دانلود سریال شادی + نقد و بررسی و معرفی بازیگران

بررسی سریال کره ای شادی 2021
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با نقد و بررسی سریال شادی با بازی پارک هیونگ شیک و هان هیو جو به همراه تریلر سریال کره ای خوشبختی ۲۰۲۱، خلاصه داستان و معرفی بازیگران همراه ما باشید.

برخلاف عنوان “خوشبختی”، سریال کره ای شادی مجموعه‌ای از بدبختی‌ها و بحران‌های غیرقابل پیش‌بینی را به تصویر می‌کشد. آیا این یک بیان کنایه‌آمیز از شرایط است که بدانیم شخصیت‌ها دیگر نمی‌توانند به دوران خوش برگردند؟ یا اراده آن‌ها این است که هرگز تا آخر تسلیم نشوند؟ برخلاف عنوان مبهم، سریال شادی با داستانی پر از تنش بینندگان را تا انتها به سیر داستان جذب می‌کند. هرج و مرجی ناشی از یک بیماری ناشناخته که در یک مجتمع آپارتمانی گسترش می‌یابد و رودررو با وضعیت کرونا، همزمان اتفاق می‌افتد را ترسیم می‌کند. سریال ترسناک کره ای Happiness 2021 دوران کنونی را به شیوه‌ای بسیار واقع گرایانه‌تر از درام‌های دیگر که در آن حتی یک ماسک دیده نمی‌شود، به تصویر می‌کشد. در ادامه با معرفی سریال کره ای خوشبختی همراهتان هستیم. بیایید نگاهی به سریال جدید پارک هیونگ شیک و هان هیو جو بیندازیم. اگر به ژانر زامبی علاقه‌مندید می‌توانید سریال همه ما مرده‌ایم را در این قسمت مشاهده و دانلود کنید.

قبل از هرچیز می‌توانید تریلر سریال کره ای Happiness 2021 با زیرنویس فارسی را در ادامه تماشا کنید:

فهرست مطالب

داستان سریال شادی

معرفی سریال شادی

نوع جدید و مرگباری از یک ویروس (شبیه به ویروس زامبی و تبدیل آدم‌ها به موجوداتی تشنه به خون) در حال انتشار در سراسر شهر است. یک ساختمان مسکونی که محل زندگی افرادی از طبقات اجتماعی مختلف است و به نظر می‌رسد منشا اولیه این ویروس ناشناخته باشد، بدون هیچ خبر قبلی ناگهان در شرایط قرنطینه قرار می‌گیرد. حالا ساکنان آن باید در زیستگاه جدید خود از ترس ویروس و درگیری‌های احتمالی بین گروه‌های اجتماعی متفاوت زنده بمانند.

با این‌که بازیگران سریال کره ای شادی شامل افراد زیادی که ساکن طبقات مختلف ساختمان هستند می‌شود، اما خلاصه داستان سریال کره ای خوشبختی ۲۰۲۱ را سه شخصیت اصلی پیش می‌برند. یون سه بوم عضو نیروی ویژه مبارزه با حملات ضد تروریستی است. او قضاوت خوبی دارد که امکان تصمیم‌گیری سریع را فراهم می‌کند. شخصیتی خودباور و بسیار مستقل دارد و نمی‌تواند بی‌عدالتی را تحمل کند.

کارآگاه جونگ یی هیون، یک بازیکن سابق بیسبال است که بخاطر مصدومیت زانو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شد. دوست دوران دبیرستان سه بوم است و حالا یک کارآگاه مسئول بخش جنایات خشونت‌آمیز است که برای حفظ امنیت ساکنان آپارتمان تلاش می‌کند. و سومین نفر یعنی هان ته سوک، زمانی یک مامور اطلاعات نظامی و مدیر یک شرکت داروسازی بوده است. او وظیفه اصلی را در سریال کره ای Happiness 2021 برای مقابله با این بیماری‌ عفونی ترسناک دارد و به دنبال راه حل و درمانی برای نجات مردم است.

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای خوشبختی ۲۰۲۱

در ادامه با معرفی هنر پیشه های سریال شادی همراهتان هستیم.

پارک هیونگ شیک در نقش جونگ یی هیون

تیزر سریال کره ای خوشبختی ۲۰۲۱

سریال زامبی کره ای Happiness 2021 جدیدترین سریال منتشر شده از پارک هیونگ شیک پس از دوران سربازی‌اش بود. این بازیگر محبوب را در سریال‌هایی مانند دو بونگ سون زن قوی، هوارانگ، قشر مرفه و اخیرا در سریال جدیدیش “موسیقی متن شماره 1” در کنار هان سو هی دیده‌ایم. پارک هیونگ شیک قبلا عوض گروه ZE: A بود و صدای بسیار دل‌نشینی دارد.

در سریال شادی به عنوان کارآگاه یی هیون بازی می‌کند. بازیکن بیسبالی که بخاطر مصدومیت مجبور به کناره‌گیری از ورزش شده و عاشق دوست دوران مدرسه خود سه بوم است. هرچند این را هرگز به زبان نمی‌آورد، ولی با تماشای سریال خوشبختی شاهد سکانس‌های مختلف حمایت بی بروبرگرد و همیشگی‌اش از سه بوم خواهید بود و احتمالا این دو بازیگر توانمند یعنی پارک هیونگ شیک و هان هیو جو یکی از زوج‌های محبوب کی‌دراما باقی خواهند ماند.

همچنین بخوانید :

هان هیو جو در نقش یون سه بوم

تریلر سریال کره ای Happiness 2021

هان هیو جو پس از مدت زیادی انتظار و پس از بازی در سریال “دبلیو” محصول سال 2016 در کنار لی جونگ سوک، حالا با سریال Happiness به سینمای خانگی بازگشته است. شاید برایتان جالب باشد بدانید هان هیو جو از پارک هیونگ شیک 5 سال بزرگتر است، با این‌حال در طول سریال شیمی قوی بین این دو بازیگر انکار شدنی نیست و کنارهم عالی بازی کردند. پیش از این او در سریال‌هایی چون “دونگ یی”، “میراث درخشان” و “ایلجیما” نقش‌آفرینی کرده است و همچنین در فیلم “همیشه” محصول سال 2011 در کنار سوجی ساب و در فیلم “دزدان دریایی” در کنار کانگ هانئول بازی کرده است.

جو وو جین در نقش هان ته سوک در مجموعه تلویزیونی هپینس

سریال کره ای خوشبختی ۲۰۲۱

از سریال‌های دیگر جو وو جین بازیگر کهنه‌کار کره جنوبی می‌توان سریال معروف “آقای آفتاب” محصول سال 2018 و سریال “گابلین” محصول سال 2016 و سریال “ماشین تحریر شیکاگو” محصول سال 2017 را نام برد. او به عنوان هان ته سوک در سریال شادی تمام تلاش خودش را می‌کند تا با کمترین آسیب درمانی برای این ویروس ترسناک و خطرناک پیدا کند. هرچند گاهی بی‌رحم به نظر می‌رسد اما در تمام طول سریال شاهد کوتاه آمدن او در مقابل سه بوم و یی هیون هستیم.

به هه سون در نقش اوه یون اوک در مجموعه تلویزیونی هپینس

مجموعه تلویزیونی هپینس / سریال شادی / دانلود سریال کره ای خوشبختی ۲۰۲۱

به هه سون را قبلا در سریال‌های زیادی دیده‌ایم. احتمالا او را با بازی در سریال “هتل دل لونا” محصول سال 2019 یا سریال “مشکلی نیست که خوب نباشی” محصول سال 2020 به خاطر می‌آورید. در سریال شادی او مدیر ساختمان است. شخصیتی دل‌سرد کننده دارد و تنها چیزی که درمیان تمام حوادث رخ داده در ساختمان به آن اهمیت می‌دهد، عدم کاهش قیمت ساختمان است! فکر می‌کنید او و همسر مذهبی‌اش رازهای دیگری هم دارند؟ باید مجموعه تلویزیونی هپینس را تماشا کنید تا انتهای این داستان مرموز را بفهمید.

همچنین بخوانید :

بک هیو جین در نقش او جونگ هان در سریال کره ای شادی

سریال کره ای Happiness 2021

بک هیو جین در سریال‌های دیگری مانند “راننده تاکسی” و سریال “قاضی شیطان” حضور داشته‌است و در سریال خوشبختی، نقش منفورترین شخصیت ساکن آپارتمان را بازی می‌کند. فردی که نه تنها به همسرش خیانت کرده و حالا با معشوقه‌اش در ساختمان قرنطینه شده، بلکه مشکوک به قتل همسرش نیز هست و در کنار تمام مشکلاتی که حین سریال در ساختمان رخ می‌دهد، شاهد او جونگ هانی هستیم که به مشکلات می‌افزاید و برایش اهمیتی ندارد اگر تمام ساکنین بمیرند.

لی جون هیوک در نقش کیم جونگ گوک؛ از بازیگران سریال happiness

لی جون هیوک متولد 19 مارس 1972 است. این بازیگر در آثار دیگری همچون سریال “Good Job 2022″، سریال “The Veil 2021″ و سریال “Bossam: Steal the Fate 2021” حضور دارد. در سریال شادی او همکار یی هیون است که برای کاری به داخل ساختمان می‌آید و بخاطر قرنطینه شدن غیرمنتظره ساکنین مجبور می‌شود تا انتهای سریال کنار دیگر افراد با زامبی‌ها مبارزه کند و از جان خودش و دیگران محافظت کند. تنها چیزی که می‌خواهد رها شدن از این کابوس و دیدن دوباره همسرش است.

همچنین بخوانید :

لی جو سونگ در نقش اندرو در سریال شادی

لی جو سونگ متولد 20 جولای 1989 است. این بازیگر علاوه بر مجموعه تلویزیونی هپینس در آثار دیگری مانند سریال “Top Management 2018″، سریال “Distorted 2017” و سریال “The Time We Were Not in Love 2015” نیز نقش آفرینی کرده است. او در این سریال نقشی مرموز، غیرقابل پیش‌بینی و کاملا متفاوت دارد. آیا اندرو حتی از زامبی‌های وحشی و ترسناکی که د رساختمان پرسه می‌زنند هم خطرناک‌تر است؟

همچنین بخوانید :

هان جون وو در نقش کیم سه هون

ها جون وو متولد 28 مارس 1984 است. این بازیگر علاوه بر سریال شادی در درام های دیگری مانند سریال “Agency 2023″، سریال “The Empire 2022″، سریال “Through the Darkness 2022” و سریال “Love Scene Number 2021” نیز بازی کرده است. در این درام او نقش محافظه کارترین ساکن مجموعه را بازی می‌کند. فردی که تفرات عجیبی راجع به آخرالزمان دارد و خانه‌اش مانند یک انبار مواد غذایی است. همیشه ماسک و شیلد بر صورت دارد و تنها با یون سه بوم هم‌کلام می‌شود. آیا پشت مهربانی او دلیلی دیگر پنهان است یا فقط به سه بوم علاقه دارد؟

همچنین بخوانید :

جو جونگ هیوک در نقش کیم سونگ بوم در سریال شادی

جو جونگ هیوک متولد 27 جولای 1991 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Extraordinary Attorney Woo 2022″، سریال “Yumi’s Cells 2021-2022” و سریال “The Veil 2021” نیز حضور دارد. او مربی باشگاه بدن سازی مجموعه و یکی از بزرگترین سرنخ‌ها برای پیدا کردن دلیل تبدیل شدن افراد به زامبی‌های درنده و ترسناک است. قرص‌هایی که به صورت غیرقانونی برای لاغری به اعضای باشگاه فروخته، باعث این فاجعه شده‌اند اما ماجرای پشت این قرص‌های خطرناک چیست؟

نقد و بررسی سریال کره ای شادی 2021

این قسمت حاوی اسپویل‌هایی از داستان سریال است.

سه بوم (هان هیو جو) و یی هیون (پارک هیونگ شیک) که اکنون در یک آپارتمان محبوس شده‌اند، برای جلوگیری از انتشار ویروس تلاش می‌کنند و در این روند، آنها بارها و بارها همکاری می‌‎کنند و با سرهنگ هان ته سوک، که سعی می‌کند به هر وسیله‌ای واکسنی برای نجات مردم بسازد، درگیر می‌شوند.

در نگاه اول، هان ته سوک مانند یک شرور به نظر می‌رسد، اما داستان قانع‌کننده‌ای برای کارهای خود دارد، بنابراین او فقط به عنوان یک مرد بد به تصویر کشیده نمی‌شود. در عوض، با پخش اپیزودهای بیشتر، او بیشتر شبیه به یک کمک دهنده‌ به شخصیت‌های اصلی به نظر می‌رسد. از این گذشته، سه بوم و یی هیون ممکن است بیشتر از این‌که مراقب محافظت از افراد درگیر بیماری زامبی مانند باشند، مراقب همسایگان خود باشند! افراد سالمی که در اوج مشکلات پیش‌آمده فقط به فکر طمع و منافع خودشان هستند. اما خوش‌بینی فیلمنامه سریال شادی که با آسمان آبی همیشه حاضر و رنگ‌های روشن موجود در لباس‌ها و دکور داخلی نمایش تقویت شده است را می‌توان به شدت در رهبری یون سه بوم و جونگ یی هیون احساس کرد.

شخصیت‌های آزاردهنده زیادی در سریال کره ای Happiness 2021 وجود دارند، از دکتری که ممکن است همسرش را کشته باشد تا یک وکیل نخبه که دیگران را تحقیر می‌کند و یک نماینده ساختمان که برای افزایش قیمت خانه دست به هر کاری می‌زند. هرچند آن‌ها هیچ جنایت بزرگی مرتکب نشدند (به جز دکتر اوه جو هیونگ) با این حال، آن‌ها به دلیل خودخواهی خود برای سوء استفاده از هرج و مرج، به دیگران توهین کردند و کل ساکنان را به خطر انداختند.

سه بوم و یی هیون باید برای حفظ آرامش تلاش کنند در حالی که با ساکنین بازی‌های فکری انجام می‌دهند. ناهماهنگی شخصیت‌هایی که در این فرآیند خلق می‌شوند ناامیدکننده است، اما تنش دراماتیک ایجاد می‌کند و باعث می‌شود منتظر قسمت‌های بعدی باشیم. برخی از شخصیت‌ها فراتر از مزاحمتی ساده هستند که دیگران فقط بتوانند به آن بخندند! هر کدام قصد نسبتاً وحشتناکی را پنهان می‌کنند و نقطه عطف بزرگی را در طرح سریال کره ای شادی 2021 ایجاد می‌کنند. تماشای این شخصیت‌های نفرت انگیز که حضورشان در هر قسمت افزایش می‌یابد یکی دیگر از ویژگی های جذاب سریال Happiness است.

مجموعه تلویزیونی هپینس / سریال شادی

با کم شدن ذخایر و لبریز شدن صبر همه، هاله حفاظت و اقتدار سه بوم و یی هیون شروع به کمرنگ شدن کرد و شخصیت‌های قوی مخالف آن‌ها، جو هیون و یون اوک، از فرصت استفاده کردند و اکثریت ساکنان خسته را علیه هم به تیم‌های مخالف تبدیل کردند. با خاموش شدن نور انتهای تونل، درگیری‌ها بیشتر و جدی‌تر می‌شود. وقتی اجسام پوشیده از آهک در گوشه‌های مخفی ظاهر می‌شوند و یی هیون آلوده می‌شود اما این واقعیت را از سه بوم پنهان می‌کند، اوضاع حتی بدتر می‌شود.

انگار که داشتن یک قاتل در ساختمان کافی نیست، و قهرمانان ما متوجه می‌شوند که اجساد پیدا شده، قربانی زامبی‌ها نیستند، بلکه قربانیان یک قاتل مخفی در میان خودشان هستند. اندرو که قبلاً ساکت بود، که همیشه ماسک، کلاه و عینک مشکی بر سر داشت، به نظر یک قاتل دیوانه است که در هر فرصتی ساکنین بازمانده را به قتل می‌رساند. با این حال، مشخص شد که هویت اندرو توسط شخصیت دیگری به سرقت رفته است که لی جو سونگ نقش آن‌را بازی می‌کند.

در مجموعه تلویزیونی هپینس اهمیت قوانین قرنطینه و بحران‌هایی که در صورت عدم رعایت آن‌ها به وجود می‌آیند مشابه واقعیتی است که ما با آن روبرو هستیم. در کل، سریال شادی بسیار شبیه واقعیت زندگی این روزهای ما است. البته واقعیتی که سریال شادی با آن سر و کار دارد به COVID-19 محدود نمی‌شود. سایه تاریک شوق املاک و مستغلات که در آپارتمان‌ها نشان داده شده‌است نیز عامل اصلی است. این از قسمت اول مشخص است. دیدن یون سه بوم که ازدواج خود را با جونگ یی هیون جعل می‌کند تا جایگاه خود را در سیستم اشتراک مسکن حفظ کند، خنده‌دار و در عین حال تلخ است. تبعیض بر اساس روش نقل مکان و نگرانی مردم از قیمت خانه حتی در مواجهه با یک فاجعه بی‌سابقه، حس تلخی را به ما می‌دهد و باعث می‌شود احساس کنیم در حال تماشای خودنگاره‌ای از این دوران هستیم.

آپارتمان های موجود در فیلمنامه نقدی واقع گرایانه را ارائه می‌دهند. از آنجایی که محل اقامت به دلیل شیوع بیماری به شدت کنترل می‌شود، شخصیت‌های اصلی همه در یک آپارتمان حبس می‌شوند. به عبارت دیگر، با محدود کردن قاب صحنه به فضایی خاص، بر تراکم داستان مجموعه تلویزیونی هپینس افزوده می‌شود. صحنه‌های هیجان‌انگیز، مانند دویدن شخصیت‌های اصلی از خروجی‌های اضطراری و بستن دروازه‌ها با وجود تهدیدهای زامبی‌ها، تنش دراماتیک را افزایش می‌دهد. همچنین، این واقعیت که شخصیت‌های اصلی و فرعی به صورت ارگانیک در یک فضای محدود به هم مرتبط هستند، برجسته است. در سریال کره ای شادی 2021 آپارتمان‌ها به فضایی نمادین تبدیل می‌شوند که جنبه پنهان جامعه مدرن را آشکار می‌کند و وسیله‌ای است که لذت این ژانر را به حداکثر می‌رساند.

چیزی که واقعاً قرارداد را در پایان نمایش مهر و موم می‌کند، اوج رضایت‌بخش عاشقانه سه بوم و یی هیون در سریال شادی است. آن‌ها از دوران دبیرستان دوستی خود را ادامه داده‌اند. لحظه‌ی آشنایی جذابشان روی پشت بام مدرسه و پرت شدن یی هیون روی تشک آتش‌نشانی درحالی که سه بوم او را هل می‌دهد یکی از خاص‌ترین ماجراهای دنیای کی‌دراما برای شروع داستانی عاشقانه بود. هرچند این دو صرفا بخاطر علاقه سه بوم برای ساکن شدن در ساختمانی که حالا شبیه به جهنم شده با هم ازدواج کردند، اما علاقه دو شخصیت به هم بدون ابراز کردن زبانی، بر هیچ‌کدام از بیننده‌های مجموعه تلویزیونی هپینس پنهان نیست. یک اعتراف عاشقانه در نهایت از طریق یک ویدیوی سلفی که روی گوشی ارائه می‌شود باعث می‌شود این زوج در یکی از متقاعدکننده‌ترین نمایش‌های عاشقانه سال، احساسات خود را نسبت به یکدیگر تسلیم کنند و باعث شوند طرافداران هان هیو جو و پارک هیونگ شیک را دوست‌داشتنی‌ترین زوج سال بدانند.

آخرین سخن

با بررسی سریال کره ای شادی همراهتان بودیم. به طور کلی، سریال کره ای Happiness 2021 یک درام است که بر واقعیت تمرکز دارد و هنوز هم لذت این ژانر را از دست نمی‌دهد. داستان سرایی واضح، فهرستی جذاب از شخصیت‌ها در سراسر صفحه و توالی خوبی از موقعیت‌های تهدیدآمیز و وضوح آن‌ها که به طور مساوی در طول دوره پخش آن توزیع شده است، همه با پایانی قوی این سریال دیدنی با بازی پارک هیونگ شیک و هان هیو جو را از محبوب‌ترین سریال‌های سال گذشته کرده است. به طور خاص، دیدن واقعیت خودمان در یک اپیدمی ساختگی در مجموعه تلویزیونی هپینس ما را با افکار زیادی رها می‌کند. همانطور که از عنوان پیداست، آیا آن‌ها قادر خواهند بود بر تهدید اپیدمی غلبه کنند و در زندگی خود شادی را پیدا کنند؟ شاید این آرزو، امید و خوشبختی همه ما باشد که در دوران کووید-19 زندگی می‌کنیم. اگر هنوز سریال شادی را تماشا نکرده‌اید می‌توانید تیزر سریال کره ای خوشبختی ۲۰۲۱ را در ابتدای مقاله ببینید و بیشتر با فضای این عنوان زیبا و هیجان‌انگیز آشنا شوید. ممنون که با این مقاله همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران12 دیدگاه
avatar
ملیسا
.
27 فروردین 1403، 13:22
پاسخ
0
0
واقعا خیلی خیلی لذت بردم از این سریال🌹🌹🌹🌹
avatar
majid
.
04 بهمن 1402، 20:05
پاسخ
0
1
سریال خیلی خوبی بود میگم فصل دومش کی میاد
avatar
Shayan
.
30 شهریور 1402، 13:55
پاسخ
0
0
فصل دومم داره؟
avatar
شایان
.
30 شهریور 1402، 13:53
پاسخ
0
1
فصل دوم داره؟
avatar
فرشاد
.
07 بهمن 1401، 01:13
پاسخ
0
1
عالی بود
avatar
الیناز صابری
.
07 بهمن 1401، 10:18
پاسخ
0
0
@فرشاد
مرسی از همراهیتون
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402