بهترین بازی های کامپیوتری 2023 را بشناسید

بهترین بازی های کامپیوتری 2023 را بشناسید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای انتخاب بهترین بازی های کامپیوتری 2023 فاکتور های مختلفی را مورد بررسی قرار داده ایم زیرا در این زمینه گیم های بسیاری وجود داشته که میتوان به آن اشاره داشت ولی برای شروع 16 بازی مطرح را برایتان معرفی نموده ایم.

بازی های 2023 برای پی سی بی شک نسل جدیدی از بازی های ویدیویی خواهند بود که در این زمینه شرکت های بسیاری با صرف هزینه های گزاف بدنبال نمایش بازی های خود به شکل بهتری بوده اند. در این زمینه طبق بررسی های ما با بهترین بازی های 2023 pc که میتوانند امتیاز بالایی را از بخش های مختلف نظیر طراحی، گیم پلی، داستان و صداگذاری کسب کنند مواجه خواهید بود.

فهرست مطالب

بهترین بازی های کامپیوتری 2023

برای شروع و معرفی بازی های 2023 برای پی سی بدنیست بدانید که این موارد در ماه های آینده انتشار داده خواهند شد که در این زمینه ممکن است تاریخ انتشار آنها تغییر کند زیرا شرکت های سازنده برای پویانمایی بهتر و پیشی گرفتن از رقبا حاظرند هرکاری را برای بهبود بازی خود انجام دهند. همین مورد سبب خواهد شد تا در مقاله بهترین بازی های 2023 PC شاید با اطلاعات ضد و نقیضی مواجه شوید که پیشاپیش از شما عذرخواهی خواهیم نمود. البته این موارد وابسته به شرکت های سازنده بوده و ارتباطی با پلازا نداشته است.

1. بازی Forspoken؛ بهترین بازی های کامپیوتری 2023

1. بازی Forspoken بهترین بازی های کامپیوتری 2023

  • تاریخ انتشار: 24 ژانویه 2023

Forspoken براساس ظاهری دوست داشتنی و گرافیکی خود در حال ساخت بوده که شرکت سازنده برای آن برنامه ریزی خوبی را داشته است. حال با مشاهده تصاویر و ویدیوهای این بازی متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد. در این بازی شاهد ترکیب حرفه ای مهارت هایی خواهید بود که با استفاده از آن باید به سراغ دشمنانی بروید که چندین لول از شما قوی تر هستند و این مورد میتواند یک گیم پلی دشوار ولی سرگرم کننده را در اختیارتان قرار دهد. حال بدنیست بدانید که بازی Forspoken در بخش گیم پلی و داستانی توانسته ویژگی های بسیاری را پیاده سازی کند که از این بابت قادر خواهید بود تا برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم آن شوید. شرکت نام اشنای Square Enix وظیفه ساخت بازی را برعهده داشته است.

2. بازی Dead Space Remake؛ بازی های 2023 برای پی سی

2. بازی Dead Space Remake بازی های 2023 برای پی سی

  • تاریخ انتشار: 27 ژانویه 2023

بازی فضای مرده از سال 2008 تاکنون جزو یکی از اعتیادآور ترین گیم هایی بوده که در سبک اکشن و تیراندازی میتوان به آن اشاره داشت. حال شرکت Motive تصمیم دارد تا Dead Space Remake را به طور کامل بازسازی کند که این مورد با وفاداری به ریشه اصلی بازی انجام خواهد گرفت. تایلر وایلد که سردبیر اجرایی بازی بوده طی اخبار جدیدی که در خصوص بازی عرضه نمود گفت که فضای مرده ریمیک بسیار شبیه به نسخه قدیمی خواهد بود که این مورد در خصوص گرافیک صدق نمیکند زیرا قرار است از یک بازی گرافیکی جدید در کنار رفع باگ های بازی رونمایی شود و این مورد بی شک شمارا با جذابیت های جدیدی مواجه خواهد نمود که به طرز وحشتناکی جذاب و سرگرم کننده بوده است. همچنین بدنیست بدانید در این زمینه از رویکدر بدون HUD استفاده خواهد شد.

3. بازی Dead Island 2؛ بهترین بازی های 2023 PC

3. بازی Dead Island 2 بهترین بازی های 2023 pc

  • تاریخ انتشار: 3 فوریه 2023

Dead Island 2 یک بازی شبیه سازی آخرالزمانی بوده که توسط استودیو Dambuster در حال ساخت بوده است و مدیر اجرایی آن گفته که این بازی بی شک از بهترین های سال 2023 خواهد بود زیرا قصد دارد نبرد و درگیری های خود را به شکل ویژه ای در معرض دید قرار دهد. این ویژگی میتواند شمارا با یک گیم پلی خشونت آمیز 18+ مواجه کند زیرا در آن جایی برای اشتباه وجود نداشته که اگر مرتکب چنین چیزی شوید باید تمام دارایی های خود را از دست دهید. سلاح های بسیاری در جزیره مرده 2 وجود داشته که این مورد میتواند روند نابودسازی دشمنان را برای شما ساده تر نماید. شرکت Deep Silver وظیفه انتشار بازی برای پلتفرم های مختلفی نظیر پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، گوگل استادیا، مایکروسافت ویندوز را برعهده داشته است.

4. بازی Hogwarts Legacy؛ بازی 2023 ps5 برای لپتاپ

4. بازی Hogwarts Legacy بازی 2023 ps5 برای لپتاپ

  • تاریخ انتشار: 10 فوریه 2023

میراث هاگوارتز یک بازی جدید جذاب از استودیو Avalanche Software بوده  که قرار است توسط شرکت نام آشنای Warner Bros. Games برای پلتفرم PC عرضه شود. در این بازی شاهد داستانی شبیه به هری پاتر خواهیم بود که باید با عصای جادویی خود بدنبال پایان دادن به مراحل بسیاری باشید که برایتان درنظر گرفته شده است. بازی میراث هاگوارتز با ارائه یک طرح دیدنی سعی دارد که شمارا با جذابیت های بسیاری مواجه کند که در این زمینه با گیم پلی خوب بازی میتوانید برای مدت زمان طولانی سرگرم شوید.

5. بازی Atomic Heart؛ بازی های پاییز 2023

5. بازی Atomic Heart بازی های پاییز 2023

  • تاریخ انتشار: 20 فوریه 2023

Atomic Heart که به قلب آهنین معروف است گزینه خوبی برای تماشای یک بازی ترسناک به شکل ویژه بوده است زیرا شرکت سازنده Mundfish در هنرنمایی های بازی سعی دارد که تمام ویژگی و بخش هایی که میتواند گیمر را درگیر خود کند تحت پوشش قرار دهد. قدرت بالای استودیو Mundfish در ساخت بازی های دیگر به اثبات رسیده که بدنیست بدانید این بازی قرار است با محدودیت سنی 18+ در اختیار گیمرها قرار گیرد که از دید ما این رده بندی سنی هم برای بازی کم بوده است. طراحی عالی و پوشش داستان و گیم پلی نوین از دیگر مزایای این بازی بوده که قرار است برای کامپیوتر عرضه شود. شرکت های Focus Entertainment و 4Divinity وظیفه انتشار بازی را برعهده خواهند داشت.

6. بازی Company of Heroes 3؛ مورد انتظار ترین بازی های 2023

6. بازی Company of Heroes 3 مورد انتظار ترین بازی های 2023

  • تاریخ انتشار: 23 فوریه 2023

Company of Heroes 3 یکی دیگر از بازی های استراتژی بوده که با ماهیت آنلاین خود قرار است سروصدای بسیاری را در این زمینه بپا کند. استودیو Relic Entertainment وظیفه ساخت بازی را برعهده داشته که قرار است در سال 2023 توسط شرکت نام اشنای SEGA برای پلتفرم PC و دیگر کنسول های بازی عرضه شود. طراحی دیدنی و وجود جذابیت های بسیار میتواند شمارا در نبردهای بسیاری قرار دهد که از این بابت برای مدت زمان بسیاری سرگرم بازی خواهید بود.

7. بازی Scars Above؛ بازی های مورد انتظار 2023

7. بازی Scars Above بازی های مورد انتظار 2023

  • تاریخ انتشار: 28 فوریه 2023

Scars Above یک بازی اکشن و ماجراجویی با تلفیق از ویژگی های ترسناک بوده که شرکت Mad Head Games  برنامه ریزی بسیار خوبی را برای ساخت بازی داشته و قرار است یکی از بهترین گیم های 2023 را عرضه کند. شرکت Prime Matter ناشر بازی خواهد بود که همکاری این دو شرکت سبب نمایان شدن یک بازی ایده آل خواهد شد که در آن به گیم پلی خشونت آمیز و طراحی عالی دسترسی خواهید داشت. بدنیست بدانید این بازی برای سیستم های نسل امروزی تدارک دیده شده است.

8. بازی Last of Us Part 1؛ بهترین بازی های کامپیوتری 2023

8. بازی Last of Us Part 1 بهترین بازی های کامپیوتری 2023

  • تاریخ انتشار: 3 مارس 2023

Last of Us Part 1 یکی از بهترین بازی های سال 2023 بوده زیرا در آن شاهد بکارگیری جنبه های مختلفی از سبک های متنوع بوده ایم که این مورد میتواند شمارا در دنیایی آزاد و خشن قرار دهد که برای نجات جان خود و پسرتان حاظر به انجام هرکاری خواهید بود. شرکت Naughty Dog وظیفه ساخت بازی را برعهده داشته و قرار است شرکت سونی بازی را برای پلتفرم های مختلف عرضه کند که این ریمیک بی شک از بهترین ریمیک های قرن خواهد بود که میتواند گیم پلی دشوار ولی دوست داشتنی خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

9. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League؛ بازی های 2023 برای پی سی

9. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بازی های 2023 برای پی سی

  • تاریخ انتشار: 26 می 2023

Suicide Squad: Kill the Justice League که در پارسی به جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش معروف است یکی دیگر از بازی های بتل انلاین بوده که توسط استودیو Rocksteady در دست ساخت بوده و قرار است توسط شرکت نام اشنای Warner Bros. Games عرضه شود. در این بازی شاهد حضور شخصیت های محبوب دنیای سینمایی خواهیم بود که با کنترل آنها میتوانید به سراغ دشمنان خود بروید و آنها را برای کسب امتیاز شکست دهید.

10. بازی Street Fighter 6؛ بهترین بازی های 2023 PC

10. بازی Street Fighter 6 بهترین بازی های 2023 pc

  • تاریخ انتشار: 1 ژوئن 2023

Street Fighter 6 که به مبارز خیابانی 6 معروف است یکی از بهترین بازی های مجموعه ای از شرکت CapCom بوده که در سال 2023 انتشار خواهد یافت. این بازی با موتور گرافیکی کپکام در دست ساخت بوده که شاهد گرافیکی پایدار و جذاب خواهید بود. نبردهای بسیار و حضور شخصیت های جدید از دیگر ویژگی های این بازی بوده که نباید آنرا ساده از دست داد.

11. بازی Atlas Fallen جدیدترین بازی های 2023 برای کامپیوتر

11. بازی Atlas Fallen جدیدترین بازی های 2023 برای کامپیوتر

  • تاریخ انتشار: 19 مرداد 1402

بازی اطلس سقوط کرده یکی دیگر از محصولات مورد انتظار در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی بوده که توسط شرکت Deck13 در دست توسعه قرار دارد این بازی محبوب قرار است از سوی شرکت Focus Entertainment برای پلتفرم های مختلف به ویژه رایانه های شخصی عرضه شود که در این میان می‌توان به یک بازی ایده‌آل و کاملا جذاب دسترسی داشت. داستان و روایت بازی از خاکستر قهرمانان بشریت برخاسته که باید در نقش یک خدای قدرتمند در مقابل خدایان ظالم و فاسد ایستادگی کنید. پیشنهاد می شود بازی های جدید ps4 2023 را نیز از دست ندهید.

داستان بازی مملو از چالش های خطرناک بوده که می تواند جان شما را برای همیشه بگیرد. در این میان با در اختیار داشتن سلاح های افسانه و قدرتمند می توانید دشمنان و باس فایت های بسیاری که در مقابل تان قد علم کرده اند را از میان بردارید. برای دانلود این بازی عناصر بسیاری وجود داشته که از مهمترین آنها می توان به طراحی چشم نواز و کاملا گرافیکی بازی اشاره داشت. این بخش در کنار صداگذاری عالی بازی می تواند یک گیم پلی مثال زدنی و طولانی مدت را برای شما تداعی می‌کند که بر اساس آن قادر به سرگرم شدن برای مدت زمان طولانی خواهید بود. دقت داشته باشید که دنیای وسیع بازی می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد. با پلازا همراه باشید که در ادامه قصد داریم گزینه های بیشتری را از لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2023 برایتان معرفی نماییم.

12. بازی Avatar: Frontiers of Pandora بازی های جدید 2023 برای پی سی

12. بازی Avatar: Frontiers of Pandora بازی های جدید 2023 برای پی سی

  • تاریخ انتشار: 2023

همگی می دانیم که شرکت یوبیسافت یکی از قدرتمند ترین شرکت های سازنده بازی های کامپیوتری بوده است که در این میان بازی آواتار مرزهای پاندورا یک محصول ایده آل با طراحی وسواس برانگیز بوده است. توسعه و طراحی بازی توسط شرکت Massive Entertainment در حال انجام بوده که قرار است در سال ۲۰۲۳ این بازی از سوی شرکت یوبیسافت برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شود. داستان بازی روایتگر جریانات فیلم آواتار بود که قرار است در دنیای کاملاً دیدنی و جذاب حضور پیدا کنید و یک بار برای همیشه از شر نیروهای آسمان که برای نابودی سرزمین شما دست به کار شده‌اند عملیات های مختلفی را انجام دهید. دقت داشته باشید که بسیاری از بخش‌های بازی برگرفته از خط داستانی فیلم بوده که موضوع می تواند شما را با یکی از بهترین بازی های جهان از لحاظ داستان مواجه کند. در ادامه لیست بازی های برتر 2023 برای کامپیوتر با ما همراه باشید. در ادامه با معرفی بهترین بازی های PS5 باما همراه باشید.

13. بازی Final Fantasy 16 بهترین بازی های کامپیوتری 2023

13. بازی Final Fantasy 16 بهترین بازی های کامپیوتری 2023

  • تاریخ انتشار: 1 تیر 1402

یکی دیگر از بازی هایی که گیمر های بسیاری انتظار آن را میکشند فاینال فانتزی ۱۶ بوده که شرکت Creative Business Unit III وظیفه توسعه و طراحی بازی را برعهده داشته و قرار از شرکت نامه های اسکوار انیکس بازی را در یک تیر ماه ۱۴۰۲ عرضه نماید. این بازی در ژانر های اکشن و ماجراجویی و نقش‌آفرینی قرار داشته که با گیم پلی بسیار جذاب آن می‌توانید به یکی از طولانی‌ترین فرنچایز های فاینال فانتزی دسترسی داشته باشید. مهارت های جدیدی در این بازی برای شما در نظر گرفته شده است که با یادگیری به موقع آن ها می توانیم از سد دشمنان قدرتمند ای که پیش روی شما قرار گرفتند عبور کنید. مبحث مهم دیگری که در این بازی باید به آن دقت داشته باشید چالش های دشوار در کنار سیستم دشواری مراحل بازی بوده که می‌تواند گیم پلی سخت ولی هیجان انگیزی را پیش روی شما قرار دهد. بهترین بازی های 2023 Xbox را بشناسید.

14. بازی Assassins Creed Mirage بازی های برتر 2023 برای کامپیوتر

14. بازی Assassins Creed Mirage بازی های برتر 2023 برای کامپیوتر

  • تاریخ انتشار: 2023

بازی اساسین کرید میراژ محصول خوب دیگر از شرکت یوبیسافت بوده که قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم pc عرضه شود. این بازی ماجراجویی و جهان باز بی شک می تواند امتیاز بالایی را در سایت متاکریتیک ثبت کند. داستان بازی بر اساس شایعات عرضه شده در شهر بغداد جریان داشته که باید در یک دنیای مخفی کاری جدید با وفاداری به خط اصلی سری بازی های اساسین کرید حضور پیدا کنید. بر اساس گفته های شرکت یوبی سافت قرار است این بازی نسل جدیدی از بازی های اساسین کرید را در معرض دید قرار دهد که با استفاده از مزیت های آن می توانید برای مدت زمان بسیار طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم چالش های جذابی که برای شما در نظر گرفته شده است شوید. مخفی کاری نوین بازی نیازمند تمرکز بالایی بوده که برای عبور از مراحل باید چالش‌های بسیاری را پشت سر بگذارید. در ادامه لیست برترین بازی های ۲۰۲۳ کامپیوتری با ما همراه باشید.

15. بازی Fort Solis برترین بازی های ۲۰۲۳ کامپیوتری

15. بازی Fort Solis برترین بازی های ۲۰۲۳ کامپیوتری

  • تاریخ انتشار: 2023

در پایان بازی فورت سولیس یک محصول علمی تخیلی و فضایی از شرکت Dear Villagers بوده که وظیفه توسعه آن بر دو شرکت به نام های Fallen Leaf و Black Drakkar Games بوده است. این بازی در یک سیاره جدید جریان داشته که داستان از جایی آغاز می‌شود که شما یک پیغام نیمه کاره را از از ایستگاه فضایی دوست دریافت می کنید و اکنون برای رسیدگی به مشکل آنها وارد این سرزمین شده اید. عناصر ترسناک بسیاری در بازی وجود داشته که با روبه رو شدن با آنها ممکن است ترس و استرس را به طور جدی لمس کنید. بی شک این بازی از بهترین بازی های آفلاین 2023 کامپیوتر خواهد بود.

16. بازی resident evil 4 remake

16. بازی resident evil 4 remake

  • تاریخ انتشار : 2023

نسخه اصلی و اورجینال بازی resident evil 4 remake توانسته بود نظرات جهانی بسیاری را به سمت خود جذب کند که در این راستا شرکت سازنده و ناشر بازی با بکارگیری المان های ترسناک مختلف توانستند یک بازی کلیدی و محبوب را از فرنچایز اویل منتشر کنند. با شیوع خبر ساخت نسخه ریمیک بازی بسیاری از گیمرها و منتقدین براین باور بودند که اگر ناشر بازی نتواند به خوبی ریمیک resident evil 4 remake را توسعه دهد باید شاهد مرگ بازی از زوایای مختلف بود.

در این زمینه حتما به گوشتان رسیده که بازی resident evil 4 remake نه تنها مشکلی در این زمینه نداشت بلکه توانست بالاترین درصد امتیاز در فرنچایز رزیدنت اویل را کسب کند و همین موضوع سبب سودآوری بسیار خوبی برای ناشر بازی بود. حال اخبار و شایعات جدید بدستمان رسیده که نشان میدهد قرار است این اقدام برای دیگر بازی های اویل انجام گیرد. وفاداری به خط داستانی و طراحی و ارائه بخش های جدید از اصلی ترین نکات مهم و برجسته این ریمیک بوده است که میتوان به جرعت گفت بازی resident evil 4 remake از بهترین بازی های کامپیوتری 2023 بوده است. شما عزیزان میتوانید بازی های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری 2023 به پایان رسید که در این مقاله به 15 مورد از بازی های 2023 برای پی سی اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد این مقاله و بازی های جامانده از لیست بهترین بازی های 2023 PC بیان کنید که اینکار سبب رشد مقاله و بهتر دیده شدن آن خواهد شد. باما در بخش نظرات همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران5 دیدگاه
avatar
.
12 بهمن 1402، 00:12
پاسخ
0
0
بازی های قبلی مثل کانتر خیلی از اینا بهتره که
avatar
Nima
.
23 مهر 1402، 21:45
پاسخ
0
5
بازی atlas fallen که افتضاحه، داغون ترین اثری که بیشتر از ۱۰, دقیقه اول دووم نمیارید
avatar
mamad
.
10 شهریور 1402، 19:02
پاسخ
1
14
بازیها به تازگی همه مزخرف شده
avatar
Mohammad Hasan
.
13 دی 1401، 12:38
پاسخ
0
9
پس رزیدنت اویل ۴ ریمیکس کو چرا نیست؟!
avatar
علیرضا غلامی
.
23 مهر 1402، 08:24
پاسخ
0
3
@Mohammad Hasan
قرار گرفت دوست عزیز.
avatar
hamidreza09
.
10 دی 1401، 23:22
پاسخ
1
7
پس اویل 4 ریمیک چیشد کوش چرا تو لیست نزاشتید؟!
avatar
اعظم شعبانی
.
11 دی 1401، 08:16
پاسخ
0
3
@hamidreza09
سلام ممنون از دقت نظر شما دوست عزیز. حتما به لیست اضافه میشه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402