران دوست داشتنی‌اش حس و حال خوبی را به بینندگان منتقل می‌کند و باعث می‌شود پس از دانلود خواستگاری تجاری و تماشای هر قسمت از آن لبخند روی لب‌هایتان بنشیند. نظر شما درباره این درام چیست؟ به نظر شما سریال خواستگاری تجاری می‌تواند لقب بهترین سریال کره‌ای سال را به خود اختصاص دهد؟ پیشتر در پلازا با معرفی فیلم های کره ای 2021 و سریال های کره ای 2022 نیز همراه شما بوده‌ایم که می‌توانید به آن مطالب نیز سر بزنید. ممنون که با مقاله بررسی سریال کره ای ازدواج تجاری همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ناشناس
.
18 مرداد 1402، 22:32
پاسخ
13
2
خاک برسرش یه بچه پولدار ول کرد افتاد دنبال گدا 🤦خدایا امیدوارم ما از این خریت ها نکنیم خنگول خز 🙄🖕🖕🖕
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402