بررسی بازی Assassin’s Creed Codename Jade

بررسی بازی Assassin’s Creed Codename Jade
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Assassin’s Creed Codename Jade محصول جدید دیگری از شرکت نام آشنای یوبی سافت بوده که قرار است برای پلتفرم های اندروید و IOS عرضه شود. اما خبر جالب اینجاست که این بازی چهارمین گزینه درحال ساخت از UbiSoft بوده که قرار است در سال 2023 عرضه شود.

برای بررسی بازی Assassin’s Creed Codename Jade منابع بسیاری را بررسی نمودیم تا بتوانیم بهترین مطالب را برای شما گرد آوری کنیم. بدنیست بدانید که نسخه جده از بازی اساسین کرید در کنار بازی های Assassin’s Creed Project Red ، Assassin’s Creed Project Hexe و Assassins Creed Mirage در حال ساخت بوده که این موارد برای پلتفرم PC در دست ساخت بوده اند. حال میتوانید به قدرت بالای یوبی سافت در ساخت بازی پی ببرید.

فهرست مطالب

بازی Assassin’s Creed Codename Jade

بازی اساسین کرید جده محصول خوبی برای پلتفرم اندروید و آیفون بوده که اینبار قرار است گیمرهای موبایل باز از این موهبت برای سرگرمی برخوردار شوند. بی تردید اولین پروژه رسمی و حرفه ای یوبی سافت برای گوشی های هوشمند همین بازی بوده که تا کنون تریلر و تصاویر بسیاری از این بازی عرضه شده که شرکت سازنده واکنش خاصی به آنها نشان نداده است زیرا این موارد از سرور های مرکزی یوبی سافت به سرقت رفته اند و در سایت هایی نظیر ردیت در اختیار عموم قرار گرفته اند.

معرفی اساسین کرید کد نیم و گیم پلی بازی Assassin’s Creed Codename Jade

معرفی اساسین کرید کد نیم و گیم پلی بازی Assassin’s Creed Codename Jade

تریلر جدیدی با نام Codename: Jade در فضای مجازی نشر داده شده که ادعا شده است گیم پلی بازی اساسین کرید Codename: Jade برای موبایل بوده که شرکت سازنده تا کنون واکنش خاصی به آن نشان نداده است.

داستان بازی جده در چین باستان جریان داشته که این مورد توسط یوبیسافت به شکل حرفه ای پیاده سازی خواهد شد. از اصلی ترین ویژگی های این نسخه از بازی میتوان به گرافیک قابل توجه آن اشاره داشت که این مورد سبب خواهد شد تا بازی در لیست گیم های AAA RPG حضور خوبی داشته باشد. برای کنترل شخصیت اصلی از دکمه های لمسی مناسبی استفاده خواهد شد که این مورد روی گیم پلی بازی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

شرکت یوبی سافت با همکاری Tencent در حال ساخت این بازی بوده که تا کنون تنها چند تصویر محدود از بازی عرضه شده است. نام گذاری Jade برای این فرنچایز اساسین کرید میتواند خوشایند اخبار بسیاری از این بازی محبوب باشد. در اوایل سال جاری یوبی سافت اعلام نمود که قصد دارد با دو بازی پرچمدار دیگر بعد از ساخت بازی Assassin’s Creed Mirage بنام های Red و Hexe میزبان گیمرها خواهد بود که این مورد بخش جدیدی از همکاری یوبی سافت با Infinity را افشا نمود که در خصوص فرنچایز های اساسین کرید برنامه ریزی وسیعی داشته اند. حال با منتظر شدن خبر ساخت نسخه جده میتوان گفت که یوبی سافت برنامه ریزی وسیعی را برای سال 2023 داشته است.

تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Codename Jade

پروژه Red بازی قرار است توسط Ubisoft Quebec توسعه داده شود که این استودیو سازنده بازی Odyssey بوده که شاهد یکی از خلاق ترین بازی های اساسین کرید بوده ایم. بعد از اتمام Odyssey همین استودیو پروژه والهالا را نیز بعهده گرفت که آن در فئودال ژاپن جریان داشت. فئودال ژاپن یکی از تاریخی و اصلی ترین بخش های ژاپن بشمار رفته که در آن شاهد تغییرات بسیاری بودیم که سازنده توانست آنرا به خوبی شبیه سازی کند. با این اوصاف میتوان اتمام تمام پروژه های نام برده را قبل از سال 2024 دانست. در ادامه بررسی بازی Assassin’s Creed Codename Jade باما همراه باشید.

اما گل سرسبد یوبی سافت که با نام رمز Hexe در دست ساخت بوده قرار است توسط Ubisoft Montreal توسعه داده شود که این استودیو سازنده بازی هایی نظیر: Far Cry 2 و Watch Dogs : Legion و Clint Hocking بوده است. اخبار تمام بازی های فوق توسط یوبی سافت مشخص میشد اما این مورد در خصوص بازی Assassin’s Creed: Codename Jade صدق نکرد زیرا برخی هکرها یا کاربران در روز های اخیر ویدیویی را در Reddit منتظر نمودند که این مورد به گیم پلی بازی جده معروف بوده است. در این ویدیو شاهد دویدن شخصیت اصلی در دهکده ای تحت محاصر را خواهیم بود که چند جنگجوی مذهب موهیست را معرفی میکند که پیش بینی میشود از همراهان شخصیت اصلی در بازی باشند. در این خصوص نقد بازی Assassin’s Creed Codename Jade رفته رفته بیشتر شد زیرا بسیاری از اشخاص منتظر ساخت بازی های کامپیوتری و کنسول بوده اند که خبر ساخت نسخه موبایلی اساسین به گوششان خورد.

Codename Jade را میتوان یک بازی جهان باز عالی در سال 215 قبل از میلاد دانست که اولین نسخه از سری بازی های اساسین کرید برای موبایل بوده است. در حالی یوبی سافت به سمت ساخت این بازی پیش میرود که قول ساخت 3 بازی دیگر در سال 2023 را به گیمرها داده و این مورد سبب خواهد شد تا با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کند. بدنیست بدانید روند ساخت این بازی توسط Marc-Alexis Cote مدیریت خواهد شد که او مدیر خلاق استودیو یوبی سافت و سازنده بازی Assassin’s Creed Syndicate بوده است.

تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Codename Jade

تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Codename Jade

در این خصوص اخبار بسیاری عرضه نشده است و فقط به سال 2023 اشاره شده که در این میان میتوان گفت که قرار است در ماه های اخیر شاهد عرضه این بازی باشیم. اگر تریلر بازی را مشاهده کرده باشید متوجه خواهید شد که بازی در سطح خوبی قرار داشته و در مدت زمان ویدیو شاهد باگ یا مشکلی نبودیم که یوبی سافت برای برطرف نمودن آن نیاز به زمان بیشتر داشته باشد. در این قطعه کوتاه ویدیویی بسیاری از بخش های بازی نظیر طراحی و گیم پلی نمایان شد که میتوان گفت قرار است یکی از بهترین بازی های سال 2023 در دنیای اندروید و آیفون توسط یوبی سافت ساخته شود. اگر در مورد تاریخ عرضه ی بازی Assassin’s Creed Codename Jade اطلاعات دقیقی دارید لطفا آنرا برایمان ارسال کنید.

اخیرا اطلاعات جدیدی از یک منبع داخلی بازی منتشر شده که نشان میدهد این نسخه از بازی اساسین کرید قرار است بزودی معرفی شود که قبل از این مورد بسیاری براین باور بودند که قرار است بازی در سال 2024 و یا 2025 منتشر شود زیرا روند توسعه بازی بردوش شرکت یوبی سافت ژاپنی بوده است.

پلتفرم های بازی Assassin’s Creed Codename Jade

این بازی تنها برای گوشی های هوشمند درنظر گرفته شده است که میتوان شاهد انتشار بازی برای پلتفرم اندروید و ایفون بود. در این باره هنوز اطلاعاتی در خصوص سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Codename Jade عرضه نشده است که اگر در این زمینه اطلاعات خوبی دارید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

سخن پایانی

بررسی بازی Assassin’s Creed Codename Jade به پایان رسید که در این میان سعی کردیم به تمام نکات مهمی که میتوانست برای شما مفید باشد اشاره داشته باشیم. نظر شما در مورد این بازی جدید یوبی سافت چیست؟ ایا میتواند نظرات و امتیازات نسخه کنسول های دیگر را کسب کند یا خیر؟ شما عزیزان میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و نقد و سوالات خود در خصوص این بازی را برایمان ارسال کنید و به تکمیل شدن مقاله کمک نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
آریان چنگیزیان
.
30 خرداد 1402، 21:22
پاسخ
1
14
احساس میکنم یوبیسافت بعد از اینکه تو بازی های اودیسه و والهالا حسابی از ریشه اصلی فرنچایز فاصله گرفت تصمیم گرفته برگرده به ریشه های اصلی فقط امیدورام این که گند نزنه در رابطه با کد نیم جید هم باید بگم که با توجه به گرافیک در حد کنسولی که توی تریلر ها دیدیم قطعا پردازنده های خیلی قوی نیاز هست و باید ورژن بالایی از اندروید هم داشته باشیم ولی باز با توجه به گیمپلی میشه گفت بازی خوبی از آب درمیاد
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402