معرفی فیلم عروسی شات‌گان (Shotgun Wedding) ؛ جنیفر لوپز و جاش دوهامل در نقش زوجی عاشق!

فیلم عروسی شات‌گان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم عروسی شات‌گان یک اثر کمدی-عاشقانه با بازی جنیفر لوپز محبوب است. اگر به آثاری در این سبک علاقه‌مندید، در این مقاله با معرفی فیلم shotgun wedding با ما همراه شوید.

فیلم عروسی خونین جنیفر لوپز یک فیلم آمریکایی در ژانر عاشقانه، کمدی و اکشن است. جیسون مور (Jason Moore) کارگردانی فیلم را برعهده داشته و آن را براساس فیلمنامه‌ای از مارک همر (Mark Hammer) و لیز مریوتر (Liz Meriwether) ساخته است. فیلم سینمایی شاتگان ودینگ از حضور بازیگرانی چون جنیفر لوپز و جاش دوهامل بهره برده است. این فیلم محصولی از استودیو آمازون است و از طریق سرویس Amazon Prime Video منتشر شده است. با توجه به بازی جنیفر لوپز در این فیلم انتظار می‌رود این فیلم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2023 باشد. این مقاله از پلازا را به معرفی فیلم shotgun wedding 2023 اختصاص داده‌ایم. برای آشنایی با داستان و بازیگران و اطلاع از نمرات این فیلم با ما همراه شوید.

فهرست مطالب

 

تاریخ اکران فیلم عروسی شاتگان ۲۰۲۳

فیلم shotgun wedding

حق توزیع فیلم shotgun wedding 2023 ابتدا در انحصار کمپانی Lionsgate بود و برنامه‌ریزی شده بود که در 29 ژوئن 2022 (8 تیر 1401) منتشر شود. در ماه مارس 2022، استودیو آمازون حق توزیع فیلم را از کمپانی Lionsgate خرید تا این فیلم را در سرویس پرایم ویدئو منتشر کند.

ژانر فیلم عروسی شات گان ۲۰۲۳ اکشن، کمدی و عاشقانه است و تاریخ انتشار آن نیز 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401) است. مدت زمان فیلم shotgun wedding 2023 حدودا 100 دقیقه است. شما می‌توانید پس از زمان مشخص شده به دانلود فیلم عروسی شاتگان بپردازید و آن را تماشا کنید.

خلاصه داستان فیلم عروسی شاتگان ۲۰۲۳

مقاله را با مرور داستان فیلم شات گان ودینگ ادامه می‌دهیم. فیلم عروسی خونین ۲۰۲۳ با بازی جنیفر لوپز داستان دارسی و تام را می‌گوید که در شرف ازدواج هستند. این دو برنامه عروسی را ریخته و خانواده‌ها را نیز دعوت کرده‌اند، ولی هرچه به روز عروسی نزدیکتر می‌شوند روابط این زوج سردتر از گذشته می‌شود.

در روز عروسی، مهمانان گروگان گرفته می‌شوند و اکنون دارسی و تام باید برای نجات جان خانواده‌ها باهم همکاری کنند. این همکاری سبب می‌شود نگاه تازه‌ای به هم داشته باشند و سردی روزهای گذشته کمتر شود.

بازیگران فیلم عروسی شاتگان ۲۰۲۳

اکتبر سال 2020 بود که جنیفر لوپز به عنوان بازیگر نقش اول زن به فیلم سینمایی شاتگان ودینگ پیوست. نقش مقابل او نیز ابتدا به رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و سپس به آرمی همر (Armie Hammer) داده شد، اما درنهایت جاش دوهامل این نقش را از آن خود کرد.

در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران اصلی داریم و سپس با دیگر بازیگران فیلم شاتگان ودینگ ۲۰۲۳ آشنا می‌شویم.

جنیفر لوپز در نقش دارسی ریورا فیلم عروسی شاتگان ۲۰۲۳

فیلم سینمایی شاتگان ودینگ

  • سن: 53 سال
  • محل تولد: نیویورک، آمریکا
  • آثار: فیلم‌های Anaconda و Out of Sight

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)، با نام کامل جنیفر لین لوپز و مشهور به جی لو، متولد 24 جولای 1969 (2 مرداد 1348) در نیویورک است. این خواننده و بازیگر مشهور و محبوب آمریکایی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1986 آغاز کرد. او در سال 1993 تصمیم گرفت بازیگری را به صورت جدی دنبال کند و 4 سال بعد، اولین نقش اصلی خود را در فیلم Selena تجربه کرد. جنیفر اولین بازیگر لاتین است که بیش از 1 میلیون دلار برای بازی در یک فیلم دریافت کرد و طی سال‌های بعد، تبدیل به گران‌قیمت‌ترین بازیگر لاتین در هالیوود شد.

جنیفر لوپز تاکنون 8 آلبوم موسیقی و 65 تک‌آهنگ منتشر کرده است. او در سریال‌ها و فیلم‌های بسیاری نیز حضور داشته که از میان آنها می‌توانیم سریال Shades of Blue (2016-2018)، فیلم Hustlers (2019) و فیلم Marry Me (2022) را نام ببریم. وی امروزه یک نماد فرهنگی محسوب می‌شود و نامش تاکنون بارها در فهرست جذاب‌ترین زنان، تأثیرگذارترین مردم و بهترین سرگرم‌کننده‌ها آمده است. وی تا کنون 3 بار ازدواج کرده و طلاق گرفته و اخیرا نیز ازدواج او با بن افلک مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

جاش دوهامل در نقش تام فیلم سینمایی شاتگان ودینگ

هنرپیشه های عروسی شات‌گان

  • سن: 50 سال
  • محل تولد: داکوتای شمالی، آمریکا
  • آثار: سریال‌های All My Children و Las Vegas

جاش دوهامل (Josh Duhamel) با نام کامل جاشوآ دیوید دوهامل، مدل سابق و بازیگر آمریکایی است. وی متولد 14 نوامبر 1972 برابر با 23 آبان 1351، در داکوتای شمالی است. او ابتدا به عنوان بازیکن فوتبال به تیم دانشگاه مینه‌سوتا پیوست. قصد داشت رشته دندانپزشکی بخواند، ولی متاسفانه امتیاز کامل را کسب نکرد. پس از آن به کالیفرنیا رفت و کار خود را به عنوان مدل آغاز کرد. وی اولین بار در سال 1999 برای سریال All My Children جلوی دوربین رفت.

جاش دوهامل در سریال Las Vegas نیز در نقش دنی مک‌کوی خوش درخشید. وی یکی از ضدقهرمانان اصلی در فیلم‌های ترنسفورمرز، و اخیرا در فیلم Transformers: The Last Knight (2017) است. او در فیلم کمدی-عاشقانه Love, Simon (2018) حضور داشت و اخیرا نیز ایفاگر نقش شلدون سمپسون در سریال ابرقهرمانی Jupiter’s Legacy (2021) بوده است.

سونیا براگا در نقش رناتا فیلم عروسی شات‌گان

دانلود فیلم عروسی شاتگان

  • سن: 72 سال
  • محل تولد: پارانا، برزیل
  • آثار: فیلم‌های Dona Flor and Her Two Husbands و The Cosby Show

سونیا براگا (Sônia Braga) با نام کامل سونیا ماریا کمپوس براگا، از بازیگران برزیلی فیلم Shotgun Wedding 2022 است. او متولد 8 ژوئن 1950، برابر با 18 خرداد 1329، است و بازیگری را از سال 1967 آغاز کرده است. او در میان انگلیسی زبانان با نامزدی گلدن گلوب برای فیلم Kiss of the Spider Woman (1985) و فیلم Moon over Parador (1988) شناخته می‌شود.

سونیا براگا در سال 1994 برای فیلم The Burning Season نامزد جایزه امی و جایزه گلدن گلوب شد. فیلم The Jesus Rolls (2019) و فیلم Fatima (2020) از جدیدترین کارهای او هستند. وی در سال 2020 به عنوان یکی از 25 بازیگر بزرگ قرن 21 از سوی نشریه The New York Times معرفی شد.

جنیفر کولیج در نقش کارول فیلم عروسی شات‌گان

فیلم عروسی خونین جنیفر لوپز

  • سن: 61 سال
  • محل تولد: ماساچوست، آمریکا
  • آثار: سری فیلم‌هایLegally Blonde و  Mascots

جنیفر کولیج (Jennifer Coolidge)، بازیگر و کمدین آمریکایی متولد 28 آگوست 1961 (6 شهریور 1340) در ماساچوست است. او از سال 1993 وارد حرفه بازیگری شد و امروزه بیش از هرچیز با نقش جنین استیفلر در مجموعه فیلم‌های American Pie (1999-2012) و نقش پولت بونافونت پغسل در فیلم‌های Legally Blonde (2001-2003) شناخته می‌شود. از جدیدترین فیلم‌های این بازیگر نیز می‌توانیم فیلم Like a Boss (2020)، فیلم Promising Young Woman (2020) و فیلم Single All the Way (2021) را نام ببریم. جنیفر کولیج، از بازیگران فیلم عروسی شات گان، در سال 2022 برای بازی در سریال نیلوفر سفید جایزه گلدن گلوب و پرایم تایم امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد.

لنی کراویتز در نقش شان فیلم عروسی شات‌گان

فیلم جدید جنیفر لوپز ۲۰۲۳

  • سن: 58 سال
  • محل تولد: نیویورک، آمریکا
  • آثار: فیلم‌‌های The Hunger Games و The Butler

لنی کراویتز (Lenny Kravitz)، یک خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر است. وی متولد 26 می 1964 (5 خرداد 1343) در شهر نیویورک آمریکا و فرزند بازیگر آمریکای روکسی راکر (Roxie Rocker) است. لنی از سال 1981 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. سبک او در موسیقی شامل عناصر راک، بلوز، آر اند بی، جاز، پاپ، فولک و… است. او از سال 1999 تا 2002، یعنی 4 سال متوالی برنده جایزه گرمی بهترین خواننده مرد راک شد و بدین ترتیب رکوردی برای خود ثبت کرد.

کراویتز در سال 2009 برای فیلم Precious نقش مکمل را داشت و نامزد افتخارات بسیاری شد. اگر از طرفداران مجموعه فیلم‌های The Hunger Games باشید، او را با نقش سینا می‌شناسید.

در یک مقاله کوتاه مجالی نیست که مروری بر بیوگرافی همه هنرپیشه های عروسی شات‌گان داشته باشیم. پس در فهرست زیر به اختصار با بقیه بازیگران فیلم عروسی خونین ۲۰۲۳ و نقش آنها در فیلم آشنا می‌شویم.

  • چیچ مارین (Cheech Marin) در نقش رابرت
  • دارسی کاردن (D’Arcy Carden) در نقش هریت
  • سلنا تان (Selena Tan) در نقش مارج
  • دسمین بورخس (Desmin Borges) در نقش ریکی
  • الکس مالاری جونیور (Alex Mallari Jr.) در نقش داگ-فیس
  • کالی هرناندز (Callie Hernandez) در نقش جیمی
  • استیو کولتر (Steve Coulter) در نقش لری
  • ماریا دل مار فرناندز (María del Mar Fernández) در نقش آماندا
  • هکتور گونز (Héctor Gonz) در نقش جوئل

نقد و نمرات فیلم عروسی شات‌گان

فیلم عروسی تفنگ ساچمه ای

فیلم سینمایی شاتگان ودینگ پس از انتشار با نظرات متوسطی از سوی منتقدان و بینندگان مواجه شد. این فیلم در سایت راتن تومیتوز توسط 92 منتقد بررسی شده و امتیاز 46 درصد را دریافت کرده. کاربران IMDb به آن امتیاز 5.5 از 10 را داده‌اند و 64 درصد کاربران گوگل نیز آن را پسندیده‌اند. در وبسایت متاکریتیک نیز این فیلم پس از بررسی توسط 28 منتقد، امتیاز 46 از 100 را دریافت کرده. این در حالیست که نظرات 4 نفر از این منتقدان مثبت، نظرات 19 نفر متوسط و نظرات 5 نفر نیز منفی بوده است. در ادامه می‌توانید نقد این فیلم توسط برخی از این منتقدان را مطالعه کنید.

RogerEbert.com / مت زولر سیتز: 75

اینجا دو آدم سرسخت را می‌بینیم که تفاوت‌هایشان را کنار می‌گذارند و سعی می‌کنند با هم همکاری کنند: همانند فیلم «جان سخت» است که به شکل مشاوره زوجین ساخته شده باشد.

Collider / تانیا حسین: 67

فیلم سینمایی شاتگان ودینگ با هماهنگ کردن عشق و کمدی و مقدار زیادی صحنه اکشن جذاب، علیرغم برخی ایرادات، اثر قابل قبولی است که دقیقا آنچه را برای تبدیل شدن به کی فیلم جذاب و حال‌خوب‌کن در سال 2023 نیاز دارد را ارائه می‌دهد.

IndieWire / الا کمپ: 58

فیلم عروسی شات‌گان به عنوان هر نوع کمدی دونفره دوست‌داشتنی یا جنجال‌برانگیزی ناموفق عمل می‌کند اما گاهی اوقات به لطف زنانی که در نقش‌های اصلی هستند، می‌درخشد. شاید بهتر بود فیلمنامه‌اش در همان سال 2003 باقی می‌ماند. اما واقعا دیدن این زنان پیشرو به که به سمت غروب آفتاب می‌روند لذت بخش است.

بازیگران فیلم عروسی شات گان

The Associated Press / جاسلین نوک: 50

تمام جذابیت و استایل دنیا، که جی‌لو بیش از هرکسی دارد، نمی‌تواند عدم تعادل لحن فیلم عروسی شاتگان را جبران کند؛ فیلمی که برای خنده‌دار بودن خیلی خشن است و برای جذاب بودن بیش از حد (به شکل عجیب و غریبی) خنده‌دار است.

The New York Times / کالوم مارش: 50

بیشتر دیالوگ‌ها به سبک یک سیتکام بد، تکراری و تصنعی به نظر می‌رسند. اما وقتی از دهن جی‌لو بیرون بیایند، آن‌ها را باور می‌کنم.

San Francisco Chronicle / میک لاسال: 50

تنها مشکل فیلم عروسی شات‌گان این است که خوب نیست. به جز این، تجربه خوشایندی است.

IGN / تارا بنت: 40

جنیفر لوپز و جاش دوهامل تمام تلاششان را کرده‌اند. آن‌هم با داستان جالبی که توسط فیلمنامه‌ای که خنده‌دار نیست و خشونت بی‌مورد و صحنه های اکشن دور از باور دارد، حرام شده است.

The Playlist / ماریا ای. گیتس: 25

متأسفانه لحظات به یاد ماندنی کمی وجود دارد بیشتر آن‌ها هم با تریلر فیلم اسپویل شده‌اند.

سخن پایانی

به پایان بررسی فیلم جدید جنیفر لوپز ۲۰۲۳ رسیدیم. در این مطلب سعی کردیم جزئیاتی نظیر داستان، بازیگران و نظرات منتقدان نسبت به این اثر را مرور کنیم. نظر شما درباره فیلم عروسی شات‌گان چیست؟ آیا تماشا و دانلود عروسی شاتگان 2022 را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ آیا تریلر عروسی شاتگان 2023 را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

سوالات متداول

فیلم shotgun wedding 2023 کی میاد؟

تاریخ اکران دقیق این فیلم 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401) است.

بازیگران فیلم عروسی خونین ۲۰۲۳ کیستند؟

جنیفر لوپز، جاش دوهامل، سونیا براگا، جنیفر کولیج، لنی کراویتز و ...

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402