بهترین آهنگ های ولنتاین (Valentine) | پخش آنلاین + لینک دانلود

بهترین آهنگ های ولنتاین
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ولنتاین یکی از جشن‌های مسیحیان برای گرامیداشت عشق است که امروزه توسط بسیاری از مردم جهان جشن گرفته می‌شود. به همین مناسبت در این مقاله، با معرفی و لینک دانلود بهترین آهنگ های ولنتاین همراه پلازا باشید.

بعد از اینکه در پلازا به تاریخچه ولنتاین و فیلم های ولنتاین پرداختیم، حالا نوبت آن است که نگاهی به بهترین آهنگ های ولنتاین داشته باشیم و آن‌ها را با کسانی که دوست‌شان داریم گوش بدهیم. شما در این مقاله می‌توانید انواع آهنگ‌های خارجی عاشقانه، از آهنگ‌های غمگین گرفته تا بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین را پیدا کنید. پس با پلی لیست ولنتاین و آهنگ های معروف ولنتاین همراه ما باشید تا روز ولنتاین را از این هم رمانتیک‌تر و عاشقانه‌تر کنیم.

فهرست مطالب:

1. آهنگ Something از گروه بیتلز ؛ آهنگ معروف خارجی ولنتاین
6. آهنگ Love Story از تیلور سوئیفت ؛ در لیست آهنگ شاد برای ولنتاین
8. آهنگ Love on Top از بیانسه ؛ در لیست آهنگ شاد برای ولنتاین
15. آهنگ I'll Never Love Again از لیدی گاگا ؛ بهترین آهنگ عاشقانه ولنتاین

بهترین آهنگ های ولنتاین

معنای اصلی روز ولنتاین این است که به کسانی که دوستشان دارید، نشان بدهید که چقدر برایتان اهمیت دارند؛ فرقی نمی‌کند که این افراد عشق شما، دوست یا از خانواده‌تان باشند. از آهنگ‌های صمیمی و غمناک گرفته تا آهنگ‌های ریتم‌دار مخصوص رقص را در این فهرست بهترین اهنگ برای ولنتاین می‌توانید پیدا کنید. گاهی قصد دارید کسی را غافل‌گیر کنید و پیدا کردن آهنگ مناسبی برای آن لحظه، کار بسیار مشکلی می‌تواند باشد. اما نگران نباشید؛ ما آهنگ‌های زیادی را بررسی کردیم و از میان آن‌ها، بهترین آهنگ های ولنتاین و عاشقانه را برایتان جدا کرده‌ایم. پس برای لحظاتی از شادی، رقص، اندوه و اشک آماده باشید. این شما و این فهرست بهترین آهنگ برای روز ولنتاین.

1. آهنگ Something از گروه بیتلز ؛ آهنگ معروف خارجی ولنتاین

لیست آهنگ شاد برای ولنتاین

  • تاریخ انتشار: 6 اکتبر 1969 (14 مهر 1348)
  • ژانر: راک، پاپ
  • آلبوم: Abbey Road

بیتلز (The Beatles) یکی از معروف‌ترین گروه‌های راک در دهه 60 و 70 میلادی است. آهنگ Something یا «چیزی» هم یکی از آهنگ‌های محبوب عاشقانه آن‌هاست که توسط گیتاریست گروه، جرج هریسون (George Harrison) نوشته شده است. این آهنگ از پلی لیست ولنتاین تا جایی معروف شد که تا اواخر دهه 70 میلادی، بیشتر از 150 هنرمند آن را بازخوانی کردند. پس عجیب نیست که Something در فهرست بهترین آهنگ های ولنتاین ما باشد.

دانلود آهنگ Something از گروه بیتلز

2. آهنگ Rock With You از مایکل جکسون

بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین

  • تاریخ انتشار: 3 نوامبر 1979 (12 آبان 1358)
  • ژانر: دیسکو، فانک، آراندبی
  • آلبوم: Off the Wall

مایکل جکسون (Michael Jackson)، این خواننده شهیر آمریکایی، با آهنگ Rock with You کاری می‌کند که همه ما می‌خواهیم با او همراه شویم. در دهه 80 میلادی آهنگ‌های مایکل جکسون حسابی غوغا کرده بودند و این آهنگ هم جزو آهنگ‌های برتر آن دهه بود و از آهنگ های معروف ولنتاین محسوب می‌شود. این اثر یکی از آخرین آهنگ‌های برتر در عصر آهنگ‌های دیسکو به حساب می‌آید. بد نیست کمی از شور و غوغای مایکل جکسون هم در فهرست آهنگ های ولنتاین شما جای بگیرد.

دانلود آهنگ Rock With You از مایکل جکسون

3. آهنگ Hello از لایونل ریچی ؛ زیباترین آهنگ ولنتاین

آهنگ ولنتاین برای عشقم

  • تاریخ انتشار: 13 فوریه 1984 (24 بهمن 1362)
  • ژانر: پاپ، سافت راک
  • آلبوم: Can’t Slow Down

احتمالش زیاد است که موزیک ویدیوی آهنگ Hello با آن داستان تاثیرگذارش را دیده باشید؛ مردی که عاشق زنی نابینا شده و در همه جا فقط او را می‌بیند. این آهنگ معروف و عاشقانه از دومین آلبوم لایونل ریچی به نام Can’t Slow Down است و در سه بیلبورد موسیقی مختلف به شماره یک رسیده است: جدول پاپ (برای دو هفته)، جدول آراندبی (برای 3 هفته) و هنرمند بزرگسال معاصر (برای 6 هفته). حتما این آهنگ را هم در پلی لیست ولنتاین خود در نظر بگیرید و از موسیقی آرام و گوش‌نوازش لذت ببرید.

دانلود آهنگ Hello از لایونل ریچی

4. آهنگ I Will Always Love You از ویتنی هیوستون ؛ اهنگ مناسب ولنتاین

دانلود آهنگ ولنتاین خارجی

  • سال انتشار: 1992
  • ژانر: پاپ، کانتری
  • آلبوم: The Bodyguard: Original Soundtrack Album

خواننده اصلی آهنگ «همیشه عاشقت خواهم بود» درواقع دالی پارتن (Dolly Parton) خواننده و بازیگر آمریکایی است که در سال 1973 این آهنگ را ضبط کرده است. ویتنی هیوستون (Whitney Houston) هم در سال 1992 نسخه خودش از این آهنگ را برای فیلم The Bodyguard اجرا کرد. آهنگ هیوستون، این خواننده فقید آمریکایی، تبدیل به یکی از تک‌آهنگ‌های پرفروش تمام ادوار و آهنگ های معروف ولنتاین شد و به دلیل همین محبوبیت هم در فهرست ما از آهنگ های ولنتاین جای گرفته است.

دانلود آهنگ I Will Always Love You از ویتنی هیوستون

5. آهنگ No One از آلیشا کیز

اهنگ ولنتاین برای همسرم

  • تاریخ انتشار: 10 سپتامبر 2007 (19 شهریور 1386)
  • ژانر: آراندبی
  • آلبوم: As I Am

آهنگ No One یا «هیچ‌کس» از پلی لیست ولنتاین که توسط آلیشا کیز (Alicia Keys)، خواننده آمریکایی اجرا شده، از دیگر ترانه‌های پیشنهادی ما برای روز ولنتاین است. این آهنگ که از آلبوم سوم این خواننده به نام As I Am است، برای 5 هفته متوالی در صدر جدول 100 آهنگ برتر بیلبورد بود. با 3.08 شنونده، این آهنگ در سال 2008 و در رادیوی آمریکا بیشترین تعداد شنونده را داشت. همچنین این ترک با فروش 5.6 میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ترین آهنگ‌های تاریخ موسیقی است. در پنجاهمین مراسم گرمی، No One جایزه بهترین آهنگ آراندبی را برای آلیشا کیز به ارمغان آورد.

دانلود آهنگ No One از آلیشا کیز

6. آهنگ Love Story از تیلور سوئیفت ؛ در لیست آهنگ شاد برای ولنتاین

دانلود آهنگ ولنتاین مبارک

  • تاریخ انتشار: 12 سپتامبر 2008 (22 شهریور 1387)
  • ژانر: کانتری پاپ
  • آلبوم: Fearless

آهنگ کلاسیک «داستان عشق» از شاهکار رومئو و ژولیت الهام گرفته است و مفاهیمی چون جوانی و دلدادگی را پوشش می‌دهد. داستان آن درباره عشق ممنوعه و گوش کردن به حرف دل است؛ با این امید که در انتها به نتایج مثبتی برسی. روز ولنتاین هم درباره عشق و امیدی است که همراه با عشق می‌آید؛ به همین دلیل هم این آهنگ در فهرست آهنگ های ولنتاین قرار می‌گیرد. البته خوب است بدانید که این آهنگ برخلاف داستان رومئو و ژولیت، پایان خوشی دارد.

این ترانه از لیست آهنگ شاد برای ولنتاین، آهنگ اصلی آلبوم دوم تیلور سوئیفت (Taylor Swift) به نام Fearless بود و از جانب منتقدان به خاطر سبک و داستانی که دارد حسابی تحسین شد. در جدول 100 آهنگ برتر بیلبورد، Love Story به جایگاه چهارم رسید و از طریق دانلودهای قانونی و پولی، بیشتر از 9 میلیون دلار فروش داشت. برای آشنایی بیشتر با تیلور سوئیفت می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

دانلود آهنگ Love Story از تیلور سوئیفت

7. آهنگ Just The Way You Are از برونو مارس ؛ در لیست آهنگ شاد برای ولنتاین

اهنگ ولنتاین شاد

  • تاریخ انتشار: 20 جولای 2010 (29 تیر 1389)
  • ژانر: پاپ، سافت راک، آراندبی
  • آلبوم: Doo-Wops & Hooligans
همچنین بخوانید :

یکی دیگر از بهترین آهنگ های ولنتاین در فهرست ما، Just The Way You Are نام دارد که برونو مارس (Bruno Mars) آن را اجرا کرده است. مارس در این آهنگ احساسات عاشقانه جدی و واقعی را بروز می‌دهد. او دیگر بهتر از این نمی‌توانست بگوید که چقدر دختری که دوستش دارد، خاص و همه چیز تمام است. این دقیقا همان چیزی است که در روز ولنتاین می‌خواهید بشنوید.

این آهنگ از  لیست آهنگ شاد برای ولنتاین نقدهای متنوعی دریافت کرد و منتقدان حوزه موسیقی، چندان از ترانه آن خوششان نیامد. با این حال در سال 2011 این آهنگ جایزه گرمی بهترین آواز پاپ مرد را دریافت کرد. همچنین در همان سال، Just the Way You Are بیشترین فروش دیجیتالی را داشت.

دانلود آهنگ Just The Way You Are از برونو مارس

8. آهنگ Love on Top از بیانسه ؛ در لیست آهنگ شاد برای ولنتاین

اهنگ ولنتاین رضا بهرام

  • تاریخ انتشار: 12 سپتامبر 2011 (21 شهریور 1390)
  • ژانر: آراندبی
  • آلبوم: 4

لیست آهنگ شاد برای ولنتاین را با آهنگی از بیانسه ادامه می دهیم. تعجبی ندارد که آهنگ خاطره‌انگیز Love on Top در فهرست بهترین آهنگ های ولنتاین قرار گرفته است؛ چراکه بیانسه (Beyoncé) در نوشتن و ساختن آهنگ‌های عاشقانه حسابی استاد است. این اثر در لیست آهنگ شاد برای ولنتاین درباره از بین بردن محدودیت‌ها و مرزها صحبت می‌کند. بیانسه در این ترانه معتقد است که باید به افرادی که دوستشان داریم نشان بدهیم که آن‌ها اولویت اول ما هستند. ولنتاین هم دقیقا برای این موضوع است که کاری کنید تا معشوق‌تان احساس خاص بودن برای شما را داشته باشد؛ پس Love on Top قطعا مختص همین روز است. اگر به دنبال اهنگ استوری ولنتاین هستید، این موزیک مناسب شماست.

موسیقی و آواز این آهنگ حسابی منتقدان را غافل‌گیر کرد. بیانسه این آهنگ را در مراسم جوایز موزیک ویدیو ام‌تی‌وی در سال 2011 اجرا کرد و درانتهای اجرایش اعلام کرد که باردار است. همین اتفاق باعث صعود ناگهانی این آهنگ در جدول‌های ترانه‌های برتر در سراسر جهان شد. در پنجاه‌وپنجمین مراسم گرمی، بیانسه برای Love on Top هفدهمین جایزه گرمی‌اش را دریافت کرد.

 

دانلود آهنگ Love on Top از بیانسه

9. آهنگ My Valentine از پل مک‌کارتنی ؛ آهنگ در مورد ولنتاین

اهنگ ولنتاین غمگین

  • تاریخ انتشار: 6 فوریه 2012 (17 بهمن 1390)
  • ژانر: پاپ سنتی
  • آلبوم: Kisses on the Bottom

قطعا یکی از بهترین آهنگ های ولنتاین در این فهرست پلی لیست ولنتاین، My Valentine با اجرای پل مک‌کارتنی (Paul McCartney) محسوب می‌شود. «ولنتاین من» از آهنگ‌های پانزدهمین آلبوم مک‌کارتنی به نام Kisses on the Bottom است.

مک‌کارتنی خواننده و آهنگساز انگلیسی است که به عنوان یکی از اعضای گروه بیتلز به شهرتی جهانی رسید. اما بعد از سال 1970 که این گروه از هم پاشید، او حرفه موسیقی و خوانندگی را به تنهایی ادامه داد و تاکنون 17 آلبوم منتشر کرده است. My Valentine موزیک ویدیوی جالبی هم دارد که در آن ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و جانی دپ (Johnny Depp) حضور یافته‌اند و به زبان اشاره، ترانه آهنگ را اجرا می‌کنند.

دانلود آهنگ My Valentine از پل مک‌کارتنی

10. آهنگ Almost Is Never Enough از آریانا گرانده و ناتان اسکایز

اهنگ ولنتاین ریمیکس

  • تاریخ انتشار: 19 آگوست 2013 (28 مرداد 1392)
  • ژانر: پاپ / سول
  • آلبوم: Yours Truly

احتمالا همخوانی آریانا گرانده (Ariana Grande) و ناتان اسکایز (Nathan Sykes) در آهنگ Almost Is Never Enough یکی از بامزه‌ترین اجراهای دونفره است. با اینکه این ترانه شبیه به آهنگ‌های معمول عاشقانه نیست، اما تصویری که از قدرت عشق ارائه می‌دهد، آن را در بین آهنگ های ولنتاین ما قرار داده است.

دو نسخه از این آهنگ بیرون آمده است که نسخه کوتاه‌تر آن متعلق به فیلم فانتزی The Mortal Instruments: City of Bones محصول سال 2013 است. از طرف دیگر نسخه طولانی‌تر آن در آلبوم اول گرانده به نام Yours Truly قرار گرفته است.

دانلود آهنگ Almost Is Never Enough از آریانا گرانده و ناتان اسکایز

11. آهنگ Thinking Out Loud از اد شیرن

دانلود آهنگ ولنتاین شاد جدید عاشقانه

  • تاریخ انتشار: 24 سپتامبر 2014 (2 مهر 1393)
  • ژانر: سول چشم‌آبی
  • آلبوم: ×

این آهنگ از آهنگ های معروف ولنتاین به معنای واقعی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌هایی‌ست که تا کنون نوشته شده است؛ به طوری که هربار آن را می‌شنویم، احساسات‌مان جریحه‌دار می‌شود. سادگی موسیقی و صدای گیتار، به ترانه آن فضای کافی برای خودنمایی داده‌اند. قطعا Thinking Out Loud از بهترین آهنگ های ولنتاین است؛ پس از دستش ندهید.

اد شیرن (Ed Sheeran)، خواننده انگلیسی این آهنگ را برای آلبوم دومش به نام × ضبط کرده است که در انگلستان برای 19 هفته جزو 40 آهنگ برتر بود. درواقع تبدیل به اولین آهنگی شد که یک سال کامل در بین 40 آهنگ برتر، جایگاهش را حفظ کرد. در کشورهای دیگری هم مانند استرالیا و دانمارک، این ترک در بین برترین‌ها قرار گرفت. همچنین در پنجاه‌وهشتمین مراسم گرمی، Thinking Out Loud جایزه بهترین آهنگ سال را دریافت کرد.

دانلود آهنگ Thinking Out Loud از اد شیرن

12. آهنگ I Really Like You از کارلی ری جپسن

بهترین آهنگ های ولنتاین

  • تاریخ انتشار: 2 مارس 2015 (11 اسفند 1393)
  • ژانر: دنس-پاپ، سینث-پاپ
  • آلبوم: Emotion

این آهنگ حتما شما را به یاد کسانی که دوستشان دارید خواهد انداخت و باعث دلگرمی‌تان خواهد شد. آهنگ «من واقعا ازت خوشم میاد» از آلبوم سوم کارلی ری جپسن (Carly Rae Jepsen)، خواننده کانادایی است. این ترانه در جدول 100 آهنگ برتر کانادا به رتبه چهاردهم رسید و خارج از کانادا هم بسیار موفق بود؛ به عنوان مثال در اسکاتلند حتی به رتبه اول هم رسید. نکته جالب دیگر درباره این آهنگ موزیک ویدیوی آن است که در آن تام هنکس (Tom Hanks)، بازیگر شهیر آمریکایی و جاستین بیبر (Justin Bieber)، خواننده کانادایی حضور یافته‌اند.

دانلود آهنگ I Really Like You از کارلی ری جپسن

13. آهنگ Love Me Now از جان لجند ؛ بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین

لیست آهنگ شاد برای ولنتاین

  • تاریخ انتشار: 7 اکتبر 2016 (16 مهر 1395)
  • ژانر: سول، دنس‌هال، پاپ
  • آلبوم: Darkness and Light
همچنین بخوانید :

جان لجند (John Legend)، سلطان ترانه‌های عاشقانه است. در آهنگ «همین حالا دوستم داشته باش» از پلی لیست ولنتاین، او به زندگی در لحظه با کسانی که دوستشان داریم می‌پردازد. درواقع لجند با ترانه‌اش به ما می‌گوید که روی آینده تمرکز نکنیم و همین حالا از روز عشق و ایده‌های ناگهانی که پیش می‌آیند در کنار عزیزانمان لذت ببریم.

این ترک از آلبوم پنجم جان لجند به نام Darkness and Light است. در موزیک ویدیوی Love Me Now، زوج‌های مختلف از فرهنگ‌های متفاوت حضور دارند و عشق‌شان را به یکدیگر ابراز می‌کنند. همچنین خود جان لجند هم به همراه همسر و فرزندش برای این موزیک ویدیو، جلوی دوربین رفته‌اند. این آهنگ در جدول آهنگ‌های برتر بیلبورد به جایگاه بیست‌وسوم رسید.

دانلود آهنگ Love Me Now از جان لجند

14. آهنگ Little of Your Love از HAIM

بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین

  • تاریخ انتشار: 18 ژون 2017 (28 خرداد 1396)
  • ژانر: سانشاین پاپ، پاپ راک
  • آلبوم: Something to Tell You

با ادامه پلی لیست ولنتاین همراه ما باشید. HAIM یک گروه موسیقی متشکل از 3 خواهر است که صداهای منحصربه‌فردی دارند. Little of Your Love می‌تواند جزو بهترین آهنگ های ولنتاین باشد؛ چراکه در ترانه آن به این موضوع پرداخته می‌شود که نباید تمام وجودتان را به خاطر دوست داشتن به یک نفر دیگر ببخشید. همین که کسی را واقعا دوست داشته باشید و به او متعهد باشید، کافی است که در قلب او هم مهر شما ریشه بزند. معنای اصلی آن این است که عشق را نباید پیچیده کرد؛ خصوصا در روز ولنتاین.

این آهنگ از آلبوم دوم گروه HAIM به نام Something to Tell You است و موزیک ویدیوی آن را پل توماس اندرسن (Paul Thomas Anderson)، فیلمساز معروف آمریکایی کارگردانی کرده است. این فیلمساز، کارگردانی فیلم‌هایی همچون The Master محصول سال 2012 و Phantom Thread محصول سال 2017 را در کارنامه کاری‌اش دارد.

دانلود آهنگ Little of Your Love از HAIM

15. آهنگ I’ll Never Love Again از لیدی گاگا ؛ بهترین آهنگ عاشقانه ولنتاین

آهنگ ولنتاین برای عشقم

  • تاریخ انتشار: 27 مه 2019 (6 خرداد 1398)
  • ژانر: پاپ
  • آلبوم: A Star Is Born

یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های اخیر آمریکایی، A Star is Born با بازی لیدی و بردلی کوپر  بود. این اثر همچنین آهنگ‌های موفقی هم داشت که چندین جایزه را برای لیدی گاگا به ارمغان آوردند. معروف‌ترین آهنگ این فیلم قطعا Shallow بود که گاگا و کوپر آن را با هم اجرا کرده‌اند. اما به عنوان یکی از بهترین آهنگ های ولنتاین در فهرست پلازا، ما آهنگ I’ll Never Love Again را انتخاب کرده‌ایم؛ آهنگی عاشقانه و دردناک که در آن لیدی گاگا از وفاداری‌اش حتی بعد از معشوقش می‌گوید و در میان آهنگ های معروف ولنتاین قرار می‌گیرد.

یک سال بعد از اینکه Shallow جایزه گرمی بهترین آهنگ برای رسانه تصویری را دریافت کرد، آهنگ I’ll Never Love Again هم همین جایزه را گرفت. لیدی گاگا این ترانه را در انتهایA Star Is Born اجرا می‌کند و تاثیر زیادی بر پایان احساسی این فیلم دارد. برای آشنایی بیشتر با لیدی گاگا به این مطلب مراجعه کنید.

دانلود آهنگ I’ll Never Love Again از لیدی گاگا

 

16. آهنگ Adore You از هری استایلز

دانلود آهنگ ولنتاین خارجی

  • تاریخ انتشار: 6 دسامبر 2019 (15 آذر 1398)
  • ژانر: سول، پاپ راک
  • آلبوم: Fine Line

هری استایلز قطعا در این آهنگ از پلی لیست ولنتاین حسابی عاشق شده است و کاری می‌کند تا شما هم احساس کنید که همانند او عاشق هستید؛ چراکه این آهنگ و ترانه‌اش خیلی خوب و گیراست. این آهنگ از دومین آلبوم استایلز به نام Fine Line است.

هری استایلز خواننده انگلیسی است که با شرکت در مسابقه خوانندگی The X Factor به شهرت رسید. او در این مسابقه با خوانندگانی دیگر، گروه One Direction را تشکیل دادند. برای آشنایی با مسابقه The X Factor می‌توانید به مقاله بهترین مسابقات خوانندگی مراجعه کنید. همچنین استایلز در سال 2017 با فیلم Dunkirk وارد عرصه بازیگری و سینما شد.

دانلود آهنگ Adore You از هری استایلز

17. آهنگ Valentine از سوکی واترهاوس

اهنگ ولنتاین برای همسرم

  • تاریخ انتشار: 2022
  • ژانر: آلترناتیو
  • آلبوم: Milk Teeth

در فهرست بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین حواسمان به آهنگ‌های جدیدتر هم هست. آهنگ ولنتاین از سوکی واترهاوس (Suki Waterhouse) که در سال 2022 منتشر شد، یکی دیگر از بهترین‌های این فهرست است.  این آهنگ در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد و اگر قصد دانلود آهنگ ولنتاین شاد جدید عاشقانه را دارید، می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

18. آهنگ Golden Hour از کیسی ماسگریوز ؛ بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین

دانلود آهنگ ولنتاین مبارک

  • تاریخ انتشار: 30 مارس 2018 (10 فروردین 1397)
  • ژانر: کانتری
  • آلبوم: Golden Hour

در لیست آهنگ شاد برای ولنتاین نام آهنگ ساعت طلایی از کیسی ماسگریوز (Kacey Musgraves) نیز به چشم می‌خورد. این آهنگ بخشی از آلبوم مشهوری با همین نام است که پس از انتشار افتخارات و جوایز متعددی دریافت کرد و مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. ساعت طلایی را شاید بتوانیم بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین بدانیم که در سال‌های اخیر منتشر شده است.

19. آهنگ Can’t Help Falling in Love از الویس پرسلی

اهنگ ولنتاین شاد

  • تاریخ انتشار: 21 نوامبر 1961 (30 آبان 1340)
  • ژانر: پاپ
  • آلبوم: Blue Hawaii

اگر طرفدار الویس پرسلی (Elvis Presley) و آهنگ‌هایش باشید و از خودتان بپرسید چه اهنگ ولنتاین برای همسرم بگذارم؟ احتمالا بلافاصله آهنگ «نمی‌توانم عاشقت نشوم» را به یاد می‌آورید. بله این آهنگ بسیار قدیمی است و بیش از 60 سال از انتشارش می‌گذرد اما اینکه هنوز هم از آن به عنوان بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین یاد می‌شود، نشان از محبوبیت بالای آن دارد. پس از الویس پرسلی نیز هنرمندان متعددی شانس خود را با این آهنگ امتحان کردند و اگر چرخی در اینترنت بزنید، برای این اهنگ ولنتاین ریمیکس های متعددی پیدا می‌کنید. در هر صورت پیشنهاد ما این است که شانسی به این آهنگ جذاب بدهید و خودتان خواهید دید که نمی‌توانید عاشقش نشوید!

20. آهنگ A Moment Like This از کلی کلارکسون

اهنگ ولنتاین رضا بهرام

  • تاریخ انتشار: 17 سپتامبر 2002 (26 شهریور 1381)
  • ژانر: پاپ
  • آلبوم: – (تک آهنگ)

لیست آهنگ شاد برای ولنتاین را با لحظه‌ای مثل این ادامه می‌دهیم. اگر از خودتان می‌پرسید چه آهنگ ولنتاین برای عشقم مناسب است؟ شاید بهتر است آهنگ عاشقانه لحظه‌ای مثل این از کلی کلارکسون (Kelly Clarkson) را امتحان کنید. کلارکسون این آهنگ را در سال 2002 و پس از برنده شدن در فصل اول مسابقه امریکن آیدل منتشر کرد. این آهنگ از همان زمان تا کنون به عنوان یکی از بهترین آهنگ‌های عاشقانه شناخته می‌شود. اگر قصد دانلود آهنگ ولنتاین خارجی را دارید، این آهنگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

21. آهنگ A Thousand Years از کریستینا پری ؛ بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین

اهنگ ولنتاین غمگین

  • تاریخ انتشار: 18 اکتبر 2011 (26 مهر 1400)
  • ژانر: پاپ
  • آلبوم: – (تک آهنگ)

هزار سال آهنگی از کریستینا پری (Christina Perri)، خواننده و ترانه‌سرای‌‌ امریکایی است که در سال 2011 منتشر شد و سپس با انتشار در فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1 بسیاری را شیفته خود کرد. این فیلم بر اساس عشق بین ادوارد و بلا در رمان‌های مجموعه گرگ و میش نوشته و ساخته شده بود و سپس از آن در فیلم نیز استفاده شد. اگر دنبال دانلود آهنگ ولنتاین مبارک هستید، آهنگ هزار سال را امتحان کنید. شاید در ترانه این اثر به ولنتاین اشاره‌ای نشده باشد، اما وقتی می‌گوید «هزار سال عاشقت بودم و هزار سال دیگر هم عاشقت خواهم بود» در حال تقدیر از عشقی همیشگی و ابدی است و چه تبریکی می‌تواند از این بهتر باشد؟

22. آهنگ Lift Me Up از ریانا

اهنگ ولنتاین ریمیکس

  • تاریخ انتشار: 28 اکتبر 2022 (6 آبان 1401)
  • ژانر: آر اند بی
  • آلبوم: – (تک آهنگ)

اجازه بدهید فهرست بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین را با آهنگی جدید از ریانا (Rihanna) ادامه بدهیم. این اهنگ ولنتاین غمگین در واقع یکی از ترانه‌های پخش شده در فیلم Black Panther: Wakanda Forever است. جالب است بدانید که این بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین نامزد دریافت جوایز سینمایی متفاوتی همچون اسکار بهترین آهنگ غیراقتباسی و گلدن گلوب بهترین آهنگ نیز شد. پیشنهاد می‌کنیم آهنگ Lift Me Up را نیز به پلی لیست ولنتاین خود اضافه کنید.

23. آهنگ گل عشق از رضا بهرام

دانلود آهنگ ولنتاین شاد جدید عاشقانه

  • تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1398
  • ژانر: پاپ
  • آلبوم: – (تک آهنگ)

معرفی بهترین موزیک عاشقانه برای ولنتاین را با یک آهنگ ایرانی به اتمام می‌رسانیم. آهنگ گل عشق از رضا بهرام را می‌توانیم یک اهنگ ولنتاین شاد بدانیم که به‌خاطر ترانه‌ی زیبایش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پلی لیست روز عشق است. این ترانه در سال 1398 منتشر شد و تا کنون میلیون‌ها بار در پلتفرم‌های مختلف به آن گوش داده‌اند. بنابراین اگر به دنبال یک آهنگ ایرانی عاشقانه هستید، اهنگ ولنتاین رضا بهرام می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

کلام آخر

در این مقاله به مناسبت روز ولنتاین، بهترین آهنگ های ولنتاین را معرفی کردیم و لینک دانلود آن‌ها را هم برایتان قرار دادیم. اگر به دنبال دانلود آهنگ Happy Valentine’s Day و یا آهنگ کوتاه ولنتاین هستید، می‌توانید به سراغ یکی از آثار معرفی شده در این فهرست بروید. به نظر شما کدام عنوان، بهترین آهنگ ولنتاین و عاشقانه است؟ جای کدام آهنگ‌ها در این فهرست خالی است؟ لطفا نظرات خودتان را با ما و دیگر کاربران عزیز پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
عاطفه
.
28 بهمن 1398، 09:39
پاسخ
0
0
بسیار عالی
avatar
اعظم بجاری
.
25 بهمن 1398، 10:34
پاسخ
0
0
آهنگ های جالب و خوبی بودند، حالا از بین آهنگ های عاشقانه، من یه soundtrack از فیلم love story برای دهه 70 می شناسم خیلی قشنگه از آلبومی به همین نام هستش و اثر Francis Lai یه آهنگ دیکه به نام Dance me از لئوناردو کوهن هستش که می تونه توی این لیست باشه و همچنین My heart will Go on از Celine Dion که با فیلم تایتانیک همه می شناسنش
avatar
مونا جلالی
.
25 بهمن 1398، 11:46
پاسخ
0
1
@اعظم بجاری
ممنونم از نظرتون خانم بجاری عزیز آهنگ کوهن و سلین دیون رو موافقم باهاتون. انتخاب های خوبی برای آهنگ های عاشقانه هستن ?
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402