چرا استفاده از آفیس اورجینال بهتر است؟

چرا استفاده از آفیس اورجینال بهتر است؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در کشور ما واژه‌ی «اورجینال» درمورد نرم‌افزارهای کامپیوتری هنوز در میان عامه مردم عبارتی نامانوس و کم‌استقبال است. سال‌ها عدم رعایت قانون کپی رایت و نپیوستن کشورمان به عضویت سازمان تجارت جهانی در ارتباط با این قانون، عموم کاربران نرم افزارهای کامپیوتری را نیز به استفاده از نسخه‌های کپی شده، کرک شده و غیر اورجینال عادت داده است.

احتمالا اگر کاربران واقعی نرم‌افزارها بدانند مثلا با خرید آفیس اورجینال چه مزایایی به دست می‌آورند این فرهنگ به مرور در میان عموم پذیرفته شود. در این مطلب یکی از درمورد مزایای استفاده از نسخه اورجینال یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مورد استفاده‌ی ایرانیان و بخصوص دانشجویان و جوانان یعنی مایکروسافت آفیس می‌پردازیم.

فهرست عناوین مطلب:

ریسک‌های استفاده از نسخه کرک شده آفیس

اغلب کاربران بلافاصله بعد از دانلود و نصب هر نرم افزار کامپیوتری، سراغ پیدا کردن کرک یا پچ آن می‌گردند! بدون اینکه از خطرات و مشکلات ناشی از کرک‌های نرم افزاری مطلع باشند. چرا که پیامدهای منفی استفاده از کرک‌ها معمولا بلافاصله نمایان نشده و پس از مدتی دستگاه یا نرم افزار شما را دچار ایرادات مختلفی کرده و حتی اطلاعات شما را در معرض ریسک قرار می‌دهد.

تهدید امنیتی کرک‌‌ نرم افزارها

نسخه‌های کرک شده و نرم افزارهای پچ و کرک غالبا توسط دولوپرهای (کدنویس‌ها) ناشناخته تهیه و منتشر می‌شوند. تولید‌کنندگان این کرک‌ها می‌توانند با دستکاری‌های مختلفی در روند نصب و فعالیت برنامه‌های کامپیوتری، اهداف شومی همچون انتشار ویروس‌ها یا تخریب فایل‌های قربانیان را دنبال کنند.

برای درک بهتر این تهدید کافیست به شیوه نصب بسیاری از این کرک‌ها توجه کنید. اینترنت را قطع کنید، فایروال را غیرفعال کنید، نرم افزار را در لیست سفید آنتی ویروس قرار دهید، هنگام نصب کرک دسترسی ادمین به کرک بدهید! حتی اگر گمان کنید تهیه کنندگان این کرک‌ها خیرخواهانه آن را منتشر می‌کنند نمی‌توانید از تغییرات حاصل از کرک و تهدیدهای ناشی از آن چشم‌پوشی کنید.

از دست رفتن مزایای ناشر اصلی

با کرک کردن نرم افزارهای کامپیوتری ماموریت اصلی نرم افزار باقی می‌ماند اما بسیاری از آپشن‌های جانبی آن‌ها که وابسته به ناشر اصلی آن است از دست می‌رود. احتمالا کاربران ایرانی هیچوقت چاشنی‌های جذاب و طعم اصلی نرم افزارهای اورجینال را نچشیده‌اند تا دیگر سراغ نسخه کرک شده نروند.

ناپایداری نرم افزار کرک شده

با کرک کردن یک نرم افزار عملا راه نفوذی به آن باز کرده‌ایم که هر لحظه ممکن است با تهدید جدیدی عملکرد آن دچار اختلال جدی شود. این موضوع وقتی نسخه کرک شده آفیس را به خرید آفیس ۲۰۱۹ اصل ترجیح داده باشیم و نسخه اصلی پایان‌نامه‌ی ما با ضعف نرم افزار کرک شده از بین رفته باشد، کاملا برایمان جدی می‌شود!

مزایای خرید لایسنس آفیس اورجینال

مزایای خرید لایسنس آفیس

با وجود همه‌ی تهدیدهایی که گفتیم هنوز هم ممکن است برای خرید لایسنس آفیس قانع نشده باشید. برای اینکه بدانید ورژن اصلی مایکروسافت آفیس چه آورده‌ای برای شما دارد چند مزیت مهم را عنوان می‌کنیم.

دریافت مداوم آپدیت‌‌های آفیس

شرکت مایکروسافت آفیس همواره آپدیت‌های خوبی را برای نرم افزارهای خود عرضه می‌کند که بخصوص برای کاربران حرفه‌ای بسیار کاربردی‌ست. برای مثال آپدیت‌های مربوط به نرم افزار اکسل که از مجموعه نرم افزارهای آفیس بشمار می‌رود تغییرات کاملا محسوس و مهمی دارد که در نسخه‌های کرک شده‌ی از آن محرومیم. آپدیت‌های آفیس باگ‌های احتمالی نرم افزارهای آن را هم برطرف کرده و احتمال آسیب به اطلاعات شما را به صفر می‌رساند.

پایداری نرم افزارها و سرعت بالاتر

نیازی به توضیح نیست که واضح‌ترین تاثیر استفاده از نسخه‌های اورجینال نرم افزارها عملکرد بهتر آن‌ها و سرعت بالاتر اجرای آن‌هاست. نسخه‌های کرک شده به واسطه تغییراتی که در آن‌ها ایجاد می‌شود مداوما دستگاه شما را با اشغال بیش از حد فضای رم دستگاه مواجه می‌کند. همین موضوع باعث بروز خطاهای مختلفی در حین اجرای نرم افزارها و بسته شدن ناگهانی آن‌ها می‌شود که همه‌ی شما احتمالا آن را تجربه کرده‌اید.

پشتیبانی اصلی مایکروسافت

شاید فکر کنید پشتیبانی واقعی برای ایرانیان چیز دور از ذهنی‌ست اما می‌توانید با خرید لایسنس آفیس به روش‌های مختلفی از این مزیت نسخه‌های اورجینال نیز بهره‌ ببرید.

استفاده از نرم افزار خارج از مرزهای ایران

برخلاف قوانین جمهوری اسلامی، استفاده از نرم افزارهای کرک شده تقریبا در همه کشورهای دنیا جرم تلقی شده و اثبات این موضوع به هر نحوی شامل جریمه‌های سنگین برای شما خواهد بود. خوب است بدانید هر فایل خروجی از نرم افزارهای کرک شده‌ی آفیس که به دست فردی در خارج از کشور برسد غیراورجینال بودن نرم افزار استفاده شده برای ساخت آن کاملا قابل تشخیص است.

حالا فکر کنید فایل مربوط به کار خود را برای شرکت مورد علاقه‌تان در کشوری دیگر ارسال کنید و این بی‌قانونی برملا شود!

تجربه‌ی خوشایند استفاده از نسخه اورجینال

ممکن است تفاوت راحتی پوشیدن یک کتانی اورجینال و غیراورجینال را لمس کرده باشید، یا کیفیت یک برند آرایشی اصل را در مقایسه با نسخه چینی و غیراصلی آن درک کرده باشید اما درمورد نرم افزارها چطور؟ حس استفاده از نرم افزارها نیز با توجه به در نظر گرفتن سرعت عملکرد، آپشن‌های متنوع، مواجه نشدن با خطاهای غیرمنتظره و نوتیفیکیشن‌های آزاردهنده، یک حس کاملا خوشایند است که باید آن را تجربه کنید.

مزایای استفاده از نسخه اصلی نرم افزارها با خرید لایسنس واقعی را نمی‌توان نادیده گرفت. اگر با شرکت‌های خارجی کار می‌کنید، اگر به نتیجه رساندن پایان‌نامه بدون دغدغه برایتان اهمیت دارد و یا اگر علاقمندید هرچه زودتر به دنیای آینده و رعایت حقوق کپی رایت قدم بگذارید؛ پیشنهاد می‌کنیم قدم اول شما خرید یکی از پرکاربردترین مجموعه نرم افزارهای موجود، یعنی خرید آفیس ۲۰۱۹ اصل باشد.

قیمت آفیس ۲۰۱۹ اورجینال

قیمت آفیس ۲۰۱۹ اورجینال

نسخه‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ مایکروسافت آفیس اورجینال مادام‌العمر بوده و این یک مزیت فوق‌العاده با توجه به قیمت آن‌ها است. این دو نسخه تا زمان پشتیبانی شرکت مایکروسافت آپدیت می‌شوند و می‌توانید از مزایای آپدیت‌ها بهره ببرید. آفیس ۲۰۱۹ شامل نسخه‌های مختلف Home&Business ، Home&Student و Professional است که با در نظر گرفتن آپشن‌هایی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد قیمت‌های مختلفی هم دارد.

برای مشاهده تفاوت‌های این نسخ و مقایسه آن‌ها با ورژن مایکروسافت 360 می‌توانید به سایت بنیان سافت، مرکز تامین، فروش، توزیع و پشتیبانی لایسنس‌های اورجینال نرم افزارهای کامپیوتری مراجعه کنید و با توجه به نیازتان نسخه دلخواه را خریداری کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402