جذاب ترین بازیگران هندی به انتخاب امریکایی ها

جذاب ترین بازیگران هندی به انتخاب امریکایی ها
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پیشرفت زیاد کشور هند در طول سال ها و فعالیت بازیگران معروف در فیلم های هندی دلیل محبوبیت این فیلم ها شده است. بازیگران هندی با توجه به فعالیت های متعددی که در زمینه اجرای فیلم های هالیوودی دارند  از مقبولیت زیادی برخوردار می باشند. به طوری که هر فردی از کوچک گرفته تا بزرگ ساعت ها وقت خود را به تماشای فیلم های هندی اختصاص می دهد. یک ویژگی مهم که در فیلم های هندی بسیار قابل ملاحظه می باشد نحوه لباس پوشیدن بازیگر هندی است. لباس زنانه شیک از جمله لباس هایی است که بر زیبایی و درخشش بازیگران زن هندی بسیار موثر می باشد.

زنان هندی با توجه به ظاهر زیبا و پوشش منحصر به فردی که دارند طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. در ادامه به شناخت بازیگران معروف و خوش تیپ ترین های هندی می پردازیم.

فهرست عناوین مطلب:

سلمان خان

بازیگر هندی معروف عبدالرشید سلیم سلمان خان یکی از ستاره های کشور هند به شمار می آید. این بازیگر به دلیل قادر بودن به انجام حرکات موزون و هنر پیشگی  یک سلبریتی کاملا متفاوت می باشد. سلمان خان علاوه بر یک بازیگر معروف، تهیه کننده ای موفق و مجری زیبا و خوشتیپ است. سلمان خان با توجه به اینکه ۵۲ سال سن دارد اما ظاهری بسیار زیبا و جوانی دارد.

این فرد از لباس مردانه های بسیار متنوع و زیبایی در اجرای برنامه و فیلم هایش استفاده می کند. سلمان خان در زندگی شخصی خود نیز فردی شیک پوش و به روز است. این بازیگر هندی حتی وقتی که تازه شروع به فعالیت در عرصه بالیوود کرد یک شخصیت ناب و خوشتیپ بود که کسی قابلیت رقابت با او را نداشت. بدون تردید می توان گفت سلمان خان در زمینه زیبایی و شیک پوشی و هنرپیشگی یک ستاره است.

سلمان خان جذاب ترین بازیگران هندی به انتخاب امریکایی ها

سلمان زمانی که در مد ورود کرد، هیچ بازیگر هندی دیگری توان رقابت با سلیقه و لباس های زیبای او را نداشت. سلمان خان بیشتر در لباس مردانه ورزشی دیده می شود که این مورد، زیبایی او را دو چندان می کند.

آمیتاب باچان

آمیتاب باچان از جمله بازیگران معروف هند می باشد. او زاده ۱۱ اکتبر ۱۹۴۲ است و در حال حاضر ۸۰ سال سن دارد. وی تجربه زیادی در زمینه بازیگری در کشور هند را دارد.

از نام های دیگر آمیتاب باچان می توان به انگاری یانگ من، شاهنشاه بالیوود، ستاره هزاره و بیگ بی اشاره نمود. او علاوه بر بازیگری در زمینه های خوانندگی، تهیه کنندگی و مجری گری تخصص دارد. وی در سال ۱۹۶۹ تاکنون فعالیت می‌کند. اولین فیلمی که این بازیگر در آن فعالیت داشت سات هندوستانی بود. زیبایی های ظاهری و باطنی و مهارت های هنرپیشگی بسیاری در این بازیگر مشاهده می شود.

همچنین از خوشتیپ ترین بازیگران هندی به شمار می آید. وی بیش از ۴۸ میلیون هوادار در توییتر و صفحه های مجازی دارد. او تا به حال ۱۲ بار در جایزه فیلم فجر برنده شده از جمله فیلم های طنز او می توان به دزدکی دزدکی و نمک حرام اشاره کرد. این بازیگر علاوه بر فعالیت در زمینه فیلم های کمدی در ژانر های درام و رمانتیک نیز فعالیت داشته است.

آمیتاب باچان در سال ۱۹۹۹ به عنوان بزرگترین ستاره سینمای هند شناخته شد. از جمله فیلم های او می توان به بوون سون، تاکی بمبئی، پروانه، سعادت، رشما و شرا، گودی، قصه عشق، تقدیر، بانسی بیرجو، یک نظر، راه سنگ، غرور و بی نام اشاره کرد. البته این تعداد کمی از فیلم هایی است که او فعالیت داشته این بازیگر با توجه به سن زیادی که دارد در فیلم های متعددی فعالیت داشته و به عنوان یکی از با تجربه ترین و در عین حال معروف ترین و پرطرفدار ترین بازیگر سینمای هند شناخته می شود.

آمیتاب باچان

شاهرخ خان

شاهرخ خان بازیگر هندی بسیار معروف و با سابقه در زمینه فعالیت در فیلم های هندی می باشد او در حال حاضر از ارزشمندترین و مهم ترین ستاره های جهان و بازیگر معروف کشور هند می باشد. شاهرخ خان فیلم های بسیار زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است از جمله فیلم های معروف و زیبای او می توان به به دیوانه، گاهی خوشی گاهی غم، دوداس، ویر زارا، چکده ایندیا، اسم من خان است، قطار چنای اشاره نمود .

شاهرخ خان از جمله بازیگر های خوشتیپ و خوش استایل  کشور هند می باشد. این بازیگر هندی در انواع فیلم های خود از لباس مردانه های مختلفی استفاده نموده است. شاهرخ خان با توجه به استایل زیبا و منحصر به فردی که دارد طرفداران زیادی را در نقاط مختلف جهان به خود جذب نموده، این فرد در بیشتر فیلم های خود از لباس های متفاوتی استفاده می کند که توجه مخاطب را به خود جذب می کند. سبک بازی او در فیلم های اکشن، مشابه استیون سیگال است که در لیست بهترین بازیگران اکشن دنیا قرار دارد.

شاهرخ خان

بیپاشا باسو

این بازیگر هندی قبل از شروع به فعالیت بازیگری یک مدل موفق برای لباس زنانه شناخته شده است. این بازیگر معروف متولد ژانویه ۱۹۷۹ در هند است در سال ۱۹۹۷ در ۱۸ سالگی برنده مسابقه سوپر مدل شد و عکس های زیبای او در مجلات مد و زیبایی منتشر شد. در سال ۲۰۰۱ در ۲۲ سالگی اولین فیلم خود یعنی ((اجنبی)) فعالیت خود را در زمینه بازیگری شروع کرد. باسو در سال ۲۰۰۵ به عنوان یکی از زیباترین زن آسیا شناخته شد در سال ۲۰۱۱ در ۳۲ سالگی در بین ۵۰ نفر از زیباترین زنان هند در رده هشتم قرار گرفت باسو یکی از بهترین مدل های خوش استایل در هند است.

بیپاشا باسو

راکول پریت سینگ

یکی از جذاب های سینمای هند راکول پریت سینگ می باشد. وی متولد اکتبر 1990 دهلی نو  است در حال حاضر سن راکول پریت سینگ ۳۲ سال می باشد. قد وی ۱۶۸ سانتی متر می باشد او دارای چهره ای زیبا است به همین دلیل به عنوان یک مدل افسانه ای نیز شناخته می شود. از جمله فیلم هایی که راکول پریت در آن فعالیت داشته می توان به دوستی، تغییر چهره، عشقت را به من بده، آن جی کی و دلیر اشاره کرد. وی فعالیت در زمینه بازیگری را در سال ۲۰۰۹ آغاز کرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. وجود انواع لگینگ، پیراهن مجلسی هندی و البته ترندهای لباس مجلسی زنانه در استایل این بازیگر هندی زیبایی او را نمایان کرده است. به طوری که او را ملکه زیبایی هند نیز می نامند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402