راه حل مشکل This story is unavailable در اینستاگرام

حل مشکل This story is unavailable
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ما در ادامه به حل مشکل This story is unavailable در اینستاگرام میپردازیم و همچنین به حل ارور استوری این داستان دیگر در دسترس نیست هم اشاره‌ای میکنیم.

ویژگی‌های داستان از اسنپ چت کپی شده است و اگر از کاربران مشتاق اسنپ چت هستید، می‌دانید که داستان‌های اسنپ چت 24 ساعت طول می‌کشد. بنابراین، استوری‌های اینستاگرام هم 24 ساعت طول می‌کشد و پس از اتمام زمان، استوری حذف می‌شود. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که استوری چه مدت در آنجا بماند و می‌توانند بلافاصله پس از ارسال استوری آن را حذف کنند، اما این بدان معنا نیست که کسی آن را دیده است. آن‌ها همچنین می‌توانند انتخاب کنند که داستان را قبل از پایان داستان حذف کنند.

متأسفانه، از زمان معرفی ویژگی داستان‌های اینستاگرام، پیام خطایی رخ می‌دهد و شما را از دیدن داستان‌هایی که در فید شما بارگذاری شده‌اند، باز می‌دارد. معمولاً وقتی استوری حذف می‌شود، نمی‌توانید روی آن کلیک کنید زیرا در بخش داستان‌های موجود برای کلیک کردن وجود ندارد. در ادامه با آمورش رفع خطای این داستان در دسترس نیست، همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

This story is unavailable یعنی چه؟

This story is no longer available یعنی چی؟ یعنی داستانی که در حال مشاهده آن هستید حذف شده است، قبل از اینکه تصمیم بگیرید روی آن کلیک کنید، نشان داده می‌شد. زمانی که کاربران پس از نمایش استوری در استوری شما، استوری را حذف می‌کنند و پس از باز کردن استوری، به شما گفته می‌شود که دردسترس نیست، این مشکل پیش می‌آید. یا ممکن است پس از پایان 24 ساعت داستان را مشاهده کنید.

علت باز نشدن استوری اینستاگرام

در ادامه به علت نمایش پیغام This story is no longer available دراینستا خواهیم پرداخت.

1. داستان حذف شده است

برای حل مشکل This story is unavailable هر زمان که این پیام را میبینید به این معنی است که پس از بازدید از برنامه، استوری حذف شده است. یا زمانی که از برنامه بازدید کردید، تایمر 24 ساعته داستان فعال بود. بنابراین، صاحب داستان واقعی باید استوری را در زمانی که از برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنید حذف کند تا پیام خطا را مشاهده کنید.

اگر برنامه را بعد از حذف استوری توسط کاربر باز کردید، این پیام را نخواهید دید زیرا داستان را نمی‌بینید. به زبان ساده، شما باید تا زمانی که استوری هنوز زنده است، در اینستاگرام باشید، سپس در حالی که در برنامه هستید، استوری باید حذف شود، سپس پس از کلیک بر روی استوری حذف شده، به شما گفته می‌شود که در دسترس نیست.

2. باگ

یکی دیگر از دلایل علت باز نشدن استوری اینستاگرام مربوط به یک باگ است که باعث می‌شود در استوری‌های افراد خطا نشان داده شود، زمانی که هیچ مشکلی در داستان‌های آنها وجود ندارد. همچنین از دیدن داستان جلوگیری می‌کند. وقتی اینستاگرام دچار مشکل می‌شود، می‌تواند باعث ایجاد خطاهای غیرمنتظره در برنامه شود و این می‌تواند بر ویژگی‌هایی مانند استوری تأثیر بگذارد. یک نقص جزئی در نرم افزار اینستاگرام است و رخ می‌دهد، خطاهای غیرمنتظره مانند عکس نوشته این داستان دیگر در دسترس نیست ظاهر می‌شود.

اگر می‌خواهید نسبتاً سریع از شر یک اشکال جزئی خلاص شوید، بهترین راه برای انجام این کار پاک کردن حافظه پنهان است. شما می‌توانید کش خود را از طریق برنامه اینستاگرام در آیفون و اندروید پاک کنید، اما در اندروید، می‌توانید آن را در تنظیمات پاک کنید.

راه حل ارور استوری این داستان دیگر در دسترس نیست:

  • برنامه تنظیمات را باز کنید.
  • در منوی تنظیمات، به «برنامه‌ها» بروید و روی آن گزینه ضربه بزنید.
  • هنگامی که در منوی برنامه ها هستید، برنامه “Instagram” را از لیست برنامه‌های دستگاه خود انتخاب کنید.
  • پس از کلیک بر روی برنامه، باید گزینه‌ای را در صفحه انتخاب کنید که می‌گوید “Storage”.
  • در بالای صفحه ذخیره سازی، گزینه‌های Clear Data و Clear Cache را خواهید دید.
  • هر یک از آن گزینه‌ها را یکی یکی انتخاب کنید.

 حل مشکل This story is unavailable

3. آنها شما را بلاک کرده اند

اگر استوری در قسمت داستان‌ها بارگذاری شده بود و شخص تصمیم گرفت شما را در بازه زمانی بارگذاری استوری مسدود کند و شما آن را باز کنید، ممکن است خطا This story is unavailable را بدهد. برای توضیح درست این موضوع، اگر داستان قبلاً در بخش استوری ها بارگذاری شده بود، و پس از آن، شما را مسدود کردند، زیرا شما را بلاک کرده‌اند، اکنون از دیدن هر چیزی که آنها پست می کنند منع شده‌اید. بنابراین از آنجایی که استوری‌های خود را بازخوانی نکرده‌اید، به جای اینکه داستان آن‌ها فقط از بخش استوری‌ها ناپدید شود، فقط یک پیغام خطایی می‌دهد که می‌گوید داستان آن‌ها در دسترس نیست.

4. آنها شما را به عنوان فالوور حذف کردند

این از همان اصل پیروی می‌کند، اگر بین زمانی که استوری آنها در بخش داستان‌ها بارگذاری شده است و شما برای مشاهده آن کلیک کرده‌اید، شما را به عنوان دنبال کننده حذف کرده باشند، زیرا داستان‌های آنها نباید در فید شما ظاهر شود زیرا شما این کار را نمی‌کنید. آنها را دیگر دنبال کنید، سپس خطای غیرقابل دسترس را نشان می‌دهد به این معنی که نمی‌توانید آنچه را که آنها پست کرده‌اند ببینید. مجدداً چرا فقط اینستاگرام استوری خود را از استوری‌های شما حذف نمی‌کند در صورتی که ممکن است بین آن زمان با خطا مواجه شود.

 حل ارور استوری این داستان دیگر در دسترس نیست

5. اینستاگرام از کار افتاده است؛ حل ارور استوری این داستان دیگر در دسترس نیست

اگر سرورهای اینستاگرام خراب هستند، ممکن است چندین استوری این خطا را نشان دهند، حتی اگر از نظر فنی مشکلی در استوری وجود نداشته باشد، به عنوان مثال، آنها آن را حذف نکرده‌اند، فقط خطا را نشان می‌دهد زیرا اینستاگرام از کار افتاده است. وقتی اینستاگرام قطع است، سرورهای اینستاگرام فعال هستند، شاید به دلیل تعمیر و نگهداری معمول، سرور بیش از حد بارگذاری شده است، یا فقط به دلیل مشکلات فنی از کار افتاده است، اینستاگرام مانند معمول کار نمی‌کند، به نوعی خراب می‌شود و همه چیز انواع چیزها ممکن است رخ دهد اگر خطای This story is unavailable را تجربه کرده‌اید، ممکن است اطرافیان شما به دلیل نزدیکی شما با همین مشکل مواجه شوند.

اگر می‌توانید این خطا را مشاهده کنید و دوستانتان نیز می‌توانند آن را مشاهده کنند، باید منتظر بمانید تا سرورها برگردند و این ممکن است چند ساعت طول بکشد. اگر افرادی را می‌شناسید که همان خطای شما را همزمان با شما می‌بینند، متوجه خواهید شد که مشکلی در سرور اینستاگرام وجود دارد.

 حل مشکل This story is unavailable

وب‌سایتی به نام downdetector وجود دارد که به شما امکان می‌دهد متوجه شوید که اینستاگرام از کار افتاده و دیگران با آن مشکل دارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که «اینستاگرام خراب است؟(is Instagram down)» را جستجو کنید. به شما می‌گوید که آیا شکایات زیادی وجود داشته است.

6. اینستاگرام به دلیل تخلف، استوری را حذف کرد

 حل ارور استوری این داستان دیگر در دسترس نیست

اگر همچنان پیام را می‌بینید، اگرچه خود شخص آن را حذف نکرده است، اینستاگرام می‌توانست استوری را به دلیل تخلف حذف کند. این استوری ممکن است دستورالعمل‌های اینستاگرام را رعایت نکرده باشد، به همین دلیل است که ممکن است آن را حذف کرده باشند. گاهی اوقات هوش مصنوعی اینستاگرام، استوری‌ها را به‌عنوان عدم رعایت دستورالعمل‌ها علامت‌گذاری می‌کند، حتی اگر دستورالعمل‌ها را رعایت کرده باشند و در این صورت با خطا مواجه می‌شوید.

حل مشکل This story is unavailable

متأسفانه، شما نمی‌توانید استوری را که کاربر در استوری خود داشته است مشاهده کنید زیرا از سرور اینستاگرام حذف شده است. برای حل ارور استوری این داستان دیگر در دسترس نیست اینستاگرام همه چیز را در سرور خود ذخیره می‌کند. پس از از بین رفتن داستان زنده، دیگر نمی‌توانید داستان را مشاهده کنید زیرا روی سرور زنده نیست.

تنها راه برای دیدن دوباره استوری این است که یا از کاربر بخواهید دوباره آن را ببیند، که بعید است این کار را انجام دهید، یا می توانید نمایه او را بررسی کنید تا ببینید آیا داستان را در هایلایت خود ذخیره کرده است یا خیر.

1. از کسی بخواهید داستان خود را برای شما بفرستد

 حل مشکل This story is unavailable

از آنجایی که شما نمی‌توانید استوری آنها را ببینید، اگر در شرایطی است که شما تنها کسی هستید که این خطا را برای استوری آنها می بینید و فکر می‌کنید که بقیه می‌توانند داستان آنها را خوب ببینند، اگر کنجکاو هستید که چه چیزی پست کرده‌اند. و می خواهید بدانید که آیا آنها شما را از دیدن آن مسدود کرده‌اند، سپس می‌توانید از یک دوست بخواهید استوری خود را برای شما ارسال کند. اگر به هر دلیلی قادر به تماشای آن از حساب کاربری خود نیستید، این به شما امکان می‌دهد داستان آنها را تماشا کنید. اگر می‌توانید استوری را ببینید و بررسی کرده‌اید که آنها شما را بلاک نکرده‌اند یا شما را به‌عنوان فالوور حذف نکرده‌اند، به نظر می‌رسد مشکلی در اینستاگرام در دستگاه شما وجود دارد که معمولاً ناشی از یک نقص جزئی است. .

2. از ابزار مشاهده داستان استفاده کنید

 حل ارور استوری این داستان دیگر در دسترس نیست

ابزارهای مشاهده داستان مانند Insta-stories.online وجود دارد که به شما امکان می‌دهد استوری‌های عمومی اینستاگرام را بدون اطلاع آن‌ها تماشا کنید. اگر به دلیل خطا نمی‌توانید داستان را در انتهای خود ببینید و نمی‌خواهید از یکی از دوستانتان بخواهید آن را برای شما ارسال کند. سپس می‌توانید از یک ابزار نمایش عمومی استوری استفاده کنید و آن‌ها هرگز نمی‌دانند که داستان آن‌ها را تماشا می‌کنید، اگر حتی به شما مربوط باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام کاربری آنها را به نوار جستجو وصل کنید و همه داستان هایی را که در 24 ساعت گذشته آپلود کرده اند نشان می‌دهد. از اینجا می توانید آن را مشاهده کنید.

برای استفاده از این ابزار برای تماشای استوری آنها در صورتی که خطاها مانع شما شد، باید نام کاربری آنها را از اینستاگرام به خاطر بسپارید. از اینجا، شما باید نام کاربری آنها را به نوار جستجو وصل کنید و ابزار تمام داستان‌های آنها را که در 24 ساعت گذشته آپلود کرده‌اند، نمایش می‌دهد. تنها نقطه ضعف این است که فقط برای پروفایل های عمومی اینستاگرام کار می‌کند.

3. از کسی بپرسید که داستان استوریش چه بود

برای حل ارور استوری این داستان دیگر در دسترس نیست همچنان خطا را نشان می‌دهد و نمی‌توانید کسی را مجبور کنید آن را برای شما ارسال کند، زیرا نمی‌تواند دوباره آن را بارگذاری کند، اگر قبلاً آن را دیده است، می‌توانید از آنها بپرسید که در استوری‌اش چه چیزی وجود دارد. . به سادگی به آن‌ها پیامی بفرستید و بگویید، داستان او قبل از حذف آن چه بود. اگر دوست صمیمی بود، با خوشحالی این را با شما به اشتراک خواهند گذاشت. اگر نه، ممکن است کمی عجیب باشد و می‌دانید چه کسی مناسب است و چه کسی مناسب نیست.

چگونه از شر “این داستان در دسترس نیست” خلاص شویم

برای رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام اگر برای مشاهده استوری یکی از دوستانتان رفته‌اید و همچنان «این استوری در دسترس نیست» را در استوری‌ها و هایلایت‌های اینستاگرام می‌بینید، به این معنی است که زمان ۲۴ ساعته برای مدت زمانی که فرد می‌تواند استوری را مشاهده کند، تمام می‌شود. یا ممکن است آن را حذف کرده باشند. دلیل اینکه شما پیام خطا را به جای مشاهده هیچ استوری می بینید، این است که شما در برنامه رفته اید و در حالی که در برنامه هستید، استوری حذف شده است، بنابراین همچنان می‌توانید روی دکمه کلیک کنید تا داستان را تماشا کنید، اما تماشای آن برای شما در دسترس نخواهد بود.

1. برنامه را مجددا راه اندازی کنید

اگر می‌خواهید از شر باگ «این داستان در دسترس نیست» خلاص شوید، بهترین کار این است که برنامه را ببندید و دوباره آن را باز کنید. از آنجایی که برنامه را رفرش کرده اید، اگر استوری حذف شده باشد، به این معنی است که دیگر در استوری های شما بارگذاری نمی‌شود زیرا به روز شده است. اگر پس از رفرش کردن، خطا همچنان ظاهر می‌شود، به احتمال زیاد سرورهای اینستاگرام از کار افتاده اند.

 حل مشکل This story is unavailable

2. منتظر بمانید تا اینستاگرام به بالا برگردد

اگر اینستاگرام از کار افتاده است و همچنان خطای unavailable را در استوری‌ها می‌بینید، باید منتظر بمانید تا سرور دوباره شروع به کار کند تا بتوانید دوباره استوری ها را بدون خطا ببینید. هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم اینستاگرام چقدر طول می‌کشد تا استوری‌هایشان را دوباره راه‌اندازی کند، اما معمولاً چند ساعت طول می‌کشد، اگر خوش شانس باشید چند دقیقه دیگر پشتیبان‌گیری می‌شود.

3. از سیستم خارج شوید سپس دوباره وارد شوید

اگر خطا همچنان وجود دارد، و فکر می‌کنید تنها شما هستید که به حل مشکل This story is unavailable هنوز نرسیده‌اید، زیرا از دوستان خود سؤال کرده‌اید، و قطعی وجود ندارد، ممکن است مشکلی در برنامه به‌طور خاص روی گوشی شما و خلاص شدن از آن وجود داشته باشد. از آن، باید از سیستم خارج شوید و سپس دوباره وارد شوید. پس از خروج از سیستم، دوباره وارد شوید و بررسی کنید که آیا خطا در استوری ها نشان داده نشده است.

 حل ارور استوری این داستان دیگر در دسترس نیست

استوری آنها حذف نشده است و اما هنوز در دسترس نیست

در اینجا نوعی باگ وجود دارد که به کاربران خاصی اجازه نمی‌دهد داستان‌هایشان را مشاهده کنند، حتی اگر هنوز آنجا هستند. علت این مشکل می‌تواند ناشی از یک باگ نرم‌افزاری در برنامه اینستاگرامی باشد که از آن استفاده می‌کنید. در این صورت، اگر می دانید که از نسخه قدیمی اینستاگرام استفاده می‌کنید، باید اپلیکیشن اینستاگرام را به روز کنید.

دومین کاری که باید انجام دهید این است که مشکلی را که دارید به اینستاگرام بگویید. مشکلاتی در اینستاگرام رخ می‌دهد که فقط شما با آن مواجه هستید. این بدان معنی است که شما نمی‌توانید از یک ترفند یا راه حل ساده برای رفع مشکل استفاده کنید، فقط باید به آنها گزارش دهید.

 حل مشکل This story is unavailable

نحوه گزارش خطا به اینستاگرام

در بخش تنظیمات اینستاگرام، بخشی وجود دارد که در آن به شما امکان می‌دهد مواردی مانند یک تجربه بد یا مشکلی که با آن مواجه هستید مانند حل مشکل This story is unavailable را گزارش کنید.

برای گزارش حل مشکل This story is unavailable:

1. به پروفایل خود بروید.
2. روی نماد تنظیمات ضربه بزنید.
3. به پایین بروید و روی گزارش مشکل(Report a Problem) ضربه بزنید.
4. روی “چیزی کار نمی‌کند(Something isn’t working)” کلیک کنید و دقیقاً مشکلی که دارید را توضیح دهید.

 حل ارور استوری این داستان دیگر در دسترس نیست

اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان جزئیات مشکل را در گزارش خود لحاظ کنید. اطلاعاتی مانند نوع تلفن یا تبلتی که استفاده می‌کردید و کاری که در هنگام بروز مشکل انجام می‌دادید، ممکن است به آنها در رفع مشکل کمک کند.

پس از انجام این کار، باید حداقل ۷۲ ساعت صبر کنید تا اینستاگرام به شما پاسخ دهد. آنها به شما راه حلی برای مشکل ارائه می دهند.

سخن پایانی

وقتی استوری اینستاگرام شخصی دیگر در دسترس نیست، معمولاً به این معنی است که یا آن را حذف کرده است یا به دلیل نقض دستورالعمل‌های اینستاگرام حذف شده است. اگر داستان بیش از 24 ساعت باشد، خطا نیز می‌تواند ظاهر شود. قبل از اینکه به این نتیجه برسید که شخصی شما را از مشاهده استوری‌های خود مسدود کرده است (که اغلب اینطور نیست)، باید دلایل مختلف خطا را بدانید و علت نمایش پیغام This story is no longer available دراینستا را متوجه شوید . ما در این مقاله به حل مشکل This story is unavailable به طور کامل اشاره کرده‌ایم. به این ترتیب، شما می‌توانید بر اساس آن دلایل حدس بزنید تا بفهمید برای استوری های اینستاگرام چه اتفاقی افتاده است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402