بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS + لینک دانلود

بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین بازی لگویی براساس فاکتورهای متعددی که درنظر داشتیم بالاخره شناسایی و در اختیارتان قرار گرفتند. در ادامه میتوانید با گزینه های خوبی سروکار داشته باشید که این موارد جزو بهترین بازی های لگو برای اندروید و آیفون در جهان بوده اند.

مطمئنا شما هم وقتی در برنامه‌های اپ استور و گوگل پلی دنبال بازی های لگو هستید، میان دنیایی از این بازی‌ها گم می‌شوید. پلازا مجموعه بازی های لگو را برای شما فراهم کرده است. همانطور که دوست دارید وقتی به فروشگاه می‌روید، یک بازی جدید و جذاب را ببینید، در اینجا هم ما فهرستی از بهترین بازی های لگو 2023 برای اندروید و آیفون را تهیه کردیم. همچنین تمام بازی لگو برای آیفون و اندروید با لینک دانلود همراه هستند که به محض کلیک میتوانید آنها را از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید.

مجموعه بازی های لگو

فهرست مطالب

بهترین بازی لگویی برای اندروید و آیفون

در انتخاب لیست بازی های لگو برای اندروید و آیفون فاکتورهای مختلفی را مدنظر قرار دادیم تا بتوانیم گزینه های خوبی که میتوانند شمارا برای مدت زمان بیشتری سرگرم کنند را در اختیارتان قرار دهیم. بدنیست بدانید که لیست بازی لگو برای آیفون و اندروید شامل بهترین های جهان بوده که از این زاویه میتوانید با گزینه های خوبی برای سرگرمی مواجه باشید. در لیست بهترین بازی های لگو برای اندروید برای شروع سعی نمودیم به گزینه های خوبی اشاره داشته باشیم.

بازی LEGO Juniors Create and Cruise بهترین بازی لگو برای اندروید

بازی های لگویی

بازی لگو جونیور بهترین بازی لگو برای اندروید در سال 2020 است. این بازی محصول LEGO System A/S و برای بچه‌های پیش دبستانی مناسب است؛ چراکه می‌تواند قوه تخیل و تصویرسازی بچه‌ها را تقویت کند.

در این بازی باید با ماشین حرکت کنید و آنقدر سکه جمع کنید تا قفل مراحل لگو باز شود. در این عنوان بچه‌ها با قدرت تخیل خودشان ماشین لگویی خودشان را می‌سازند. مراحلی که باز می‌شوند بخشی از صحنه سه بعدی و رنگی بازی می‌شوند که کودک با ماشین لگویی‌اش در آن حرکت می‌کند. در این بازی کودک شما علاوه بر اینکه سرگرم می‌شود و انیمیشن‌های شفاف و دوستانه دارد، قدرت تخیلش نیز پرورش می‌یابد.

دانلود Lego Juniors and Cruise برای اندروید

 

بازی LEGO Nexo Knights Merlok 2.0 بازی های لگو برای اندروید

بازی های لگو برای اندروید

یکی دیگر از بازی های لگو برای اندروید که در سال 2020 معرفی شد بازی LEGO Nexo Knights Merlok 2.0 است. که این بازی هم از استودیوی بازی لگو سیستم A/S است. در این بازی موجودی شیطانی و ارتش سنگی‌اش به سرزمین نایتون حمله کرده است تا نیروهای ممنوعه را به دست آورد و از آن طریق نیروی تاریکی را بیدار کند. شما در این بازی باید به کمک جادوگری به نام مرلاک شوالیه‌های نکسو را جمع کنید و با کمک آن‌ها از شهر دفاع کنید.

در این عنوان شانس این را دارید که یک نیروی دفاعی خارق‌العاده درست کنید و در برابر شوالیه تاریکی بایستید. این بازی به شما امکان می‌دهد تا در جهانی پر از هیولاهای کوچک و بزرگ کاوش کنید. در لیست بهترین بازی های لگو برای اندروید این بازی با بهرهمندی از مزیت های بسیار میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد که پیشنهاد میشود گیم پلی عالی آنرا از دست ندهید.

 

بازی LEGO City بازی لگو برای آیفون

بهترین بازی های لگو

در این بازی باید راز زیر یخ‌ها را پیدا کنید. برای اینکار باید قطعات یخ را بردارید و آن‌ها را باز کنید و ببینید چه چیزی در آن‌هاست. این بازی یک ماموریت خلاقانه است که برای بچه‌های 6 تا 8 سال طراحی شده است تا ماشین‌های آتش نشانی خودشان را بسازند و با آن آتش‌ها را خاموش کنند، خانه بسازند یا هلیکوپتر و ماشین بسازند. در این عنوان می‌توانید با ماشین پلیس به تعقیب و گریز دزدان بپردازید و آن‌ها را به دام بیندازید. در بازی LEGO City مهارت‌های خود را ارتقا دهید و ماموریت‌ها را انجام دهید و شهر را آنگونه که دوست دارید بسازید.

دانلود بازی LEGO City برای اندروید و iOS

بازی LEGO Creator Islands بهترین بازی های لگویی اندروید

بهترین بازی های لگو برای اندروید

بازی LEGO Creator Islands از بهترین بازی های لگو اندروید است که توسط استودیوی A/S معرفی شده است. در این بازی شما می‌توانید جزیره‌های مختلفی را کشف کنید و آن را مطابق سلیقه خودتان بسازید. این بازی جالب است و به نوعی شبیه سازی برای ساخت و ساز است. در این بازی می‌توانید خانه‌های بامزه و خودروهای بانمک خود را بسازید؛ مانند کامیون، هواپیما و قایق. برای اینکار با هر ساخت و سازی جایزه جمع می‌کنید که با این جایزه‌ها می‌توانید مدل‌های جالب و هوشمندانه 3 در 1 را باز کنید. در این عنوان شانس این را خواهید داشت که به جزیره‌های دیگر سفر کنید و در آنجا خرگوش، میمون و موجودات حیرت انگیز دیگری ببینید.

 

بازی LEGO® Star Wars™: TFA بازی لگو اندروید برای گوشی

بهترین بازی های لگو اندروید

این بازی محصول استودیوی معروف Warner Bros است و می‌توانید آن را از لینک زیر به صورت رایگان دانلود کنید. این عنوان سراسر هیجان انگیز را هرگز قبلا در بازی‌های لگویی ندیده‌اید؛ چراکه حاوی صحنه‌های جنگی خارق‌العاده با گرافیک بالا و جنگ‌های انفجاری است. در این بازی صحنه‌های سریع و جنگ‌هایی را تجربه می‌کنید که نیاز به عکس‌العمل بالا دارند و با سلاح‌هایی که دارید باید در مقابل دشمنان فضایی بجنگید. البته می‌توانید با امتیازهایی که جمع آوری می‌کنید سلاح‌ها و شخصیت‌ها را ارتقا دهید.

دانلود بازی LEGO® Star Wars™: TFA برای اندروید و iOS

بازی LEGO City Game برترین بازی های لگویی برای ios

lego city game for iphone

بازی LEGO City Game از بهترین بازی های لگو است که در سال 2020 معرفی شده است. در این بازی باید معماهای زیر یخ‌ها را پیدا کنید و آن‌ها را حل کنید. برای پیدا کردن آن‌ها هم باید بلوک‌های یخی را بلند کنید و آن‌ها را باز کنید و ببینید که آیا معمایی آنجا هست یا خیر. این بازی برای بچه‌های 6 تا 8 ساله طراحی شده است. در این بازی بچه‌ها می‌توانند خودروهای خودشان را بسازند، مانند ماشین آتش نشانی برای خاموش کردن آتش‌ها. آن‌ها همچنین می‌توانند ساختمان‌هایی را بر اساس علاقه و سلیقه خودشان بسازند.

بازی LEGO Juniors بهترین بازی های لگو برای گوشی اپل

بازی لگو نینجا

این بازی جذاب که یکی دیگر از بهترین بازی های لگو برای آیفون است، برای بچه‌های 4 تا 7 ساله طراحی شده است. بچه‌ها در این بازی می‌توانند خودرو و ساختمان‌های لگویی خودشان را بسازند. قفل مراحل بعدی بازی تنها با جمع‌آوری سکه باز می‌شود. این بازی قدرت تصور و تخیل کودکان را تقویت می‌کند. به والدین پیشنهاد می‌کنیم راجع به صحنه‌های مختلف این بازی با کودکان خود صحبت کنند. مثلا اینکه چرا یک پرنسس زیبا می‌تواند یک ماشین پلیس را براند و یا اینکه ماشین به جای چرخ می‌تواند پا داشته باشد!

دانلود بازی LEGO Juniors برای iOS

 

بازی LEGO® Star Wars™: TCS بازی لگو برای گوشی ایفون

بازی لگویی مرد عنکبوتی

بازی جنگ ستارگان لگویی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی‌های لگویی است که شامل صحنه‌های جنگی و هیجان انگیز است و نیاز به سرعت بالایی دارد. بازی یک گزینه چند معمایی هم دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید و هیجان بازی را بیشتر کنید. در این عنوان باید با موجودات فضایی بجنگید و از سرزمینتان دفاع کنید.

دانلود بازی LEGO® Star Wars™: TCS برای اندروید و iOS

بازی LEGO Life بهترین بازی لگویی

مجموعه بازی های لگو

از دیگر بازی های لگو اندروید و iOS، بازی LEGO Life است. این بازی یک اجتماع امن برای طرفداران لگو است. در این بازی می‌توانید در مسابقات هیجان انگیز شرکت کنید، از ویدئوهایی که بقیه می‌گذارند لذت ببرید و وسایل و ساختمان‌هایی که بقیه می‌سازند را ببینید.

در این عنوان می‌توانید نمونه سازه‌های لگویی را ببینید و سعی کنید آن‌ها را بسازید. کار جالبی که در این بازی می‌توانید انجام دهید این است که شما هم همانند بقیه عکس سازه‌های جذابتان را به اشتراک بگذارید و از اخبار لگو نیز مطلع می‌شوید.

با این بازی می‌توانید سطح تخیلتان را بسنجید و البته ارتقا دهید، دانشتان را تست کنید، ویدئوهای پشت صحنه ساخت کاراکترها را ببینید و در یک کلام با این بازی زندگی لگویی داشته باشید. این عنوان برای بچه‌های زیر 5 سال ممنوع است. بیشتر نوجوانان 8 تا 12 سال در آن‌جا هستند و باهم تعامل دارند.

دانلود LEGO Life برای اندروید و iOS

 

بازی LEGO DUPLO Train بازی های لگو برای اندروید

بازی های لگو

بازی لگویی قطار یکی دیگر از بازی‌هایی است که توسط تیم استودیوی LEGO System A/S طراحی شده است. این بازی به نوعی یک بازی آموزشی رایگان برای کودکان است. از لینک‌های زیر می‌توانید آن را به طور رایگان دانلود کنید. در این بازی بچه‌ها صحنه‌های روشن، شاد و انیمیشن‌های دوستانه و بانمک می‌بینند و صداهای بامزه‌ای را می‌شنوند. همچنین بچه‌ها می‌توانند با این بازی علامت‌ها را یاد بگیرند. شاید از لحاظ ظاهری این بازی ارزش بالای در لیست بهترین بازی های لگو برای اندروید نداشته باشد ولی باید دبانید که گیم پلی بسیار خوبی در بازی نهفته است.

دانلود بازی LEGO DUPLO Train برای اندروید و iOS

 

بازی لگویی بتمن

بازی لگویی بتمن

بازی The LEGO Batman Movie Game برای اندروید و توسط گروه Warner Bros طراحی شده است. در این بازی می‌توانید DJ را بسازید و با آن رانندگی کنید. همچنین شانس این را دارید که همانند بتمن باشید و مثل او رانندگی کنید، بدوید و پرواز کنید. در این بازی همانند دیگر بازی های لگو می‌توانید خودروی خودتان را طراحی کنید و بسازید. این عنوان برخلاف بازی‌های دیگر ویژگی‌ها و آپشن‌های بیشتری دارد که بازی کردن را هیجان انگیزتر می‌کند.

دانلود بازی لگویی بتمن برای اندروید

بازی LEGO DUPLO Trains بهترین بازی لگویی

بازی LEGO DUPLO Trains بهترین بازی لگویی

در بازی لگویی LEGO DUPLO Trains شاهد یک رابط بصری ساده و اسان خواهیم بود که این مورد حرکت و کنترل قطار را برای شما ساده تر خواهد نمود. البته ساخت این بازی برای کودکان انجام گرفته که در آن شاهد مدیریت فیزیکی و دیجیتالی قطار خواهید بود. استفاده از تعاملات نوپا در کنار ویژگی های بسیار گفتگویی میتواند دلیل دیگری برای حضور در بازی اندرویدی LEGO DUPLO Trains باشد که در ادامه ویژگی های دیگر آنرا برایتان شرح خواهیم  داد.

LEGO Super Mario بهترین بازی لگو اندروید

LEGO Super Mario بهترین بازی لگو اندروید

LEGO Super Mario عنوان رسمی یک بازی جذاب در سبک ساخت و ساز بوده که طیف گسترده ای از ابزار و اقلام مورد نیاز ساختمانی را ارائه داده است. این بازی میزبان دستورالعمل های دیجیتالی بوده که نکات مهمی در خصوص روش های ساخت و ساز و بازسازی را به شما آموزش میدهد. ویژگی های الهام بخش بازی سبب بوجود آمدن تجربه ای جذاب و خلاقانه شده است که شرکت سازنده در این زمینه از فناوری های خوبی برای توسعه بازی استفاده نموده است. امکان اجرای بازی LEGO® Super Mario به صورت چند نفره وجود داشته که بدنیست بدانید دنیای لگو مانند و آجری بازی میتواند شما را با شخصیت های دوست داشتنی و محبوب دنیای لگو آشنا کند. در ادامه با اصلی ترین ویژگی های این بازی اندرویدی لگو آشنا خواهید شد.

ویژگی های بازی لگو LEGO® Super Mario :

  • وجود مجموعه ای تعاملی و عالی برای ساخت ساختمان های 3 بعدی
  • ارائه آموزش های مختلف که حاوی نکات و ترفندهای کلیدی بوده است که از این طریق میتوانید با روند ارتقا بازی آشنا شوید.
  • وجود سکه های دیجیتالی متنوع که پس از تکمیل مراحل و سطوح بازی به شما اهدا میشود تا از این طریق بتوانید قدرت قلمرو خود را افزایش دهید و در برابر دشمنان درصد شکست کمتری داشته باشید.
  • وجود مهارت های متنوع با مجموعه ای الهام بخش از چالش های مختلف برای سرگرمی
  • نمایش لحظات زیبا و باشکوه با ماکان ذخیره سازی آنها به صورت مستقیم و یا اشتراک گذاری تصاویر
  • ذخیره سازی حرفه ای و همگام سازی خودکار بازی بسته به روش های مختلف
  • طراحی لگو مانند با حضور شخصیت های مختلف که اکثر آنها شناخته شده هستند
  • گیم پلی روان با امکان سرگرم نمودن کاربر برای مدت زمان طولانی
  • رابط کاربری ساده و ارائه ویژگی های جزئی

دانلود بازی LEGO Super Mario برای اندروید

سخن پایانی

معرفی لیست بهترین بازی های لگو برای اندروید به پایان رسید که در این زمینه سعی نمودیم به بخش های مختلفی از بازی های نامبرده اشاره داشته باشیم. اگر احساس میکنید که بازی خوبی در این زمینه وجود داشته که از لیست بهترین بازی های لگو برای اندروید جا مانده میتوانید نام بازی را در بخش نظرات برایمان به اشتراک بگذارید و با اینکار به تکمیل شدن مقاله کمک نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402