بهترین بازی های PS5 در سال 2023؛ مورد انتظارترین عناوین پلی استیشن ۵

بهترین بازی ps5 2023 را بشناسید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در سال 2022 شاهد انتشار بازی های خوبی بودیم که این مورد برای دوست داران گیمر یک موهبت الهی محصول میشد. در این زمینه قصد معرفی بهترین بازی PS5 2023 را خواهیم داشت که این موارد براساس فاکتورهای مختلفی انتخاب شده اند که میتوانید با 10 مورد از بازی های پی اس 5 سال 2023 که در سطح بالایی قرار دارند آشنا شوید.

بی شک انتشار بازی هایی نظیر الدن رینگ و گاد آف وار رگناروک که جزو بهترین های جهان برای پلتفرم های مختلف بوده اند سبب سرگرمی گیمرها برای مدت زمان طولانی شد اما در این زمینه قصد معرفی بازی های پی اس فایو۲۰۲۲ را نداریم زیرا در روز های آینده شاهد به اتمام این سال خواهیم بود و باید کم کم شاهد عرضه بازی های پلی استیشن ۵ ۲۰۲۳ باشیم. به همین دلیل گزینه های خوبی را برای شما فراهم کرده ایم که نباید از آنها ساده عبور کرد.

فهرست مطالب

بهترین بازی PS5 2023

در لیست بازی های پی اس 5 سال 2023 گزینه های بسیاری با داستان سرایی های متنوع وجود داشته که طبق آخرین امتیازدهی و نظرات کاربران تصمیم به معرفی 10 مورد از جذاب ترین بازی های پلی استیشن ۵ ۲۰۲۳ را گرفتیم. اگر از دوست داران بازی های مطرح هستید پیشنهاد میشود بهترین بازی های پی اس فایو۲۰۲۲ را نیز از دست ندهید و گزینه های پیشنهاد خود را برای ما در بخش نظرات ارسال کنید. گزینه هایی نظیر The Day Before که میتواند سرگرمی طولانی مدت را برای شما به همراه داشته باشد.

1. بازی Atomic Heart؛ بازی های پی اس 5 سال 2023

1. بازی Atomic Heart بازی های پی اس 5 سال 2023

  • تاریخ انتشار: 21 فوریه 2023
  • ژانر: تیراندازی اول شخص
  • حالت بازی: تک نفره

Atomic Heart که به قلب اتمی معرو است محصول استودیو روسی Mundfish بوده که میتوان آنرا یک بازی تیراندازی اول شخص مستقل در میان بازی های گرافیکی که به AAA معرو هستند دانست. بازی قلب اتمی در مورد یک مامور KGB بوده که به نسل جدیدی از فناوری دهه 1950 دست یافته و از این بابت قصد دارد با ربات های مهاجم مبارزه کند. با بهترین بازی های PS5 آشنا شوید.

ربات هایی که در مقابل شما حضور خواهند داشت از شکل و شمایل متنوعی برخوردار بوده و این مورد سبب خواهد شد تا از روش های مختلفی برای شکست آنها استفاده کنید. به نمایش گذاشتن نبردهای رباتیک میتواند شمارا برای مدت زمان خوبی سرگرم کند. تنوع بالای زرادخانه میتواند سلاح های مناسبی را در اختیار شما قرار دهد که در بخش گیم پلی باید عمدتا روی مخفی کاری و هک تمرکز داشته باشید تا نبردهای تن به تن. به نظر میرسد که قلب آهنی سعی دارد عنوان بهترین بازی 2023 را به خود اختصاص دهد.

2. بازی The Wolf Among Us 2؛ بازی های پی اس فایو۲۰۲۲

2. بازی The Wolf Among Us 2 بازی های پی اس فایو۲۰۲۲

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: ماجراجویی
  • حالت بازی: تک نفره

قبل از شروع و بررسی بازی بیایید نگاهی به سازنده آن داشته باشیم. در سال 2018 شرکت Telltale Games به دلیل ضرر و زیان بسیار  بسیاری از نیروهای خود را اخراج نمود و سعی داشت با اینکار ضرر بسیاری که منجر شده است را بازیابی کند که اینطور نبود. شکست و مشکلات استودیو Telltale Games رفته رفته بیشتر میشود و این مورد در حالی بود که این استودیو توسط LCG Entertainment بطور کامل احیا شد و حال با وجود غیبت بسیاری از کارمندان خود قصد دارد نسخه دوم بازی گرگ در میان ما را عرضه کند. این گزینه در میان بازی های جدید ps4 2023 نیز جایگاه خوبی خواهد داشت.

تا اینجای کار بازی The Wolf Among Us 2 در دو تریلر معری شده که هردوی آنها به شکل خوبی طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته اند. بازنگری گرافیکی بازی سبب خواهد شد تا با گیم پلی خوبی سروکار داشته باشید و نسبت به نسخه اول با چالش های بیشتری مواجه باشید.شرکت سازنده نه تنها قصد دارد که نسخه تکامل یافته و جدید The Wolf Among Us را عرضه کند بلکه تصمیم دارد بازی جدید خود که The Wolf Among Us 2 بوده است را در لیست بهترین های سال آینده جای دهد که باید منتظر بود و دید که آیا میتواند به این هدف برسد یا خیر.

3. بازی Bomb Rush Cyberfunk؛ بازی های پلی استیشن ۵ ۲۰۲۳

3. بازی Bomb Rush Cyberfunk بازی های پلی استیشن ۵ ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: آرکید و پلتفرمر و ورزشی
  • حالت بازی: تک نفره

شاید با خود بگویید بازی Bomb Rush Cyberfunk ؟! شرکت سگا در زمان Dreamcast به شدت مورد توجه و محبوبیت بسیاری قرار گرفته بود که آخرین کنسول سگا که به شکل کلاسیک طراحی شده بود توانست بازی های خوبی نظیر “Sonic Adventure” و “Crazy Taxi”  را به شکل زیبایی اجرا نماید که حال شاهد یکی دیگر از بازی های محبوب از استودیو Team Reptile بوده ایم.

بازی Bomb Rush Cyberfunk به دلیل گیم پلی جذابی که در گذشته دارا بود هوز که هنوزه مورد توجه گیمرهای بسیاری قرار میگیرد اما اینبار قرار است با گیم پلی نواورانه و طراحی هنری پرجنب و جوش به سراغ شما بیاید. طراحی جذاب بازی بی شک میتواند گیم پلی بهتری را برایتان تداعی کند که در این شرایط قادر خواهید بود تا با یک بازی ایده آل سروکار داشته باشید و سرگرم ویژگی های بسیار آن شوید.

4.  بازی Stellar Blade؛ لیست بازی های رایگان PS5 برای سال 2023

4.  بازی Stellar Blade لیست بازی های رایگان ps5 برای سال 2023

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: اکشن و هک اند اسلش
  • حالت بازی: تک نفره

Stellar Blade یکی از انحصاری ترین بازی های کنسول پلی استیشن در انیده بوده که نسخه اول آن در سال 2021 در نمایشگاه PS رونمایی شد. حال قهرمان اصلی بازی که یک زن بوده قصد دارد مهارت های خود در بازی Stellar Blade را در معرض دید قرار دهد. شخصیت اصلی بازی حوا نام داشته و باید انگل های شیطانی که سبب فاسد شدن انسان ها میشوند را شکست دهد و بار دیگر بشریت را نجات دهد.

به نظر میرسد بازی Stellar Blade ترکیب جدیدی از بازی های «Metal Gear Rising» و «Souls» باشد زیرا در این زمینه میتوان انتظار یک خط داستانی آینده نگر را داشت که در بخشی از مراحل بازی شاهد الهام گیری از بازی Bloodborne بوده ایم. گیمر میتواند روی بخش های مختلفی از شخصیت و سلاح تمرکزداشته باشد و در قالب یک بازی تیراندازی سوم شخص بدنبال نابودسازی اهدافی باشد که برایش مشخص شده است. در وبلاگ پلی استیشن اطلاعاتی در خصوص طراحی و صداگذاری بازی درج نشده ولی میتوان انتظار یک گزینه مناسب و خیره کننده را داشت.

5. بازی Alan Wake 2؛ بازی های آفلاین رایگان PS5 در سال 2023

5. بازی Alan Wake 2 بازی های آفلاین رایگان ps5 در سال 2023

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر : ترسناک و بقاء
  • حالت بازی :تک نفره

شرکت Remedy Entertainment با ساخت و انتشار بازی Control توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و حال تصمیم دارد از همان سبک کلاسیک خود برای ساخت نسخه دوم بازی آلن ویک استفاده کند. Alan Wake 2 یک بازی اکشن و ترسناک سوم شخص با تاثیرات ترسناک علمی تخیلی بسیار بوده که میتواند شمارا با نسل جدیدی از بازی های این چنینی مواجه کند که بی شک یکی از به یاد ماندنی ترین بازی های پلی استیشن 5 خواهد بود. بررسی بازی فوراسپوکن را نیز از دست ندهید.

با مشاهده تریلر های بازی Alan Wake 2 متوجه خواهید شد که داستان در یک شهر جریان داشته که حول محور شخصیت اصلی باید به سراغ مراحل رفت. چهره ای خونین که میتواند کشتار عظیمی را به راه بیندازد ولی در این میان مشکلات و دشمنان مانع اینکار خواهند بود. بازی آلن ویک 2 با نماد و عناصر ترسناک جدیدی همراه بوده که مدیر خلاص Remedy Entertainment خبر ساخت یک بازی ایده ال را داده است که باید منتظر انتشار آن در سال 2023 بود.

6. بازی Exoprimal؛ مورد انتظارترین بازی های PS5 در سال 2023

6. بازی Exoprimal مورد انتظارترین بازی های ps5 در سال 2023

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: تیراندازی سوم شخص
  • حالت بازی: چندنفره

یکی دیگر از بازی های پی اس 5 سال 2023 Exoprimal است. حالت اصلی بازی Exoprimal در خصوص تسلط به شخصیت ها جریان داشته زیرا در این بازی آنلاین و چندنره باید در قالب دو تیم 5 نفره وارد مراحلی شوید که برایتان درنظر گرفته شده است. با پایان دادن به ماموریت های بازی به جوایز مختلفی که برایتان درنظر گرفته شده دسترسی خواهید داشت اما این مورد کار اسانی نبوده است.

همچنین بخوانید :

شرکت کپکام در ساخت بازی Exoprimal عناصر بسیاری را مدنظر قرار داده این مورد سبب خواهد شد تا با یک بازی گرافیکی و جذاب مواجه باشید. مپ های بسیار و شخصیت های دوست داشتنی در اختیار شما هستند که باتوجه به سلیقه خود میتوانید آنها را انتخاب و سپس در مراحلی که برایتان درنظر گرفته شده است حضور پیدا کنید. این گزینه در میان بازی های 2023 پلی استیشن فایو رایگان بوده است. بدنیست بهترین بازی های کامپیوتری 2023 را بشناسید.

7. بازی Black Myth: Wukong؛ بهترین بازی PS5 2023

7. بازی Black Myth: Wukong بهترین بازی ps5 2023

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: اکشن و ماجراجویی
  • حالت بازی: تک نفره

Black Myth: Wukong جزو بازی های PS5 دو نفره ۲۰۲۳ و یا بازی های آنلاین نبوده زیرا ماهیت کلی آن به صورت انفرادی بوده است؛ وجود ویژگی های کلیدی سبب شده تا نام این بازی در لیست بهترین بازی‌های رایگان کنسول پلی استیشن ۵ در سال 2023 به خوبی دیده شود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

بازی Black Myth: Wukong توسط توسعه دهنده چینی Game Science در دست ساخت بوده که باید در نبردهای نقش آفرینی و اکشن بسیاری حضور پیدا کنید. داستان مبتنی بررمان انتزی و کلاسیک سفر به غرب میتواند شمارا برای مدت زمان خوبی سرگرم کند که در این میان با مدیریت شخصیت اصلی که یک عصا در اختیار دارد میتوانید به سراغ دشمنان بروید. ویژگی های بسیاری در این بازی وجود داشته که با مشاهده تریلر آن میتوانید متوجه آن شوید.

8. بازی Dead Island 2 بهترین بازی های ps5 2023

8. بازی Dead Island 2 بهترین بازی های ps5 2023

  • تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1402
  • ژانر: اکشن و ترسناک
  • حالت بازی: تک نفره

بازی جزیره مرده ۲ یک محصول ترسناک و اکشن از استودیو Dambuster Studios بوده که قرار است در سال ۲۰۲۳ توسط Deep Silver عرضه شود. روند توسعه و ساخت این بازی در سطح بسیار خوبی قرار داشته است به نحوی که تام هندرسون که یکی از اعضای فعال در استودیو توسعه دهنده بازی ادعا نمود این بازی بی شک در میان یکی از ۵ بازی برتر ۲۰۲۳ حضور خواهد داشت. داستان بازی در خصوص دنیای آخرالزمانی بوده که شما در نقش یک بازمانده باید با نیروهایی که وجودشان به تسخیر ویروس زامبی در آمده است مبارزه کنید.

بی‌تردید چالش و مسیر دشواری را در پیش خواهید داشت زیرا باید در یک منطقه قرنطینه شده در کالیفرنیا حضور پیدا کنید و وخامت شهر را به بهبودی سوق دهید. برای زنده ماندن سلاح های بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است که با دستیابی به آنها میتوانید روند نابودسازی زامبی ها را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید. سیستم دشواری مراحل بازی بی شک چالش‌های بسیاری را سد راه شما قرار خواهد داد که بد نیست بدانید طراحی بازی در کنار صداگذاری جذاب آن در سطح بسیار خوبی قرار داشته که می تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید. در ادامه جهت معرفی دیگر بازی های این نیز با ما همراه باشید.

9. بازی Remnant 2 بهترین بازی پلی استیشن 5 در سال 2023

9. بازی Remnant 2 بهترین بازی پلی استیشن 5 در سال 2023

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: اکشن سوم شخص
  • حالت بازی: تک نفره

یکی دیگر از بازی های خوب این لیست که می تواند شما را در چالش های بسیاری قرار دهد بازی باقیمانده 2 بوده است. این بازی جذاب با در اختیار داشتن باس فایت های بسیار میتواند شما را در یکی از اعتیاد آور ترین و خشونت آمیز ترین بازی های پلی استیشن ۵ قرار دهد که برای ایفای نقش و پشت سر گذاشتن مراحل باید خشونت خود را دو چندان کنید.

بد نیست بدانید که در این بازی سلاح های جدید بسیاری بکارگیری شده که ساختار آن تنها برای نابودی هیولاهای عظیم الجثه در نظر گرفته شده است. با دستیابی به این سلاح ها می توانید دشمنان قدرتمند و بزرگی که سد راهتان شده اند را با کمک دیگر شخصیت های بازی از میان بردارید. ناگفته نماند تمامی هیولا های بازی شامل قدرت و مهارت هایی بوده که برخورد کوچکترین ضربه آنها به شما سبب خواهد شد تا سطح بالایی از خون خود را از دست ندهید به همین دلیل پیشنهاد می شود که با تمرکز بالا به سمت هیولاها بروید.

طراحی دیدنی و صداگذاری جذاب بازی که از سوی توسعه دهنده Gunfire Games در بهترین حالت قرار گرفته میتواند نظر شما را به طور مستقیم به خودش جذب نماید. در ادامه نیز به بازی خوبی دیگری اشاره خواهیم نمود که پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

10. بازی The Lord of the Rings: Gollum جدیدترین بازی های ۲۰۲۳ پی اس فایو

10. بازی The Lord of the Rings: Gollum جدیدترین بازی های ۲۰۲۳ پی اس فایو

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: ماجراجویی و اکشن
  • حالت بازی: تک نفره

بی تردید همگی ما با فرنچایز ارباب حلقه ها آشنایی داریم. توسعه‌دهنده Daedalic Entertainment با همکاری شرکت Nacon تصمیم به ساخت یکی از مورد انتظارترین بازیهای جهان نمود که این بازی به ارباب حلقهها گالوم معروف بوده است. همانطور که پیش‌بینی نموده اید شخصیت و داستان بازی در رابطه با فیلم عرضه شده از این داستان جریان داشته که می تواند شما را در اقصا نقاط سرزمین های بسیار برای رسیدن به هدفی که در سر دارید سوق دهد.

استفاده از کنترل شخصیت بسیار حرفه‌ای سبب خواهد شد تا بتوانید روی بخش‌های مختلفی از شخصیت اصلی بازی تمرکز داشته باشه و بر اساس آن بتوانید به آنچه که در ذهن دارید برسید. طراحی مناسب بازی که با موتور گرافیکی اختصاصی توسعه داده شده می تواند جذابیت های بازی را دو چندان کند که این موضوع در کنار صداگذاری عالی که با افکت های صوتی جذاب همراه بوده دلیل خوب دیگری برای سرگرمی در دراز مدت بوده است. حال شما عزیزان میتوانید نظر خود را در خصوص لیست بهترین بازی های پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۳ بیان کنید اگر بازی خوب دیگری را سراغ دارید که به آن اشاره نشده است می‌توانید در بخش نظرات آن را برای ما به اشتراک بگذارید.

11. بازی EA Sports FC 24

11. بازی EA Sports FC 24

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: ورزشی
  • حالت بازی: تک نفره

همانطور که کم و بیش میدانید سری بازی های فیفا به ئی ای اسپورت تبدیل شد که در این زمینه شاهد ساختارهای نوین بسیاری از محصول جدید EA بودیم. این بازی با بکارگیری نسل جدید هوش مصنوعی توسعه یافته که درصدد تبدیل شدن به بهترین بازی ورزشی و شبیه سازی دنیا بوده که در این زمینه گام مهمی را نیز برداشته است. این بازی که به صورت رایگان عرضه شده به صورت آنلاین قابل اجراست که میتوانید در رقابت های بسیاری حضور پیدا کنید و با شکست دادن رقبای خود به دنبال کسب نتایج مختلف باشید.

در مقاله ای دیگر به نقد و بررسی بازی EA Sports FC 24 پرداخته ایم که با مطالعه این بخش بطور کامل با این بازی محبوب و سیستم های جدیدی که در آن بکارگیری شده آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است بدانید که این محصول با طراحی هنری و زیبای خود میتواند درصد بالایی از نیاز کاربران را فراهم کند که پیشنهاد میشود این بازی عالی را از دست ندهید.

سخن پایانی

در این مقاله بازی ماشین پلی استیشن ۵ ۲۰۲۳ وجود نداشته که اگر احساس میکنید در این زمینه گزینه خوبی وجود داشته که در لیست بهترین بازی PS5 2023 جای نگرفته میتوانید آنرا برای ما ارسال کنید. همچنین میتوانید به گزینه هایی که در لیست بازی های پی اس فایو۲۰۲۲ وجود داشته اند نیز اشاره ای داشته باشید. بطور کلی سعی کردیم تا بازی های خوبی را از زوایای مختلف معرفی کنیم که شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد این لیست بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402