بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی را بشناسید

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی را بشناسید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سایت های فریلنسری بسیاری در سراسر دنیا در حال ارائه خدمات به کاربرانی است که تصمیم دارند به صورت اینترنتی پروژه های موجود را به اتمام رسانند. در این میان به معرفی بهترین های این حوزه خواهیم پرداخت.

اگر تصمیم دارید شغل جدیدی را در حوزه کاری و مهارتی که در اختیار دارید آغاز کنید نیاز به یکسری شرایط و تائید قوانین خواهید داشت. در خصوص سایت های دورکاری باید حواستان به سایت رابطی که قصد دریافت پروژه از آنرا دارید باشد زیرا در این خصوص افراد سود جو بسیاری هستند که بدنبال انجام پروژه بدون دادن هزینه هستند. با گرفتن پروژه از سایت های رابط متوانید این مورد را کاهش دهید. در ادامه این مقاله جهت معرفی بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

فریلنسر چیست یا کیست؟

در خصوص اینکه فریلنسر چیست باید بدانید شخصی که به صورت دورکاری بتواند پروژه ای در هرزمینه را به نحو احسن به اتمام رساند را فریلنسر گویند. در این میان هزینه پروژه و مدت زمان تحویل و شرایط انجام و… قبل از استارت پروژه توسط طرفین باید مشخص و تعین شود.

سایت های فریلنسری ایرانی

برای شناسایی بهترین سایت های دورکاری ایرانی باما همراه باشید که در ادامه این مقاله قصد داریم 3 سایت برتر این حوزه که میتواند ویژگی و بخش های مختلفی از یک سایت فریلنسر تمام و کمال را در اختیارتان قرار دهد معرفی نماییم. همچنین بدنیست بدانید شما عزیزان میتوانید سایت های پیشنهادی خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

1. سایت پونیشا | بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

سایت پونیشا | بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

در میان بهترین سایت های دورکاری ایرانی بدنیست بدانید که پونیشا یکی از قدیمی و البته بهترین های این حوزه بوده است که روزانه بالغ بر هزاران نفر برای انجام پروژه های خود از این سایت اقدام میکنند. مابین سایت های دیگر این حوزه پوینشا با دارا بودن حیطه کاری وسیع و پوشش بخش های مختلف هر حوزه توانسته سیل عظیمی از نیازمندان به یک سایت فریلنسری را تحت پوشش قرار دهد. قوانین سایت و رابط مطمئن این گزینه میتواند برای پروژه های عظیم و سنگین گزینه خوبی باشد. لازم به ذکر است اگر جزو کاربرانی هستید که با حوزه معماری فعالیت دارید بدنیست بدانید که پونیشا در میان سایت های فریلنسری معماری نیز به جایگاه خوبی رسیده است که کاربران بسیاری در این حوزه از پونیشا استفاده میکنند.

شرایط پرداخت پونیشا بدین شکل بوده است که بعد از اتمام پروژه هزینه آن وارد حساب پونیشا خواهد شد و بعد از اینکه کارفرما پروژه را تائید نمود هزینه به حساب انجام دهنده واریز خواهد شد. در این میان بسته به هزینه پروژه درصدی برای پونیشا برداشته خواهد شد که این مورد جزو قوانین سایت بوده است که اگر آنرا تائید نکنید امکان ساخت حساب برای شما امکان پذیر نخواهد بود. رابط کاربری زیبا در کنار بخش های مختلف و امکان قرار دادن پروژه های از پیش انجام شده از دیگر ویژگی های این سایت ایرانی بوده است که پیشنهاد میشود در ادامه مقاله برترین سایت های فریلنسر در ایران باما همراه باشید.

2. سایت کارلنسر | وب سایت های فریلنسری ایرانی

سایت کارلنسر | وب سایت های فریلنسری ایرانی

در میان بهترین سایت های فریلنسری ترجمه سایت کارلنسر یکی دیگر از گزینه های اشتغال زایی با پوشش کارهای مختلف بوده است که اگر بدنبال یک سایت عالی برای دورکاری هستید پیشنهاد میشود در ادامه جهت بررسی این سایت باما همراه باشد. کارلنسر با پوشش دادن زمینه های مختلف نظیر گرافیک و طراحی سایت و برنامه نویسی و سئو و تایپ و… یک گزینه عالی برای کاربرانی بوده که در زمینه های مختلف از مهارت خاصی برخوردار هستند. در این میان پنل کاربری سایت به شما این امکان را میدهد تا بتوانید اکانت خود در شبکه های اجتماعی را برای ارتباط با کارفرما قرار دهید. بر خلاف سایت های این حوزه ، کارلنسر برای ثبت پروژه هزنه ای دریافت نمیکند و طبق بررسی های پلازا کمیسیونی هم از کارفرما گرفته نمیشود.

در خصوص درآمد زایی کارلنسر شاید این سوال برای شما پیش بیاید که منبع درآمد این سایت کجاست؟ کارلنسر از انجام پروژه های موفق و تائید شده توسط کارفرما 2 درصد را بعنواع حق الزحمه برداشت میکند که این مورد به نسبت سایت پونیشا کمتر بوده است  ویکی از ویژگی های کارلنسر بشمار میرود. بدنیست بدانید که این سایت در میان بهترین سایت های فریلنسری گرافیک یکی از غول های ایرانی بوده است که بیش از هزاران گرافیسک حرفه ای برای انجام پروژه های کاربران از این سایت دورکاری استفاده میکنند. پوشش کارهای مختلف در کنار ارائه خدمات بسیار به کاربران سبب شده تا کارلنسر در میان بهترین سایت برای دورکاری رتبه دوم را کسب کند. پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

3. سایت انجام میدم | بهترین سایت های دورکاری ایرانی

سایت انجام میدم | بهترین سایت های دورکاری ایرانی

در میان سایت های فریلنسری معماری و سایت های فریلنسری تدوین سایت انجام میدم یک گزینه خوب با کاربران بسیار بوده است که طبق بررسی های ما تا کنون بیش از 230 هزار پروژه موفق در این سایت به ثبت رسیدن است که آمار خوبی برای سایت های دورکاری بوده است. این سایت با رابط ساده خود میتواند بسیاری از نیازهای شما در زمینه یک سایت دورکاری را تحت پوشش قرار دهد. وجود امنیت عالی سبب خواهد شد تا با خیال آسوده بتوانید پروژه های خود را در این سایت برای انجام دادن قرار دهید و اگر مشکلی بابت انجام آن داشتید بتوانید از طریق رابطین سایت آنرا پیگیری کنید.

در واقع انجام میدم در سال های اخیر توانسته عنوان برترین را در میان سایت های فریلنسری برنامه نویسی کسب کند که این مورد بازگو کننده برنامه نویسان بسیار در این سایت بوده است. بطور کلی اگر تصمیم به حضور در یک سایت فریلنسری مطمئن با زمینه های مختلف را دارید پیشنهاد میشود این گزینه را از دست ندهید که در میان بهترین سایت های فریلنسری ترجمه نیز به جایگاه خوبی رسیده است که نباید آنرا از دست داد.

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های دورکاری خارج بسیاری وجود داشته که کاربران ایرانی از آنها استفاده میکنند. تنها شرطی که برای حضور در این سایت ها نیاز است داشته باشید زبان خارجه بوده که اگر احساس میکنید سطح زبان انگلیسی شما خوب است با استفاده از سایت های زیر میتوانید به صورت دلاری کسب درآمد داشته باشید. جهت معرفی بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان باما همراه باشید.

1. سایت Fiverr | بهترین سایت های فریلنسری خارجی

سایت Fiverr | بهترین سایت های فریلنسری خارجی

سایت Fiverr در میان بهترین سایت های فریلنسری خارجی توانسته رتبه اول را به خود اختصاص دهد که این مورد کیفیت و سطح بالای این سایت را بازگو میکند که پیشنهاد میشود در ادامه جهت بررسی دقیق تر این سایت باما همراه باشید. سایت Fiverr از یکسری مزایای خوب برخوردار بوده است که از اصلی ترین آنها میتوان به دسته بندی متنوع در کنار ثبت نام رایگان و وجود دوره های آنلاین اشاره داشت. طبق بررسی های ما این سایت خالی از ضعف نبوده که مشکلات Fiverr عبارت اند از کارمزد نسبتا بالا و فرایند طولانی در پرداخت ها که این دو مورد از اصلی ترین مشکلاتی بوده که کاربران در فعالیت با این سایت با آن مواجه هستند.

این وب سایت فریلنسری روشی کارآمد را برای فریلنسرها و صاحبان مشاغل برای تعامل با یکدیگر ارائه کررده است که در آن به آسانی میتوانید خدمات خود نظیر فروش محصول تا فروش بلیط را تحت پوشش قرار دهید. قیمت گذاری پروژه ها در این سایت هیچ گونه محدودیتی نداشته است زیرا کاربران باید برای پروژه خود و هزینه ای که قصد دارند برای آن پرداخت کنند را مشخص نمایند. دقت داشته باشید که فعالیت در این سایت به صورت شبانه روزی بوده است که در این زمینه نیز محدودیتی برای شما درنظر گرفته نشده است.

2. سایت Toptal | بهترین سایت های فریلنسری جهان

سایت Toptal | بهترین سایت های فریلنسری جهان

سایت Toptal شامل تعدادی عیب بوده است که از اصلی ترین آنها میتوان به فرایند طولانی در غربالگری پروژه ها در کنار فقط از پروژه های بزرگ پشتیبانی میکند اشاره داشت. در سمت دیگر مزایای برجسته آن را میتوان به وجود استعداد های برتر جهانی در کنار صورتحساب های رایگان اشاره داشت که در این زمینه هزینه چندانی از شما کسر نخواهد شد. سایت Toptal به لطف وجود کاربران بسیار در زمینه های مختلف توانسته ارشد و بهترین های هرحوزه را در خود جای دهد که در این میان میتوانید با برترین های جهان سروکار داشته باشید.

سایت Toptal برای ثبت پروژه 5 مرحله را از شما درخواست میکند که به غربالگری پروژه معروف است. پس از گذراندن تمام مراحل پروژه شما به آگهی های شغلی مختلف اضافه خواهد شد که پروژه های شما در دید مشتریان و شرکت های برتر مانند موتورولا و Airbnb نیز قرار خواهد گرفت. دقت داشته باشید که 5 مرحله برای ثبت پروژه به شدت مهم است زیرا اگر نتوانید از آن عبور کنید، ثبت پروژه برای چندین ماه متوقف خواهد شد. مقاله مربوط به سایت های فریلنسری به پایان رسید که پیشنهاد میشود در این خصوص نظر خود را باما به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی را شناختید. نظر شما در مورد سایت های معرفی شده چیست؟ شما عزیزان میتوانید سایت های دورکاری مدنظر خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی و پیشبرد اهداف سایت تاثیرگذار خواهد بود. دقت داشته باشید که سایت های معرفی شده طبق آخرین نظرسنجی و بررسی های پلازا تائید شده اند که در خصوص پرداخت و حل الزحمه باید قوانین سایت هارا مطالعه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402