سایت خرید ملک در استانبول

سایت خرید ملک در استانبول
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ترکیه یکی از کشورهای است که سالانه تعداد زیادی از ایرانیان برای کار، تحصیلات، تفریح و مسافرت یا زندگی به آنجا مهاجرت می‌کنند. به همین دلیل خریدوفروش ملک در این کشور رونق زیادی دارد. استانبول یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است که مقصد بسیار از مهاجران ایرانی در این کشور است. به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی که در این شهر وجود دارد، افراد زیادی برای کار و تفریح این شهر را انتخاب می‌کنند. افرادی که به ترکیه مهاجرت می‌کنند، معمولاً برای اقامت خود به دنبال خرید یا اجاره خانه هستند. به همین دلیل بیشترین معاملات ملکی ترکیه مربوط به این شهر است. بهترین راه جهت خرید خانه در این شهر، مراجعه به سایت خرید ملک در استانبول است. در این سایت شما می‌توانید به‌راحتی بهترین خانه در این شهر را پیدا کنید و با مشاورین املاک معتبر ترکیه در ارتباط باشید.

در ادامهٔ این مقاله شما را با سایت خرید خانه در استانبول بیشتر آشنا می‌کنیم.

فهرست عناوین مطلب:

قیمت خانه در ترکیه استانبول

به دلیل امکانات و شرایط اقتصادی خوبی که در شهر استانبول وجود دارد، سرمایه‌گذاران زیادی به دنبال خرید ملک در این شهر هستند. اولین سؤالی که کاربران سایت خرید ملک در استانبول به دنبال آن هستند، قیمت خانه در این شهر است. با وجود امکانات و شرایط عالی‌ای که در ترکیه وجود دارد، قیمت خرید ملک در این شهر خیلی زیاد نیست. به‌طوری‌که می‌توانیم بگوییم که با هزینه‌ای که برای خرید ملک در ایران باید پرداخت کنید، می‌توانید در بهترین مناطق استانبول صاحب‌خانه شوید. شایان ذکر است که قیمت خانه در همهٔ مناطق این شهر یکسان نیست و بسته به موقعیت و متراژ خانه‌ها قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. برای آگهی از قیمت ملک در استانبول می‌توانید به وبسایت خرید خانه در استانبول مراجعه کنید.

خانه ای با استفاده از سایت خرید ملک در استانبول خریداری شده است

معایب خرید ملک در ترکیه

ترکیه یکی از پنج کشور برتر جهان است که به دلیل شرایط اقتصادی روبه‌رشد، توجهٔ سرمایه‌گذاران زیادی را از سراسر کشورهای جهان به خود جلب کرده‌است. سالانه سرمایه‌گذاران زیادی از کشور ما نیز برای کسب سود بیشتر، به سرمایه‌گذاری در این کشور می‌پردازند. خریدوفروش ملک یکی از تجارت‌های پرسود در ترکیه است که علاوه‌بر مزایای خوبی که دارد، همواره خطرات و معایبی نیز برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد. به همین دلیل افرادی که قصد خرید ملک در این کشور را دارند، باید قبل از سرمایه‌گذاری، به نکات زیادی توجه کنند. برای داشتن یک سرمایه‌گذاری بی‌خطر و آسان، می‌توانید به سایت خرید خانه در استانبول مراجعه کنید. ازجمله معایب خرید ملک در ترکیه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • از مهم‌ترین معایب سرمایه‌گذاری در ترکیه می‌توانیم به مشکلات زبان در این کشور اشاره کنیم. شهروندان این کشور تسلط خوبی بر زبان انگلیسی ندارند، به همین دلیل برای انجام یک معاملهٔ خوب، باید به زبان ترکی مسلط باشید یا از یک مترجم قابل‌اعتماد استفاده کنید. مسلط نبودن به زبان ترکی ممکن است باعث شود که افراد سودجو در معاملات تخلف کنند.
  • معمولاً ایرانیان برای خرید ملک در ترکیه، به آژانس‌های مسافرتی و یا شرکت‌های توریستی که خود را واسطه‌گر معاملهٔ خریدوفروش ملک در ترکیه می‌دانند اقدام می‌کنند. بیشتر این شرکت‌ها دارای مجوز رسمی و معتبر نیستند، به همین دلیل ممکن است کلاهبرداری کنند. بهترین راه برای جلوگیری از کلاهبرداری، مراجعه به سایت خرید ملک در استانبول است.
  • اگر سرمایه‌گذار از قوانین خرید ملک در ترکیه آگاه نباشد و هنگام خرید ملک این قوانین را رعایت نکند، قرارداد خرید ملک از جانب دولت فسخ می‌شود.

قیمت آپارتمان 40 متری در استانبول

در استانبول آپارتمان‌های 40متری زیادی وجود دارد که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، به همین دلیل افرادی که برای کار یا تحصیل به این شهر مهاجرت می‌کنند، همواره به دنبال خرید آپارتمان هستند. قیمت آپارتمان 40متری در استانبول چندان زیاد نیست و سرمایه‌گذاران با داشتن حداقل 500 الی 600 میلیون تومان، می‌توانند بهترین آپارتمان 40متری را خریداری کنند. البته قیمت آپارتمان‌ها در مناطق مرکزی شهر، بسته به موقعیت و امکانات آپارتمان متفاوت است. برای آگاهی دقیق از قیمت آپارتمان 40متری در استانبول، می‌توانید به وب سایت خرید ملک در استانبول مراجعه کنید.

مردی که برای خرید خانه در ترکیه اقدام کرده است و از طریق سایت خرید ملک در استانبول نیاز خود را برآورده میکند

قانون جدید خرید ملک در ترکیه

با توجه به این‌که شرایط اقتصادی در ترکیه بسیار روبه‌رشد است، در چند سال اخیر افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در این کشور علاقه پیدا کرده‌اند. به همین دلیل دولت ترکیه قانون جدیدی برای خرید ملک در این کشور وضع کرده‌است. برای خرید ملک در این کشور، حتماً باید طبق قوانین آن عمل کرد. به همین دلیل سرمایه‌گذاران قبل از خرید خانه، باید اطلاعات کاملی درمورد قانون جدید خرید ملک در ترکیه داشته باشند. یکی از قوانین خرید ملک در ترکیه جهت اخذ اقامت این کشور، این است که سرمایه‌گذار حداقل 50000 دلار صرف خرید خانه در شهرهای کوچک کند. یا اگر می‌خواهد در شهرهای بزرگ خانه خریداری کند، باید حداقل 75000 دلار صرف خرید خانه کند. گفتنی است که قوانین مربوط به خرید خانه در ترکیه هرسال تغییر می‌کند.

فایل خرید خانه در استانبول

در فایل خرید خانه در استانبول تمامی اطلاعات لازم جهت خرید ملک در ترکیه نوشته شده‌است. برای دانلود این فایل می‌توانید به وب سایت خرید خانه در استانبول توجه کنید.

قیمت آپارتمان دست دوم ارزان در استانبول

به دلیل بالابودن قیمت آپارتمان‌های تازه‌ساخت در ترکیه، افراد زیادی به دنبال خرید آپارتمان‌های دست‌دوم ارزان در استانبول هستند. در این شهر تعدادی زیادی آپارتمان وجود دارد که به دلیل تازه‌ساخت نبودن، از قیمت بسیار ارزان‌تری برخوردار هستند. خرید این آپارتمان‌ها برای مهاجرانی که برای کار یا تحصیلات به این کشور مهاجرت کرده‌اند بسیار پرسود است. جهت اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان‌های دست‌دوم، می‌توانید به وب سایت خرید ملک در استانبول مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان دست دوم ارزان در استانبول

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که ترکیه یکی از 5 کشور برتر جهان است که به دلیل شرایط اقتصادی خوبی که دارد، مهاجران زیادی را از سراسر کشورهای جهان به خود جذب می‌کند، به همین دلیل خریدوفروش ملک در این کشور از سود بسیار خوبی برخوردار است. استانبول یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت ترکیه است که سالانه مهاجران و توریست‌های زیادی برای تفریح و اقامت به این شهر سفر می‌کنند. برای خرید خانه در این شهر، می‌توانید به وب‌ سایت خرید ملک در استانبول مراجعه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402