راهنمای خرید ظروف پذیرایی و سرویس قاشق چنگال ناب استیل در تهران آفر

راهنمای خرید ظروف پذیرایی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انتخاب و خرید ظروف پذیرایی مناسب، خرید آرکوپال، ظروف کریستال، خرید کارد و چنگال و قاشق ناب استیل، چینی زرین ، نقش مهمی در جلوه زیبا و چشم‌نواز میز عصرانه، میز ناهارخوری و بوفه منزل شما خواهد داشت.

برای خرید ظروف پذیرایی می‌توانید چندین روز وقت را صرف رفت و آمد به مراکز خرید و مقایسه ویژگی‌ها، مزایا و معایب ظروف پذیرایی متنوع در بازار کنید. این روش خرید ظروف پذیرایی از یک سو باعث اتلاف وقت و انرژی شما شده و از سوی دیگر هزینه‌های گزاف رفت و آمد به مراکز فروش لوازم خانه و آشپزخانه را با خود به همراه خواهد داشت.

بهترین روش برای مقایسه ویژگی‌ها، انتخاب و خرید ظروف پذیرایی مناسب خرید اینترنتی این محصولات از فروشگاه‌های تخصصی و معتبری چون تهران آفر می‌باشد.
در ادامه این مقاله علاوه بر بررسی مزایا و معایب انواع ظروف پذیرایی نحوه خرید ظروف پذیرایی از تهران آفر را نیز شرح خواهیم داد.

فهرست عناوین مطلب:

بررسی مزایا و معایب خرید ظروف پذیرایی چینی

ظروف چینی از جمله بهداشتی‌ترین ظروف غذاخوری و پذیرایی به حساب می‌آیند.

ظروف چینی انواع مختلفی دارند

  • چینی‌های ضخیم که معمولا در هتل‌ها و رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • چینی‌های نازک و کاغذی که در مجالس رسمی و در کشورهایی نظیر انگلستان و کره جنوبی کاربرد دارند.
  • چینی‌هایی با ضخامت متوسط که رایج‌ترین نوع چینی در ایران محسوب می‌شوند.
    ظروف چینی باکیفیت مانند چینی زرین علاوه بر جنبه بهداشتی مزایای دیگری نیز دارند که از آن جمله می‌توان به دوام و استقامت بالای این ظروف اشاره کرد. ظروف چینی باکیفیت قابلیت قرارگیری درون مایکروویو و شست‌وشو به وسیله ماشین ظرف‌شویی را دارا می‌باشند.
    برای خرید ظروف پذیرایی چینی نیاز است تا مواردی را در نظر داشته باشید. توجه به این موارد به منظور خرید بهترین ظرف چینی به شما کمک خواهد کرد:
  • فرم بدنه و طرح و نقش چینی: فرم بدنه و طرح و نقش چینی باید با سبک دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما و همچنین سایر لوازم پذیرایی و غذاخوری هماهنگ باشد.
  • کیفیت ساخت ظروف چینی: ظروف چینی باکیفیت به فراوانی در بازار لوازم خانه و آشپزخانه شهرهای مختلف ایران وجود دارند. از مشهورترین ظروف چینی مقاوم و بادوام تولید شده در داخل کشور می‌توان به چینی زرین اشاره کرد.
  • تعداد پارچه‌ها و کاربرد اقلام سرویس چینی: تعداد مناسب پارچه‌های سرویس چینی و اقلام موجود در سرویس با تعداد اعضای خانواده یا میانگین تعداد مهمانان شما رابطه مستقیم دارد. در واقع لازم است تا به منظور انتخاب بهترین گزینه و پیش از اقدام به خرید ظروف پذیرایی چینی این عوامل را در نظر بگیرید.
  • اصالت ظروف چینی: توجه به اصالت ظروف چینی باعث می‌شود تا باکیفیت‌ترین و بهترین سرویس چینی را انتخاب و خریداری نمایید. با خرید ظروف پذیرایی چینی از سایت‌های فروش معتبری همچون تهران آفر می‌توانید نسبت به اصالت کالای خریداری شده اطمینان داشته باشید.
  • قیمت ظروف چینی: به طور کلی ظروف چینی در مقایسه با ظروف کریستال یا بلور از قیمت مناسب‌تری برخوردار می‌باشند. با این حال پیشنهاد می‌کنیم که پیش از اقدام به خرید ظروف پذیرایی چینی با بررسی قیمت سرویس چینی از میانگین قیمت در بازار مطلع شوید. به این صورت می‌توانید بودجه‌ای مناسب را جهت خرید بهترین ظرف چینی در نظر بگیرید.

راهنمای خرید ظروف پذیرایی - خرید چینی زرین

بررسی مزایا و معایب خرید سرویس قاشق چنگال ناب استیل

خرید محصولات ناب استیل، خرید کارد ، خرید انواع قاشق و خرید چنگال به شما امکان می‌دهد تا علاوه بر حمایت از تولید ملی از مزایای خرید کالایی بسیار زیبا، مرغوب و باکیفیت بهره‌مند شوید.

زیبایی منحصر به فرد محصولات ناب استیل خرید سرویس قاشق و چنگال ناب استیل را به یکی از مهم‌ترین مزایای برخورداری از یک میز ناهارخوری مجلل و چشم‌نواز تبدیل کرده است.

از جمله کالکشن‌های قاشق و چنگال ناب استیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ناب استیل پالرمو
  • ناب استیل فلورانس
  • ناب استیل امپریال
  • قاشق چنگال کارد غذاخوری ناب استیل مدل کودک
  • ناب استیل مدل برلین
  • ناب استیل ونیز
  • ناب استیل واریان

توجه داشته باشید که در صورت نگهداری صحیح و شست‌وشوی اصولی محصولات برند ناب استیل قادر خواهید بود تا با یک بار خرید سرویس قاشق و چنگال ناب استیل سال‌های سال از این کالای مرغوب و باکیفیت ایرانی بهره بگیرید.

خرید سرویس قاشق چنگال ناب استیل

بررسی مزایا و معایب خرید آرکوپال

خرید آرکوپال یکی از گزینه‌هایی است که برای خرید ظروف پذیرایی پیش رو دارید. ماده اصلی تشکیل دهنده ظروف آرکوپال همان مواد سازنده ظروف شیشه‌ای است. استفاده از برخی مواد معدنی در پروسه ساخت ظروف آرکوپال و نحوه تولید آن وجه تمایز ظروف شیشه‌ای و آرکوپال محسوب می‌شود.
بهره گرفتن از مواد معدنی مذکور جهت تکمیل فرایند تولید، نحوه ساخت ظروف آرکوپال و همچنین استفاده از یک لایه لعابی مقاوم جهت پوشاندن سطح داخلی ظروف آرکوپال باعث استحکام بسیار زیاد این ظروف پذیرایی شده است.

باید بدانید که ظروف آرکوپال در مقابل شوک‌های حرارتی، ضربه‌های ناگهانی و خط و خش ۵ تا ۶ برابر مقاوم‌تر از ظروف شیشه‌ای می‌باشند. می‌توانید بدون نگرانی از افت کیفیت ظروف پذیرایی آرکوپال را درون فر و مایکروویو قرار داده و به وسیله ماشین ظرف‌شویی شست‌وشو نمایید.

گفتنی است که نگهداری از ظروف آرکوپال نیز بسیار ساده است. کافی است که در صورت تمایل به شست‌وشوی دستی از شست‌وشو به وسیله مواد شوینده قوی، کاردک‌ها و سیم‌های ظرف‌شویی پرهیز کرده و در هنگام چیدن این ظروف داخل بوفه یا کابینت‌ها یک لایه دستمال یا پارچه را لابه‌لای ظروف قرار دهید.

قیمت ظروف پذیرایی لومینارک در مقایسه با کیفیت و استحکام آن‌ها بسیار مناسب برآورد می‌شود. می‌توانید از این ظروف برای پخت و پز، پذیرایی و سرو غذا استفاده کنید یا برای تکمیل دکوراسیون منزل نسبت به خرید ظروف پذیرایی آرکوپال اقدام نمایید.

لازم است تا قبل از اقدام به خرید ظروف پذیرایی آرکوپال از مشخصات آرکوپال اصل مطلع باشید. به این صورت قادر خواهید بود تا بر حسب بودجه خود بهترین ظرف آرکوپال را خریداری نمایید.

برای تشخیص آرکوپال اصل از ظروف تقلبی به این موارد توجه فرمایید:

  • بر روی بدنه ظروف آرکوپال لومینارک اصل مارک لومینارک با رنگ آبی حکاکی شده است.
  • بر روی جعبه سرویس‌های ظروف آرکوپال آرم شرکت لومینارک (ARK) نقش بسته است.
  • توجه به برچسب مقاومت مندرج بر روی ظروف آرکوپال لومینارک دیگر ویژگی آرکوپال لومینارک اصل می‌باشد.
  • وزن ظروف آرکوپال لومینارک نسبت به سایر ظروف پذیرایی بسیار سبک‌تر است.
  • ظروف آرکوپال لومینارک اصل فاقد هرگونه برجستگی، فرورفتگی، حباب‌زدگی و ایراداتی از این دست می‌باشند.

با خرید آرکوپال لومینارک از سایت تهران آفر نسبت به اصالت کالای خریداری شده مطمئن باشید.

بررسی مزایا و معایب خرید ظروف پذیرایی کریستال

خرید ظروف پذیرایی کریستال یک روش بسیار کارآمد برای بخشیدن جلوه‌ای چشم‌نواز به میز عصرانه و به خصوص بوفه خانه شما می‌باشد. درخشندگی و شفافیت بارزترین مشخصه ظروف پذیرایی کریستال محسوب می‌شود. به علاوه ماده اولیه‌ای که برای تولید ظروف کریستال مورد استفاده قرار می‌گیرد به دلیل میزان سختی پایین به راحتی قابل تراش خوردن است. می‌توان ظریف‌کاری‌های ظروف کریستال را مهم‌ترین علت زیبایی منحصر به فرد کریستال تلقی کرد.

در پروسه ساخت ظروف کریستال از ماده سرب استفاده می‌شود. هرچند اخیرا ظروفی تحت عنوان کریستال بدون سرب نیز وارد بازار لوازم خانه و آشپزخانه شده‌اند، اما همچنان استفاده از سرب در فرایند تولید اغلب ظروف کریستال رواج دارد.

ماده سرب به کار رفته در تولید ظروف کریستال باعث می‌شود تا این محصولات برای استفاده روزانه یا سرو برخی از نوشیدنی‌ها مناسب نباشند. بنابراین، مهم‌ترین نکته‌ای که لازم است تا پیش از خرید ظروف پذیرایی کریستال بدانید موارد منع مصرف آن است.

پیشنهاد می‌کنیم که ظروف کریستال را به منظور استفاده در برخی مراسم خاص یا صرفا برای مقاصد تزئینی خریداری کنید.

به طور کلی پرکاربردترین انواع ظروف کریستال شامل موارد زیر می‌باشد:

  • لیوان
  • فنجان
  • استکان
  • قندان
  • آجیل‌خوری
  • شکلات‌خوری
  • میوه‌خوری
  • شیرینی‌خوری
  • بستنی‌خوری
  • قاشق سرو آجیل

قیمت بالا، وزن نسبتا زیاد، مقاومت بسیار اندک و ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی از جمله معایب خرید ظروف پذیرایی کریستال به حساب می‌آیند.
برای تشخیص ظروف کریستال اصل از محصولات تقلبی و سایر محصولات مشابه همچون ظروف پذیرایی شیشه‌ای و ظروف پذیرایی بلور نیاز به دانستن چند نکته خواهید داشت.

بررسی مزایا و معایب خرید ظروف پذیرایی بلور

ظروف بلور از پرطرفدارترین ظروف پذیرایی در ایران به شمار می‌روند. زیبایی و شفافیت ظروف بلور از جمله دلایل رواج خرید ظروف پذیرایی بلور است. شناخت انواع ظروف بلور و نقاط ضعف و قوت این کالا پیش از اقدام به خرید ظروف پذیرایی بلور در انتخاب مناسب‌ترین گزینه نقش به‌سزایی دارد.

از جمله مزایای خرید ظروف پذیرایی بلور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • قیمت مناسب: ظروف بلور نسبت به ظروف کریستال از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار می‌باشند.
  • دوام مناسب: دوام ظروف بلور در مقایسه با ظروف کریستال بیش‌تر است. همین امر موجب نگهداری و شست‌وشوی آسان‌تر ظروف بلور می‌شود.
    بهداشت مناسب: همانند ظروف چینی ظروف بلور نیز در دسته بهداشتی‌ترین ظروف سرو غذا و پذیرایی به حساب می‌آيند.
  • وزن مناسب: برخلاف ظروف کریستال در فرایند تولید ظروف بلور از سرب استفاده نمی‌شود. در نتیجه وزن این محصولات نسبت به ظروف مشابه کریستال به مراتب سبک‌تر است.
  • هم‌خوانی با انواع دکوراسیون خانه و آشپزخانه: ظاهر شیک، اما ساده ظروف بلور باعث شده است تا این محصولات به راحتی با انواع دکوراسیون خانه و آشپزخانه هماهنگ شوند.

به طور کلی ظروف بلور در دو دسته ظروف بلور پایه‌دار و ظروف بلور بدون پایه طبقه‌بندی می‌شوند. گفتنی است که خرید ظروف پذیرایی بلور پایه‌دار بیش‌تر مناسب مهمانی‌ها و مجالس رسمی می‌باشد.

مزایای خرید و نحوه خرید ظروف پذیرایی از سایت تهران آفر

همان‌طور که گفته شد خرید ظروف پذیرایی به صورت اینترنتی تاثیر بسیار زیادی بر جلوگیری از اتلاف وقت، انرژی و هزینه شما خواهد داشت. همچنین خرید اینترنتی ظروف پذیرایی از فروشگاه‌های معتبر و تخصصی مانند تهران آفر باعث می‌شود تا با خیال آسوده نسبت به اصالت کالا اقدام به خرید نمایید.

از دیگر مزیت‌های خرید ظروف پذیرایی از تهران آفر می‌توان به مناسب بودن قیمت خرید ظروف پذیرایی از تهران آفر اشاره کرد. تهران آفر در قبال دریافت کم‌ترین سود بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای خرید ظروف پذیرایی همچون خرید آرکوپال، خرید بلور و کریستال و خرید چینی زرین از فروشگاه اینترنتی تهران آفر کافی است که نام محصول مورد نظر را در سایت جست‌وجو کنید. پس از مشاهده تصاویر، مطالعه مشخصات و مقایسه انواع ظروف پذیرایی می‌توانید با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.
پس از ثبت سفارش ظروف پذیرایی در سایت تهران آفر محصول مورد نظر شما در زمانی بسیار کوتاه، با هزینه پست اندک و در بسته‌بندی مناسب و ایمن برای شما ارسال خواهد شد.

امکان مرجوعی کالا در صورت معیوب بودن از دیگر مزایای خرید ظروف پذیرایی از تهران آفر محسوب می‌شود. به این منظور لازم است تا مشکل را با امور مشتریان تهران آفر مطرح کرده و پس از آن برای مرجوع کردن کالای معیوب اقدام نمایید.

شما قادر هستید تا پیش از خرید ظروف پذیرایی برای انتخاب بهترین سرویس با کارشناسان تهران آفر مشورت کنید. همچنین در صورتی که پس از خرید ظروف پذیرایی با سوالی در زمینه چگونگی شست‌وشوی صحیح، نگهداری اصولی محصولات و … مواجه شدید می‌توانید پرسش خود را با مشاوران تهران آفر در میان بگذارید.
کارشناسان و مشاوران ما در تهران آفر به صورت شبانه‌روزی و در تمامی ایام هفته به منظور ارائه مشاوره و پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان آماده هستند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402