دانلود سریال آهوی من مارال قسمت اول و دوم با کیفیت عالی

دانلود سریال آهوی من مارال قسمت اول و دوم با کیفیت عالی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دانلود سریال آهوی من مارال

درباره سریال آهوی من مارال

سریال پرطرفدار آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده در سال ۱۴۰۱ به انتشار می رسد این سریال در حوزه ژانر تاریخی و عاشقانه ساخته شده است سعید خندق آبادی و بهروز خوش رزم از تهیه کنندگان آهوی من مارال هستند این سریال جزو آثار کشور ایران میباشد و پخش این کار در شبکه نمایش خانگی است هنرمندان شناخته شده ای در این سریال حضور دارند که می‌توان به حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه ، ترلان پروانه در نقش مارا  ، شبنم مقدمی ، الهام کردا در نقش سوگلی ناصرالدین شاه و…‌. اشاره کرد

خلاصه داستان آهوی من مارال

داستان این سریال روایتگر دوره قاجار میباشد که به عشق های ناصرالدین شاه پرداخته است

بازیگران آهوی من مارال

ترلان پروانه : این بازیگر جوان متولد سال ۱۳۷۷ میباشد که از کودکی خود یعنی از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرده است او ملیت ایرانی دارد این خانم بازیگر در فیلم ها و تئاتر های بسیاری ، حضوری درخشان داشته است علف‌زار ، گربه سیاه ، رویای سهراب ، تا ابد ، مصائب شیرین ۲ ، آهوی پیشونی سفید ٣ ، پری‌سا ، گشت ارشاد ٢ ، فراری ، شیفت شب ، به خاطر پونه و….. فیلم هایی هستند که ایشون در نقش های انتخابی خود بازی داشته اند او برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر ، به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید شد.

شبنم مقدمی : خانم شبنم مقدمی سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد او ملیت ایرانی دارد خانم مقدمی در حوزه بازیگری فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ تا به حال شروع کرد آقای علیرضا آرا همسر ایشون هستند این بازیگر فعالیت بسیاری در حوزه فیلم و سینما داشته است که می‌توان به زخمی ، از صمیم قلب ، زیستن ، به نام پدر ، پاداش سکوت ، فرزند خاک ، شیرین ، زهرمار ، شبی که ماه کامل شد ، در انتهای روز و…. اشاره کرد مرغ دریایی من و تونل از نمونه تئاتر های هستند که ایفای نقش داشته است.

 

دانلود سریال عقرب عاشق

درباره سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق ساخته حسین سهیلی زاده است این کار سومین اثری است که وی کارگردانی اش را بر عهده داشته است رضا محقق تهیه کننده این سریال اجتماعی میباشد عقرب عاشق سال ۱۴۰۱ به انتشار می‌رسد حسین سهیلی زاده بعد از کارهای موفق خود در سریال مانکن و ملکله گدایان این بار هم در عقرب عاشق غوغا میکند به نظر می‌رسد که این سریال ایرانی ۲۰ قسمت باشد محمد رضا فروتن ، آرمان درویش ، ساقی حاجی پور ، شقایق فراهانی ، سیاوش خیرابی ، متین ستوده ، رضا بهبودی ، شیدا یوسفی ، رویا جاویدنیا ، سمیرا حسینی ، رضا فیاضی و…. از جمله هنرمندانی هستند که حضور درخشانی در این سریال دارند.

خلاصه داستان سریال عقرب عاشق

این سریال به رویداد های جامعه مانند دروغ پرداخته داستان از این قرار است که پسری به نام بهداد از دنیا می‌رود او را در سردخانه می‌گذارند بعد از مدت ها او زنده می‌شود و ادامه ماجرا….

دانلود سریال عقرب عاشق

بازیگران عقرب عاشق

آرمان درویش : این بازیگر متولد سال ۱۳۶۶ از لرستان میباشد وی حوزه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ شروع کرد سال ۱۳۹۴ آغازگر فعالیت او در زمینه بازیگری بود این بازیگر ایرانی در دو سریال ملکه گدایان و عقرب عاشق که در شبکه نمایش پخش می‌شود حضور بسیار درخشانی را داشته است موافقت اصولی ، پسرکشی ، سودابه ، بازی‌های مردانه ، مقیمان ناکجا ، لایه‌های دروغ ، کمدی انسانی ، پشت دیوار سکوت ، لابی و … اسم فیلم های سینمای هستند که او ایفای نقش کرد.

محمدرضا فروتن : او سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمد وی در حوزه های مختلفی از جمله سینما ، تلویزیون ، رادیو و تئاتر فعالیت دارد شناخته شدن وی با بازی در فیلم مرسدس و اعتراض میباشد این بازیگر ایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی درس خوانده است تعداد فیلم های که محمدرضا فروتن ایفای نقش داشته بسیار زیاد  است هدف ، آخرین بندر ، ماه و خورشید ، مرسدس ، فریاد ، دو زن ، قرمز ، زیر پوست شهر ، اعتراض ، متولد ماه مهر ، شب یلدا ، رقص با رؤیای… نمونه فیلم های سینمایی هستند که از سال ۱۳۷۳ محمدرضا فروتن حضور داشت.

 

دانلود سریال پدر گواردیولا

درباره سریال پدر گواردیولا

سریال ایرانی پدر گواردیولا در سال ۱۴۰۱ در کشور ایران منتشر می‌شود این سریال اجتماعی درام ساخته دست سعید نعمت الله میباشد و پخش آن از شبکه نمایش خانگی است فیلمنامه این سریال را سعید نعمت الله به رشته تحریر درآورد فیلم برداری این کار شروع شده و آقای نوروزبیگی (تهیه کنندگی) سریال پدر گواردیولا را‌ بر عهده گرفت محسن حیدری، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی ، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی : داود باقری و…. از عوال این سریال میباشند مهران مدیری ، پریوش نظریه ،  حمید فرخ نژاد ، ستاره اسکندری ،  شادی مختاری ، علیرضا خمسه ،  مرجانه گلچین ، مهدی سلطانی ،  مهران غفوریان ،  امیرمهدی ژوله،  نرگس محمدی، هنگامه قاضیانی ،  پانته آ بهرام ، نسیم ادبی ،  سیامک صفری سارا خوئینی ها و….. هنرمندان سریال پرطرفدار پدرگواردیولا هستند.

دانلود سریال پدر گواردیولا

بازیگران سریال پدر گواردیولا

مهران مدیری : این بازیگر ایرانی متولد سال ۱۳۴۶ از تهران میباشد وی در حوزه های مختلفی از جمله بازیگری ، کارگردانی ، خوانندگی و مجری گری فعالیت دارد کار خود را از سال ۱۳۶۸ شروع کرد او جوایز بسیار زیادی را اذعان خود کرد که می‌توان به تندیس حافظ برای سریال هیولا اشاره داشت.

حمید فرخ نژاد : آقای حمید فرخ نژاد سال ۱۳۴۸ در آبادان به دنیا آمد او از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در زمینه بازیگری شروع کرد خانم فروزان جلیلی فر همسر وی هستند عروس آتش ، سفر سرخ دو اثری است که فرخ نژاد فیلمنامه این دو کار را بر عهده داشت ایشون در  فیلم های سینمایی بسیاری حضور درخشانی داشته اند که می‌توان به در کوچه‌های عشق ، عروس آتش ، ارتفاع پست ، به رنگ ارغوان ، خوب، بد، جلف ، گشت ارشاد ۲ ، تگزاس ، لاتاری ، دختر شیطان ، سامورایی در برلین ، ملاقات با جادوگر اشاره کرد

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402