معرفی بهترین موزیک پلیر های رایگان برای اندروید

موزیک پلیر رایگان برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای دانلود یک موزیک پلیر رایگان برای اندروید، گزینه‌های زیادی در گوگل‌پلی پیش روی شما است. در این مطلب قصد داریم با محبوب ترین و بهترین پخش کننده های موسیقی که برای اندروید منتشر شده‌اند، آشنا شویم.

تمام گوشی‌های اندرویدی به‌صورت پیش‌فرض دارای یک برنامه پخش موسیقی هستند. شرکت‌های سازنده گوشی همراه با رابط‌های کاربری خود، برنامه‌های اختصاصی هم برای پخش موسیقی در گوشی طراحی می‌کنند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به سامسونگ موزیک اشاره کرد؛ با این حال تمام این برنامه‌های پیش‌فرض از نظر ویژگی‌ها کامل نیستند و در عوض می‌توان گزینه‌های شاخصی در گوگل‌پلی پیدا کرد.

فهرست مطالب

بهترین موزیک پلیر های رایگان برای اندروید

خبر خوب این است که برای دانلود انواع پخش کننده موسیقی اندروید، حق انتخاب خیلی زیادی دارید. بسیاری از برنامه‌های رایگان پلیر موزیک، قابلیت‌ها و امکانات قابل توجهی را در اختیار شما قرار می‌دهد اما به دلیل تعداد زیاد آن‌ها، انتخاب از میانشان کار آسانی نیست. در ادامه با پلازا همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن های پخش موزیک در اندروید آشنا شویم.

1. AIMP؛ بهترین موزیک پلیر گوشی اندروید با صدای بلند

برنامه های پخش‌ موسیقی برای اندروید

AIMP یک برنامه قدرتمند برای پخش موسیقی است که تقریبا از تمامی فرمت‌های موسیقی مانند FLAC ،MP3 و MP4 پشتیبانی می‌کند. کاربران در این برنامه می‌توانند مواردی مانند تم و رنگ‌های مورد استفاده در آن را شخصی سازی کنند. AIMP رابط کاربری ساده‌ای دارد و کار با آن آسان است. از امکانات برنامه می‌توان به اکولایزر فوق العاده عالی، پخش زنده HTTP و Volume Normalization اشاره کرد. AIMP علاوه بر این یک نسخه دسکتاپ نیز دارد. این برنامه مطمئنا یک سر و گردن بلندتر از سایر برنامه‌های پخش موسیقی است و شاید بتوان آن را بهترین پخش کننده موزیک اندروید تلقی کرد.

2. DoubleTwist Music Player

بهترین پخش کننده آهنگ اندیا

DoubleTwist Music Player یکی از برنامه های پخش‌ موسیقی برای اندروید است که پستی بلندی‌های زیادی طی این چند سال گذشته داشته ولی چند وقت است که توانسته خود را به‌عنوان یکی از نامزدها برای کسب عنوان بهترین موزیک پلیر آفلاین اندروید 2022، مطرح کند. این برنامه دارای نسخه پولی و رایگان است. در نسخه رایگان شما به امکاناتی مثل پلی‌لیست، پشتیبانی از انواع کدک‌ها مثل FLAC، رابط کاربری ساده و همچنین پشتیبانی از اندروید اتو دسترسی خواهید داشت.

در نسخه پولی، به یک اکولایزر 10 بانده دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید تم برنامه را نیز عوض کنید. نسخه رایگان اما به خودی خود، امکانات کاملی دارد و حتی اجازه گوش دادن به رادیو را نیز به‌شما می‌دهد و می‌تواند بهترین برنامه موزیک پلیر اندروید رایگان به‌حساب بیاید.

3. PlayerPro

برترین موزیک پلیر های رایگان اندروید

PlayerPro Music Player یکی از برنامه‌های موسیقی کمتر شناخته شده است. این موزیک پلیر رایگان دارای رابط کاربری خوبی است که در کنار پوست‌هایی که می‌توانید برای سفارشی‌سازی بیشتر آن دانلود و نصب کنید، همه چیز را آسان می‌کند. همچنین می‌توانید از پخش ویدیو، یک اکولایزر ده باند کمیاب، پشتیبانی از Android Auto و Chromecast، افکت‌های صوتی مختلف، ویجت‌ها و برخی از ویژگی‌های جالب مانند قابلیت تکان دادن گوشی برای تغییر آهنگ استفاده کنید. برنامه پلیر پرو  از موسیقی Hi-Fi (حداکثر 32 بیتی، 384 کیلوهرتز) نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین بخوانید :

4. Radsone Hi-Res؛ از بهترین پخش کننده های موزیک اندروید

انواع پخش کننده موسیقی اندروید

برنامه Radsone Hi-Res Player یکی دیگر از گزینه‌ها برای دانلود موزیک پلیر آفلاین اندروید و iOS است. یکی از مهم‌ترین نکات برجسته این برنامه، (Distinctive Clear Technology (DCT است که صدا را متناسب با سناریوهای مختلف گوش دادن به موسیقی با حذف آثار ناشی از فشرده سازی دیجیتال بهینه می‌کند.

شما می‌توانید پیش تنظیم‌های مختلفی را برای ایرفون، سیستم‌های سرگرمی خودرو یا بلندگوهای خارجی انتخاب کنید و مقادیر را طبق تنظیمات مدنظرتان تغییر دهید. جدای از این، موزیک پلیر Radsone Hi-Res Player از یک رابط بسیار مینیمال برخوردار است و می‌تواند بهترین موزیک پلیر با صدای بلند به‌حساب بیاید.

  • دانلود موزیک پلیر Radsone Hi-Res Player برای: اندروید 

 

5. Oto Music؛ از برترین موزیک پلیر های رایگان اندروید

برترین موزیک پلیر های رایگان اندروید

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌تواند بهترین موزیک پلیر آفلاین اندروید به‌حساب بیاید، Oto Music است. این برنامه دارای رابط کاربری مدرن با پشتیبانی از قابلیت‌هایی مثل پشتیبانی از کروم‌کست و اندروید اتو است. Oto Music همچنین دارای 5 ویجت مختلف است و از تم تاریک نیز برخوردار است.

از دیگر قابلیت‌های آن می‌توانیم به امکان ویرایش برچست‌های فایل‌های موسیقی و نمایش متن آهنگ به‌صورت زنده اشاره کرد. تمام این امکانات در یک اپلیکیشن با حجم حدود 5 مگابایت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

6. Rocket Music Player؛ حرفه ای ترین موزیک پلیر اندروید 2022

برترین موزیک پلیر های رایگان اندروید

پخش کننده آهنگ راکت پلیر چندین سال پیش در دسترس کاربران قرار گرفت و از آن زمان تا کنون پیشرفت زیادی داشته است. خیلی از باگ‌های آن برطرف شدند و در ادامه ویژگی‌های جدیدی هم به آن افزوده شده است. این پلیر از پادکست و پخش ویدیو پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم راکت پلیر امکان ساخت پلی‌لیست خودکار است. برای این کار برنامه ابتدا از شما مشخصه‌هایی مثل سال عرضه و یا سبک آهنگ را سوال می‌کند و پس از آن به طور خودکار مطابق با همان مشخصه‌ها برایتان یک پلی‌لیست می‌سازد. پشتیبانی از اندروید اتو و امکان ویرایش برچسب‌های فایل موسیقی هم از سایر امکانات این برنامه هستند.

نکته جالب در مورد این برنامه این است که با وجود اینکه مانند بیشتر برنامه های پخش‌ موسیقی برای اندروید، در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می‌شود، برای استفاده از نسخه پولی نیازی به پرداخت هزینه ندارید و فقط باید تبلیغات را در برنامه فعال کنید. در این حالت امکانات بیشتری مثل اکولایزر 10 بانده با امکان افزایش بیس، پخش بی‌وقفه، Crossfading و دیگر موارد فعال می‌شوند.

دانلود موزیک پلیر Rocket Music Player برای: اندروید

7. Musicolet

بهترین پخش کننده موزیک اندروید

Musicolet یک برنامه رایگان و بدون تبلیغات، با طراحی مینیمالیستی است. برنامه برای اجرا نیازی به دسترسی به اینترنت ندارد و به همین خاطر هم کاملا آفلاین و بدون تبلیغ است. با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های موسیقی که دانلود کرده‌اید را روی گوشی پخش کنید و حتی تگ‌های فایل‌ها را نیز به‌صورت یکجا ویرایش کنید.

اکولایزر برنامه همچنین دارای بوستر بیس و گزینه‌های برای گوش دادن به موسیقی در حالت صدای فراگیر است. برنامه حتی امکان بکاپ گرفتن از تنظیمات را نیز به‌شما می‌دهد. همچنین می‌توانید به ترانه‌ها متن اضافه و زمان‌بندی کنید.

8. foobar2000

حرفه ای ترین موزیک پلیر اندروید 2022

برنامه foobar2000 یکی از برنامه‌های رایگان قدیمی ویندوز است. این برنامه طی چند سال اخیر به دنیای iOS و اندروید نیز آمده است. نسخه اندروید برنامه شاید جزو برنامه های موزیک پلیر حرفه ای برای اندروید نباشد اما طراحی بسیار ساده‌ای دارد و از انواع فرمت‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. برنامه حتی از سرورهای UPnP نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید موسیقی را به‌شکل آنلاین استریم کنید.

9. jetAudio؛ محبوب ترین پخش کننده موسیقی اندروید

محبوب ترین پخش کننده موسیقی اندروید

اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون برای اندروید jetAudio، یکی از برنامه‌های قدیمی و شناخته شده برای پخش موسیقی است. برنامه از انواع کدک‌ها پشتیبانی می‌کند و دارای یک اکولایزر 20 بانده قدرتمند نیز هست. شما حتی می‌توانید تگ‌های ترک‌های موسیقی را ویرایش کنید و به آرشیو خود نظم بیشتری بدهید.

افزون بر این، برنامه دارای ابزار بوستر بیس، 32 حالت اکولایزر مختلف، جلوه‌های بصری مختلف و رابط کاربری خلاقانه است.

10. iMusic؛ اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون برای اندروید

بهترین پخش کننده موزیک اندروید

اگر به‌دنبال موزیک پلیر iOS برای گوشی اندروید هستید، iMusic بهترین انتخاب شما است. البته این برنامه همانطور که می‌دانید نسخه رسمی نیست اما دارای همان پوسته اپل موزیک است و برای کاربران اندروید ساخته شده است. برنامه تنها به‌ظاهر توجه نداشته و از انواع فرمت‌های صوتی، امکان تنظیم اکولایزر و تایمر قطع موسیقی نیز هست. البته امکانات آن در مقایسه با دیگر محبوب ترین پخش کننده های موسیقی اندروید زیاد نیست اما اگر واقعا می‌خواهید یک پلیر با ظاهر پلیر آیفون در گوشی داشته باشید، انتخاب خوبی است.

11. VLC؛ بهترین پخش کننده موزیک اندروید

محبوب ترین پخش کننده موسیقی اندروید

VLC یکی دیگر از نام‌های شناخته شده و با سابقه است. نسخه اندروید این برنامه شاید از نظر امکانات و قابلیت‌ها بهترین پخش کننده موزیک اندروید باشد. البته از نظر رابط کاربری خیلی انتظارات زیادی از آن نداشته باشید. هیچ خبری از المان‌های طراحی مدرن و جدید در برنامه نیست و شما فقط و فقط به ابزارهای پخش موسیقی دسترسی دارید.

مزیت اصلی برنامه این است که می‌توانید از آن علاوه بر موزیک پلیر رایگان برای اندروید، به‌عنوان یک پخش کننده ویدیو نیز استفاده کنید. افزون بر این امکان دسترسی به فایل‌های ISO دیسک‌های DVD در کنار استریم آنلاین موسیقی و پشتیبانی از زیرنویس و صدای Multi-track از دیگر قابلیت‌های VLC هستند.

سخن پایانی

در این مطلب با چندین موزیک پلیر رایگان برای اندروید آشنا شدیم. هرکدام از این برنامه‌ها دارای قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی هستند و می‌توانند نظر شما را به خود جلب کنند. در صورتی که شما از پخش کننده‌های موسیقی دیگر استفاده می‌کنید، حتما نام آن‌ها را با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402