بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales سایت IGN لقب جدیدی را درنظر گرفته آن ” حرکت به سمت ارتفاعات جدید ” بوده است. محصول جدید پلی استیشن با پویانمایی خاصی روانه بازار شد که در خصوص بررسی آن پیشنهاد میشود با پلازا همراه باشید.

بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز با برخورداری از المان های بسیار در ساختار ، بی شک میتواند حضور خوبی در میان بهترین بازی های ماجراجویی داشته باشد که در راستای آن دلیلی بر عدم دانلود آن نخواهید داشت. با این حال مایلز مورالز گام جدیدی را در صنعت بازی های نوین برداشته است که برپایه آن میتوانید با جذابیت های بسیاری مواجه باشید که این مورد در استیم بازی بطور ویژه مورد بررسی قرار گرفته است که در ادامه میتوانید با اصلی ترین آنها آشنا شوید.

فهرست مطالب

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

شاید بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالزبه تازگی جایگاه ابرقهرمانی خود راپیدا کرده باشد اما بدنیست بدانید اولین تجربه انفرادی آن که توسط Insomniac توسعه داده شده بود به راحتی توانست انگیزه کافی برای ساخت نسخه های دیگر را در شرکت پلی استیشن پدیدار کند. مایلز را میتوان اولین بازی پر زرق و برق دار داستانی دانست که در آن شاهد یک خط داستانی عالی از مرد عنکبوتی مارول خواهید بود. بطور کلی قرار است در این بازی با مواردی نظیر مکانیک‌های نوسانی جدید و باور نکردنی ، داستان سرایی مثال زدنی ، ماجراجویی های پیتر پارکر ، حرکات جدید پر زرق و برقدار و… آشنا شوید.

داستان بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز

داستان بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز

پس از وقایع Marvel’s Spider-Man Remastered مایلز مورالش نوجوان در حال تطبیق با خانه درونی خود آشنا میشود که قصد دارد جاپای مربی خود یعنی پیتر پارکر بگذارد. این مورد در ابتدا به خوبی پیش رفت اما زمانی که یک جنگ شدید که سبب ویرانی شهر میشد آنها را تهدید نمود سبب خراب شدن بسیاری از آرزو های مایلز برای شهرش شد. قهرمان بازی متوجه میشود که قدرت بسیار مسئولیت زیاد را به همراه خواهد داشت و در همین زمینه باید بدنبال راهی برای نجات تمام نیویورک باشد.

با ظهور مایلز مورالس قدرت های نوظهور جدیدی وارد نیویورک میشوند که سبب حیرت شخصیت اصلی خواهد شد. در این میان میتوانید از ویژگی و مهارت های منحصر به فرد خود نظیر حرکات نمایشی آکروبات ، استفاده از ابزارها برای اسیب زدن به دشمنان ، حملات انفجاری ، استتار در مکان های مختلف و… جهت شکست دادن دشمنان استفاده کنید. این موارد سبب خواهد شد تا گیم پلی بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز به شکل ویژه ای برای گیمر جذاب باشد که اگر بتوانید شخصیت بازی را بطور کامل مدیریت کنید بسیاری از مشکلات شما برطرف خواهد شد.

جنگی که برای کنترل نیویورک به راه خواهد افتاد از سوی یک شرکت انرژی فریبنده و ارتش جنایتکاری بوده که تصمیم دارد از فناوری پیشرفته برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند. مرد عنکبوتی در خانه جدید خود باید هزینه گزافی را برای لقب جدیدیش بپردازد و خود را برای چیزی بزرگتر از زندگی فدا کند. در خیابان های نیویورک شاهد بخش های جدیدی خواهیم بود که این مورد سبب ظهور شخصیت های جدید شده که بسیاری از آنها جزو افراد شرور و خرابکار شهر هستند. این مورد میتواند شمارا با چالش های جدیدی مواجه کند که هیچ اطلاعاتی از آنها ندارید.

مایلز مورالز در همان نقشه منهتن نسخه اول جریان داشته اما تفاوت آن این بوده که اینبار دقیقا نزدیک کریسمس داستان بازی جریان خواهد داشت. شهر نیویورک به دلیل جشن سالانه در تعطیلات بوده و تمام ویترین مغازه ها و تزئینات پارک ها و حتی خیابان های شهر به شکل زیبایی طراحی شده اند. این مورد در شرکت Insomniac بطور ویژه ای مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت توانست ویژگی های خوبی را در بازی تعبیه نماید. این زیبایی ها شمارا از حس های بدی که قرار است علیه تان برپا شود شمارا دور خواهد نمود اما همیشه اینگونه نخواهد بود. منتظر وقوع خطرات بسیاری علیه شهر زیبای خود باشید.

حملات بیوالکتریکی در بازی مرد عنکبوتی: مایلز مورالس کامپیوتر

حملات بیوالکتریکی در بازی مرد عنکبوتی: مایلز مورالس کامپیوتر

بازی کامپیوتر Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در بخش مبارزه ، ترفند و مهارت های جدیدی را برای شما درنظر گرفته است که با استفاده از آنها میتوانید ابر دشمنانی که به تازگی سر از سیاره ما درآورده اند را به نابودی هدایت کنید. در این زمینه باید تمام مهارت های اولیه مربوط به مرد عنکبوتی را بشناسید زیرا با ترکیب آنها بوده که میتوانید به حملات بیوالکرتیکی دسترسی پیدا کنید. تمرکز برروی دشمنان میتواند شمارا کمی آرامتر نماید اما زمانی که چندین دشمن شمارا احاطه کرده باشند راهی جز افزایش تمرکز نخواهید داشت. در میان نزاع با دشمنان باید حواستان به مردم عادی شهر باشد زیرا اگر آسیبی به آنها وارد شود بازنده داستان شما خواهید بود. مهارت های نوین و استفاده از کاراکتر جدید در این نسخه از بازی مرد عنکبوتی سبب شده تا شرکت پلی استیشن دسترسی بهتری را برای اضافه نمودن موارد جدید نظیر مهارت ها را در اختیار داشته باشد.

بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از دید طراحی

بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از دید طراحی

در ساخت این بازی از گزینه های کیفیت گرافیکی جهت تطبیق با طیف گسترده ای از دستگاه ها استفاده شده است که این مورد نرخ فریم و پشتیبانی از فناوری های افزایش عملکرد را به همراه خواهد داشت. با این وجود میتوانید در بخش خروجی کیفیت بهتری را از عملکرد NVIDIA DLSS 3 و NVIDIA DLSS 2  دریافت کنید و یا شاهد بهبود کیفیت تصاویر از NVIDIA DLAA و کاهش تأخیر NVIDIA Reflex باشید. فناوری های بکارگیری شده در مقیاس های بزرگتر نیز در این بازی تحت پوشش قرار گرفته است که از اصلی ترین فناوری های این حوزه میتوان به AMD FSR 2.1، Intel XeSS و IGTI اشاره داشت که بازی از آنها پشتیبانی میکند.

از دید طراحی بازی باید بدانید که تمرکز بالایی روی بازتاب و سایه شخصیت ها شده است که این مورد با گزینه های انعکاسی شبیه سازی شده تا گیمر شاهد عملکرد بهتری از بازی باشد. ردیابی پرتو و سایه زنی های پرتویی میتواند بازی را به شکل زنده تری برای شما در معرض دید قرار دهد که به نوعی انگار در شهر حضور دارید و ناگهان دچار مشکل میشوید. این مورد در تمامی مانیتورهای مطرح جهانی مورد بررسی قرار گرفته است. پشتیبانی از طیف وسیعی از تنظیمات صفحه نمایش از جمله رزولوشن های 16:9، 16:10، 21:9، 32:9، و 48:9 میتواند مناظر سینمایی شهر نیویورک را برای شما در معرض دید قرار دهد. بدنیست بدانید بازی با تنظیمات مانیتور سه گانه  NVIDIA Surround یا AMD Eyefinity سازگار است.

در خصوص طراحی شرکت های Insomniac Games و Nixxes Software زمان بسیاری را برای پیاده سازی افکار پلی استیشن صرف نمودند که در این میان شاهد نسخه جدید بازی مردعنکبوتی برای کامپیوتر بوده ایم. استفاده از فناوری های نوین در ساخت این بازی سبب شده تا گیمر شاهد یک کیفیت فول اچ دی با امکان ارتقاء به 4K و حتی 8k باشد که اگر از سیستم سخت افزاری مناسب برخوردار هستید این مورد یکی از اصلی ترین حسن های بازی خواهد بود  که بطور مستقیم میتواند نظر شمارا به سمت خودش جذب نماید.

تاریخ انتشار Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

تاریخ انتشار Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

این بازی مدت کوتاهی بعد از نسخه ریمستر مرد عنکبوتی عرضه شد که شرکت پلی استیشن بازی را در تاریخ 18 نوامبر 2022 مطابق با 27 آبان 1401 برای پلتفرم های پلی‌استیشن  ۵، پلی‌استیشن  ۴، مایکروسافت ویندوز عرضه نمود.

سیستم اجرایی بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز برای کامپیوتر

اگر نیم نگاهی به ویژگی های طراحی بازی داشته باشید متوجه خواهید شد که کیفیت بسیار بالایی در این بازی وجود داشته اما به نسبت آن سیستم چندان قوی جهت اجرای بازی درنظر گرفته نشده است.

سیستم مورد نیاز :

  • سیستم عامل : Windows 10 64-bit 1909
  • پردازنده : Intel Core i3-4160, 3.6 GHz or AMD equivalent
  • مموری : 8 GB RAM
  • کارت گرافیک : NVIDIA GTX 950 or AMD Radeon RX 470
  • دایرکت ایکس : Version 12
  • فضای مورد نیاز : 75 GB available space

سیستم پیشنهادی :

  • سیستم عامل : Windows 10 64-bit 1909
  • پر دازنده : Intel Core i5-4670, 3.4 Ghz or AMD Ryzen 5 1600, 3.2 Ghz
  • مموری : 16 GB RAM
  • کارت گرافیک : NVIDIA GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 580 8GB
  • دایرکت ایکس : Version 12
  • فضای مورد نیاز : 75 GB available space

بررسی بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز برای کامپیوتر به پایان رسید که در این میان به نکات خوبی در خصوص این بازی اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد این بازی و توضیحات درج شده بیان کنید.

سخن پایانی

بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به پایان رسید. به نکاتی خوبی در خصوص این بازی اشاره شد که باید بدانید این بازی یکی از بهترین های سال 2022 خواهد بود. نظر شما در مورد بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز چیست ؟ آیا شرکت پلی استیشن توانست بار دیگر شمارا مغلوب ویژگی های خودش کند ؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد این بازی و ویژگی های بکارگیری شده در آن بیان کنید که اینکار سبب رشد و ترقی بهتر مطلب خواهد شد. باما همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402