معرفی سریال کره ای انتقام از دیگران ؛ انتقامی مبهم و غیرمنتظره

سریال کره ای Revenge of Others 2022 / نمرات سریال کره ای انتقام از دیگران / ژانر معرفی سریال انتقام از دیگران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای انتقام از دیگران با بازی پارک سولومون، شین یه اون و سئو جی هون، یک درام هیجان‌انگیز 12 قسمتی و محصول شبکه دیزنی پلاس است. با بررسی سریال کره ای Revenge of Others 2022 همراه ما باشید.

اخیراً نمایش‌های منحصر به فردی با تمرکز بر نوجوانان و با رتبه R در پلتفرم‌های OTT منتشر شده‌اند. اگر نتفلیکس سریال All of Us Are Dead را دارد که زامبی‌ها را با نوجوانان ترکیب می‌کند و Wavve سریال اکشن Weak hero class 1 را ارائه می‌دهد که یک دوستی غیرمنتظره و مبارزه با قلدری را به تصویر می‌کشد، دیزنی پلاس تریلر انتقامی Revenge of Others را انتخاب کرده است. درامی در مورد خشونت و انتقام در مدرسه با کارگردانی کیم یو جین (Kim Yoo Jin) که شین یه اون، پارک سولومون و دیگر بازیگران تازه کار را برای ساخت درام اکشن و مرموز خود انتخاب کرده است. با معرفی سریال انتقام از دیگران ۲۰۲۲ همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای Revenge of Others 2022

هنرپیشه های سریال کره ای Revenge of Others 2022 / تریلر معرفی سریال انتقام از دیگران / دانلود سریال کره ای انتقام از دیگران ۲۰۲۲

داستان سریال انتقام از دیگران ۲۰۲۲ درباره یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام اوک چان می (شین یه اون) است که پس از مرگ مرموز برادر دوقلوی خود، به مدرسه او در سئول انتقالی می‌گیرد تا حقیقت را درباره پرونده‌ برادرش پیدا کند. پرونده‌ای که به دروغ به عنوان یک خودکشی درنظر گرفته شده است. او در این مدرسه با جی سو هون (پارک سولومون) و سوک جه بوم (سئو جی هون) آشنا می‌شود و ماجراهایی غیرمنتظره‌ای برای آن‌ها رخ می‌دهد.

سریال کره ای انتقام از دیگران، دو شخصیت اصلی را که به نظر کاملاً نامرتبط به نظر می‌رسند، با پیشروی داستان کنار هم می‌آورد. اوک چان می به دنبال قاتلی است که برادر دوقلویش چان کیو را کشته است. او با پنهان کردن این حقیقت که خواهرش است، به مدرسه چان کیو منتقل می‌شود و حقایق پنهان شده را دنبال می‌کند، مثلاً با افراد مدرسه از جمله دوست دخترش هونگ آه جونگ آشنا می‌شود. با این حال، وقتی عمیق‌تر به دنبال راز مرگ برادرش می‌گردد، حقیقت تکان‌دهنده‌ای را در مورد برادرش کشف می‌کند که کاملاً متفاوت از آن چیزی است که او می‌دانست و خود را در دنیایی پر از هرج و مرج می‌بیند.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال کره ای انتقام از دیگران

در این بخش هنرپیشه های سریال کره ای Revenge of Others 2022 را معرفی می‌کنیم.

شین یه اون در نقش اوک چان می

سریال انتقام از دیگران / سریال Revenge of Others 2022

شین یه اون در نقش اوک چان می، خواهر دوقلوی اوک چان کیو بازی می‌کند که برای یافتن قاتل برادرش به دبیرستان یونگ تاک منتقل می‌شود. او نمی‌تواند باور کند که چان کیو خودش را کشته است. چان می عضو تیم تیراندازی مدرسه است و به خودش قول داده تا قاتل برادرش را خودش مجازات کند.

شین یه اون متولد 18 ژانویه 1998 است. یه اون در آثار دیگری مانند سریال “The Glory 2022″، فصل دوم سریال “Yumi’s Cells 2022” و سریال “More Than Friends 2020” نیز حضور دارد.

پارک سولومون در نقش جی سوهون

بازیگران معرفی سریال انتقام از دیگران / خلاصه ی سریال کره ای Revenge of Others 2022 / داستان معرفی سریال انتقام از دیگران ۲۰۲۲

پارک سولومون در نقش جی سو هون بازی می‌کند. او در دبیرستان یونگ تاک یکی از هم‌کلاسی چان می است. مادر سو هون در یک آسایشگاه بستری است و سوهون برای مراقبت از مادرش شغل‌های پاره وقت مختلفی دارد. در یک باشگاه هنرهای رزمی ترکیبی آموزش دیده و یکی از قوی‌ترین دانش آموزان مدرسه است. سوهون و چان می بارها بخاطر اتفاقات مختلف سر راه هم قرار می‌گیرند و باهم دوست می‌شوند.

پارک سولومون بازیگر سریال پرطرفدار و معروف “All of Us Are Dead 2022″، متولد 11 نوامبر 1999 است. این بازیگر را می‌توانید در سریال “Sweet Revenge2017” و سریال “The Guardians 2017” نیز دنبال کنید.

سئو جی هون در نقش سوک جه بوم از بازیگران سریال کره ای انتقام از دیگران

سریال کره ای انتقام از دیگران / سریال کره ای Revenge of Others 2022

سئو جی هون در نقش سوک جه بوم، دانش آموز کلاس 4 دبیرستان یونگ تاک بازی می‌کند. تنها پسر یک خانواده ثروتمند است که اخیراً از یک کمای شش ماهه بیدار شده و بخاطر یک تصادف حافظه‌اش را از دست داده است. او از طریق تیم تیراندازی مدرسه با چان می آشنا می‌شود و می‌خواهد به او کمک کند.

سئو جی هون متولد 25 آپریل 1997 است. او پیش از بازی در سریال انتقام از دیگران، در سریال “Seasons of Blossom 2022″، سریال “Men Are Men 2020” و سریال “Meow, the Secret Boy 2020” نیز بازی کرده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید سریال Revenge of Others 2022 دومین همکاری جی هون و شین یه اون در یک درام است و آن‌ها پیش از این در سریال Meow, the Secret Boy به همراه کیم میونگ سو (ال از گروه اینفینیت)، درکنار هم بازی کرده‌اند.

چه سانگ وو در نقش گی او سونگ از بازیگران سریال معمایی انتقام از دیگران ۲۰۲۲

سریال کره ای انتقام از دیگران / سریال کره ای Revenge of Others 2022

چه سانگ وو در نقش گی او سونگ، یکی از کلیدی ترین شخصیت‌های سریال کره ای Revenge of Others 2022 است. او دانش آموز کلاس 4 در دبیرستان یونگ تاک است، که قبل از اینکه جه بوم تمام حافظه خود را از دست بدهد، دوست او بود و حالا سعی می‌کند به جه بوم کمک کند تا حافظه خود را بدست آورد. پدرش رییس پلیس است و به نظر می‌رسد ارتباط نزدیکی به ماجراهای پرونده قتل برادر چان می دارد.

چه سانگ وو متولد 31 مارس 1999 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “The Nokdu Flower 2019″، سریال “Money Flower 2017” و سریال “Unkind Ladies  2015” نیز نقش‌آفرینی کرده است.

جین هو یون در نقش سا جونگ کیونگ

نقد سریال کره ای Revenge of Others 2022 / سریال کره ای انتقام از دیگران چند قسمت است؟

جین هو یون در نقش سا جونگ کیونگ بازی می‌کند. دانش‌آموز پولداری که بخاطر تجاوز و آزار رساندن به یکی از دختران مدرسه مورد نفرت تمام دانش‌آموزان دبیرستان است اما به لطف پدر و مادر بانفوذش از تمام جرم‌ها تبرئه شده و رابطه نزدیکی با گی او سونگ دارد.

جین هو یون متولد 1 سپتامبر 2000 است. هویون پیش از بازی در نقش سا جونگ کیونگ در این درام، در سریال “Sh**ting Stars 2022” نقشی کاملا متفاوت را به تصویر کشیده بود و این بار در یک نقش منفی بازیگری خود را به چالش کشید. این بازیگر همچنین در سریال “All of Us Are Dead 2022” و سریال “Nevertheless 2021” نیز حضور دارد.

دیگر بازیگران سریال انتقام از دیگران :

  • لی سو مین در نقش کوک جی هیون
  • جونگ سو بین در نقش ته سو یون
  • یون اوه در نقش سونگ وو
  • وویون در نقش هونگ اه جونگ
  • کیم جو ریونگ در نقش جین سو جونگ

نقد و بررسی سریال کره ای انتقام از دیگران

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه ی سریال کره ای Revenge of Others 2022 گفتیم، داستان درباره زندگی دختر نوجوانی به نام اوک چان می است که به دنبال حقیقت مرگ مرموز برادر دوقلویش پارک وون سوک به مدرسه او منتقل می‌شود. اما با هربار تلاش برای یافتن حقیقت مرگ برادرش با رازهای بیشتری روبه‌رو می‌شود. با توجه به این‌که ژانر سریال انتقام از دیگران اکشن، درام و مرموز است، چان می و دوستانش مسیر پر پیچ و خمی را طی می‌کنند و تا انتهای سریال افراد مختلفی به عنوان قاتل معرفی می‌شوند، اما قاتل واقعی برادر چان می چه کسی است؟

چان می به پلیس‌هایی که پرونده برادرش را به عنوان خودکشی مختومه اعلام کرده‌اند هیچ اعتمادی ندارد و مجبور است به تنهایی با همه چیز روبه‌رو شود. در کنار تلاش برای یافتن حقیقت، او به‌طور اتفاقی متوجه می‌شود که جی سو هون یک تومور مغزی خطرناک دارد و تنها بین 6 ماه تا 1 سال زنده می‌ماند. سو هون به غیر از مادرش که در یک آسایشگاه بستری است، هیچ کسی را ندارد و مجبور است برای مراقبت از مادرش و پرداخت هزینه‌های معوقه آسایشگاه به سختی کار کند. پس از اینکه متوجه می‌شود زمان زیادی برای زنده ماندن ندارد، به دنبال راهی برای درآمد بیشتر است تا اینکه دوستش ته سو یون (چانگ سو بین) به او شغلی نامتعارف را پیشنهاد می‌کند.

 سریال معمایی انتقام از دیگران ۲۰۲۲ / بررسی سریال کره ای انتقام از دیگران / معرفی سریال انتقام از دیگران ۲۰۲۲

ته سو یون که زمانی خودش قربانی قلدری در مدرسه بود، به کمک سوهون نجات پیدا می‌کند. حالا سو یون به سوهون پیشنهاد می‌دهد تا با مجازات مخفی سا جونگ کیونگ (جین هو یون) و مجبور کردن او برای ترک مدرسه، از پدر قربانی پول دریافت کند. سوهون که فکر می‌کند چیزی برای از دست دادن ندارد، پیشنهاد سویون را قبول می‌کند و با استفاده از مهارت‌های کیک بوکسینگ خود، شروع به انتقام گرفتن از طرف دیگران می‌کند.

سوهون به سراغ اولین هدف انتقامش می‌رود اما به دلیل تأثیر تومور بدخیم مغزی، بیش از حد خشن می‌شود و سریال کره ای انتقام از دیگران یک چرخش غیرمنتظره به خود می‌گیرد. سوهون که کنترلی روی خشم خود ندارد، فقط با یک تهدید ساده متوقف نمی‌شود و در عوض، سا جونگ کیونگ را به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و با تهدید او را مجبور به ترک کردن مدرسه می‌کند. از آن روز به بعد، سوهون تبدیل به یک قهرمان ناشناس در مدرسه می‌شود. قهرمانی که قلدرها را به سزای اعمالشان می‌رساند.

سریال کره ای انتقام از دیگران / سریال کره ای Revenge of Others 2022

داستان سو هون به عنوان یک “مامور انتقام” می توانست بهتر هم باشد اما از آنجایی که تمرکز سریال کره ای Revenge of Others 2022 روی یافتن قاتل برادر چان می است، مانور سریال بر ماجرای انتقام‌های سوهون چندان زیاد نیست. این واقعیت که سو هون، نمی‌تواند بی عدالتی را تحمل کند و آن را به روش خودش و با مشت حل می‌کند و انتخاب می‌کند تا در ازای دریافت پول از دیگران انتقام بگیرد جالب است، اما سیر داستان این تصور را ایجاد می‌کند که او فقط برای کمک به چان می در تلاش است و بخاطر او در سریال حضور دارد.

همچنین بخوانید :

زمانی که هدف دوم انتقام سو هون مرده پیدا می‌شود و عمل انتقام‌جویی او به یک پرونده قتل تبدیل می‌شود، این فکر که ممکن است سو هون مظنون قتل چان کیو هم باشد، دوباره سریال را در یک گرداب فرو می‌برد. این در حالی است که سئوک جه بوم (سئو جی هون) که خاطرات خود را از دست داده است و گی اوه سونگ (چه سانگ وو) که مظنون به قلدری کردن برای چان کیو است، نیز هر کدام به نحوی در کشته شدن برادر چان می نقش دارند و چان می برای یافتن حقیقت مستأصل‌تر از همیشه است اما با تمام تهدیداتی که وجود دارد، حتی یکبارهم برای پیدا کردن قاتل واقعی درنگ نمی‌کند.

سریال انتقام از دیگران / سریال Revenge of Others 2022

گی او سونگ از جه بوم و خاطرات از دست رفته‌اش به نفع خودش استفاده می‌کند. در اصل گرداننده اصلی و مغز متفکر پشت تمام ماجراهای مدرسه، او سونگ است. او در تمام طول سریال برای تمام شخصیت‌ها دردسرهای مختلفی ایجاد می‌کند و همیشه یک قدم از بقیه جلوتر است تا اینکه با شوک نهایی سریال کره ای انتقام از دیگران رو به رو می‌شویم. جه بوم دچار اختلال شخصیتی است و همزمان دو نفر در ذهن و جسم او زندگی می‌کنند. قتل هدف دوم انتقام سو هون و همچنین برادر چان می، هر دو به دست جه بوم رخ داده است.

اما سریال Revenge of Others 2022 به همین ماجرا ختم نمی‌شود و آخرین قسمت را با یک حادثه نسبتا غیرقابل باور دیگر به اتمام می‌رساند، پس اگر هنوز این سریال را تماشا نکرده‌اید، آن‌را در لیست سریال‌هایی که باید ببینید بگذارید. اگر برایتان سوال است که سریال کره ای انتقام از دیگران چند قسمت است؟ باید بگوییم این درام 12 قسمتی است و حتی اگر آخر سریال را بدانید، بازهم تماشای آن خالی از لطف نیست چراکه تمام بازیگران این درام، چه در نقش مثبت و چه در نقش منفی عالی عمل می‌کنند و لحظات جذابی را برای بینندگان رقم می‌زنند.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال کره ای Revenge of Others 2022 همراهتان بودیم. با دانلود سریال کره ای انتقام از دیگران ۲۰۲۲ می‌توانید از درامی هیجان‌انگیز و جذاب لذت ببرید. نظر شما درباره این سریال چیست؟ پایان آن را دوست داشتید؟ نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
زهرا م
.
12 دی 1402، 12:21
پاسخ
4
0
آیا جی سوهون میمیرد
avatar
.....
.
14 مهر 1402، 23:57
پاسخ
2
1
بسیار عالی پیشنهاد میکنم ببینین واقعا قشنگه
avatar
.
29 تیر 1402، 12:25
پاسخ
1
6
میشه لطفا بگید که آیا فصل دومی هم داره؟؟ کاااااش فصل دوم داشته باشه
avatar
سانازی
.
29 تیر 1402، 12:24
پاسخ
1
5
انتظار داشتم آخر سریال خیلی زیبا تر بشه. ولی زیاد قسمت آخر جذاب نبود باید جی سوهون و اوک چان می رو در قسمت آخر بیشتر نشان داده می‌شد که سرنوشت آنها چه می‌شود آیا تومور جی سوهون خوب میشه؟؟ آیا اونا خوشبخت میشن؟؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402